ramazan
ramazan

لب های پروتز شده و وحشتناک این پسر (عکس)

مجموعه : جالب ترین ها
لب های پروتز شده و وحشتناک این پسر (عکس)

ماجرا و زندگی پسری که به طور خدادادی لبهایی پروتز شده دارد و هم چنان لب های او رشد می کند. با توجه به جدیدترین مدل لبهای پروتز شده دنیا این پسر تا قبل از رشد بیش از حد لبهایش چهره ای زیبا داشت اما اکنون دارای وحشتناک ترین لب و چهره می باشد.

 

 

پسری که به خاطر بیماری خاص و عجیبی که داشت لب هایش به مرور زمان متورم شده و شکلی وحشتناک به خود گرفتند.

 

 بسیاری از افراد در جهان سالانه به دلایل مختلفی زیر تیغ جراحان پلاستیک می روند تا بتوانند دوباره صاحب چهره زیبایی شوند و به تازگی یک پسر جوان با صورتی همچون بمب ساعتی تحت عمل زیبایی قرار گرفت.

 

 به گزارش ناز وب زوبیر لاهدودی، جوانی 18 ساله است که بر اثر ابتلا به ناهنجاری وریدی نمی‌توانست به‌ درستی نفس بکشد، بخورد، صحبت کند و یا بخوابد.

 

جراحان بیمارستان لنوکس‌هیل 7 عمل جراحی روی وی انجام داده‌ا‌ند تا این اختلال کشنده در او را درمان کند. بر اثر این بیماری، رگ‌های صورت او به حدی ورم شده است که گویی بمب ساعتی در صورتش منفجر شده است.

 

 

لب های پروتز شده و وحشتناک این پسر (عکس)

 

زبیر این هفته بعد از 7 عمل جراحی که در نیویورک روی او انجام شد به خانه برمی‌گردد. بر اثر این بیماری، رگ‌ها و شریان‌های بدن او به شدت بزرگ شده و حالتی غیرطبیعی به خود گرفته است. تا قبل از این عمل‌های جراحی، اختلال او تا حدی  پیش رفته بود که نفس کشیدن، صحبت کردن و غذا خوردن به شدت برای او سخت شده بود.

 

عمل‌های جراحی او را دکتر میلتن وینر، مدیر موسسه اختلالات عروقی در بیمارستان لنوکس هیل واقع در نیویورک انجام داد. هزینه عمل‌های او از طریق چندیدن خیریه و کمک‌های این بیمارستان تامین شد. علاوه بر این، بیمارستان لنوکس هیل بسیاری از هزینه‌های جانبی این عمل‌ها و هزینه بستری شدن او در بیمارستان را بر عهده گرفت.

 

لب های پروتز شده و وحشتناک این پسر (عکس)

بیماری وریدی نوعی اختلال ژنتیکی است که معمولا در طول دورانی که جنین در رحم است اتفاق می‌افتد، البته این بیماری وراثتی نیست.

 

این بیماری که به علت وجود چند ژن غیرعادی در بدن به وجود می‌آید تنها در قسمتی از بدن و معمولا بر روی صورت بروز می‌یابد. با افزایش سن روند این بیماری خطرناک‌تر می‌شود و در صورت درمان نشدن می‌تواند نفس کشیدن، خوردن و صحبت کردن را متوقف کند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان