طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 13 خرداد 95

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 13 خرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

در حالت عادی، وقتی در مورد مساله ای هیجان دارید، به هیچ عنوان نمی توانید آن را مخفی کنید. امروز منتظر خبرهای خوب و مکالمات شیرین با عشقتان باشید. سعی کنید روی رفتار خود کنترل داشته باشید و لجبازی یا سرسختی را کنار بگذارید. امروز از عشقتان خیلی چیزهای خوب و جدیدی خواهید آموخت. با قلب و روح خود کار کنید و همه اشتیاق خود را برای این امر بگذارید. وقتی این کار را انجام دهید، خودتان نیز لذت خواهید برد و رضایت بیشتری را حس خواهید کرد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست

میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه ایست که هیچ آفریده نگشادست

تعبیر: دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 13 خرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما اختیار برنامه کار امروز خود را دارید اما باهوشتر از آن هستید که اجازه بدهید روزگار چیزی را به شما تحمیل کند. یک راه عاقلانه برای روبرو شدن با شرایط تغییر یافته مثلاً حزب باد بودن وجود دارد. هر چه به خودتان سخت نگیرید و وابسته به زمان نباشید شانس شما هم در بدست آوردن موقعیت ها بیشتر خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

صحن بستان ذوق بخش و صحبت یاران خوش است***وقت گل خوش باد کز وی وقت میخواران خوش است

از صبا هر دم مشام جان ما خوش می شود***آری آری طیب انفاس هواداران خوش است

تعبیر: خبر خوشی را می شنوی که به خاطرش انتظار کشیده ای و روز به روز کارت بهتر می شود. اما تعلقات تو نیز بیشتر می شود. مواظب صفای باطن خویش باش تا جدا شدن از دنیا برایت راحت باشد. خوشی خود را با دیگران تقسیم کن تا همیشه سبک بال و آسوده خاطر باشی.

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 13 خرداد 95

 

فال روز متولدین خرداد:

احساسات شما اکنون شدن یافته و هر چه بیشتر شما تلاش کنید تا آنها را کنترل کنید کمتر می توانید آنها را تحت اختیار خود درآورید. به جای تلاش برای سرکوب کردن تغییرات خلقی تان فقط سعی کنید با این جریان پیش بروید. هر آنچه که در آن لحظه احساس میکنید به زبان آورید. به یاد داشته باشید امروز نیازی به واکنش نشان دادن در برابر هر چیزی ندارید. همچنانکه واکنش های شدید شما در اواخر هفته تعدیل می شوند شما درباره آنچه که بدرستی احساس می کنید آگاه تر می شوید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

ای دل به کوی عشق گذاری نمی کنی***اسباب جمع داری و کاری نمی کنی

چوگان حکم در کف و گویی نمی زنی***باز ظفر به دست و شکاری نمی کنی

تعبیر: همه چیز مهیاست ولی کاری انجام نمی دهی. تعلل جایز نیست وگرنه همه چیز و همه کس را از دست می دهی و در بوستان زندگی خاری هم نصیبت نمی شود.، دوراندیشی نمی کنی فرصتها را از دست می دهی برای همین است که درخت ارزوهایت به ثمر نمی نشیند

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 13 خرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

آن اعتماد به نفسی که همه را شیفته شما می کند کجا رفته است؟ اگر چیزی آنطور که دلتان می خواسته پیش نرفته است و یا شخصی را آنگونه که دلتان می خواسته تحت تأثیر قرار نداده اید دلیل نمی شود که کوتاه بیایید و بیخیال شوید. این جمله را با طلا بنویسید و جلوی چشمتان بگذارید: « استعداد یک درصد و تلاش نود و نه درصد تاثیرگذار است»! فرصتی بی نظیر برای پرورش خودتان به دست آورده اید. به آنچه می خواهید بچسبید و برای به دست آوردنش تلاش کنید. در زندگی زناشویی مسائل اقتصادی ذهنتان را به خود مشغول کرده اند. این که چه کسی بیشتر خرج می کند یا چه کسی بیشتر پول در می آورد، چطور عادلانه تر خواهد بود و امثال آن را با حرف زدن می توانید به سادگی حل کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

من نه آن رندم که ترک شاهد و ساغر کنم***محتسب داند که من این کارها کمتر کنم

من که عیب توبه کاران کرده باشم بارها***توبه از می وقت گل دیوانه باشم گر کنم

تعبیر:  سعی و تلاش خود را می کنید. بر این باورید که عیب هایتان را برطرف نمائید. هدف خود را مشخص کنید و بی گدار به آب نزنید. مشورت لازمه ی کار و گنج در کنار شماست ولی شما آن را نمی بینید، دقت کنید. کسانی که با شما قرارداد یا پیمان بسته اند به عهد خودشان پایبند نیستند

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 13 خرداد 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

دوستانی که فکر می کردید می توانند مورد اعتماد شما قرار بگیرند باعث نا امیدیتان شده اند، اما به این داستان تنها از دید خودتان نگاه نکنید. به سخنان آنها گوش کنید، شاید دلایلی داشته باشند که بتواند شما را قانع کند. حالا که سرعت زندگی افزایش یافته است دلتان نمی خواهد هیچ چیزی شما را متوقف کند و می خواهید با سرعت تمام پیش بروید، اما حواستان باشد یک جاهایی لازم است ترمز کنید و یادتان باشد که آهسته و پیوسته رفتن همیشه بهترین راه پیشروی است. احساس می کنید عشقتان از شما فاصله گرفته است و چیزی هست که نمی خواهد با شما در میان بگذارد. به او فشار نیاورید و صبور باشد، به وقتش او هر چیزی که لازم باشد را به شما خواهد گفت.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

روزه یک سو شد و عید آمد و دل ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست

تعبیر: خودت را به دست خداوند بسپار. اینقدر از روزگار شکایت نکن و در مقابل خواسته ی خدا ایستادگی نکن وگرنه سرگردان می شوی. خدا خود بر احوال دل همه آگاه است پس گله نداشته باش. خدا را از یاد نبر چون در همه حال اوست که راهنمای توست

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 13 خرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

امروز از آن روزهایی است که به نیمه پر لیوان نگاه می کنید و با این کار تحسین دیگران را بر خواهید انگیخت و شاید حتی بتوانید دوست یا همکاری را موعظه کرده و به تفکر مثبت تشویق کنید. مواظب باشید که در تلاش برای خوشحال کردن دیگران مورد سوء استفاده قرار نگیرید. برای این کار در ذهن خود برخی مرزها را مشخص کنید و به مرزهایی که تعیین شده وفادار باقی بمانید. خودتان رابرای یک روز لذت بخش همراه با عشقتان آماده کنید. با هم به تفریح بروید، بازی کنید، و از زمان خود لذت ببرید. اگر مجرد هستید جسارت به خرج دهید و به شخصی که چشمتان را گرفته نزدیک شوید. جسور و امیدوار باشید و مثل خود واقعیتان رفتار کنید تا به نتیجه برسید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

هزار دشمنم ار می کنند قصد هلاک***گرم تو دوستی از دشمنان ندارم باک

مرا امید وصال تو زنده می دارد***و گر نه هر دمم از هجر توست بیم هلاک

تعبیر: از دوست شفیق خود به خاطر هم پا بودن با شما تشکر کنید. این امیداست که شما را زنده نگه داشته ولی گاهی طاقت از کف داده و خواب و خوراکتان را می گیرد. زخم زبان به کسی نزن تا خودت همیشه از زخم زبان در امان باشی. ا دانش خود برای رسیدن به مقصود استفاده کن تا به منظوری که می خواهی برس

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 13 خرداد 95

 

فال روز متولدین مهر:

هم اکنون ساده ترین شیوه برای شما این است که سعی کنید بر برنامه های خود نظارت داشته باشید تا بتوانید کارهایی که افراد دیگر هم انجام می دهند را هم بررسی کنید و سعی کنید بر آنها هم تأثیر داشته باشید. وقتی که سخنان شما برای همکارانتان لازم الاجرا باشد آنها نصیحت شما را خواهند پذیرفت. اما زیاده روی هم نکنید. حتی یک قضاوت کوجک در مورد برنامه ریزی های یک فرد دیگر می تواند بر روی خود شما هم تأثیر مثبتی داشته باشد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

بعد از این دست من و دامن آن سرو بلند***که به بالای چمان از بن و بیخم برکند

حاجت مطرب و می نیست تو برقع بگشا***که به رقص آوردم آتش رویت چو سپند

تعبیر: به قول هایی که داده ای عمل کن. به جای اینکه همه چیز را درست کنی همه را خراب تر کرده ای. دیگر روی برگشتن نداری. اسرارت فاش شده است. بی قراری، کار را از آنچه که هست بدتر نکن. رو به سوی خدا کن تا تو را از سرگردانی نجات دهد.

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 13 خرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

شمشیر و سپر خود را زمین بگذارید. زمین سرشار از زیبایی و انرژی های خوب است. عینک صورتی بزنید و دنیا را به همان زیبایی که هست، تماشا کنید. این حس ها شاید فقط یک بار در سال سراغ شما بیاید. بگذارید جریان عادی زندگی شما را با خودش ببرد. در زندگی غرق شوید. از امروز تا سه هفته دیگر با شریک عاطفی خود بهترین عشق را تجربه خواهید کرد. خودتان را دوست داشته باشید تا بتوانید شریکتان را هم به اندازه ای که شایسته اوست، بخواهید و دوست داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

دمی با غم به سر بردن جهان یک سر نمی ارزد***به می بفروش دلق ما کز این بهتر نمی ارزد

به کوی می فروشانش به جامی بر نمی گیرند***زهی سجاده تقوا که یک ساغر نمی ارزد

تعبیر: دنیا و تمام آنچه که در آن است نمی ارزد که بخواهی به خاطرش اشک بریزی و غصه بخوری. گول بعضی از افراد را نخور که می خواهند تو را از ایمانت جدا کنند و به راه کج بکشانند. سجاده ی تقوی خویش را به خواندن نماز رنگین کن. اگر به حرف دوستانت گوش کنی پشیمان می شوی. قناعت پیشه کن تا اینکه تاج سلطنت روی سرت بگذارند

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 13 خرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

اگر شما کسی را تحت کنترل خود دارید سعی نکنید که او را متقاعد کنید، برای اینکه موفق نمی شوید. از طرف دیگر، این موضوع مسأله مهمی برای نگران شدن نیست. فقط بدون اینکه اضطراب داشته باشید در مورد توالی غیر قابل پیش بینی اتفاقات واکنش نشان بدهید. واکنش نشان دادن به موقع شما را قادر می سازد که یک موقعیت پیچیده را به موقعیتی تبدیل کنید که برای دیگران مفید است.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی***از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

چو گل گر خرده ای داری خدا را صرف عشرت کن***که قارون را غلط ها داد سودای زراندوزی

تعبیر: فکر دنیا و ظواهر و زیبایی آن را رها کن و خوش باش. غم و اندوه را دور بینداز و به آنچه داری قناعت کن. قناعت بزرگترین ثروت انسان است. اگر فعلاً دچار شکست و ناکامی شده ای ناراحت و ناامید نباش. روزگار فراز و نشیب بسیار دارد. پایان شب نا امیدی، صبح پیروزی است. فرصت ها را غنیمت بدان و از آن به نفع خود استفاده کن.

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 13 خرداد 95

فال روز متولدین دی:

امروز شما کارهای بسیار زیادی دارید که باید در محل کار به آنها بپردازید، به گونه ای که حتی شاید نفهمید که از کجا شروع کرده اید. به جای اینکه دیگران را درگیر مشکل خود بکنید، بهتر است که سریع دست به کار شده و تا حد توانتان تلاش کنید. حتی اگر امروز پیچ و تابهای غیر منتظره ای ایجاد شد، فقط نقش موجهای پیشروی کننده را ایفا کنید. زمانی که به جای کنترل کردن یک موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این کاری می کنید در حالیکه واقعاً آن را انجام نداده اید، این رفتار شما بسیار مشهود و بارز است.

فال حافظ امروز متولدین دی :

من و انکار شراب این چه حکایت باشد***غالبا این قدرم عقل و کفایت باشد

تا به غایت ره میخانه نمی دانستم***ور نه مستوری ما تا به چه غایت باشد

تعبیر: به عقل خودتان اعتماد ندارید و درایتتان را منکر می شوید. کارهای خودتان را که بسیار خوب هم هستند پنهان می کنید. لطف خدا همیشه با شماست. در هر کاری از هدایت بزرگان استفاده می کنید تا از نادانی رهایی یابید. غصه هایتان برطرف می شود به شرط آنکه دست از شکایت بردارید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 13 خرداد 95

فال روز متولدین بهمن:

گاهی اوقات مخفی کردن احساساتتان آسانترین کار دنیا به نظر می آید، اما این بدان معنا نیست که این درست ترین کار ممکن است. امروز به جای بیان کردن احساساتتان انها را در خود فرو می ریزید. اما به یاد داشته باشید که انبار کردن احساسات گاهی در آینده باعث فوران خشم شما خواهد شد، پس بهتر است تا موضوع تازه است آن را مورد بحث قرار داده و احساستان را بیان کنید. چه مجرد باشید و چه متأهل امشب شب خوبی برای بیرون رفتن از خانه نیست. اگر متأهل هستید امشب را در خانه مانده و به امور خانه رسیدگی کنید و به همسرتان نشان دهید برای خانه و خانواده ارزش قائل هستید. اگر هم مجرد هستید پای تلویزیون لم داده و از هر لحظه خود لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم***تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم

دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود***مگرش هم ز سر زلف تو زنجیر کنم

تعبیر: برای حل مشکلات خودتان هیچ تدبیری نمی کنید. دست به دعا برنداشته اید ولی کاری انجام نمی دهید. فرصتا به دست نمی آورید تا جبران کنید اما بدانید که مشکلاتتان زمانی حل می شود که همت کنید و دلتان را صاف نمائید و ایمانتان را هم از دست ندهید. به حرف کسانی که می خواهند راه های نادرست پیش پایتان بگذارند گوش ندهید موفق می شوید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 13 خرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

امروز هر برنامه ای که در ذهن دارید را چند بار دوره و بررسی کنید. قرارهایی که با افراد مورد علاقه خود دارید را نیز مرور کنید تا رفتار مناسبی داشته باشید. به دلیل فضای ابهام آلودی که امروز وجود دارد، شاید در ارتباط های خود با کمی مشکل یا سوبرداشت مواجه شوید اما باید مراقب رفتارهای خود باشید و واکنش های ناگهانی بروز ندهید. برای امضا قرارداد یا تصمیم گیری های مهم اصلا روز خوب و مناسبی نیست این مسایل را به زمانی دیگر موکول کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

به کوی میکده هر سالکی که ره دانست***دری دگر زدن اندیشه تبه دانست

زمانه افسر رندی نداد جز به کسی***که سرفرازی عالم در این کله دانست

تعبیر: پل های پشت سر خود را خراب نکن. سرت را بالا بگیر. همنوز رموز زندگی را نمی دانی. ستاره ی دولت و اقبال تو چون ناهید درخشان است. پیشنهاد خود را مطرح کن و دل به دریا بزن. زمانی پیروز می شوی که خودت مشکلاتت را حل کنی و به امید دیگران ننشینی.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان