ramazan
ramazan

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 15 خرداد 95

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 15 خرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

احساسات شما هنگامی که خورشید با ستاره اقبالتان، پلوتو، ظاهر می شود تشدید می شوند. مهم نیست که به خاطر چه ایده ای تلاش می کنید، شما احتمالاً فقط می خواهید برای مدتی کوتاه فشارها را کاهش دهید. شما کاملاً نمی توانید از ناراحتی ای که اینک احساس می کنید رهایی یابید. خوشبختانه این شرایط همیشگی نیست؛ بلکه دوره گذرایی است که در این دوره شما می توانید کمک کنید تا بخش آرام شده ذهنتان در هفته های آینده بهبود یابد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

دوستان وقت گل آن به که به عشرت کوشیم***سخن اهل دل است این و به جان بنیوشیم

نیست در کس کرم و وقت طرب می گذرد***چاره آن است که سجاده به می بفروشیم

تعبیر: الان وقت کار و تلاش است. وقت برای تفریح زیاد دارید به چاره ی کار بیاندیشید. اگر دیر اقدام کنید هر آنچه ساخته اید تباه می شود. از هوی های نفسانی پرهیز کنید. خدا با شماست و در همه حال کمکتان می کند.

 

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 15 خرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

شخصی امروز ممکن است که قصد و نیات شما را اشتباه تعبیر کند، در حالیکه ثابت شده است که شما نمی توانید با توجه به جلد یک کتاب در مورد آن قضاوت کنید. فعالیتهای شما با قلب شما متناقض هستند و هر کدام به راهی جدا می روند. اما دیگران را به خاطر اینکه از حرفهای شما دچار سوء تفاهم شده اند سرزنش نکنید. امروز کمتر حرف زدن برایتان مؤثرتر است.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد***گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد

گفتم به باد می دهدم باده نام و ننگ***گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد

تعبیر: توکل به خدا کن. در کاری که انجام می دهی بدی وجود ندارد و عاقبت بسیار خوبی دارد. قبول کن چیزی را از دست نمی دهی. غصه نخور. شاد باش که به مقام و پول یکجا دست پیدا می کنی. از پند دیگران ناراحت نشو. عمرت هم طولانی است.

 

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 15 خرداد 95

 

فال روز متولدین خرداد:

شاید امروز احساس بیقراری و بیتابی کنید زیرا امروز اتفاقات غیرمنتظره محتمل هستند. کارهای زیادی را تمام می کنید و علیرغم موانع و بدبیاری های امروز شما با دقت و تمرکز کار می کنید. در رابطه جدیدی از طریق صحبت کردن با هم به احتمال عاشق شدن می رسید. صحبت شما صحبت بیهوده ای نخواهد بود و غیبت نمی کنید. بلکه صحبتی عمیق، عالی، آینده نگرانه و گرم و پر ایما و اشاره به عشق شما به یکدیگر است. سکوتی که بین شما بوجود می آید، با وعده های جالبی پر می شود.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

خوش است خلوت اگر یار یار من باشد***نه من بسوزم و او شمع انجمن باشد

من آن نگین سلیمان به هیچ نستانم***که گاه گاه بر او دست اهرمن باشد

تعبیر: دعاهایتان برآورده خواهد شد و رقیبانتان موفق نمی شوند. فکر خودتان را به چیزهای دیگری هم معطوف کنید. روال عادی زندگی از دستتان خارج شده است. چیز با ارزشی در دست دارید که برایتان بسیار عزیز هم هست. نگذارید به دست نااهلان بیفتد. رازدار باشید

 

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 15 خرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

امروز روز متفاوتی برای شما می باشد، پس هر پروژه ای که رویش کار می کرده اید را تمام کنید تا برای دریافت پروژه های جدید آماده باشید. جرقه های شروع کار قبلاً روشن شده اند، اما سعی نکنید به منظور روشن نگهداشتن آتش آنها را کنترل کنید. بهترین حرکت برای شما اکنون این است که به سمت برنامه های کاری شخصی تان رفته و تا جایی که امکان دارد سریع حرکت کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود***بنفشه در قدم او نهاد سر به سجود

بنوش جام صبوحی به ناله دف و چنگ***ببوس غبغب ساقی به نغمه نی و عود

تعبیر:  حالا که فرصتی پیش آمده به نحو احسن از آن استفاده کن. این فرصت کوتاه است. در این مدت زمان کوتاه دولت و مال زیادی به دست خواهی آورد و این مال و مکنت نکند که تو را از دین جدا کند و خدا را فراموش کنی. همت و هر آنچه از خدا می خواهی بطلب

 

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 15 خرداد 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

شما امروز نسبت به خود حس خوبی دارید و همین اعتماد به نفس بالا دلیل خوبی است که شما بخشی از پولتان را برای خرید اشیاء خاص اختصاص بدهید. شما نسبت به آینده خود فوق العاده خوش بین هستید، این موضوع باعث می شود که به فکر تهیه کردن یک زندگی لوکس برای خود بیفتید. ولی بهتان توصیه می کنیم قبل از اینکه برای خودتان هزینه های اضافی بتراشید چند روزی صبر کرده تا ببینید که آن موقع چه نظری خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

می فکن بر صف رندان نظری بهتر از این***بر در میکده می کن گذری بهتر از این

در حق من لبت این لطف که می فرماید***سخت خوب است ولیکن قدری بهتر از این

تعبیر: همیشه کارهایتان را یمه کاره رها می کنید و به آخر نمی رسانید. هر چند که فکر و اندیشه تان بسیار عالیست و نتیجه ای بس موفقیت آمیز دارد ولی ناامیدی بر شا چیره شده و بی صبرید. به هنر و عقل خودتان رجوع کنید که روزگار موفق تر از تو به خود ندیده است. کارتان را به آخر برسانید که نتیجه ای بس عالی در پی دارد

 

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 15 خرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

زندگی شما حول روابط اجتماعی که دارید می چرخد. شما فردی اجتماعی و شاد و اهل گفت و گو هستید که از زمان گذراندن با دیگران لذت می برید، با این حال این اواخر کمی منزوی شده اید. از احساس نیاز به تنهایی فرار نکنید، این نیازی کاملا طبیعی است، حتی برای شما! سعی کنید در حرف هایتان زیاد اغراق نکنید. داستان هایی که می گویید آنقدر هیجان انگیز هستند که دیگر نیازی به مبالغه نداشته باشند. برای اینکه ایده هایتان علاوه بر خوب بودن منطقی نیز به نظر برسند حتما به واقعیات پایبند باشید. اگر امروز شیطنتتان گل کرده است و دلتان می خواهد سر کار مدام برای عشقتان پیام های عاشقانه بفرستید هیچ اشکالی ندارد.کمی شیطنت ضربه ای به کارتان وارد نمی کند.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

حالیا مصلحت وقت در آن می بینم***که کشم رخت به میخانه و خوش بنشینم

جام می گیرم و از اهل ریا دور شوم***یعنی از اهل جهان پاکدلی بگزینم

تعبیر: بسیار انسان آزاده و نترسی هستید. هیچ وقت کاری نمی کنید که باعث سرافکندگیتان شود. همیشه در صدد رفع عیوب و اشکالات خودتن می باشید. غمی در دل دارید که بسیار سنگین است فقط از خدا بخواهید تا ستم هایی که به شما روا شده فراموش گردد و دلتان دوباره مالامال از مهر و دوستی شود

 

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 15 خرداد 95

 

فال روز متولدین مهر:

اگر به فکر خرید و فروش و یا بستن قرارداد هستید امروز می تواند روز خوش شانسی شما باشد. اگر برای خوشحال کردن کسی تلاش کنید پاداش آن را خیلی زود خواهید گرفت، به کارما که اعتقاد دارید؟ امروز روز بسیار خوبی برای فعالیت های اجتماعی خواهد بود؛ همچنین شما می توانید دوستان جدیدی به حلقه دوستان خود اضافه کنید. چنانچه مجرد و در جستجوی نیمه گمشده خود هستید به حرف دوستان و آشنایانتان خوب گوش کنید، راه حل مشکل شما می تواند در دستان آنها باشد. چنانچه فردی به شما معرفی شد که فکر می کنید با نیازهای شما همخوانی ندارد بهتر است رک باشید و قبل از این که موضوع جدی شود آن را به پایان برسانید.

فال حافظامروز متولدین مهر :

چو دست بر سر زلفش زنم به تاب رود***ور آشتی طلبم با سر عتاب رود

چو ماه نو ره بیچارگان نظاره***زند به گوشه ابرو و در نقاب رود

تعبیر: هر تیری که می اندازی به سنگ می خورد و نمی توانی به مراد دلت دست پیدا کنی. گاهی برای تفریح کارهایی می کنی که خیلی زود هم پشیمان می شوی. اصلا” فکر نمی کردی که راه عشق اینقدر سخت باشد. از خدا بخواه تا راه راست را به تو نشان دهد تا بتوانی راحت تر به معشوق برسی.

 

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 15 خرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

از سرعت خود کم کنید. به کجا چنین شتابان؟ کمی بایستید و از دور رابطه خود را تماشا کنید. نه تنها رابطه که زندگی خود را. شما گاهی بدون فکر کارهایی انجام می دهید که نتایج خوبی هم ندارد. امروز از همان روزها است. با کمی فکر و بررسی احساسات و رفتارها، امروز می توانید شرایط زندگی خود را تغییر دهید. ارتباط عاطفی شما به تغییرات زیادی نیاز دارد. این شما هستید که باید با تغییر نگاه خود، زندگی را به سمت بهتری پیش ببرید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

آن کس که به دست جام دارد***سلطانی جم مدام دارد

آبی که خضر حیات از او یافت***در میکده جو که جام دارد

تعبیر: هر کس که در خانه ی او را زد ناامید بر نمی گردد. پس برای بازگشت سلامتی، دست به سوی او دراز کنید. از او بخواهید در ازای سلامتی، روح و جسم خویش را در راهش صرف کنید. خداوند هم به این حسن نیت شما از سر گناهتان خواهد گذشت. انشاالله.

 

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 15 خرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

اگر شما در طول روز آزادانه به خیال پردازی کردن در محیطی آرام بپردازید، ممکن است بعداً کمی احساس نگرانی داشته باشید. با وجود این زیر ساخت مسئولیتها و قرارهایتان باعث می شود که شما احساس جدیت بکنید، برای اینکه شما قصد ندارید که انرژی تان را با فکر کردن در مورد کارهایی که باید در آینده انجام دهید تلف کنید. با مسائل بدیهی و غیر قابل اجتناب مقابله نکنید. فقط طبق یک برنامه از پیش مشخص شده به جلو بروید و تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

مردم دیده ما جز به رخت ناظر نیست***دل سرگشته ما غیر تو را ذاکر نیست

اشکم احرام طواف حرمت می بندد***گر چه از خون دل ریش دمی طاهر نیست

تعبیر: مطمئن باش به مقصود خواهی رسید.شک نداشته باش خودت می دانی که هدفت را شناخته ای و در چه راهی قدم می گذاری و به خود عتماد داری و همین خیلی کمکت می کند. دام ها را گشوده و از قفس چون باد فرار کرده ای تا برای مرادت تلاش کن. مردم تو را تحسین می کنند و همگان دوستت دارند

 

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 15 خرداد 95

 

فال روز متولدین دی:

برای شما خیلی سخت است که عشقتان را به فردی که با شما احساس راحتی می کند ابراز کنید. شاید دیگران توانایی درک میزان عشق شما را نداشته باشند و همچنین ترسها و نگرانی های آنها اصلاً شبیه ترسها و نگرانی های شما نیست. فراموش نکنید که میزان حساسیت افراد دیگر به اندازه شما نیست.

فال حافظ امروز متولدین دی :

صوفی نهاد دام و سر حقه باز کرد***بنیاد مکر با فلک حقه باز کرد

بازی چرخ بشکندش بیضه در کلاه***زیرا که عرض شعبده با اهل راز کرد

تعبیر: کسی با ریا و حیله باب دوستی با شما باز کرده است. تازه اول کار است. از همین جا راهت را عوض کن و به خدا پناه ببر. دست دشمن زود رو می شود. اگر این کار را نکنی در آینده ای نزدیک از کرده ی خود پشیمان می شوی

 

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 15 خرداد 95

 

فال روز متولدین بهمن:

به نفعتان است که امروز جز حقیقت چیزی نگویید، زیرا نزدیکانتان خیلی بیش از آنچه که فکر می کنید از اوضاع با خبر هستند. دقت به جزئیات مخارج و صورت حساب هایتان در پس انداز کردن به شما کمک خواهد کرد. امروز به شما توصیه می شود تلفنتان را خاموش کنید و در خانه بمانید و مکالمات غیر ضروری با دوستانتان را به وقت دیگری موکول کنید. شاید یک تلفن راه دور را از دست بدهید، اما بعدا می توانید خودتان با آن فرد تماس بگیرید و صحبت کنید، اصلا اگر واجب باشد خودش باز هم تماس خواهد گرفت. امروز استراحت کنید، برای خودتان و همسرتان چای درست کنید و در آرامش و در کنار هم بنوشید. این آرامش هر از گاهی برای شما ضروری است.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

عکس روی تو چو در آینه جام افتاد***عارف از خنده می در طمع خام افتاد

حسن روی تو به یک جلوه که در آینه کرد***این همه نقش در آیینه اوهام افتاد

تعبیر: هر کسی که شما را برای اولین بار می بیند پی خوش قلبی و ساده دلی شما می برد. چون باطنی خوب دارید فکر می کنید همه مثل شما می باشند. پس مواظب باشید از شما سوئ استفاده نکنند، کمی زرنگتر باشید. خوددار باشید. برای هر کسی دلسوزی نکنید که هر کسی شایسته ی دلسوزی نیست.

 

 

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 15 خرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

آخرین باری که به خودتان توجه نشان داده اید، چه زمانی بوده است؟ آیا یادتان می آید کی به خودتان و نیازهای شخصی خود توجه کرده اید! امروز فرصت خوبی برای تغییر موضع همیشگی است. از روند عادی و همیشگی زندگی دست بردارید. به سلامت خود نیز توجه بیشتری نشان دهید. مثلا در باشگاه یا استخر ثبت نام کنید. غذاهای مضر و ناسالم را از برنامه غذایی خود حذف کنید. امروز استارت تغییرات در زندگی را بزنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

بیا با ما مورز این کینه داری***که حق صحبت دیرینه داری

نصیحت گوش کن کاین در بسی به***از آن گوهر که در گنجینه داری

تعبیر: کمی نصیحت پذیر باش و فقط حرف خودت را نزن. تو که دلت مثل آفتاب روشن است و مثل ایینه صاف، پس چرا با بدان نشست و برخاست داری. چرا می خواهی با سرنوشت خود بجنگی. آه و ناراحتی اطرافیانت را ببین و به آنها هم توجه کن و توکل به خدا و قرآن نما.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان