طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 18 خرداد 95

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 18 خرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

شاید این روزها شما دوست داشته باشید که رابطه نزدیکتری با افراد خانواده تان داشته باشید. ممکن است شما فکر کنید که در تصمیم گیری هایتان شکست خورده اید، برای اینکه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی رود. اما مقایسه کردن آرزوهای قبلی تان با واقعیت حاضر کار اشتباهی است؛ این دو مقوله کاملاً با هم متفاوتند. زندگی کردن در زمان حال بهتر از سفر کردن در گذشته است.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

بی تو ای سرو روان با گل و گلشن چه کنم***زلف سنبل چه کشم عارض سوسن چه کنم

آه کز طعنه بدخواه ندیدم رویت***نیست چون آینه ام روی ز آهن چه کنم

تعبیر: از طعنه و زخم زبان مردم خسته شده اید. مدام از شما ایراد می گیرند و کسی قدر زحمتتان را نمی داند. هنرتان را رو کنید تا آنهایی که رقیب و حسود هستند شکست بخورند. بلند شوید و لباس رزم بر تن کنید. شکست ناپذیر باشید تا بتوانید ویرانه ی دلتان را آباد نمائید و به آرزویتان برسید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 18 خرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما کارهای زیادی پیش رویتان دارید، اما دقیقا مطمئن نیستید که بهترین راه برای انجام دادنشان چیست؟! شاید فکر می کنید تهیه کردن یک لیست بهتان کمک می کند که روی آنها تمرکز کنید، اما این کار برای شما مثل یک وظیفه اضطراب آور است! اگرچه برنامه ریزی کردن همیشه درست عمل می کند، اما الان بهتر است یکی یکی و به وقت خودش به کارهایتان برسید. اگر امروز پیشرفت زیادی نداشتید زیاد به خودتان سخت نگیرید؛ شما به زودی موفق خواهید شد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

چراغ روی تو را شمع گشت پروانه***مرا ز حال تو با حال خویش پروا نه

خرد که قید مجانین عشق می فرمود***به بوی سنبل زلف تو گشت دیوانه

تعبیر: دست به هر کاری می زنید برایتان سودی ندارد و رسیدن به هدف برای شما یک افسانه شده است آینده تان را تیره و تار می بینید. خسته شده اید، وقتی که می بینید دیگران چقدر راهت به هدف می رسند. مژده ای به شما می دهند که از شنیدن آن وجودتان گرم می شود و دوباره تلاش می کنید و نتیجه ی آن را هم می بینید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 18 خرداد 95

 

فال روز متولدین خرداد:

امروز شما در محل کار و یا در خانه دقت بیشتری دارید، چراکه کمتر دور و بر جزئیات می چرخید. در مورد روش تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح به حس ششم خودتان اطمینان کنید. این سخن به معنای تنبل شدن نیست؛ بلکه به معنای این است که از روزتان نهایت استفاده را ببرید و البته شاید مجبور شوید تا عصر هم کار کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست

تعبیر: صلاح در این است که فعلا” به عهدی که بسته ای عمل کنی. درست است که پشیمان شده ای اما خود را به دست سرنوشت سپرده ای. رحمت خداوند شامل حالت می شود و اقبال بلند و ثروت زیادی به تو می بخشد. اما مواظب باش با وزیدن باد غفلت زود همه چیز را از دست ندهی

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 18 خرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

امروز سرشار از ایده هستید. البته برای کاشتن بذر و برداشت آن در آینده خیلی نزدیک هم فرصت خوبی هم فرصت خوبی است. از نظر جسمانی و سلامت بدنی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارید و می توانید از آن برای انجام کارهای مفید استفاده کنید. کارهایی از قبیل کمک کردن در کارهای خانه یا ورزش. از اینکه مسوولیت هایی را به عهده بگیرید هیچ هراسی نداشته باشید. البته به اندازه توان خود مسوولیت قبول کیند تا شرمنده نشوید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش***وین سوخته را محرم اسرار نهان باش

زان باده که در میکده عشق فروشند***ما را دو سه ساغر بده و گو رمضان باش

تعبیر:  عجله کن تا از دیگران عقب نیفتی. با دل نگرانی و حرف نگرانی و حرف زدن به جایی نخواهی رسید. بسیار مواظب سلامتی خودت باش. فکر می کنی کس دیگری می خواهد مقصود و نظر تو را از چنگت بیرون بکشد ولی بدان در سرنوشت تو مقصود چیز دیگریست و نصیب کس دیگری نمی شود

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 18 خرداد 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

برقراری یک رابطه عاطفی امروز برای شما لازم است و شما کاملاً برای این ارتباط آمادگی دارید. حتی اگر فکر می کنید با ابراز نکردن احساساتتان می توانید از قبول کردن این رابطه احساسی فرار کنید، شما باید خوب استراحت کنید و بعد در مورد آن صحبت کنید. پس معطل نکنید، برای اینکه امکان دارد تا چند روز آینده کم کم دید مثبت خود را از دست بدهید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

سحر به بوی گلستان دمی شدم در باغ***که تا چو بلبل بی دل کنم علاج دماغ

به جلوه گل سوری نگاه می کردم***که بود در شب تیره به روشنی چو چراغ

تعبیر: اینقدر به جوانی و شادابی و زیبایی خویش مغرور نباش. همیشه جوان و شاداب نمی مانی. فکری هم به حال پیری خود بکن، با فخر فروختن و قیافه گرفتن از اجتماع طرد می شوی و هم در جوانی و هم در پیری تنها می مانی. پس قدر جوانی خویش را بدان و شادابی خود را با دیگران تقسیم کن.

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 18 خرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

شما احساس می کنید که در محل کار باید بر مقاومت افراد دیگر چیره شوید. شما آماده هستید که برای عضو شدن در تیم هر کاری را انجام دهید، اما ظاهرا یک نفر بدون هیچ دلیل واضحی با شما مخالفت می کند. به جای تلاش برای ایجاد کردن ارتباط عاطفی، سعی کنید فقط کمی تغییر جهت بدهید. اگر فرد مذبور کناره گیری شما را ببیند، خودش فضایی را برای صحبت کردن با شما فراهم می کند.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

گفتند خلایق که تویی یوسف ثانی***چون نیک بدیدم به حقیقت به از آنی

شیرینتر از آنی به شکرخنده که گویم***ای خسرو خوبان که تو شیرین زمانی

تعبیر: حسن و صفات ظاهری و باطنی شما بسیار است. گناه نمی کنید و هر سخنتان به شیرنی شکر است که همه از آن فیض می برند. مرادی دارید که رسیدن به آن را محال می دانید ولی آنقدر مقاوم و پابرا هستید که هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند شما را ناامید کند، پیش کسی گریه نکنید زیرا دشمنانتان شاد می شوند.

 

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 18 خرداد 95

 

فال روز متولدین مهر:

شما همیشه برای راهنمایی کردن دیگران پیش قدم می شوید، تمام تجربیاتی که دارید را در اختیار دیگران قرار می دهید اما توصیه می کنیم این کار را انجام ندهید زیرا گاهی این کار به نفع شما نمی باشد، اثر سوئی برای شما دارد. زیرا با تعریف هایی که برای دیگران انجام می دهید ممکن است کارهایی را بر علیه شما انجام دهند. تجربیاتی که کسب کرده اید را به مانند یک راز نزد خود حفظ کنید، انسان ها معمولا رازهایشان را به افراد دیگر منتقل نمی کنند.

 فال حافظ امروز متولدین مهر :

صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

 تعبیر: رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 18 خرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید، کمی گیج و بی حوصله هستید. خیلی سخت از رختخواب بیرون می آیید و حتی شاید حس گریه کردن داشته بشید. اما اینها برای صبح است و بعدازظهر همه چیز تغییر خواهد کرد. از این روز تعطیل برای شاد بودن در کنار عشقتان استفاده کنید. با او برنامه تفریح و بیرون بگذارید. هیجان و انرژی زیادی داشته باشید و از انرژی های خود اطرافیان استفاده کنید. دوستانی را حس خوب به آنها دارید را دور خود جمع کنید تا همیشه زندگی و افکار مثبتی داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

الا ای طوطی گویای اسرار***مبادا خالیت شکر ز منقار

سرت سبز و دلت خوش باد جاوید***که خوش نقشی نمودی از خط یار

تعبیر: شانس فقط یک بار در خانه ی شما را می زند پس چرا آن را پس می زنید و ندانسته به بازی می گیرید. فکر می کنید با زور می توانید همه چیز را به دست آورید ولی اینطور نیست. دل و دبینتان را به خدا بسپارید تا به یمن خوبی تان دولت و مال و سلامت به شما عطا فرماید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 18 خرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

اگر کسی می خواهد به شما کمکی بکند به او این فرصت را بدهید، اگر کمک آنها را رد کنید این احساس را به آنها انتقال خواهید داد که به اندازه کافی خوب نیستند. یادتان باشد که هرچند وقت گذراندن با دیگران می تواند لذت بخش باشد، اما هرکسی به زمانی برای خودش نیاز دارد و شما به این زمان نیاز دارید، پس حتما در برنامه امروز وقتی برای خودتان بگذارید. امروز از مشکلاتی که با همسر یا نامزدتان دارید به ستوه آمده اید و دارید به این فکر می کنید که آیا اصلا ادامه این رابطه منطقی است. اما خودخواه نباشید، شاید همسرتان روزهای سختی را دارد پشت سر می گذارد اما نمی تواند راجع به مشکلاتش با شما حرف بزند. از او بخواهید با شما حرف بزند، صبور باشید و همه چیز روبراه خواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

شب وصل است و طی شد نامه هجر***سلام فیه حتی مطلع الفجر

دلا در عاشقی ثابت قدم باش***که در این ره نباشد کار بی اجر

تعبیر: زمان هجران به سر آمده و صبح صادق دمیده است. شب سیاه به پایان رسیده و حالا نوبت تو می باشد به عهدی که بسته ای عمل کنی. نگرانی که دوباره همه چیز به هم بریزد و از وصال یار بی بهره بمانی. دیگر طاقت هجران نداری.

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 18 خرداد 95

 

فال روز متولدین دی:

اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه شما که مربوط به روابط دوستانه تان می باشد در حال حرکت است، و می تواند فعالیتهای شراکتی شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که پشت هر مسئله چه چیزی نهفته است. شناختن دیگران ابتدا از راه خودشناسی حاصل می شود. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی تان برسید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

گل بی رخ یار خوش نباشد***بی باده بهار خوش نباشد

طرف چمن و طواف بستان***بی لاله عذار خوش نباشد

تعبیر: ظاهر زیبا و جمال بی عیب بدون سیرت پاک ارزشی ندارد پس فقط به ظواهر تکیه نکن و رفتار و ادب و اخلاق را نیز مد نظر داشته باش. هیچ گلی بی خار نیست. تو هم سعی کن ایرادهای خود را برطرف نمایی. در انتخاب نیز، تشخیص درست با توست. زیاد دقت کن.

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 18 خرداد 95

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز برای شما زمانی بسیار مناسب برای انجام کارهای گروهی است. در محل کارتان در فعالیت های گروهی توانایی های زیادی از خود نشان خواهید داد و ایده های فراوانی از همکارانتان خواهید گرفت. در خاج از محل کار نیز وقت گذراندن با دوستان و آشنایان می تواند برای شما بسیار لذت بخش باشد، اگر نمی توانید بیرون بروید هم در شبکه های اجتماعی با دوستانتان حرف بزنید. امروز زمانی بسیار خوب برای فعالیت های اجتماعی است، خیلی خوب می دانید کی و کجا و چگونه حرف بزنید و چه وقت هایی ساکت باشید. وقت آن رسیده که راجع به وابستگی های عاطفی خود جدی شوید. اگر نامزد دارید وقت آن رسیده که برای ازدواجتان برنامه بچینید، اما یادتان باشد که انعطاف پذیر باشید و پیش از رسیدن به هر نتیجه ای همه جوانب را نیز بررسی کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

سرو چمان من چرا میل چمن نمی کند***همدم گل نمی شود یاد سمن نمی کند

دی گله ای ز طره اش کردم و از سر فسوس***گفت که این سیاه کج گوش به من نمی کند

تعبیر: دست روی دست گذاشته و منتظری بخت خودش به سراغت بیاید ولی این طور نیست خودت هم همت داشته باش وگرنه هر چه ساخته ای خراب می شود و به حاجت خود نخواهی رسید. امیدوار باش، فکر بی وفایی نکن ابرهای رحمت به سویت روانه اند. به نصیحت بزرگان گوش کن.

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 18 خرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

با آغاز هفته کاری موقعیت های فراوانی به ویژه در زمینه خرید، فروش و مسائل مالی برای شما فراهم خواهند شد؛ اما برای اینکه از این موقعیت ها به خوبی استفاده کنید باید عملگرا و منطقی باشید و حواستان را هم جمع کنید. یادتان باشد تنها خوری نکنید و دیگران را نیز در این موقعیت شریک کنید. برای این که بتوانید کارها و فعالیت های مفید جدیدی را به برنامه کاری خود وارد کنید کارهای اضافی که انرژی شما را بیهوده هدر می دهند را از برنامه خود حذف کنید. اگر عشق گذشته تان هنوز در فکرتان است امروز وقتی مناسب برای این است که پرونده آن را برای همیشه ببندید. اگر نیاز است با طرف مقابلتان حرف بزنید و ناگفته ها را بیان کنید تا فراموشی برایتان راحت شود.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

درد عشقی کشیده ام که مپرس***زهر هجری چشیده ام که مپرس

گشته ام در جهان و آخر کار***دلبری برگزیده ام که مپرس

تعبیر: یارتان در همه حال با شماست. به او اطمینان کنید حرف های او از صدق و صفا می باشد. به خاطر شما مصائب و مشکلات را هر چند که بسیار سخت است تحمل می کند. او شما را به عرش اعلا می رساند و مقامتان را بالا می برد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان