طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 9 خرداد 95

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 9 خرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

امروز بالاخره زحمات این چند وقت اخیر شروع به نتیجه دادن خواهند کرد و پاداش تلاش های خود را خواهید گرفت. اگر هم تا بحال تغییر برنامه ای در کار نبوده است امروز ممکن است با گرفتن ترفیع و افزایش مسئولیت ها درآمد شما هم افزایش پیدا کند. ایجاد تعادل بین کار و مسائل خانوادگی کمی سخت خواهد بود. باید با همسرتان در مورد تقسیم وظایف به طور جدی صحبت کنید تا بتوانید بدون مشکل به وظایف خود در خانه و محل کار رسیدگی کنید. تا آخر این هفته از زندگی خود می توانید به راحتی لذت ببرید و اوضاع همانطور که دلتان می خواهد است، تنها کافی است خودتان را از افرادی که ناراحتتان می کنند دور نگه دارید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

نصیحتی کنمت بشنو و بهانه مگیر***هر آن چه ناصح مشفق بگویدت بپذیر

ز وصل روی جوانان تمتعی بردار***که در کمینگه عمر است مکر عالم پیر

تعبیر: فکر می کنی همیشه جوان خواهی ماند و هیچ وقت پیر نمی شوی. به نصیحت های پیران گوش کن دوستانت تو را فقط برای خوشی می خواهند به دردهایت گوش نمی دهند. توقع خود را پایین بیاور. اشتباهات خود را گردن کسان دیگر مینداز، توبه کن تا به آرزوهای مادی خود برسی.

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 9 خرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

اگر شدت احساسات عاطفی شما نسبت به قبل بیشتر شود، بیشتر می توانید با دیگران روبرو شوید. حتی اگر شما به تنهایی سعی کنید که رابطه ای شیرین تر برقرار کنید، افراد دیگر شاید از این کار هراس داشته باشند. پنهان کردن احساسات به طور کامل تنها راه حل نیست، اما اگر اکنون این احساسات را به آرامی آشکار سازید بهتر از این است که مکنونات قلبی تان را بدون مانع محسوسی افشا کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

شراب تلخ می خواهم که مردافکن بود زورش***که تا یک دم بیاسایم ز دنیا و شر و شورش

سماط دهر دون پرور ندارد شهد آسایش***مذاق حرص و آز ای دل بشو از تلخ و از شورش

تعبیر: از فرصتی که داری استفاده کن وگرنه کسی دیگر از این فرصت سود می برد. به زیردستان خود هم توجه کن. اگر در عین مفام و ثروت، به زیردستان محبت کردی مردی. دامی برایت گسترده اند.

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 9 خرداد 95

 

فال روز متولدین خرداد:

امروز نیاز دارید تکلیف تان را با خودتان مشخص کنید که آیا با خودتان روراست باشید یا اینکه وجهه ظاهری و اجتماعی خود را حفظ کنید. تصمیمات و افکار اخیر شما به آن میزان که به نظر می رسد مهم نیستند، به خاطر اینکه آنها قسمتی از یک پیشرفت بلند مدت هستند که ساختار روابط کنونی شما را دوباره تعریف می کنند. به یاد داشته باشید که ونوس جذاب با سیاره حاکم شما پلوتون در اتصال هستند، احساسات شما را تشدید می کنند همچنانکه حد و مرز بین دوستی و عشق رمانتیک شما را امتحان می کنند.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

مژده وصل تو کو کز سر جان برخیزم***طایر قدسم و از دام جهان برخیزم

به ولای تو که گر بنده خویشم خوانی***از سر خواجگی کون و مکان برخیزم

تعبیر: به خاطر ایمان قوی و تقوی از بندگان مقرب الهی هستی. اراده کنی خداوند همه چیز به تو می دهد ولی همیشه دیگران را مقدم دانستی و برای آنها دعا می کنی فقط از خدا می خواهی بهشت را نصیب بگرداند. به آرزویت می رسی هم در این دنیا و هم در جهان آخرت.

 

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 9 خرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

امروز بسیار با انگیزه و پر انرژی هستید و به آن چه که دیگران در مورد شما می اندیشند اهمیت چندانی نمی دهید. این انرژی مثبت به بهتر شدن اوضاع کمک بسیاری خواهد کرد. امروز روز خوبی برای وقت گذرانی با دوستانتان خواهد بود، اما از همراهی افرادی که اهل غیبت و دو رویی هستند هیچ لذتی نخواهید برد؛ امروز در زندگی شما جایی برای افراد منفی نیست. زدن حرف های خوب بجای بدجنسی باعث می شود احساس بهتری داشته باشید. امروز دلتان می خواهد همراه با عشقتان به یک مسافرت دو نفره بروید. سرشار از انرژی مثبت خوشبینانه هستید، پس هر برنامه ای که می چینید سعی کنید متفاوت فکر کنید و برای انجام کارهای بزرگ نقشه بکشید. تنها رویاپردازی نکنید، این رویاها را عملی کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

جان بی جمال جانان میل جهان ندارد***هر کس که این ندارد حقا که آن ندارد

با هیچ کس نشانی زان دلستان ندیدم***یا من خبر ندارم یا او نشان ندارد

تعبیر:  نامید نشوید. بیشتر جستجو کنید. هر چند که هر چه در پی اش می گردید کمتر نشانی از او پیدا می کنید. از راهنما کمک بگیرید وگرنه هیچ وقت به مقصود نمی رسید. مالی را از دست داده اید که بدون تدبیر و تفکر به دست نخواهید آورد.

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 9 خرداد 95

 

فال روز متولدین مرداد:

به جای جبران حرفی که قبلا زده اید یا کاری که دیروز کرده اید، ممکن است تنها مشکلات را برای خود عمیق تر کنید. حتی با بهترین تصمیمات و نیت ها، شما می توانید دیگری را سهوا برنجانید. البته، یک معذرت خواهی گرم و صمیمی می تواند خوبی و بزرگواری شما را نشان دهد، اما تنها اگر از ته دل باشد. این درام کوچک ممکن است یک روز دیگر به طول بینجامد تا زندگی شما را دستخوش تغییرات ناخواسته ای کند.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

گرم از دست برخیزد که با دلدار بنشینم***ز جام وصل می نوشم ز باغ عیش گل چینم

شراب تلخ صوفی سوز بنیادم بخواهد برد***لبم بر لب نه ای ساقی و بستان جان شیرینم

تعبیر: رشته ی کار از دستتان خارج شده است. کار امروزتان را به فردا موکول نکنید، هر چند می دانید راهی را که انتخاب کردهاید بسیار سخت و پر فراز و نشیب است ولی به خاطر نتیجه ی شیرینش تحمل می کنید. رحمت خداوند شامل حالتان می شود وخیلی زود به مراد دلتان می رسید. و این از وفا و صداقت ایمان و حق گویی تان می باشد.

 

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 9 خرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

امروز سعی کنید همه کا را با هم انجام ندهید. امروز زندگی اجتماعی شما بسیار شلوغ است و برای آماده شدن برای رسیدن به جاهایی که دعوت شده اید کلی وقت لازم دارید، علاوه بر این کارهای معمول روزانه را نیز باید انجام دهید و این شما را کمی آشفته می کند و نمی دانید به کدام طرف باید بدوید. آرامش خودتان را حفظ کنید. در وهله اول وظایف روزانه خود را در اولویت قرار دهید. کار شما باید همیشه اولویت اولتان باشد. اگر در بحث هایی که دارید به جای تلاش برای راضی نگه داشتن دیگران حرف دلتان را بزنید خیلی راحت تر مشکلاتتان حل خواهند شد. زیاد به خودتان سخت نگیرید و همراه با دوستان نزدیکتان و کسانی که دوست دارید از زندگی لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

خواب آن نرگس فتان تو بی چیزی نیست***تاب آن زلف پریشان تو بی چیزی نیست

از لبت شیر روان بود که من می گفتم***این شکر گرد نمکدان تو بی چیزی نیست

تعبیر: شکست تو در این راه پله ی صعودی است در راهی و هرگونه نقصان حکمتی دارد. چه بسا سلامتی تو در فقر باشد. امیدت را از دست نده. فعلاصلاح در این است که روزگار را اینطور طی کنی و یقین بدان راز بودن تو در این است که با روزگار صلح کنی.

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 9 خرداد 95

 

فال روز متولدین مهر:

امروز با شتاب در مسیرتان پیش می روید و ممکن است نتوانید به راحتی سرعت تان را کم کنید. در حقیقت، به نظر می رسد به کاری که انجام می دهید خیلی اطمینان دارید و ممکن است حرفی بزنید که بعداً پشیمان شوید، اما نمی توانید روی دیگران تأثیر قابل ملاحظه ای بگذارید. به نفع تان است که در مسیری که پیش می روید جانب احتیاط را فراموش نکنید، به این ترتیب اندکی پیشرفت هم در مسیرتان حاصل خواهد شد. فقط قبل از این که وارد عمل شوید، اطمینان حاصل کنید که مسیر درست را انتخاب کرده اید، اگر اکنون احتیاط نکنید بعداً مجبورید بهای سنگینی بابت این ناشکیبایی بپردازید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

هرگزم نقش تو از لوح دل و جان نرود***هرگز از یاد من آن سرو خرامان نرود

از دماغ من سرگشته خیال دهنت***به جفای فلک و غصه دوران نرود

تعبیر: یاد یار لحظه ای از تو جدا نمی شود به خاطر جفایی که دیده ای مدام غصه می خوری پیمان را با تو شکسته اند و بار غم روی دلت سنگینی می کند. برای اینکه از این بار غم رهایی پیدا کنی و از سرگردانی نجات یابی فکر نکن. با خدایت به رازو نیاز بپرداز تا دلت دوباره شاد شود.

 

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 9 خرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

اگر عادت دارید پیش از فکر کردن، حرف بزنید. امروز باید آن را کنار بگذارید. حواستان به همه حرف ها و حرکاتتان باشد. اگر مراقب زبان خود نباشید، مشکلات زیادی برای خود به وجود خواهید آورد. اگر در نظر دارید با فرد جدیدی آشنا شوید خیلی حواس خود را جمع کنید زیرا ممکن است فرد نامناسبی را برای خود انتخاب کنید. پیش از اینکه با دوستان یا همکاران دا و بیداد کنید و اعتراض کنید، حرف های خود را در ذهنتان مرور کنید تا از هر نوع دلخوری جلوگیری شود. سعی کنید از دیگران شاد بودن را یاد بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

تعبیر: فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.

 

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 9 خرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

شاید وقتی به خرید می روید به دنبال پیدا کردن یک ترازو برای خود با شید. اما موقتاً چشمتان آن را نبیند. حتی ممکن است خیلی طول بکشد تا بفهمید که چه چیزی الان می خواهید. چون این کار شما را آسان تر می کند.با این وجود، اگرچیز قشنگی هم بخرید،راضی نخواهید بود.تازه اگر آن چیز جدیدی که خریده اید به درد نخور باشد از خرید آن پشیمان هم می شوید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند***چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند

مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس***توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند

تعبیر: مشکلی داری به جای اینکه آن را حل کنی کاری می کنی که اوضاع بدتر شود. با دغل بازی و دروغ کاری از پیش نمی بری. عقلت را به کار نمی اندازی. به عبادت بپرداز و کمی فکر کن تا دلت قوی شود. تو حسن های زیادی داری که پنهان مانده اند ذات تو خوب است ولی ظاهرا” خود را بد نشان می دهی

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 9 خرداد 95

 

فال روز متولدین دی:

شما به دنیای جدیدی وارد شده اید اما هنوز متوجه این موضوع نشده اید و فکر می کنید که هنوز در زندگی سابق خود به سر می برید به همین علت هیچ گونه تلاشی را آغاز نکرده اید. اما چشمان خود را با دید جدیدی به زندگی باز کنید. در این صورت افراد جدیدی نیز به شما می پیوندند که زندگی شما را دچار تغییرات اساسی خواهند کرد. هر چه زودتر شانس خود را تا دیر نشده است امتحان کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ای خونبهای نافه چین خاک راه تو***خورشید سایه پرور طرف کلاه تو

نرگس کرشمه می برد از حد برون خرام***ای من فدای شیوه چشم سیاه تو

تعبیر: از سر جنگ بذ خواسته اید و با خوبی ها می جنگید. از راه خویش برگردید. شما مرد جنگ و خونریزی نیستید. درونتان مملو از آرامش .و آشتی است و همه از شما تقلید می کنند. در حسرت چیزی هستید می خواهید دوباره همه را به دور هم جمع کنید. رسیدن به مقصود در یک قدمی شماست کمی صبر کنید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 9 خرداد 95

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز حس ششم شما قدرت بسیاری خواهد داشت، اما شاید توانایی استفاده از آن را نداشته باشید و حالت های خود را درک نکنید. احساسات، تصاویر و نشانه هایی که از دیگران دریافت می کنید با وجود این که مهم هستند ممکن است مبهم باشند و یا حتی برداشت شما از آنها اشتباه باشد. اوضاع کاری امروز بسیار خوب است و شما ترجیح می دهید به جای این که عجله کنید کارها را به روش خودتان و سر حوصله انجام دهید. برای این که کمک مورد نیازتان را بتوانید از همکارانتان بگیرید باید تلاش و جدیت خود را به آنها نشان دهید.برای آنهایی که مجرد هستند امکان شروع یک رابطه جدید وجود دارد و آنها به نیازهای خود و این که از یک رابطه چه انتظارهایی دارند پی خواهند برد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

یک دو جامم دی سحرگه اتفاق افتاده بود***و از لب ساقی شرابم در مذاق افتاده بود

از سر مستی دگر با شاهد عهد شباب***رجعتی می خواستم لیکن طلاق افتاده بود

تعبیر: در صدد این هستی که گذشته را جبران کنی و به عافیت برسی. به خاطر این پشتکار مژده ای به تو می دهند که نشان دهنده ی به پایان رسیدن غم ها و تاریکی هاست. در راه خدا بخشش کن. پریشانی را از خود دور نما تا برای رسیدن به مقصود قویتر و استوارتر باشی.

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 9 خرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

شاید امروز بوسیله ی ستاره بخت خود توانسته باشید میزان دارایی خود را حساب کنید یا شرایط مالی خود را بدانید و بخواهید که به مرخصی که آرزوی آن را داشتید بروید. اما یک مرتبه وقتی پی می برید که شرایط واقعی شما آن چیزی نیست که می خواستید، دلسرد بشوید. ناراحت نباشید، پولهای خودتان را می توانید روی پولهایی که بعداً می خواهید بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

به تیغم گر کشد دستش نگیرم***وگر تیرم زند منت پذیرم

کمان ابرویت را گو بزن تیر***که پیش دست و بازویت بمیرم

تعبیر: خودتان را مستحق زجر و عذاب می دانید چون خود شما به دنبال این کار رفته اید. امیدوارید دوباره همه چیز درست شود و دست غیبی شما را نجات بخشد. حاجتتان برآوردهمی شود و اطرافیانتان به یاریتان می شتابند. تقوی و ایمان خودتان را حفظ نمایید تا این زجر را کمتر حس کنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان