ramazan
ramazan

جدیدترین خبر از پرونده مینو خالقی

جدیدترین خبر از پرونده مینو خالقی

محمد حسین مقیمی معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور  درخصوص آخرین وضعیت بازشماری آرای تبریز گفت: بازشماری آرای تبریز با نظر شورای نگهبان در حال انجام است اما این بازشماری‌ها با حضور هیئت اجرایی و نمایندگان شورای نگهبان صورت می‌گیرد.

 

 

همچنین در این رابطه بخوانید …

مینو خالقی و سرنوشت او بدست رهبری

مینو خالقی نماینده اصفهان حکمش صادر شد

عکس های جعلی مینو خالقی نماینده اصفهان

 

 
وی در خصوص دلایل بازشماری تمامی صندوق‌های آرای تبریز و اینکه گفته می‌شود برخی آرا در حین شمارش جابجا شده‌اند، اظهار داشت:‌ هر داوطلبی می‌تواند شکایت کند و اگر شورای نگهبان تشخیص دهد شکایت وارد است، دستور به بازشماری آرا می‌دهد.
 

 

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: ارقام و آماری که در برخی سایت‌ها گفته شده خلاف واقع است و صحت ندارد و تا زمانی که نتیجه نهایی بازشماری آرا اعلام نشود نمی‌توانیم خبر قطعی در این زمینه بدهیم.

 

 
مقیمی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون و تا این مرحله بازشماری تغییری در شمارش آرا به وجود آمده است یا خیر، گفت:‌ در این زمینه باید صبر کنیم. باید منتظر باشیم بازشماری آرا تمام شود و فکر می‌کنم در آینده نزدیک و زمان کوتاهی انجام ‌می‌شود.

 

 
وی همچنین از صدور اعتبارنامه تمامی منتخبین مرحله دوم انتخابات مجلس خبر داد و گفت:‌ اعتبار نامه تمامی منتخبینی که حوزه‌های انتخابیه آنها به تایید شورای نگهبان رسیده است صادر و به مجلس ارسال شده است.

 

 
معاون سیاسی وزیر کشور درباره علت ابطال آرای حوزه انتخابیه بندرلنگه نیز گفت:‌ شورای نگهبان در نامه‌ای ابطال آرای بندرلنگه را اعلام کرده اما دلایل آن را نگفته است.

 

 
مقیمی درباره آخرین وضعیت سرنوشت مینو خالقی و اینکه آیا هیئت حل اختلاف قوا نظر قطعی خود را در این باره گفته است یا خیر؟ تصریح کرد:‌ برداشت وزارت کشور از قانون در این مسئله با برداشت شورای نگبهان متفاوت است و از آنجایی که تفسیر قانون بایستی توسط مجلس صورت بگیرد می‌تواند مجلس آن را تفسیر کند.

 

 
وی در پاسخ به این سوال که با درخواست چه کسی پرونده مینو خالقی به شورای حل اختلاف ارجاع شده است، اظهار داشت: گویا رئیس مجلس طی نامه‌ای این مسئله را به هیئت عالی حل اختلاف قوا اعلام کرده و ما منتظر نظر نهایی شورا در این باره هستیم.

 

 
وی خاطرنشان کرد:‌ هیئت حل اختلاف قوا فعلا نظر خود را در این مضوع به وزارت کشور اعلام نکرده است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان