طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 20 خرداد 95

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 20 خرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

مراقب باشید امروز خیلی احساسی نشوید. لازم نیست دوستی به دایره دوستان بیفزایید. بهتر است سوتفاهم هایی که با دوستان دارید را برطرف کنید. البته بسیار مراقب واژه هایی که انتخاب می کنید، باشید. از میزان خیال پردازی های خود کم کنید. بیشتر روی واقعیت ها تمرکز داشته باشید. از اینکه مسایل منفی را در ذهن خود بولد کنید، دست بردارید. اگر در دل خودتان حس اضطراب دارید، مراقب باشید آن را به اطرافیان منتقل نکنید.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

به جان او که گرم دسترس به جان بودی***کمینه پیشکش بندگانش آن بودی

بگفتمی که بها چیست خاک پایش را***اگر حیات گران مایه جاودان بودی

تعبیر: جانتان را برای رسیدن به مقصود در طبق اخلاص گذاشته اید و ارزش زیادی برای رسیدن به هدف قائلید. معتقدید در عین سکوت باید حرف زد. کمی خسته شده اید و می خواهید همه چیزرا رها کنید ولی ندائی در دلتان می گوید که باید صبر و تحمل کنید و با خواندن نماز صبح مرادتان را از خدا بطلبید

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 20 خرداد 95

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز بالاخره پس از چهار ماه از تنبلی و بی انگیزه بودن دست بر می دارید و برنامه هایی که در ذهنتان هست را می توانید اجرایی کنید. ارتباط های اجتماعی خود را بیشتر کنید. دایره دوستانتان را توسعه دهید و با افراد بیشتری تعامل و گفت وگو داشته باشید. این کار باعث می شود تا از هر انسانی چیز تازه ای یاد بگیرید. در ضمن، نوعی تفریح و سرگرمی تازه هم برای خودتان دست و پا کرده اید که بسیار دلچسب خواهد بود. سعی کنید بیشتر نیمه پر لیوان را ببینید و از منفی گرایی دوری کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است

جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی بدل است

تعبیر: قدر جوانی خویش را بدانید. فرصتهای طلایی را یکی یکی دارید از دست می دهید. به یار خود اعتماد کنید. با چشم عق به دور دست نگاه کنید. با یک اتفاق کوچک میدان را ترک نکنید. مقاوم باشید اگر هنری دارید آن را نشان بدهید که به نفع شماست و هوشیاری بهترین روش برای پیروزیتان می باشد.

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 20 خرداد 95

 

فال روز متولدین خرداد:

لازم است امروز بیشتر روی رفتار خود کنترل داشته باشید. کمی عقب تر بایستید تا با کسی درگیر شنوید. اگر دوست دارید حرف بزنید، در مورد خود و خواسته هایتان حرف بزنید. البته روی همه واژه هایی که انتخاب می کنید، تاکید و وسواس داشته باشید. بهترین زمان برای برنامه ریزی زمانی برای ملاقات با انسان های جدید، امروز است. البته در همه برخوردهای خود، منطق داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

انت روائح رند الحمی و زاد غرامی***فدای خاک در دوست باد جان گرامی

پیام دوست شنیدن سعادت است و سلامت***من المبلغ عنی الی سعاد سلامی

تعبیر: خبری را که برایش انتظار کشیده اید بزود می رسد که سرشار از سعادت و سلامت و خوشبختی می باشد. انتظار به سر رسید و الان وقت سلام و خیر مقدم است نه گریه کردن. قدوم یار برای شما بسیار پر خیر و برکت است. دلتان شاد می شود. امیدتان که به یار می نشیند دولت به سراغتان می آید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 20 خرداد 95

فال روز متولدین تیر:

احساس فرسودگی می کنید؟ امروز همه کمی کلافه هستند، شما هم از این قائده مستثنی نیستید، به ویژه اگر سعی کنید از روال عادی امور خارج شده و کاری کنید که به انجام آن عادت ندارید احساس کسالت و بدخلقی خواهید داشت. بدتر از همه این است که چنانچه این طور شود ناخواسته ناراحتتیان را روی کسی که دوست دارید تخلیه کرده و او را ناراحت خواهید کرد. هرچقدر هم برنامه کاریتان فشرده باشد، زمانی را برای رسیدگی به خودتان بگذارید تا بهتر شوید. این روزها در زمینه های اجتماعی و ارتباطاتتان خیلی فعال و خلاق خواهید بود. اگر در جستجوی عشق هستید تا مرداد شانس بیار زیادی خواهید داشت. عشق آینده شما باید مثل خودتان پرانرژی و خلاق باشد، پس تا می توانید حرف بزنید و راجع به طرف مقابلتان اطلاع کسب کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

بشری اذ السلامه حلت بذی سلم***لله حمد معترف غایه النعم

آن خوش خبر کجاست که این فتح مژده داد***تا جان فشانمش چو زر و سیم در قدم

تعبیر:  کسی کهبه شما جفا کرده خودش الان گرفتار است. ابرهای رحمت به سوی شما می آیند و جور و ظلم به سوی او روانه است. خبر خوش را به شما و خبر بد را به او می دهند. تو رازترا حفظ کن. عهد شکسته ات به نفعت می باشد و تجربه ای عالی برای بستن عهدی دگر هست

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 20 خرداد 95

 فال روز متولدین مرداد:

پس از چند روز استراحت امروز سرشار از ایده هستید. از امروز تا چند ماه آینده دید خیلی خوبی به کار و زندگی خواهید داشت که مقدمه ای است برای آغاز یک مسیر تازه. دوستان تازه، آشنایی با افراد جدید و حتی لذت های تازه در زندگی. به هیچ فرصتی نه نگویید. از دوستانی که با شما یکرنگ نیستند دوری کنید. آنها فقط احساسات بد به شما می دهند و ذهنتان را از خلاقیت و ایده پردازی دور می کنند. به راحتی آنها را حذف کنید و راه های تازه ای را امتحان کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

اگر به کوی تو باشد مرا مجال وصول***رسد به دولت وصل تو کار من به اصول

قرار برده ز من آن دو نرگس رعنا***فراغ برده ز من آن دو جادوی مکحول

تعبیر: اگر دقیق باشی و ب اصول و قانون پیش بروی مجال این را داری که به هدف خودت برسی. فکر می کنی چون پول و ثروت نداری تمام درها بهرویت بسته شده است. دنبال راه چاره می گردی. بی تاب مباش، کفر نگو دعاهای تو مورد قبول حق واقع شده. رازهایت را فاش نکن چون شیوه ی عاقلان است.

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 20 خرداد 95

فال روز متولدین شهریور:

امروز باید لباس ضدضربه و محافظ به تن کنید. در تیمی که با آنها کار می کنید ایده های زیادی مطرح می شوند و بحث های بسیاری هم پیرامون آنها وجود خواهد داشت. پس خودتان را برای هر نوع انتقادی آماده کنید. احتمال اینکه نظرات شما با مخالفت روبه رو شوند، زیاد است. بدون برنامه ریزی و فکر کردن به انتهای کار، هیچ پروسه ای را آغاز نکنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

می فکن بر صف رندان نظری بهتر از این***بر در میکده می کن گذری بهتر از این

در حق من لبت این لطف که می فرماید***سخت خوب است ولیکن قدری بهتر از این

تعبیر: همیشه کارهایتان را یمه کاره رها می کنید و به آخر نمی رسانید. هر چند که فکر و اندیشه تان بسیار عالیست و نتیجه ای بس موفقیت آمیز دارد ولی ناامیدی بر شا چیره شده و بی صبرید. به هنر و عقل خودتان رجوع کنید که روزگار موفق تر از تو به خود ندیده است. کارتان را به آخر برسانید که نتیجه ای بس عالی در پی دارد.

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 20 خرداد 95

 

فال روز متولدین مهر:

به نظر می رسد که یک فصل مشکل زندگی شخصی تان دارد بسته می شود و توسط امکانات جدید جایگزین می شود. شما به احتمال زیاد احساس می کنید مسن تر و عاقل تر شده اید و اعتماد دارید که تجربیاتتان تا به امروز از شما یک فرد با تجربه و کامل تری ساخته.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی***تا بی خبر بمیرد در درد خودپرستی

عاشق شو ار نه روزی کار جهان سر آید***ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی

تعبیر: مواظب رفتارتان باشید گاهی زیاده روی می کنید، یا بیشتر به خدا روی آورید زیرا همه ی ما میهمانان ناخوانده ای هستیم که باید به آخرت برگردیم. هم نشینانتان هم از خدا دور شده اند از آنها دوری گزینید از خدا بخواهید اول سلامتی را به شما عطا کند و بعد از رموز خداوند همه چیز برایتان روشن می شود و از این طوفان بلا به سلامتی رهایی پیدا می کنید

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 20 خرداد 95

فال روز متولدین آبان:

شما می توانید تحت تسلط یک افسون جادویی زندگی کنید که باعث می شود شما فکر کنید همه چیز در خانه عالی است، در زمانی که اصلاً این گونه نیست. بهتر است که امروز با دیدی خوش بینانه به جهان بنگرید، به خاطر اینکه روشن نبودن ایده های شما به طور طیبعی می تواند بر قضاوت درست افرادی مثل شما سایه افکنی کند. خوشبختانه در طی روز وضوح و روشنی بر می گردند، بنابراین تصمیم گیری های بزرگ را به بعد موکول نکنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

روزه یک سو شد و عید آمد و دل ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست

تعبیر: خودت را به دست خداوند بسپار. اینقدر از روزگار شکایت نکن و در مقابل خواسته ی خدا ایستادگی نکن وگرنه سرگردان می شوی. خدا خود بر احوال دل همه آگاه است پس گله نداشته باش. خدا را از یاد نبر چون در همه حال اوست که راهنمای توست

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 20 خرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

امروز شاید دیگران فکر کنند شما در کارتان ناشی و دست و پا چلفتی هستید!! در حالیکه شما کاملاً به رفتار خود مسلط هستید و اصلاً لازم نیست چیزی را تغییر دهید. حالا که خورشید و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده اند شما باید بدانیدکه قدرت استفاده کردن از توانایی هایتان را دارا هستید و می توانید به طور موثری روی اهداف آینده خود تمرکز کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

روی بنمای و وجود خودم از یاد ببر***خرمن سوختگان را همه گو باد ببر

ما چو دادیم دل و دیده به طوفان بلا***گو بیا سیل غم و خانه ز بنیاد ببر

تعبیر: برای رهایی از غم خودتان را به هر آب و آتشی می زنید، جگر سوخته ای دارید که حتی با آب یک رودخانه هم خنک نمی شود. حاضر هستید همه ی مشقات را به جان بخرید به شرط اینکه به دولت و بخت خودتان برسید. به قول معروف تا کار نکنید مزدی هم دریافت نمی کنید پس تلاش کنید تا زمانی که جان در بدن دارید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 20 خرداد 95

 

فال روز متولدین دی:

دوست دارید اردیبهشت را در پاریس باشید یا پاناما؟ امروز هیجان زیادی برای سفر دارید و دلتان می خواهد در اولین فرصت به شهرها یا کشورهای دیگر سفر کنید و زیبایی های آنها را از نزدیک ببینید. فرصت خوبی برای آشنایی با فرهنگ های جدید است. از امروز تا شش هفته دیگر این هیجان در وجود شما باقی خواهد ماند. به خود و کارهایتان ایمان داشته باشید تا موفقیت بیشتری کسب کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

حسن تو همیشه در فزون باد***رویت همه ساله لاله گون باد

اندر سر ما خیال عشقت***هر روز که باد در فزون باد

تعبیر: خویب های و محسناتتان همه را مجذوب خود ساخته و این یکی ار دلایل خوبی باطن شماست. دوستان و آشنایان جملگی شما را دوست دارند و هواخواهتان هستند. همه در مقابلتان خودشان را کوچک می دانند. فتنه را خاموش و آشتی ها را برپا می سازید. کسی از شما ناراحتی ندارد. همه در حق شما دعا و ثنا می گویند

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 20 خرداد 95

 

فال روز متولدین بهمن:

داشتن اعتماد به نفس سالم تحسین برانگیز است. اما امروز ممکن است به خاطر چیزهایی که فکر می کنید بهتر از دیگران می دانید، از خود راضی به نظر برسید. پس مراقب باشید که مشکل آفرینی نکنید. به نظر می رسد که امروز می توانید چیزهایی را ببینید که دیگران نمی بینند. متأسفانه این قدر زندگی تان پرمشغله شده که دیگر نمی دانید از کجا باید شروع کرد. برای این که بهترین راهکار را انتخاب کنید به دوستان تان وابسته نباشید، بلکه بهتر است به حس ششم تان اطمینان کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

اگر آن طایر قدسی ز درم بازآید***عمر بگذشته به پیرانه سرم بازآید

دارم امید بر این اشک چو باران که دگر***برق دولت که برفت از نظرم بازآید

تعبیر: فکر می کنی روزگار روی بد خود را به تو نشان می دهد و کسی دیگر به تو اعتماد ندارد و احترام نمی گذارد. می خواهی باز هم دولت از دست رفته را بازگردانی. حاضری برای رسیدن به دولت جان خود را هم فدا کنی. راه سخت است اما با همت تو همه ی کارها آسان می شود.

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 20 خرداد 95

فال روز متولدین اسفند:

اگرچه ممکن است برای کارهایی که امروز باید انجام دهید زیاد دل و جرأت نداشته باشید، اما این توانایی را دارید که روی کارهایتان تمرکز کنید. حواستان جمع باشد، برای اینکه انجام دادن این کارها آنقدر از شما انرژی می گیرد که ممکن است شما جنبه های اجتماعی در میان دیگران بودن را نادیده بگیرید. حتی اگر تعادل برقرار کردن بین کار و تفریح خیلی مشکل به نظر برسد، به وجود آوردن این تعادل در طول روز باعث رضایت بیشتر شما خواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ساقی بیا که یار ز رخ پرده برگرفت***کار چراغ خلوتیان باز درگرفت

آن شمع سرگرفته دگر چهره برفروخت***وین پیر سالخورده جوانی ز سر گرفت

تعبیر: سخن کوتاه می کنیم و می گوییم که مرادت خیلی زود برآورده می شود. دلت دوباره جوان می شود. دشمنان شکست خوردند و این از لطف خدا بود. خستگی از تنت بیرون می رود و در کاری که مراد توست جز پیروزی و ثروت چیزی دیگری نیست و این همان اجابت دعاهایت می باشد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان