فال امروز شنبه 1 خرداد 95

فال امروز شنبه 1 خرداد 95

فال و طالع بینی امروز شنبه 1 خرداد ماه 1395 بر اساس پیش بینی کائنات

 

فال روز متولدین فروردین:

به نظر می رسد که شما نسبت به قبل نافرمان تر شده اید، برای اینکه شما نمی توانید به درستی منظور خود را بیان کنید. شما قادر هستید در مورد مسائلی صحبت کنید که به شما ربطی ندارند، بنابراین ممکن است نتوانید آنها را سانسور کنید. متأسفانه ممکن است دیگران منظور شما را به درستی متوجه نشوند، بنابراین باید روش خود را تغییر داده و عقیده های متفاوت را بپذیرید.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

بلبلی خون دلی خورد و گلی حاصل کرد***باد غیرت به صدش خار پریشان دل کرد

طوطی ای را به خیال شکری دل خوش بود***ناگهش سیل فنا نقش امل باطل کرد

تعبیر: شما تلاش خودتان را کرده اید، ناراحت نباشید. وجدانتان را ناراحت نکنید تا حدودی هم موفق شده اید ولی حسود زیاد دارید که آنها باعث اخلال در کارتان شده اند. به ائمه توسل جویید از بازی ایام غافل نشوید. فرصت باز هم پیش می آید

 

فال امروز شنبه 1 خرداد 95

فال روز متولدین اردیبهشت:

حسادت در ذات شما نیست اما امروز کمی دچار این حس می شوید و دوست دارید هر طور شده خودتان را بالاتر از بقیه نشان دهید. باید تلاش خود را زیاد کنید و ایده هایی که تصور می کنید خوب هستند را بدون هیچ نگرانی مطرح کنید. اگر چیزی را واقعا دوست دارید آن را به زبان بیاورید. یا اگر کمبودی در خود احساس می کنید، از آن هراسی نداشته باشید. برنامه ریزی های شخصی خودتان را داشته باشید و مطمئن باشید می توانید در این مسیر موفق باشید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبشهت :

تو همچو صبحی و من شمع خلوت سحرم***تبسمی کن و جان بین که چون همی سپرم

چنین که در دل من داغ زلف سرکش توست***بنفشه زار شود تربتم چو درگذرم

تعبیر: فرد تنهایی هستید. تنها کس شما دلتان می باشد. یار و دوستی ندارید. کسی از دردهایتان خبر ندارد. مواظب نامحرمان و حسودان باشید و راز دلتان را به آنهانگوید که به ضرر خودتان از آناستفاده می کنند. نذری کرده اید اگر به حاجتتان رسیدید آن را حتما” ادا کنید.

 

فال امروز شنبه 1 خرداد 95

 

فال روز متولدین خرداد:

احساس می کنید که عرصه بهتان تنگ شده و بی صبری می تواند شما را وادارد تا دست به هر کاری بزنید. امروز، بی شخصیتی شما باعث می شود که به دردسر بیافتید. یادتان باشد که حرفهای شما گرچه عمدی نباشند باعث سرخوردگی شما یا تشویق دیگران برای انجام کردارهای بزرگتر می شود.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

خیز تا از در میخانه گشادی طلبیم***به ره دوست نشینیم و مرادی طلبیم

زاد راه حرم وصل نداریم مگر***به گدایی ز در میکده زادی طلبیم

تعبیر: بلند شو همت کن و تلاش داشته باش که برای باز شدن گره از کار خود باید اول از زور بازوی خودت دوم از یک دوست کمک بگیری. از راه درست پیش برو که در راه حرام کار به جایی نخواهی برد. طمع نداشته باش و این حق توست که برای رسیدن به هدف تلاش کنی. دل پر از غمت شاد می شود و این به خاطر امیدی است که داشته ای.

 

فال امروز شنبه 1 خرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

مارگارت مید می گوید: «شک نداشته باشید یک گروه کوچک از افراد اندیشمند می توانند همه دنیا را تغییر دهند». امروز بنا را بر مهربانی بگذارید. با همه دوست باشید و موجب ناراحتی کسی نشوید. برای انجام کارهای گروهی داوطلب شوید. خوش بین باشید و تعداد دوستان خود را بیشتر کنید. از استعدادهای درونی خود برای انجام پروژه ها یا برای جذب فرد دلخواه خود استفاده کنید. امروز خوب است از روش های خلاقانه برای مهرورزی استفاده کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

باغبان گر پنج روزی صحبت گل بایدش***بر جفای خار هجران صبر بلبل بایدش

ای دل اندربند زلفش از پریشانی منال***مرغ زیرک چون به دام افتد تحمل بایدش

تعبیر:  آنچه را که مصلحت است انجام بده فقط علم برای رسیدن به مقصود و حاجت کافی نیست ایمان قوی و تحمل سختی ها ی راه هم لازم هست. بنابراین دست از غرور بردار و تلاش کن. کرم داشته باش تا به مقصود برسی.

 

فال امروز شنبه 1 خرداد 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

امروز احساسات و حس تلاش شما زیاد هستند. هیجان دوستی و کارهای عجیب هم در خون شما است. امروز می توانید با یک رفتار متعادل و تلاش زیاد، خودتان را حسابی در دل اطرافیان جا کنید. احتمالا کودک درون شما رها خواهد بود و اختیار کارهایتان را به دست می گیرد و اتفاقا فرصت های بسیار خوبی هم برایتان رقم خواهد زد. امروز می توانید مدیریت کارها یا برنامه ریزی های خانوادگی را به عهده بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

صوفی نهاد دام و سر حقه باز کرد***بنیاد مکر با فلک حقه باز کرد

بازی چرخ بشکندش بیضه در کلاه***زیرا که عرض شعبده با اهل راز کرد

تعبیر: کسی با ریا و حیله باب دوستی با شما باز کرده است. تازه اول کار است. از همین جا راهت را عوض کن و به خدا پناه ببر. دست دشمن زود رو می شود. اگر این کار را نکنی در آینده ای نزدیک از کرده ی خود پشیمان می شوی.

 

فال امروز شنبه 1 خرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

امروز احساس ماجراجویی می کنید و دلتان می خواهد افق های پیش رویتان را گسترش دهید. اگر مدت زیادی است که به جایی نرفته اید زمان آن رسیده است که از شهر خارج شوید. حتی یک مسافرت تنهایی به یک شهر ساحلی نزدیک می تواند شما را شاداب و سرحال کند. مغز فعالتان را با شرکت در یک سخنرانی و یا عضویت در یک باشگاه کتابخوانی تغذیه کنید. امروز هیچ حد و مرزی برای انگیزه و فعالیت شما وجود ندارد. همچنین در زمینه ارتباطات و دوستی ها هر چیزی در زندگی و عشق ممکن است برای شما پیش بیاید. اگر یکی از دوستانتان شما را به کسی معرفی کرد، ابتدا اطلاعات لازم را از او بگیرید و خیلی هم جدی نباشی، شوخ طبعی همیشه می تواند برگ برنده شما باشد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم***ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم

می مخور با همه کس تا نخورم خون جگر***سر مکش تا نکشد سر به فلک فریادم

تعبیر: کاری نکن که بعدها از کرده ی خویش هم خودت و هم دیگران ناراحت باشند. با همه کس نرد عشق مباز. کاری کن که دائم مثل گل همیشه بهار با طراوت بای و سرت همه جا بالا باشد. خداوند در همه حال و همه جا به فریادت رسیده و نجاتت داده است و باز هم با توست.

 

فال امروز شنبه 1 خرداد 95

 

فال روز متولدین مهر:

آیا کمی توقعتان بالا نیست؟ شما در مورد افرادی که با شما رفت و آمد دارند خیلی وسواس دارید و از آنه انتظار دارید که برای شما همه کار بکنند. گاهی در تشخیص مرزهای انتظاراتی که می توانید از دیگران داشته باشید دچار مشکل می شوید، شاید وقت آن رسیده باشد که به این موضوع به طور جدی فکر کنید. وقتی چیزی در زندگیتان درست کار نمی کند، از یک رابطه کاری گرفته تا یک دوستی قدیمی، این بدان معناست که باید آن را برای همیشه کنار بگذارید. ممکن است ابراز احساسات ناگهانی از جانب کسی که فکر می کردید تنها دوست یا همکار شماست شما را غافلگیر کند، خودتان را برای سورپریز شدن آماده کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ای روی ماه منظر تو نوبهار حسن***خال و خط تو مرکز حسن و مدار حسن

در چشم پرخمار تو پنهان فسون سحر***در زلف بی قرار تو پیدا قرار حسن

تعبیر: تو تمام خوبی های را در خود داری. چشمهایت بیانگر خوش و غم های دل توستو تو از خوبی برای خود برجی ساخته ای که کسی به پایت نمی رسد. روزگارت به خوشی می گذرد. عهد با دلبری بسته ای که بسیار فرخ و خوب است. کسی نیست که شیفته ی جمال معنویت نشود دائم به فکر بخشش هستی و برای همین پیر نمی شوی.

 

 

فال امروز شنبه 1 خرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

شما می توانید از یک یا دو روز عاطفی دشوار خلاص شوید، اما بهتر شدن مسائل دلیل موجهی برای اغراق کردن نیست. خوش بین بودن اکنون رویکرد مناسبی است، برای اینکه به شما اجازه می دهد فراتر از ترسهایتان حرکت کرده و با دیگران رفتاری بهتر داشته باشید. اما به خود اجازه ندهید که تحت تأثیر هیجانات رایج قرار بگیرید و یا زودتر از آن که فکر می کردید ناامید شوید.دیگران معمولاً به شما تکیه می کنند. زیرا به نظر می رسد که عقل و منطق خوبی دارید و می توانید در زمان بحران به درستی تصمیم بگیرید. اما امروز تصمیم گیری برای تان مشکل شده است، نمی دانید تلاش تان را روی چه کاری متمرکز کنید. این کاهش اعتماد به نفس ممکن است شما را در مسیری قرار دهد که از مقصد مورد نظر شما دور است. کمی عجیب به نظر می رسد، اما بهتر است کمی وقت تلف کنید. وقتی به جواب درست دست پیدا خواهید کرد که اصلاً به دنبال اش نگردید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

جوزا سحر نهاد حمایل برابرم***یعنی غلام شاهم و سوگند می خورم

ساقی بیا که از مدد بخت کارساز***کامی که خواستم ز خدا شد میسرم

تعبیر: بخت و اقبال با تو همراه است و روزگار روی خوش را به تو نشان می دهد. خداوند را سپاسگزار باش تا نعمات خود را از تو دریغ نکند. به عهد و پیمان خود پایبند و وفادار باش تا حق دوستی را به جای آورده باشی.

 

فال امروز شنبه 1 خرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

امروز روزی نیست که کاملاً بدون مشکل باشد، اما باز هم روزی ملایم و آرام است. وقتی شما با مشکلی مواجه می شوید نگرش “من نمی توانم از پس این مشکل بربیایم” بهترین اسلحه تان است. عجیب اینکه بزرگترین توانایی های شما می تواند برایتان خطرساز باشد. اگر شما در قبول کردن محدودیتهایتان ناتوان هستید، اطمینان بیش از حد شما به خودتان می تواند مشکلی بزرگ برایتان به وجود آورد.با این که در تصمیم گیری بسیار مصمم به نظر می رسید، اما واقعیت این است که اکنون در وضعیت دشواری گیر افتاده اید. فکر می کنید که می دانید دقیقاً به دنبال چه چیزی هستید و آن چه می خواهید چندان هم پیچیده نیست، اما در واقع افکارتان آشفته اند و اولویت های تان را گم گرده اید. احساس رضایتمندی به این سادگی ها به دست نمی آید، زیرا اهدافی که شما در سر دارید با چیزی که دیگران توانایی عرضه ی اش را دارند زمین تا آسمان فرق می کند. شادی اکنون شما به این بستگی دارد که اهداف تان را اصلاح کنید و آن چه را ممکن و شدنی است در پیش بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

بالابلند عشوه گر نقش باز من***کوتاه کرد قصه زهد دراز من

دیدی دلا که آخر پیری و زهد و علم***با من چه کرد دیده معشوقه باز من

تعبیر: یکان تصمیم نادست تان باعث یک عمر پشیمانی شما شده است. به ایمان خویش تکیه کنید با گریه و زتری کردن کاری از پیش نمی برید. از چیزی نترسید دوباره یا علی گفته و شروع کنید. با داشتن قدم اول نسیم پیروزی وزیدن می کند تا حالا فکر می کردید نقشه هایتان عملی نیست ولی با کمی تدبیر به حقیقت می پیوندد.

 

فال امروز شنبه 1 خرداد 95

فال روز متولدین دی:

حتی اگر شما در مسیر نسبتاً خوش بینانه ای قرار گرفته اید، امروز پیش روی کردن می تواند تاحدی سخت باشد. شما می توانید بر امواج منفی ای که شما را پریشان کرده اند چیره شوید، اما نسنجیده عمل نکنید زیرا که مخالفت های دیگری را جذب خواهید کرد. ورزشهای مسابقه ای یا برنامه های استراتژی شدید راه های جایگزینی هستند تا مقداری از نیروی اضافی تان را تخلیه کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

شممت روح وداد و شمت برق وصال***بیا که بوی تو را میرم ای نسیم شمال

احادیا بجمال الحبیب قف و انزل***که نیست صبر جمیلم ز اشتیاق جمال

تعبیر: شب های هجرن و جدایی پایان یافته و روزگار وصل و رسیدن به مراد نزدیک است. نقشه هایی را که برای این روز کشیده ای عملی کن. حریفان و حسودان را ببخش و عذر آنها را بپذیر. نذری را که کرده ای به جا آور تا رسیدن به مقصود حلالت باشد.

 

فال امروز شنبه 1 خرداد 95

 

فال روز متولدین بهمن:

شخصی که شما دنبالش می گشتید امروز می تواند با تشخیص دادن نیروی بخصوص و فوق العاده ای در شما، خوشحالتان سازد. شاید این نیرو به صورت برقی در چشمان شما باشد، برای اینکه شما اکنون انرژی ای را دریافت کرده اید که افق های فکریتان را گسترده می سازد و فکرتان را با تفکرات زیبا انباشته می سازد. وقتی که دیگران به شما توجه می کنند سعی نکنید که زیاد توضیح بدهید؛ اندکی ابهام آنها را در شک و تردید نگه خواهد داشت.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

این خرقه که من دارم در رهن شراب اولی***وین دفتر بی معنی غرق می ناب اولی

چون عمر تبه کردم چندان که نگه کردم***در کنج خراباتی افتاده خراب اولی

تعبیر: مرحبا بر شما هر آنچه دارید از حق تعالی می دانید حتی نعمت سلامتی را. وقتی به گذشته تان فکر می کنید می بینید چندان کار مفیدی انجام نداده اید. در حال حاضر مصلحت در این است که خاموش باشید. رازتان را با خدایتان در میان بگذارید وگرنه اگر فاش کنید دشمنانتان شکست سختی به شما می دهند، تحمل کنید، خداوند با صابران است.

 

فال امروز شنبه 1 خرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

خیلی مواقع دیگران تصور می کنند شما نمی توانید به طور یقین تصمیم گیری کنید. اما امروز خوشبختانه در این امر مشکلی نخواهید داشت. به خوبی به مسایل کنار می آیید و می توانید همه جوانب آن را ببینید و برای آنها راهکار پیدا کنید. توان شما برای همکاری با دیگران زیاد است و به واسطه درک خوبی که از آنها و موقعیتشان دارید، می توانید حتی کمک حال آنها نیز باشید. از اینکه کار و تفریح را با هم یکی کنید، هیچ هراسی نداشته باشید. بد نیست به فضای کار خود کمی شادی ببخشید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ای که در کوی خرابات مقامی داری***جم وقت خودی ار دست به جامی داری

ای که با زلف و رخ یار گذاری شب و روز***فرصتت باد که خوش صبحی و شامی داری

تعبیر: در میان عده ای ارج و قرب بالایی دارید و در جای دیگر همه منتظر ورودتان می باشند. بخت با شماست، خوشحال باشید و خدا را شکر کنید که جور و جفا از بین رفته و جای آن را مهر و وفا آمده است. نامتان پر آوازه می شود. بیشتر با خدا باشید و نماز شب بخوانید تا راهتان را گم نکنید. انشاالله


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان