طالع بینی و فال حافظ روز جمعه 21 خرداد 95

طالع بینی و فال حافظ روز جمعه 21 خرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

شما این روزها با مجموعه ای از تضادها مواجه می شوید. گرچه شما حس می کنید این جریانات زیاد بهتان مربوط نمی شود، اما از نظر احساسی خیلی در آن غرق شده اید و در مورد حوادث دور و برتان دیدگاه های سخت گیرانه ای دارید. شما ابدا به کسی اجازه نمی دهید در مورد احساسات درونی تان چیزی بفهمد، چرا که خودتان نیز در جستجوی فهمیدن نقطه نظرات دیگران نیستید. با همه این احوال صحبت کردن با یک دوست نزدیک هنوز هم جواب می دهد، حتی اگر گفتگوی رفاقتی و خیلی ساده ای باشد.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

ماهم این هفته برون رفت و به چشمم سالیست***حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حالیست

مردم دیده ز لطف رخ او در رخ او***عکس خود دید گمان برد که مشکین خالیست

تعبیر: زیاد عجله می کنی، هر چند که همه می دانند چه روزهای سختی را پشتسر می گذاری. همگان ظاهر را می بینند پس برای حفظ آبرو ظواهر را حفظ ک. بسیار بی تجربه ای اما ادعای با تجربه بودن می کنی. کاری نکن که انگشت نما شوی، تو جوهر خوبیبرای کار داری همین مسئله باعث م شود تو به مراد برسی و تن خسته ات التیام پیدا کند.

 

طالع بینی و فال حافظ روز جمعه 21 خرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

اگر بگذارند شما به سر کار برگردید و با دیگران خوب رفتار کنید احساس بد شما پس از شکستی که داشته اید از بین می رود. اگر مراقب اوضاع باشید اصلاً کار سختی نیست. از بد شانسی، یک نفر هست که خیلی منصف نیست و این موضوع باعث خشمگین شدن شما می شود. به نفع شماست که کمی دست نگه دارید و تا آنجایی که می توانید

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

جان بی جمال جانان میل جهان ندارد***هر کس که این ندارد حقا که آن ندارد

با هیچ کس نشانی زان دلستان ندیدم***یا من خبر ندارم یا او نشان ندارد

تعبیر: نامید نشوید. بیشتر جستجو کنید. هر چند که هر چه در پی اش می گردید کمتر نشانی از او پیدا می کنید. از راهنما کمک بگیرید وگرنه هیچ وقت به مقصود نمی رسید. مالی را از دست داده اید که بدون تدبیر و تفکر به دست نخواهید آورد.

 

طالع بینی و فال حافظ روز جمعه 21 خرداد 95

 

فال روز متولدین خرداد:

در چند وقت اخیر آنقدر وقت و انرژی برای کارتان گذاشته اید که به زودی بتوانید طعم پیشرفت را بچشید. پس امروز را با خیال راحت استراحت کنید و ادامه کار را به فردا واگذار کنید. به جای شکایت از نداشته هایتان چرا کمی به چیزهایی که دارید فکر نمی کنید؟ اگر خوب فکر کنید مطمئن باشید لبخند رضایت بر لبانتان خواهد نشست. به جای این فکر ها بهتر است یک برنامه رمانتیک بچینید و همراه با کسی که دوست دارید از روز تعطیلتان لذت ببرید. مثلا یک پیک نیک دو نفره و یا رفتن به رستوران مورد علاقه همسرتان فکر خوبی می تواند باشد. مجرد ها بهتر است امروز را به دنبال نیمه گمشده خود نگردند و با دوستانشان خوش بگذرانند، فردا برای این کار روز بهتری می تواند باشد.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

ای غایب از نظر به خدا می سپارمت***جانم بسوختی و به دل دوست دارمت

تا دامن کفن نکشم زیر پای خاک***باور مکن که دست ز دامن بدارمت

 تعبیر: او تو را خیلی دوست دارد و تا زمان مرگ فراموشت نخواهد کرد ولی خود را در مقابلش کوچک نکن. تو هم به او فکر می کنی. مصلحت در این است که یار عشق خود را بروز ندهد و همه چیز را با شوز دل تحمل کند تا تو هم در مراحل عشق به پای او برسی.

 

طالع بینی و فال حافظ روز جمعه 21 خرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

تجزیه و تحلیل بیش از حد به سئوالات شما پاسخ نمی دهد، برای اینکه اکنون ثابت شده است که مسیر فکری تحقیق و بررسی پایانی منسوخ شده دارد. اما ذهن شما بسیار فعال است و یک زنجیره از کلمات بی پایان می تواند شما را به گفتن حقیقت وسوسه کند. سعی نکنید که جریانهای ذهنی را خاموش کنید. فقط دریابید که زبان واقعی قابل فهم در قلب شماست نه در عقلتان.به نظر خودتان در مواجه با مشکلات می توانید منطقی عمل کنید، اما ممکن است وقتی نتیجه ی کار را دیدید حرف تان را پس بگیرید. باید حواس تان به حقایق و واقعیت ها و آن چه فقط فکر و خیال است باشد، زیرا امروز نمی شود هر دوی این ها را با هم تجربه کرد. به شما توصیه می شود که خودتان را سرگرم خیال پردازی های شیرین کنید، زیرا می توانند تغییرات مثبتی را که می خواهید برای تان به ارمغان بیاورند.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

جوزا سحر نهاد حمایل برابرم***یعنی غلام شاهم و سوگند می خورم

ساقی بیا که از مدد بخت کارساز***کامی که خواستم ز خدا شد میسرم

تعبیر:  بخت و اقبال با تو همراه است و روزگار روی خوش را به تو نشان می دهد. خداوند را سپاسگزار باش تا نعمات خود را از تو دریغ نکند. به عهد و پیمان خود پایبند و وفادار باش تا حق دوستی را به جای آورده باشی.

 

طالع بینی و فال حافظ روز جمعه 21 خرداد 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

امروز سرشار از انرژی و شور زندگی هستید و تمرین کردن و ورزش برایتان بسیار خوب خواهد بود و اعتماد به نفس و رضایت از زندگی را در شما افزایش خواهد داد. دویدن و یا ایروبیک ذهنتان را آرام کرده و امکان پرداختن به ایده های جدید را به شما خواهد داد. اما یادتان باشد خودتان را زیادی خسته نکنید و به خودتان استراحت هم بدهید وگرنه ممکن است قبل از رسیدن آخر هفته کم بیاورید. کافی است تمام مسئولیت های وسوسه انگیزی که پیش رویتان قرار می گیرد را قبول نکنید و تعادل داشته باشید. امروز همچنین سرشار از شور عشق هستید. اگر متأهل هستید خودتان را برای یک بعد از ظهر خوب آماده کنید، اگر هم مجرد هستید گوش به زنگ باشید، شاید بتوانید نیمه گمشده تان را بیابید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ما ز یاران چشم یاری داشتیم***خود غلط بود آن چه ما پنداشتیم

تا درخت دوستی برگی دهد***حالیا رفتیم و تخمی کاشتیم

تعبیر: امیدتان به دیگران برای کمک بی جهت بوده و حال تنها مانده اید هر چند که همه قول یاری و کمک به شما داده بودند. گول حرف و ظواهر فریبند ی آنها را خوردید اما الان هم دیر نیست اگر کمی همت کنید به تنهایی هم می توانید کارهایتان را به انجام برسانید

 

طالع بینی و فال حافظ روز جمعه 21 خرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

شما امروز نمی توانید هرکاری که دلتان می خواهد انجام دهید، برای اینکه امکان دارد امکانات مالی تان نتوانند خیلی شما را به جلو ببرند. به جای اینکه به هر پیشنهادی جواب مثبت داده و بعد فکر کنید که چگونه می توانید از پس این مسئولیتهای بزرگ برآیید، قبل از اینکه دست به اقدامی بزنید از حجم برنامه هایتان کم کنید. اهل عمل بودن بهتر از این است که در طول مسیر تغییر جهت بدهید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

تعبیر: هر چیزی را که برای خود نمی پسندی برای دیگران هم مپسند. خود را گرفتار مسئله ای کرده ای که نجات از آن بسیار سخت است. آنقدر خود را غرق در این کار کرده ای که اطرافیان را از یاد برده ای. مقاومت کن حتی اگر مجبور شوی التماس کنی. خود را رهایی ده.

 

طالع بینی و فال حافظ روز جمعه 21 خرداد 95

 

فال روز متولدین مهر:

امروز همه چیز مبهم و گیج کننده است. از رفتار اطرافیان گرفته تا رویدادهای زندگی همه عجیب و غریب به نظر می رسند. شما پارانوئید و بدبین نشده اید، فضای امروز واقعا این طور است و باید از خود در مقابل این وضعیت دفاع کنید. در محل کار صبور باشید و در مقابل هر رفتاری از خود واکنش نشان ندهید. مطمئن باشید نتیجه صبر و حوصله خود را دریافت خواهید کرد و خیلی زود از این همه ابهام و سردرگمی خارج خواهید شد. فقط امروز هیچ تصمیمی اتخاذ نکنید که زمان مناسبی برای این کار نیست.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

درآ که در دل خسته توان درآید باز***بیا که در تن مرده روان درآید باز

بیا که فرقت تو چشم من چنان در بست***که فتح باب وصالت مگر گشاید باز

تعبیر: دل تنگ هستی و روح و روان خسته ای داری مه همگی درمان می شود درهای وصال باز می شوند و شادی به رویت لبخند می زند خیالات را کنار بگذار و منتظر اتفاقات باش که همگی از خوبی و شادی می باشند.

 

طالع بینی و فال حافظ روز جمعه 21 خرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

حال که دارید مسیر زندگی تان را به سمت نوک قله پیش می برید، ممکن است فکر کنید که موانع زیادی مقابل تان وجود دارد. حتی ممکن است از شدت خستگی دیگران را مقصر بدانید و با کلام خود آنها را ناراحت کنید. اما مراقب باشید، رفتارهای شما می تواند این راه را از آنچه هست، سخت تر کند. بهتر است امروز تعادل را به زندگی خود راه دهید تا با کنترل احساسات تان، مشکلات را به راحتی کنار زده و به مسیر خود با آسودگی خاطر ادامه دهید. شما در حال برنامه ریزی برای آخر هفته هستید. می خواهید کمی به روزهای خود تنوع دهید. بهتر است وقت تان را صرف استراحت خود کنید. حتی اگر برای بیرون از خانه برنامه ریزی می کنید، به جاهای آرام و بی سر و صدا بروید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر: با هر کس طرح دوستی نریز که هر چه صدمه دیده ای از دوست بد بوده است. در عشق شکست خورده ای. اما همه چیز دوباره رو به راه می شود. عشق پاک و بی آلایشت را نصیب هر کسی نکن زیرا آنان ظاهر خوب و باطنی تیره دارند. در زمان احتیاج هم در هر خانه ای را نزن که حاجت تو در زور بازویت می باشد.

طالع بینی و فال حافظ روز جمعه 21 خرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

شخصی که شما دنبالش می گشتید امروز می تواند با تشخیص دادن نیروی بخصوص و فوق العاده ای در شما، خوشحالتان سازد. شاید این نیرو به صورت برقی در چشمان شما باشد، برای اینکه شما اکنون انرژی ای را دریافت کرده اید که افق های فکریتان را گسترده می سازد و فکرتان را با تفکرات زیبا انباشته می سازد. وقتی که دیگران به شما توجه می کنند سعی نکنید که زیاد توضیح بدهید؛ اندکی ابهام آنها را در شک و تردید نگه خواهد داشت.امروز قوه ی تخیل تان خوب کار می کند. شاید نتوانید احساسات تان را از آن چه واقعیت است جدا نگه دارید و بهترین مسیر ممکن را تشخیص دهید، به همین دلیل به نظر می رسد که نسبت به حقایق انکارناپذیر بی توجه شده اید و بیشتر حواس تان به فرصت های بی شماری است که پایه و اساسی ندارند. قبل از این که تصمیم نهایی را بگیرید، به شما توصیه می شود که یک بار دیگر همه ی برنامه را از ابتدا بررسی کنید. یادتان باشد که قرار نیست همه ی آرزوهایی که در سر دارید به واقعیت تبدیل شوند.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

بلبلی خون دلی خورد و گلی حاصل کرد***باد غیرت به صدش خار پریشان دل کرد

طوطی ای را به خیال شکری دل خوش بود***ناگهش سیل فنا نقش امل باطل کرد

تعبیر: شما تلاش خودتان را کرده اید، ناراحت نباشید. وجدانتان را ناراحت نکنید تا حدودی هم موفق شده اید ولی حسود زیاد دارید که آنها باعث اخلال در کارتان شده اند. به ائمه توسل جویید از بازی ایام غافل نشوید. فرصت باز هم پیش می آید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز جمعه 21 خرداد 95

 

فال روز متولدین دی:

امروز از لحاظ جسمی و ذهنی بسیار فعال هستید و ذهنتان برای شکار هر موقعیتی که پیش بیاید آماده است. یادتان باشد که هیچ تأخیری جایز نیست و اگر دیر بجنبید این فرصت ها از دستتان در خواهند رفت و سرتان بی کلاه خواهد ماند. حالا که شانس به شما روی آورده است آن را دو دستی بگیرید. اگر هرکاری را با عشق و علاقه انجام دهید نتایجی که انتظار دارید را خیلی زود به دست خواهید آورد. اجازه ندهید عصبانیت های قبلیتان کنترلتان را به دست بگیریند و رفتار اکنونتان را تغییر دهند. همراه با عشقتان یک شام دو نفره ترتیب دهید و با کمک همدیگر آشپزی کنید. اگر در جستجوی عشق هستید بد نیست در یک کلاس جدید ثبت نام کنید، تا هم چیزی یاد گرفته باشید و هم با چهره های تازه آشنا شوید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

روی بنما و مرا گو که ز جان دل برگیر***پیش شمع آتش پروا نه به جان گو درگیر

در لب تشنه ما بین و مدار آب دریغ***بر سر کشته خویش آی و ز خاکش برگیر

تعبیر: شما ارزش هر کس را به پول و مقام انکس می دانید و از کسانی که پول و مقام ندارند دوری می کنید. بدی ها را از خود دور کنید و سنگینی گناه را دور بریزید تا چون آب صاف و زلال شوید. پول و مقام تان در بازوی شماست همت کنید و با تلاش به پول هم می رسید. با حرف زدن کار درست نمی شود. مرد عمل باشید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز جمعه 21 خرداد 95

 

فال روز متولدین بهمن:

شما دوست ندارید در یک جنگ مغلوبه پیکار کنید اما ممکن است قادر نباشید که خود را از این موقعیت عقب بکشید حتی اگر بدانید که باید این کار را بکنید. امروز سیاره شما مریخ انرژی بالایی را از پلوتون دریافت می کند و همه نیروهای دنیا نیز نمی توانند شما را از رسیدن به اهداف تان بازدارند. خوشبختانه شما می توانید از این شدت انرژی به نفع خود استفاده کنید. به جای اینکه کار جدیدی را شروع کنید از چیزهایی که اکنون دارید محافظت کنید و آنها را به اتمام برسانید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

بر سر آنم که گر ز دست برآید***دست به کاری زنم که غصه سر آید

خلوت دل نیست جای صحبت اضداد***دیو چو بیرون رود فرشته درآید

تعبیر: تصمیم خود را عملی کن و هر کاری از دستت برمی آید انجام بده. غصه های تو به پایان رسیده است. با تلاش و اراده ی خویش شیطان را در وجودت کشته ای، حال وقت برپا خاستن است. از خدا جدا نشو تا همیشه نتیجه ی کار بر وفق مرادت باشد.

 

طالع بینی و فال حافظ روز جمعه 21 خرداد 95

فال روز متولدین اسفند:

در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت ترین مکان برای ماهی های شماست شما می توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته اند.به نظر می رسد که برنامه ی مشخصی در پیش ندارید، اما جای اضطراب و نگرانی نیست. حواس تان باشد که اگر ترس به خود راه دهید همه چیز بدتر خواهد شد. بدانید که اکنون نمی توانید همه ی موضوعات پیرامون تان را کنترل کنید؛ هرچه بیشتر سعی می کنید کارها را مطابق میل تان پیش ببرید، بیشتر با مقاومت روبرو می شوید. اگر سعی کنید این وضعیت آشفته را سر و سامان دهید فقط به میزان پریشانی دامن زده اید، پس بهتر است مدتی خودتان را به این جریانات بسپارید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

نماز شام غریبان چو گریه آغازم***به مویه های غریبانه قصه پردازم

به یاد یار و دیار آن چنان بگریم زار***که از جهان ره و رسم سفر براندازم

تعبیر: با گریه و زاری کردن و تنهایی دست به کار شدن کاری از پیش نخواهی برد. خداوند کمکت می کند به عقل پیران اعتماد کن. خودت نیز همتی کن تا هرچه زودتر به نیتت برسی به هر کس خوبی کردی نتیجه ی بد دیدی. به خدا توکل کن صبح امید نزدیک است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان