ramazan
ramazan

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 17 خرداد 95

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 17 خرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

این که مثل خود واقعیتان رفتار کنید بسیار ارزشمند است اما مواظب باشید در تلاش برای بی ریا بودن رفتارهای نامناسب از خودتان بروز ندهید و از خط قرمزها عبور نکنید. امروز ممکن است بی آن که بخواهید یا متوجه باشید با احساسات کسی بازی کنید. بهتر است بجای اینکه خودتان را گرفتار چیزی وضعیتی کنید که رهایی از آن مشکل است، خودتان را از درگیری کنار بکشید. در یکی از گروه های دوستانتان تغییراتی به وجود آمده است که به مذاق شما سازگار نیست، شاید باید همراهی با این گروه را مورد ارزیابی مجدد قرار دهید. برای این که از یک روز تعطیل زیبا همراه با عشق خود لذت ببرید و آرامشی که می خواهید را در کنار او بیابید سعی کنید انعطاف پذیر باشید و با خواسته های او نیز کنار بیایید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

بهار و گل طرب انگیز گشت و توبه شکن***به شادی رخ گل بیخ غم ز دل برکن

رسید باد صبا غنچه در هواداری***ز خود برون شد و بر خود درید پیراهن

تعبیر: همت داشته باش. دست از غم بردار و بهشادی بپرداز الان وقت پایکوبی است نه گوشه نشینی. طریق راستی و درستی را پیشه کن. آزاده باش و حرف دلت را بزن آنطور که می خواهی باش. طالع شما بسیار مبارک است خبر خوشی به شما می دهند که تمام حزن ها و غم ها یادتان می رود.

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 17 خرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز شاید کمی استرس داشته باشید. شاید هم کارهایتان زیاد باشد. اما به صورت کلی، اشتیاقات بسیاری دارید و خوشبختانه در هر حالتی، نیمه پر لیوان را خواهید دید. این خوش بینی بهترین فرصت برای برنامه ریزی برای آغاز کار جدید است. با افرادی که به آنها اطمینان دارید، در مورد طرح هایتان حرف بزنید و بخواهید که شما را در این مسیر همراهی کنند. اگر دوست دارید در مورد خودتان حرف بزنید، امروز زمان خوبی است. اعتماد به نفس دارید و دیگران تمایل زیادی برای شنیدن حرف های شما خواهند داشت.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

روی تو کس ندید و هزارت رقیب هست***در غنچه ای هنوز و صدت عندلیب هست

گر آمدم به کوی تو چندان غریب نیست***چون من در آن دیار هزاران غریب هست

تعبیر: در راهی که قدم نهاده ای هزاران رقیب داری که باید از میدان به در کنی. احساس غریبی می کنی اما به همین زودی چشمت به جمال یار روشن می شود و همگان برای اینوصل جشن خواهند گرفت. هیچ دردی نیست که درمان نداشته باشد. طبیب درد تو هم رسیدن به یار است

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 17 خرداد 95

 

فال روز متولدین خرداد:

نگهداشتن افکارتان پیش خود از درمیان گذاشتن آنها با دیگران مطمئن تر است، اما این کناره گیری که شما می توانید خودتان را از آن خارج کنید، شاید لازم نباشد. اینکه شما چگونه فکر می کنید مشکل واقعیتان نیست، بلکه مشکل در چگونگی ارتباط برقرار کردنتان می باشد. سعی نکنید شخص دیگری را وادار سازید که در قبال آرزوهای شما و حل کردن مسائل پیچیده تان احساس مسئولیت کند. دیگران نمی توانند مشکل شما را حل کنند، اما آنها می توانند به حرفهای شما گوش داده و در مراحل مختلف کاریتان پشتیبان شما باشند.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

می سوزم از فراقت روی از جفا بگردان***هجران بلای ما شد یا رب بلا بگردان

مه جلوه می نماید بر سبز خنگ گردون***تا او به سر درآید بر رخش پا بگردان

تعبیر: از جفای روزگار شکایت می کنید کارهایتان آن طور که می خواهید پیش نمی رود. خیلی تلاش می کنید تا خواسته هایتان بر وفق مرادتان باشد اما باید ساخت. فعلا” تقدیر برای شما اینچنین رقم زده است. همیشه باید رضایتان به رضای خدا باشد، اینطور آرامش روحی و روانیتان زیاد می شود.

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 17 خرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

شما حتی اگر در مسافرت باشید برایتان سخت است مسئولیتهایی را که بر عهده تان نهاده شده را قبل از تمام کردن به حال خود رها کنید. شما ترجیح می دهید اول کارتان را تمام کنید و بعد استراحت کنید. اما امروز شاید نتوانید این کار را بکنید. برای اینکه خانواده و دوستانتان از شما انتظار دارند در گفتگوها و کارهای سطحی آنان شرکت کنید. مقاومت کردن بی فایده است؛ فقط باید در این جشن و شادی با آنها همراهی کنید و بعد به سر کار خود برگردید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

مژده وصل تو کو کز سر جان برخیزم***طایر قدسم و از دام جهان برخیزم

به ولای تو که گر بنده خویشم خوانی***از سر خواجگی کون و مکان برخیزم

تعبیر:  به خاطر ایمان قوی و تقوی از بندگان مقرب الهی هستی. اراده کنی خداوند همه چیز به تو می دهد ولی همیشه دیگران را مقدم دانستی و برای آنها دعا می کنی فقط از خدا می خواهی بهشت را نصیب بگرداند. به آرزویت می رسی هم در این دنیا و هم در جهان آخرت.

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 17 خرداد 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

خیلی سخت نگیرید. با اینکه از نظر روحی یک اجبار شدید برای انجام برخی مسایل را در خود حس می کنید، اما نرمال تر رفتار کنید. سعی کنید. مسایل را ساده بگیرید. اگر خیلی اوکی نیستید و سریع عصبی می شوید، لازم نیست خودتان را در غار تنهایی پنهان کنید. فقط زیپ دهان خود را بکشید. امروز بیشتر شنونده باشید یا گوینده. این را بدانید در میان حرف های دیگران مسایل بسیار ارزشمندی در کشف خواهید کرد که برای رابطه عاطفی یا حتی مسایل کاریتان مفید هستند.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

تعبیر: فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش.

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 17 خرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

ممکن است امروز دریابید که چرا در طی روزهای گذشته مدام دور خود می چرخیدید. امروز می توانید نتیجه زحمات این چند روزه خود را بگیرید. اما مراقب باشید که تنبلی نکنید چرا که در نهایت مجبورید که به سرعت خود بیفزایید. می توانید همچنانکه اوقات خوشی را سپری می کنید، پیشرفت مهمی نیز داشته باشید. لیستی از کارهایتان تهیه کنید، اما فراموش نکنید که کمی هم زمان فراغت برای خود در نظر بگیرید. مسلما به نتیجه خوبی خواهید رسید. امتحان کنید!

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

بشنو این نکته که خود را ز غم آزاده کنی***خون خوری گر طلب روزی ننهاده کنی

آخرالامر گل کوزه گران خواهی شد***حالیا فکر سبو کن که پر از باده کنی

تعبیر: اگر می خواهید غم به سراغتان نیاید و از غم ها رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر است که توشه ی راهتان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید باید تلاش کنید مطمئن باشد کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب خودتان را دریافت می کنید.

 

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 17 خرداد 95

 

فال روز متولدین مهر:

در حال حاضر شما از زندگی خود راضی هستید، ولی هنوز آمادگی رویارویی با هر چیزی را ندارید. حتی ممکن است شما برخی از برنامه های شخصی مهمتان را برای اینکه زمان خالی بیشتری داشته باشید به تعویق بیندازید. نگران تغییراتی که به وجود آمده نباشید برای اینکه تقدیر اینگونه بوده است و همه چیز به موقع خودش درست می شود.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما

تعبیر: بخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 17 خرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

دنبال کارهای مرموز نباشید. عادی و معمولی رفتار کنید. وظایف خود را به انجام برسانید و بدانید امروز کائنات یک روز معمولی اما خوب برای شما مهیا کرده است. می توانید وقت خود در وب و مطالعه مقاله های موردعلاقه سپری کنید. یا دنبال راهی باشید که وضعیت کنونی شغل شما را بهبود ببخشد. از همه دقایق امروز لذت ببرید. به دنبال ثابت کردن خود به دیگران نباشید. این بدترین کاری است که با روح خود انجام می دهید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

گر من از سرزنش مدعیان اندیشم***شیوه مستی و رندی نرود از پیشم

زهد رندان نوآموخته راهی بدهیست***من که بدنام جهانم چه صلاح اندیشم

تعبیر: از راهی که می روی می خواهند منصرفت کنند. سرزنشت می کنند و می گویند آخر کار جز بدنامی چیز دیگری نیست. خدت هم بر سر دو راهی مانده ای و بی سر و سامان هستی. فکرت کار نمی کند. همه چیز را به خدا بسپار. او همه چیز را درست می کند و بر همه چیز واقف است و التیام دهنده ی دل پر خون توست.

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 17 خرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

ممکن است وقایعی در اطراف تان اتفاق بیفتد که به مشکلات دامن بزند و البته کاری هم از دست شما برنمی آید. متأسفانه، همه چیز از آن چه فکرش را می کنید پیچیده تر و آشفته تر شده است. خبر خوب این است که می توانید از هر شرایطی بهترین اسفاده را ببرید، پس نگران این نباشید که اکنون در موقعیت بدی گرفتار شده اید. خوشبختانه، ماه به نشانه ی شما بازگشته است و می توانید با هر آن چه در حال حاضر در اختیار دارید، برنامه ای موفق و عالی ترتیب دهید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

عیشم مدام است از لعل دلخواه***کارم به کام است الحمدلله

ای بخت سرکش تنگش به بر کش***گه جام زر کش گه لعل دلخواه

تعبیر: فکر می کنید همه اشتباه می کنند و فقط شما هستید که راست می گوئید. فکر می کنید بخت با شما یار است ولی سخت در اشتباهید. شما از هر انچه که باعث خوشبختی تان می شود دورید پس تلاش کنید. عبادت و دعا کنید تا به خوشبختی حقیقی برسید. راه پر فراز و نشیب است تحمل کنید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 17 خرداد 95

 

فال روز متولدین دی:

در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت ترین مکان برای ماهی های شماست شما می توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته اند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

گر بود عمر به میخانه رسم بار دگر***بجز از خدمت رندان نکنم کار دگر

خرم آن روز که با دیده گریان بروم***تا زنم آب در میکده یک بار دگر

تعبیر: فرصت های از دست رفته را می خواهی جبران کنی. سبب ساز است و تو موفق خواهی شد. فکر می کنی کسی قدر تو را نمی داند و کارهایت خریداری ندارد اما ناراحت نباش، سرنوشت تو تغییر پیدا می کند، با همت خود می توانی این مسئله را ثابت کنی.

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 17 خرداد 95

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز ممکن است آن قدر به نتیجه ی کاری که انجام می دهید اطمینان داشته باشید که بخش مهمی از اطلاعات را نادیده بگیرید. اگرچه همه چیز خوب و مثبت به نظر می رسد، اما نباید از این که چیزی را زیر سوال ببرید وحشت داشته باشید، زیرا همین کنجکاوی ها می توانند نقاط ضعف را آشکار کنند. امروز ممکن است خیال یک ماجرای عاشقانه به سرتان بزند، اما باید با احتیاط با آن روبرو شوید و قبل از هر چیزی همه ی جزییات را به خوبی در نظر بگیرید. خیلی خوب است که به قضیه مثبت نگاه می کنید، اما یادتان باشد که اگر همه ی جوانب را بررسی نکنید و ناپخته وارد عمل شوید، چیزی عایدتان نخواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

پیش از اینت بیش از این اندیشه عشاق بود***مهرورزی تو با ما شهره آفاق بود

یاد باد آن صحبت شب ها که با نوشین لبان***بحث سر عشق و ذکر حلقه عشاق بود

تعبیر: ناراحت و افسرده نباش و اینقدر فکر گذشته را نکن. فکر این باش به عهد و پیمانی که بسته ای عمل کنی. به دنبال کسب روزی باش که خداوند هر آنچه را که بخواهی از مال و دولت به تو می بخشد. فعلا” نمی توانی به عهدی که بسته ای عمل کنی ولی سعی خودت را می کنی. این سعی و کوشش تو را به سر منزل مقصود می رساند.

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 17 خرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

شما بیشتر تمایل دارید که تابع شخص دیگری باشید و هیچ مسئولیتی را در زندگی بر دوش نداشته باشید. اما امروز دیگر زمان آن فرا رسیده است که شما نیز وارد صحنه اجتماعی شوید و برای پیشرفت تان، به تنهایی و بدون اتکا بودن به شخصی گام بردارید، حتی اگر کارها را اشتباه انجام دهید. مهم ترین مسئله این موضوع است که یاد بگیرید مشکلات تان را خودتان به تنهایی حل کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

به عزم توبه سحر گفتم استخاره کنم***بهار توبه شکن می رسد چه چاره کنم

سخن درست بگویم نمی توانم دید***که می خورند حریفان و من نظاره کنم

تعبیر: برای چاره ی کار استخاره کنید. شما را از کاری منع کرده اند و اجازه نمی دهند سخن بگوئید. برای علاج کار خود فعلا” ساکت باشید. این صبرتان باعث رسیدن به مراد می شود. سر دشمنانتان به سنگ می خورد و مقامتان بالا می رود. به وصال یار می رسید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان