فال حافظ با طالع بینی روز پنج شنبه 6 خرداد 95

فال حافظ با طالع بینی روز پنج شنبه 6 خرداد 95

فال و طالع بینی همراه با فال حافظ، امروز 5 شنبه 6 خرداد 1395

 

 

فال روز متولدین فروردین:

امروز وقت زیادی را مشغول به کار خواهید بود، این می تواند شامل فعالیت در محل کار و یا کار های روزانه در منزل شود. گذراندن کمی وقت با دوستان و خانواده به شما کمک می کند از خستگی کار کمی رهایی پیدا کنید. پس سعی کنید زودتر کارهایتان را تمام کنید تا به فعالیت های اجتماعی بپردازید. حتی می توانید گذراندن یک بعدازظهر رمانتیک همراه با عشقتان را در برنامه تان قرار دهید. سعی کنید رک و بی پرده سخن بگویید اما دل کسی را نشکنید. به یاد داشته باشید که صراحت در سخن گفتن می تواند کمک زیادی به رابطه های اجتماعی شما بکند.شنیده اید که می گویند «به عمل کار برآید، به سخنرانی نیست»؟ پس دست به کار شوید و عشقتان را در عمل نیز نشان دهید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

ما نگوییم بد و میل به ناحق نکنیم***جامه کس سیه و دلق خود ازرق نکنیم

عیب درویش و توانگر به کم و بیش بد است***کار بد مصلحت آن است که مطلق نکنیم

تعبیر: با غیبت کردن و تهمت زدن به دیگران کاری از پیش نمی برید. هر کسی ایرادی دارد بنابراین بزرگوار و خطاپوش باشید. حرمت خود و دیگران را حفظ کنید. از تجملات بپرهیزید. با تکیه بر مال دنیا به جایی نمی رسید. به حرف نادانان گوش ندهید هر چه می کشید از رفیق حسود می باشد. با حرف حق جدل نکن و آن را قبول کن

 

فال حافظ با طالع بینی روز پنج شنبه 6 خرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما انسان بلندپروازی هستید و از کار سخت و زیادهم هیچ هراسی ندارید. این توانایی بسیار خوب است. به ویژه امروز که می توانید از زیبایی های لذت ببرید برای کارهای بهتر با درآمد بالاتر برنامه ریزی کنید. شما امروز بسیار اجتماعی هستید. خیلی خوب حرف های دیگران را گوش می کنید و احترامی که به آنها می گذارید باعث می شود تا آنها نیز توجه ویژه ای به شما داشته باشند. این را بدانید که تنهایی از عهده همه کارها بر نخواهید آمد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

سحر چون خسرو خاور علم بر کوهساران زد***به دست مرحمت یارم در امیدواران زد

چو پیش صبح روشن شد که حال مهر گردون چیست***برآمد خنده خوش بر غرور کامگاران زد

تعبیر: مثل کوه استوار باش. صبح صادق در حال دمیدن است و تو در همین صبح به کام دل می رسی. این فال برای تو دولت و سعادت و مقام را یکجا بشارت می دهد. نکند زمانی که به تمام حاجاتت رسیدی خدا را فراموش کنی و منش و اخلاقت تغییر کند که در این زمان خداوند همه چیز را از تو خواهد گرفت.

 

فال حافظ با طالع بینی روز پنج شنبه 6 خرداد 95

فال روز متولدین خرداد:

امروز ماه در حال حرکت کردن به سوی سومین خانه شما یعنی خانه سفرهای کوتاه می باشد و ناآرامی و بی قراری تان امری کاملاً طبیعی است. شما امروز فقط برای اینکه از منزل خارج بشوید ممکن است که به یک فروشگاه و یا مکانی تفریحی و گردشگری بروید. اگر تا آخر روز پیشرفت چندانی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد

 

فال حافظ با طالع بینی روز پنج شنبه 6 خرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

شاید احساس کنید زندگی مانند گذر کردن از بیابانی خشک است، اما امروز بالاخره به آب و آبادی خواهید رسید. از این فرصت به نحو احسن استفاده کنید. خواهید دید برخی از افرادی که طی چند هفته گذشته با آنها آشنا شده اید بسیار جالب تر از آنی هستند که در ابتدا فکر می کردید. شما می توانید آن ویژگی های شخصیتی که مانع از پیشرفتتان می شوند را عوض کنید، کافی است تصمیم بگیرید. امروز ممکن است عشقتان با یک غافلگیری خوشایند در منزل منتظرتان باشد. اگر او را خیلی خوب می شناسید و می دانید عمرا اهل چنین کارهایی نیست چرا شما برای غافلگیر و خوشحال کردن او پا پیش نمی گذارید؟

فال حافظ امروز متولدین تیر :

به جان خواجه و حق قدیم و عهد درست***که مونس دم صبحم دعای دولت توست

سرشک من که ز طوفان نوح دست برد***ز لوح سینه نیارست نقش مهر تو شست

تعبیر:  افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند

 

فال حافظ با طالع بینی روز پنج شنبه 6 خرداد 95

 

فال روز متولدین مرداد:

امروز اگر فردی درمحل کار از شما فاصله بگیرد، ممکن است ناراحت شوید، اما باید بدانید که این عمل واقعاً مربوط به شخص شما نیست. این شخص ممکن است خجالتی و یا آسیب پذیر باشد و نیاز دارد که از نظر احساسی در محیط امنی قرار بگیرد. افرادی که را که تمایل نداارد با دیگران ارتباط متقابل داشته باشند را تحت فشار قرار ندهید. فقط بدون پیش داروی و توقع داشتن از آنها بهشان اجازه بدهید که هر طور که دوست دارند رفتار کنند.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

دوستان وقت گل آن به که به عشرت کوشیم***سخن اهل دل است این و به جان بنیوشیم

نیست در کس کرم و وقت طرب می گذرد***چاره آن است که سجاده به می بفروشیم

تعبیر: الان وقت کار و تلاش است. وقت برای تفریح زیاد دارید به چاره ی کار بیاندیشید. اگر دیر اقدام کنید هر آنچه ساخته اید تباه می شود. از هوی های نفسانی پرهیز کنید. خدا با شماست و در همه حال کمکتان می کند.

 

فال حافظ با طالع بینی روز پنج شنبه 6 خرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

برای شما بسیار مشکل است که امروز به دیگران بگویید که چه احساسی دارید و به چه می اندیشید، حتی اگر به روشنی میدانید که همین الان چه احساسی دارید. شما از این می ترسید که اگر با دیگران درباره احساسات تان صحبت کنید، ناخودآگاه رازی را که نباید برای دیگری افشا شود، بروز دهید. اما اگر بخواهید تمامی افکار و اندیشه های خود را برای خود نگاه دارید ممکن است بسیار خشک و جدی به نظر برسید یا حتی از نظر احساسی جدا از دیگران بمانید. تمام شجاعت و جرأت خود را جمع کنید تا ترس های خود را پشت سر بگذارید، زیرا اگر بخواهید صبر کنید و زمان را تلف کنید بعدا برای تان بسیار سخت تر است که بخواهید از آنچه که در ذهن تان می گذرد صحبت کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

یوسف گمگشته بازآید به کنعان غم مخور***کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن***وین سر شوریده بازآید به سامان غم مخور

تعبیر: گم کرده ی خود را پیدا می کنی و روزگار پر درد و رنجت تبدیل به خوشبختی می شود. بد به دل خود راه نده. اگر امروز به مراد نرسی فردا حتما” نشانه هایی از پایان غم خواهی دید چون با خدا هستی همیشه از بلایا نجات پیدا می کنی. باز هم در خلوت قرآن بخوان تا برای رسیدن به مقصد راهت را گم نکن

 

فال حافظ با طالع بینی روز پنج شنبه 6 خرداد 95

 

فال روز متولدین مهر:

جزئیات را فراموش کنید و به تصویر کلی توجه کنید و خواهید دید که هیچ مرزی برای ما وجود نخواهد داشت. درس امروز شما این است: ابتدا کار اصلی را انجام دهید، سپس به جزئیات رسیدگی کنید. به دنبال آوای قلبتان بروید و خواسته هایتان را دنبال کنید. اکنون زمانی فوق العاده برای رفتن به سفری کوتاه مدت یا هرکاری که روح شما را تغذیه می کند است. دلتان می خواهد همراه با عشقتان به ماجراجویی بپردازید و کارهای جدیدی انجام دهید. آنچه اهمیت دارد این است که از روزمرگی فرار کرده و کاری تازه را تجربه کنید. موسیقی، هنر، نوشتن، امروز شما را به شور خواهند آورد. انجام این کار به شما کمک خواهد کرد با ذهنی تازه و انرژی مضاعف در کارهای خود پیشروی کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

هر آن کو خاطر مجموع و یار نازنین دارد***سعادت همدم او گشت و دولت همنشین دارد

حریم عشق را درگه بسی بالاتر از عقل است***کسی آن آستان بوسد که جان در آستین دارد

تعبیر: آفرین بر شما که تصمیم عاقلانه ای گرفته اید. سعادت و دولت یکجا نصیبتا می شود. در کاری که انجام می دهید ذلت و خواری وجود ندارد. به وصال یاری می رسید که از هر سو حسن دارد. توانایی های خودتان را نشان بدهید و مثل همیشه به مستمندان کمک کنید

 

فال حافظ با طالع بینی روز پنج شنبه 6 خرداد 95

فال روز متولدین آبان:

آیا ایده و نظری دارید که می خواهید مطرح کنید؟ این را به یاد داشته باشید انتقاد مخرب با انتقاد سازنده زمین تا آسمان فرق دارد. همیشه پیش از اینکه حرفی رابه زبان بیاورید، به آن و نتایج آن به خوبی فکر کنید. این را به یاد داشته باشید، ممکن است برخی از واژه های شما موجب آسیب روحی اطرافیان شود. پس بسیار مراقب رفتار و حرف های خود باشید. همکاری های خود را بیشتر کنید. اما عصر هم زودتر از کار به خانه برگردید. با عشقتان برای تفریح و با هم بودن برنامه ریزی کنید. امروز همه انتقادها و منفی ها را دور بریزید و روی مسایل مثبت و سازنده تمرکز کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ز گریه مردم چشمم نشسته در خون است***ببین که در طلبت حال مردمان چون است

به یاد لعل تو و چشم مست میگونت***ز جام غم می لعلی که می خورم خون است

تعبیر: روشنایی و آفتاب خوبی ها در حال طلوع است و این طلعت بسیار مبارک است و سعادت به همراه دارد. اتفاقات شیرینی رخ خواهد داد . شما از در آشتی در می آیید. لحن کلامت را زیباتر کن. خاطرات دردآور را فراموش کن. کاری را که می خواهی انجام بده چون سود سرشاری برایت دارد.

 

فال حافظ با طالع بینی روز پنج شنبه 6 خرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

شما سال فوق العاده ای در پیش دارید. اول از همه به موقعیت فعلی و راهی که برای آینده انتخاب کرده اید خوب بیاندیشید، سپس با سخت کوشی و بلند پروازی به راهتان ادامه دهید. خوش شانسی در خانه شما را خواهد زد اما هنوز برای اعمال تغییرات زود است. اواخر سال زمان خوبی برای انجام کارهایی است که به آنها علاقه دارید. سعی کنید وقت تان را با عزیزترین های زندگی تان بگذرانید. به زودی خواهید فهمید که در مورد بعضی چیزها قضاوت اشتباه کردید اما نگران نباشید، همه چیز به آسانی حل می شود. در این سال با عشق زندگی تان روزهای خوبی را خواهید گذراند. یادتان باشد که یک همراه و شریک زندگی خوب، زندگی را برایتان لذت بخش تر می کند.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

در ازل هر کو به فیض دولت ارزانی بود***تا ابد جام مرادش همدم جانی بود

من همان ساعت که از می خواستم شد توبه کار***گفتم این شاخ ار دهد باری پشیمانی بود

تعبیر: اگر می خواهی شان و منزلت بالایی داشته باشی با بدان دوستی نکن و بی خود جان خود را فدای آنان نکن به جای این کار به آینده ات سرو سامانی ببخش تا به جای رسیدن به سلطانی به گدایی نیفتی. همت بالا داشته باش تا از آب یاقوت بگیری و همیشه دلت روشن باشد

 

فال حافظ با طالع بینی روز پنج شنبه 6 خرداد 95

 

فال روز متولدین دی:

امروز برای شما این امکان وجود دارد که تمرکز کنید و جنبه های بسیار جدی را در روز معتدل کنید. حتی با علاقه اخیر شما برای خلاقیت، برایتان سخت است که از علائق ناپسند دوری کنید. فقط به یاد داشته باشید که برخی از افراد نسبت به شما و هر فرد دیگری که هدایای متفاوتی را به روی میز می گذارد پرشورتر هستند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

تو مگر بر لب آبی به هوس بنشینی***ور نه هر فتنه که بینی همه از خود بینی

به خدایی که تویی بنده بگزیده او***که بر این چاکر دیرینه کسی نگزینی

تعبیر: اگر کاهایتان بر مبنای هوی و هوس بگذارید مایه ی اشوب و فتنه می شود. امانتی دست شماست آن را به سلامتی دست صاحبش برسانید. شایسته تر از آن هستید که بخواهید با افراد پست معاشرت کنید. فعلا” جز صبر در پیش رقیب چاره ی دیگری ندارید. شما که انسانی پاکدل هستید حیف است که سرکشی کنید

 

فال حافظ با طالع بینی روز پنج شنبه 6 خرداد 95

 

فال روز متولدین بهمن:

شما توانسته اید چند روز گذشته را بی آنکه مشکلی جدی به وجود بیابد پشت سر بگذارید و عملکردتان قابل توجه بوده است. حالا هم به جای حرف زدن عمل کنید. از بیان کردن ایده هایتان و امنحان کردن شانستان نهراسید، دیگران اعتماد به نفسی که شما دارید را دوست دارند، شما هم خودتان را باور داشته باشید اما خودنمایی نکنید، بگذارید نتایج کارتان بجای شما حرف بزنند. این آخر هفته بد نیست سری به بزرگترهایتان بزنید، پدر و مادر و پدر بزرگ و مادربرزگتان در انتظار شما هستند، در برخورد با آنها صبور باشید، این برای آنها خیلی ارزشمند است. برای متأهل ها روز تعطیل خوبی می تواند باشد، اما برای مجرد ها روز ایده آلی برای پیدا کردن نیمه گمشده شان نخواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

زهی خجسته زمانی که یار بازآید***به کام غمزدگان غمگسار بازآید

به پیش خیل خیالش کشیدم ابلق چشم***بدان امید که آن شهسوار بازآید

تعبیر: خوشحال باش. روزی فرخنده که منتظرش بودی رسیده است و این به خاطر صبر و امیدواری خود توست. دلت آرام می گیرد. ستم هایی که به تو کرده اند فراموش کن که تو به مرادت رسیده ای. این کار قضا و جزئی از سرنوشت تو بود

 

فال حافظ با طالع بینی روز پنج شنبه 6 خرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

به نظر می رسد که یک فصل مشکل زندگی شخصی تان دارد بسته می شود و توسط امکانات جدید جایگزین می شود. شما به احتمال زیاد احساس می کنید مسن تر و عاقل تر شده اید و اعتماد دارید که تجربیاتتان تا به امروز از شما یک فرد با تجربه و کامل تری ساخته.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ای دل مباش یک دم خالی ز عشق و مستی***وان گه برو که رستی از نیستی و هستی

گر جان به تن ببینی مشغول کار او شو***هر قبله ای که بینی بهتر ز خودپرستی

تعبیر: غافل از عشق و محبت به اطرافیان شده اید آنقدر مشغول خودتان گشته اید که قبله تان خودپرستی و غرور شده است و فقط خودتان را می بینید. بدون عشق بودن یعنی از خدا دور شدن یعنی بی معرفت بودن و سقوط کردن. اگر می خواهید حاجتتان روا شود توبه کنید و به محبت و عشق بپردازید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان