ramazan
ramazan

کتک خوردن وحشتناک دختر ایرانی در رقابت های MMA (عکس)

مجموعه : اخبار ورزشی
کتک خوردن وحشتناک دختر ایرانی در رقابت های MMA (عکس)

خبر کتک خوردن دو خواهر ایرانی که در رقابت های MMA شرکت بودند جنجال آفرین شد.

 

 

جزئیات این خبر  جنجالی را در  همین بخش خبرهای ورزشی سایت نازوب دنبال کنید.

 

فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که دختر نوجوان ایرانی با لباس کاراته در مسابقات MMA ارمنستان حضور دارد و به شدت کتک می خورد اما ماجرا گسترده‌تر از اینهاست و تیمی 10 نفره با پرچم ایران در این مسابقات حضور دارد که دو دختر نوجوان هم در قفس به روی رینگ می‌روند و البته به شدت کتک می‌خورند.

 

به گزارش نازوب ، فیلم منتشر شده مربوط به دو ماه گذشته است که در آن دختر نوجوانی به نام آرینا مافی در این مبارزه به شدت کتک می خورد و مبارزه را واگذار می‌کند. وضعیت تینا مافی هم بهتر از خواهرش نیست و او هم به شدت کتک خورده و مبارزه را واگذار می‌کند. البته این دو خواهر با حجاب به روی رینگ می روند اما بر اثر کتک خوردن‌های زیاد در آخر مسابقه دیگر حجابی نیز بر سر ندارند.

 

 

کتک خوردن وحشتناک دختر ایرانی در رقابت های MMA (عکس)

به جز این دو خواهر، 8 پسر دیگر به نام سید محمد حسینی، حسین جعفر مافی، میلاد خسروی، مصطفی علیپور، مجید حجیوان رشیدی، علی مهرو بختیاری، سامان بهزادی و سعید جهانبخت در این مبارزات به روی رینگ رفتند که فیلم مبارزات آنها در سایت globalcombatnetwork منتشر شده است.

 

اما سوال اینجاست که چرا و چگونه تیمی از داخل ایران و با پرچم ایران بدون اینکه مجوزی از ورزش کشور داشته باشد، به مسابقاتی (که در داخل ایران غیرقانونی است) اعزام می شود؟

اما سوابق این دو خواهر نشان می دهد که آنها در گذشته در رشته های رزمی صاحب عنوان نیز شده‌اند. نام آرینا مافی در بین مدال آوران رشته سوپر کیک بوکسینگ بانوان که در سال 1393 در استان تهران برگزار شده بود دیده می شود و او به همراه تینا مافی موفق به کسب مدال طلا و برنز این رقابت ها شده بودند و این مسابقات تحت نظر هیئت ورزش هیات های رزمی صورت گرفته است.

 

 

کتک خوردن وحشتناک دختر ایرانی در رقابت های MMA (عکس)

کتک خوردن دختران ایرانی در MMA

البته هر سبک در کاراته دارای آرم مخصوص بر روی لباس است و آرمی که روی لباس این دختران نوجوان دیده می شود مربوط به سبک کیوکوشین کاراته است.

 

این اتفاقات در حالی رخ داده که فدراسیون ورزش های رزمی و فدراسیون کاراته اعلام کرده‌اند هیچ اعزام برون مرزی در این رابطه نداشته اند و مسئولیت این اعزام را بر عهده نگرفته اند.

 

سرپرست نایب رئیس کاراته بانوان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا، اعزام دختری با لباس کاراته در رقابت های MMA ارمنستان را بی ارتباط با فدراسیون کاراته دانست و گفت: الزاما هر کسی که لباس کاراته به تن داشته باشد و در رقابتی حضور داشته باشد دلیل بر این نیست که کاراته کا باشد. این دختر کاراته کا نیست و من او را نمی شناسم.

 

 

کتک خوردن وحشتناک دختر ایرانی در رقابت های MMA (عکس)

 

همچنین محمود رشیدی رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی در این باره گفت: آرینا مافی دختر نوجوانی که در این فیلم مشاهده می‌شود به هیچ عنوان زیر نظر فدراسیون ورزش‌های رزمی نبوده و این که می‌گویند وی تحت حمایت ما به مسابقات اعزام شده است را کاملا تکذیب می‌کنم. مسابقات MMA و ر‌قا‌بت‌هایی که در رینگ و قفس انجام می‌شود هیچ کدام زیر نظر فدراسیون ما قرار ندارند و هر کس که با پرچم فدراسیون ورزش‌های رزمی و ایران بخواهد در مسابقه‌ای بر خلاف ما شرکت کند با وی برخورد می‌کنیم.

 

رشیدی همچنین ا‌ضافه‌ کرد‌: این دختر نوجوان با لباس کاراته که فکر می‌کنم سبک بای دو شرکت کرده است و فدراسیون کاراته نیز قطعا پیگیر این مساله خواهد بود. باید کسی که این دختر نوجوان را به مسابقات برده و این بلا به سرش آمده است تحت پیگرد قانونی قرار گیرد و با بدترین نوع با او برخورد شود، چرا که آسیب‌های شدید فیزیکی و روحی به این دختر نوجوان وارد شده است.

 

 

کتک خوردن وحشتناک دختر ایرانی در رقابت های MMA (عکس)

به گزارش ایسنا، از مسئولان ورزش انتظار می رود تا با پی‌گیری این موضوع، با مسببان این اعزام غیرقانونی به شدت برخورد کرده و مجوز فعالیت به باشگاه‌های احتمالی که دست به چنین اعزام‌های غیرقانونی می‌زنند باطل شود.

 

کتک خوردن وحشتناک دختر ایرانی در رقابت های MMA (عکس)

کتک خوردن وحشتناک دختر ایرانی در رقابت های MMA (عکس)


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان