ramazan
ramazan

قتل مرموز دختر جوان بدست کارمند بانک خیابان شریعتی (عکس)

مجموعه : اخبار حوادث
قتل مرموز دختر جوان بدست کارمند بانک خیابان شریعتی (عکس)

راز کشف جسد دختر جوان در بیابان های شهریار بر ملا شد ….

 

 

دوم خرداد ماه فردی با مراجعه به کلانتری 136 فرجام به مأمورین اعلام کرد که دخترش بنام “زهرا . ح” (متولد 1366) طبق روال هر روز کاری برای رفتن به محل کارش از خانه خارج اما پس از پایان ساعت کاری خود دیگر مراجعتی به منزل نداشته و تلفن همراهش نیز خاموش شده است.

 

پرونده فقدان در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ:
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فقدان افراد و به دستور قاضی کشیک دادسرای ناحیه 27 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار تیم فقدان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

 

قتل مرموز دختر جوان بدست کارمند بانک خیابان شریعتی (عکس)

 

 

اظهارات پدر فقدانی:
شاکی پرونده ( پدر فقدانی ) پس از حضور در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : “دخترم کارمند بانک است و در حال حاضر در یکی از شعبات بانکی در خیابان شریعتی – بالاتر از پل سیدخندان مشغول بکار است . دخترم زهرا در یکم خرداد ماه  طبق روال هر روز جهت رفتن به محل کارش از منزل خارج شد اما پس از آن دیگر خبری از وی نشد . غیبت زهرا در حالی طولانی شده که او هروز در ساعت 16:00 به منزل باز می گشت اما از وی هیچ خبری نشده ، تلفن همراهش نیز خاموش است و پس از آن دیگر پاسخگوی تماس های مکرر ما نبود “.

 

تحقیقات از محل کار فقدانی:
کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور در محل کار فقدانی ( شعبه بانک ) به تحقیق از مدیر شعبه و دیگر همکاران وی پرداخته و اطلاع پیدا کردند که وی در ساعت 11:00 ، یکم خرداد ماه با گرفتن مرخصی از محل کارش خارج شده و پس از آن هیچ تماسی با همکاران و یا اعضای خانواده اش نداشته است.

 

مشارکت در  سرمایه گذاری از سوی فقدانی:
در ادامه رسیدگی به پرونده ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که “زهرا . ح” چندی پیش قسمتی از پول حاصل از پس انداز کاری خودش  به مبلغ 15 میلیون تومان را در فروردین سال جاری ( 1395 ) ، به پیشنهاد یکی از مشتریان بانک بنام غفورالدین . ن ( متولد 1357 ) در اختیار این شخص گذاشته است و قرار بوده تا این شخص این مبلغ را بهمراه سود حاصل از کارکرد سرمایه گذری ظرف دو ماه به فقدانی بازپرداخت نماید که تاکنون اقدامی در این خصوص از سوی غفورالدین انجام نشده است.

 

 

قتل مرموز دختر جوان بدست کارمند بانک خیابان شریعتی (عکس)

 

تحقیقات از غفورالدین:
با توجه به اطلاعات بدست آمده در خصوص هویت “غفورالدین . ن” و شناسایی محل کار وی در یک شرکت دامپروری در محدوده سیدخندان ، کارآگاهان به این شرکت مراجعه و در خصوص فقدان “زهرا . ح” به تحقیق از “غفورالدین” پرداختند.

 

“غفورالدین” در اظهارات اولیه ضمن تأیید دریافت مبلغ 15 میلیون تومان پول نقد از فقدانی مدعی شد که هیچگونه اختلافی در خصوص نحوه بازپرداخت این پول به فقدانی نداشته و قرار بر آن بوده تا به زودی این مبلغ را بازپرداخت نماید.

 

دستگیری غفورالدین و اعتراف به جنایت:
با بررسی اظهارات غفورالدین و دیگر اطلاعات بدست آمده در خصوص فقدانی ، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که فقدانی قصد داشته تا برای پیگیری نحوه دریافت پول خود به محل سکونت غفورالدین در منطقه فردیس کرج مراجعه نماید و در این خصوص با وی قرار ملاقات داشته است ؛ لذا با بدست آمدن اطلاعات جدید و مشخص شدن کذب بودن اظهارات غفورالدین ، وی در نهم خرداد ماه دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

 

شناسایی جسد مجهول الهویه:
همزمان با دستگیری “غفورالدین” و انتقال وی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ، کارآگاهان تیم فقدان این پایگاه از طریق بررسی مشخصات افراد فقدانی درج شده در سیستم جامع پلیس آگاهی موفق به شناسایی جسد “زهرا . ح” شدند که جسدش در ششم خرداد ماه ، در بیابان های اطراف شهریار ( در نزدیکی محل سکونت غفورالدین ) به صورت ناشناس کشف شده و پرونده آن در پلیس آگاهی شهریار در حال رسیدگی است ؛ در بررسی نظریه پزشکی قانونی علت مرگ ، شکستگی شدید قسمت پشت سر ناشی از اصابت جسم سخت عنوان شده بود.

 

اعتراف به ارتکاب جنایت:
غفورالدین که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت ، صراحتا به ارتکاب جنایت و قتل مقتوله اعتراف و عنوان داشت : “طی یک نزاع و درگیری ، خانم “زهرا . ح” را به عقب هل دادم که بر اثر آن وی ( مقتوله )  از ناحیه پشت سر به زمین برخورد نمود و در همانجا فوت نمود “.

 

 

قتل مرموز دختر جوان بدست کارمند بانک خیابان شریعتی (عکس)

 

متهم در خصوص نحوه انتقال جسد به بیابان های اطراف شهریار نیز به کارآگاهان گفت: “جسد را در داخل یک پتو پیچیده ، آنرا با ماشین پراید متعلق به یکی از دوستانم به بیابان های اطراف شهریار منتقل و رها کردم “.

 

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: ” با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، متهم به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل ، پرونده قتل عمـد در این خصوص تشکیل و متهم صبح روز سه شنبه مورخه 11/03/1395 جهت صدور دستور مقام محترم قضایی به دادسرای ویژه جنایی تهران اعزام شد “.
 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان