ramazan
ramazan

حذف شاگردان گل محمدی از آسیا

مجموعه : اخبار ورزشی
حذف شاگردان گل محمدی از آسیا

نتیجه بازی ذوب آهن با العین امارات

 

 

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل العین امارات شکست خورد و از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

 

به گزارش فارس،تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در بازی برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 و 45 دقیقه در ورزشگاه پر از تماشاگر فولادشهر اصفهان به مصاف تیم العین امارات رفت که بازی با نتیجه‌2 بر صفر به سود العین به پایان رسید.

 

در دقیقه 7 مسابقه العین صاحب اولین ضربه کرنر شد که این ضربه را مدافعان ذوب آهن برگشت دادند.

 

گل العین: در دقیقه 11 روی غفلت مدافعان ذوب آهن عمر عبدالرحمان پابه توپ وارد محوطه جریمه شد و توپ را به «میونگ جو» پاس داد که او با یک شوت دقیق گل العین را به ثمر رساند.

 

بعد از گل هم تیم العین همچنان بازی هجومی را در دستور کار قرار داد.

 

از دقیقه 30 تیم ذوب آهن بازی را در دست گرفت و احسان پهلوان صاحب یک موقعیت گلزنی شد که شوت او از کنار دروازه العین به بیرون رفت.

 

در دقیقه 36 احسان پهلوان به دلیل مصدومیت تعویض شد و  جای خود را به دانیال اسماعیلی‌فر در ترکیب ذوب آهن داد.

 

در دقیقه 38 شوت بازیکن العین با اختلاف اندکی از کنار دروازه ذوب آهن به بیرون رفت.

 

در دقیقه 42 مهرداد قنبری به جای هاشم بیک زاده مصدوم وارد ترکیب تیم ذوب آهن شد تا گل محمدی در نیمه اول دو تعویض اجباری داشته باشد.

 

نیمه دوم:

ذوب آهن نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و تا دقیقه 50 صاحب دو ضربه کرنر شد که مدافعان العین توپ را سراسیمه برگشت دادند.

 

در دقیقه 53 العین صاحب یک ضربه کاشته پشت محوطه جریمه شد که این ضربه تبدیل به یک موقعیت خوب برای حریف اماراتی شد و رشید مظاهری با یک واکنش خوب توپ را به کرنر فرستاد.

 

در دقیقه 54 ارسال کوتاه کاوه رضایی در محوطه جریمه به مرتضی تبریزی رسید که دروازه‌بان العین به خوبی توپ را مهار کرد.

 

در دقیقه 59 ذوب آهن صاحب یک ضربه کرنر شد که مدافعان این تیم توپ را سراسیمه به کرنر زدند و کرنر دوم هم حاصلی برای شاگردان گل‌محمدی نداشت. دروازه بان العین هم بعد از کرنر دوم خودش را به زمین انداخت! تا چند دقیقه‌ای وقت را تلف کند. ذوب آهن در این دقایق فشار زیادی بر العین وارد کرد اما در غافلگیری و روی یک ضدحمله گل دوم را هم دریافت کرد.

 

گل دوم العین: در دقیقه 62 روی یک ضد حمله بازیکنان العین توپ را به آسپریلا رساند و او هم با یک ضربه دقیق گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

کیم جونگ میو داور اهل کره جنوبی قضاوت این بازی را برعهده داشت.

 

دیدار رفت دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک در امارات به پایان رسید و با حساب این نتیجه ذوب آهن ایران در مجموعه دو بازی رفت و برگشت 3 بر یک شکست خورد و ذوب آهن هم از گردونه رقابت‌ها مثل تراکتورسازی حذف شد تا فوتبال ایران همچنان در حسرت حضور تیم‌های باشگاهی‌اش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بماند.

 

ذوب آهن در مرحله گروهی برترین تیم لیگ قهرمانان آسیا بود اما مقابل تیم پرستاره و پرامکانات العین ذوب آهن شکست خورد.

 

ترکیب تیم ذوب آهن ایران:
رشید مظاهری، محمد نژادمهدی( از دقیقه 69 مسعود حسن‌زاده)، قاسم حدادی‌فر، مهدی مهدی‌پور، محمدرضا عباسی، علی حمام، وحید محمدزاده، هاشم بیک‌زاده( از دقیقه 42 مهرداد قنبری)، احسان پهلوان( از دقیقه 36 دانیال اسماعیلی فر)، کاوه رضایی، مرتضی تبریزی

 

سرمربی: یحیی گل‌محمدی


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان