ramazan
ramazan

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 22 خرداد 95

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 22 خرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

وقت باارزشتان را با غیبت کردن و سخنان بیهوده گفتن هدر ندهید، برای اینکه این نوع مشغله ها می تواند شما را از زندگی با نظم و ترتیب خارج کند. دوری کردن از سخنان بی اساس و پایان دادن به یک مکالمه تلفی زیرکانه ولی بیهوده از آنچه که شما فکر می کنید راحت تر است. فقط در عین حال که دلسوز هستید باید درستکار نیز باشید. مادامی که نیت شما پاک باشند، با گفتن حقیقت می توانید خودتان را نجات دهید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

حاشا که من به موسم گل ترک می کنم***من لاف عقل می زنم این کار کی کنم

مطرب کجاست تا همه محصول زهد و علم***در کار چنگ و بربط و آواز نی کنم

تعبیر: مرحله جدیدی از زندگیتان را آغاز می کنید و به رشد عقلی رسیده اید. پس ایمان و عملتان را نیز کامل کنید. از تزویر و ریا در اطرافتان ناراحتید. لطف خدا شامل حالتان شده و نامه ای با ارزش شما می دهند که بسیار خوشحال می شوید توشه ای هم برای آخرت خودتان اندوخته کنید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 22 خرداد 95

فال روز متولدین اردیبهشت:

درست است که دوستان قدیمی یادآور بهترین خاطرات هستند اما گاهی دور بعضی از دوستی ها را باید خط کشید. نگاهی به دوستی های خود بیندازید و ببینید کدام یک از دوستانتان به پیشرفت و بهتر شدن شما کمک می کند و کدام دوست هایتان تأثیر منفی روی زندگی شما می گذارند. درست است دوستی ها ارزشمند هستند، اما دوستی امری دونفره است و گاهی بعضی دوستی ها را باید به فراموشی سپرد. کسی در محل کار توجه شما را به خودش جلب کرده است؟ این روزها ممکن است نسبت به یکی از افرادی که نسبت به شما موقعیت کاری بالاتری دارد علاقه مند شوید. این فرد ممکن است رئیس، همکار و یا حتی شریکتان باشد. اگر می خواهید احساسات خود را با او در میان بگذارید حتما صادقانه و از صمیم قلب و همراه احترام برخورد کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

مرا می بینی و هر دم زیادت می کنی دردم***تو را می بینم و میلم زیادت می شود هر دم

به سامانم نمی پرسی نمی دانم چه سر داری***به درمانم نمی کوشی نمی دانی مگر دردم

تعبیر: جلوی هواهای نفسانی خویش را بگیرید. هر چند که به وصال یار فکر می کنید ولی مطمئن نیستید که او هم مثل شما فکر می کند یا نه. حاضرید سر و جان خودتان را فدای یار کنید و گاهی هم از سربی قراری می خواهید دل به دیا زده و همه چیز را به او بگوئید. کمی صبر کنید دست تقدیر همه چیز را بر وفق مرادتان درست می کند.

 

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 22 خرداد 95

فال روز متولدین خرداد:

اگر با آتش بازی کنید دستان خود را خواهید سوزاند. امروز شیطنت بچگانه در وجودتان زنده شده است و دلتان می خواهد سر به سر اطرافیان بگذارید و یا بحث هایی را شروع کنید که همه از آن نفرت دارند، شاید حتی در ابتدا این کار به نظرتان جالب بیابد، اما شما با حساسیت ذاتی که دارید خیلی خوب می دانید که این کار چقدر نفرت انگیز می تواند باشد، پس حواستان را جمع کنید. امروز ممکن است به مهمانی های مختلفی دعوت شوید، پس به جای آتش سوزاندن برنامه یک روز خوب را برای خودتان بچینید. چه مجرد باشید و چه متاهل امروز از لحاظ عاطفی روز بسیار خوبی برایتان خواهد بود. حتی اگر عشقتان از شما دور است سعی کنید از طریق ویدئو چت او را ببینید و با او حرف بزنید. به خودتان فرصت بدهید و عشق شما را خواهد یافت.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم***فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم

اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد***من و ساقی به هم تازیم و بنیادش براندازیم

تعبیر: یک دست صدا ندارد بلکه باید متحد شوید تا بتوانید پیروز شوید و بنیاد ظلم و ستم از بین ببرید. در این زمان است که به حاجات خودتان می رسید. با فردی عالی مقام ملاقات می کنید که او به شما کمک کرده و راهنمایی تان می کند. مطمئن باشید به نیات خودتان می رسید به شرط آنکه از خداوند دور نشوید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 22 خرداد 95

فال روز متولدین تیر:

پس از چند روز استراحت امروز سرشار از ایده هستید. از امروز تا چند ماه آینده دید خیلی خوبی به کار و زندگی خواهید داشت که مقدمه ای است برای آغاز یک مسیر تازه. دوستان تازه، آشنایی با افراد جدید و حتی لذت های تازه در زندگی. به هیچ فرصتی نه نگویید. از دوستانی که با شما یکرنگ نیستند دوری کنید. آنها فقط احساسات بد به شما می دهند و ذهنتان را از خلاقیت و ایده پردازی دور می کنند. به راحتی آنها را حذف کنید و راه های تازه ای را امتحان کنید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

برنیامد از تمنای لبت کامم هنوز***بر امید جام لعلت دردی آشامم هنوز

روز اول رفت دینم در سر زلفین تو***تا چه خواهد شد در این سودا سرانجامم هنوز

تعبیر:  به عاقبت کاری که می کنی بیاندیش. عده ای می خواهند از شما سوء استفاده کنند. تو هنوز تجربه کافی نداری برای همین ممکن است راه خطا بروی و ظاهربین هستی و همه چیز را بر مبنای ظاهر آن می سنجی. از خدا بخواه تا سلامتی به تو بدهد و تو هم عبادت خدا را به جا آوری.

 

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 22 خرداد 95

  فال روز متولدین مرداد:

امروز احتمال دارد بلیط رایگان سینما یا کنسرت یا … دریافت کنید. آن را رد نکنید. خواسته های درونی خود را نادیده نگیرید. اگر مشغله فکری دارید، با کمی جابه جایی کارها شاید بتوانید از این دعوت استفاده کنید. از اینکه خلاقیت های ذهنی خود را بیان کنید یا آنها را در جایی ثبت کنید، دست برندارید. امروز اگر در روند عادی زندگی خود تغییر ایجاد کنید، موفق تر خواهید بود. از اینکه همه کارها را همان شکل قبل انجام دهید دست بردارید. تنبلی را هم به طور کامل کنار بگذارید. امروز خوب است ارتباط های خود را بهبود دهید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

شممت روح وداد و شمت برق وصال***بیا که بوی تو را میرم ای نسیم شمال

احادیا بجمال الحبیب قف و انزل***که نیست صبر جمیلم ز اشتیاق جمال

تعبیر: شب های هجرن و جدایی پایان یافته و روزگار وصل و رسیدن به مراد نزدیک است. نقشه هایی را که برای این روز کشیده ای عملی کن. حریفان و حسودان را ببخش و عذر آنها را بپذیر. نذری را که کرده ای به جا آور تا رسیدن به مقصود حلالت باشد.

 

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 22 خرداد 95

فال روز متولدین شهریور:

با وجود این که معمولا برنامه روزانه خود را به راحتی پیش می برید، امروز هرچقدر هم سخت تلاش کنید طبق برنامه پیش نخواهید رفت. دلتان هوس آشنایی با افراد جدید و شلختگی کرده است. پس کارهای مهمتان را در اولویت قرار داده و در مورد بقیه چیزها سخت نگیرید، هر چه باشد امروز جمعه است و اگر قرار باشد فقط یک کار انجام دهید بهتر است این کار بیرون رفتن و تماشای غروب آفتاب باشد. اگر چیزی در دلتان است که مدتی است می خواهید به عشقتان بگویید ولی نمی توانید، امروز دقیقا وقتش است که با خیال راحت هر آن چه در دل دارید را به زبان بیاورید. فقط یادتان باشد ابتدا به حرف هایتان خوب فکر کنید و آنها را با دقت انتخاب کنید

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

مزن بر دل ز نوک غمزه تیرم***که پیش چشم بیمارت بمیرم

نصاب حسن در حد کمال است***زکاتم ده که مسکین و فقیرم

تعبیر: آنقدر که به فکر دیگرانی به فکر خودتنیستی و فقط به این فکر می کنی به عهدی که با دوستانت بسته ای عمل نمایی. در این روزگار پر غوغا بهت اس بیشتر به فکر خود باشی تا بتوانی گلیمت را از آب بیرون بکشی. خودت را دست کم نگیر مطمئن باش صدای تو به خدایت می رسد.

 

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 22 خرداد 95

فال روز متولدین مهر:

تمام ذهن شما درگیر مسائل اقتصادی است و خیلی هم خوب دارید پیش می روید، پس به تلاش خود ادامه دهید. اما به یاد داشته باشید که در محل کار روحیه کار گروهی را حفظ کرده و به خاطر جاه طلبی هایتان دیگران را زیر پا نگذارید، مطمئن باشید اینطور موفق تر خواهید بود. خودتان را به خاطر چیزهایی که اختیارشان در دست شما نیست ناراحت نکنید و فقط از تمام چیزهایی که اتفاق اقتاده است درس بگیرید. ممکن است از طریق یک تماس تلفنی موقعیت کاری جدیدی به شما پیشنهاد شود. از ایده ها و افکار جدیدی که در سر دارید به نفع خودتان بهره بگیرید. از کنجکاوی خود برای یاد گرفتن چیزهای جدید استفاده کرده و آموخته هایتان را به کار ببندید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ساقی بیار باده که ماه صیام رفت***درده قدح که موسم ناموس و نام رفت

وقت عزیز رفت بیا تا قضا کنیم***عمری که بی حضور صراحی و جام رفت

تعبیر: برای آینده ی خود چه کاری انجام داده ای. وقت گذشته، عمرت هم تلف شده بدوناینکه برای فردایت فکری کرده باشی. این حاصل غرور خودت می باشد. غرورت را کنار بگذار تا دوباره متولد شده و بتوانی آینده را بسازی. توبه کن تا عمر از دست رفته دوباره بازگردد و قلب تاریکت روشن گردد

 

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 22 خرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

شما تخیلات زیبا و قشنگی را برای ﺁینده تان دارید و به اکثر ﺁنها در ﺁینده ای نه چندان دور خواهید رسید فقط باید تلاش کنید.شانس تان را تا از دست نرفته است در تمام زمینه های زندگی تان امتحان کنید از ریسک کردن ابایی نداشته باشید.اجازه ندهید ندای درونی تان به شما ترس و اظطراب وارد کند که از انجام کارهایتان باز بمانید.به جای این کارها کمی به ﺁینده تان امیدوار باشید تا موفق شوید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

به مژگان سیه کردی هزاران رخنه در دینم***بیا کز چشم بیمارت هزاران درد برچینم

الا ای همنشین دل که یارانت برفت از یاد***مرا روزی مباد آن دم که بی یاد تو بنشینم

تعبیر: بسیار انسان باوفایی هستید هر چند که روزگار و دوستانتان به شما جفا می کنند ولی باز هم مرام خودتان را حفظ کرده و برای رسیدن به اهداف خودتان کوشش و اهتمام زیادی می کنید. مراقب باشید گول شیطان را نخورید و به جای بهشت سر از جهنم در نیاورید. خوب می دانید که دنیا فانی است پس ارزش گناه کردن را ندارد

 

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 22 خرداد 95

فال روز متولدین آذر:

شما با پرورش دادن خود و دیگران تمایل دارید که کاملاً در حرفه تان پیشرفت کنید، اما امروز صدایی از درونتان برخواسته و از شما خواسته های بزرگتری دارد. حتی اگر شما بدانید که جسمتان لزوماً به تحرک بیشتر –اعم از روحی و فیزیکی- نیاز ندارد، باز هم احساس آشفتگی می کنید. باوجود این شما کاملاً عملکردی همراه با ریسک را بیشتر از عملکردی معمولی می پسندید. بدون اینکه خود و دیگران را به مخاطره بیندازید سعی کنید راهی که شما را سریعاً به مقصود می رساند را بیابید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

به آب روشن می عارفی طهارت کرد***علی الصباح که میخانه را زیارت کرد

همین که ساغر زرین خور نهان گردید***هلال عید به دور قدح اشارت کرد

تعبیر: رو به سوی خدا آورید آن وقت دلتان آرام می گیرد و طهارت روح و روان پیدا می کنید. نماز را سر وقت بخوانید تا در بهشت قصر و حور و پری نصیبتان شود. این اضطراب زمانی از بین می رود و به مقصودتان می رسید که عاری از گناه باشید

 

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 22 خرداد 95

 

فال روز متولدین دی:

با ورود ماه به چهارمین خانه خود، شما باید توجه بیشتری به امور داخل خانه خود کرده و آنها را بررسی نمایید. هرچند که ممکن است وظایف سنگینی در محل کار خود داشته باشید اما این روزها نباید از اوضاع داخل خانه خود غافل شوید. اگر کمی فعالیت خود را بیشتر کرده و سعی کنید شادابی و نشاط خود را حفظ نمایید، خواهید دید که توانایی انجام هرکاری را خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین دی :

گر چه ما بندگان پادشهیم***پادشاهان ملک صبحگهیم

گنج در آستین و کیسه تهی***جام گیتی نما و خاک رهیم

تعبیر: گنج بزرگی در منارتان هست که تسبت با آن بی اهمیتید. آنقدر مغرور شده اید که به اطاف و زیر پای خودتان نگاه نمی کنید. همنشینی با دوستانتان را غنیمت بدانید و از خواب غفلت بیدار شوید. دشمنی را کر بگذارید تا بتوانید پیروز شوید و به نیات خودتان برسید باید مانند شیری باشید تا بتوانید دشمنان را که همچون ماری شما را نیش می زنند از بین ببرید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین بهمن:

درست است که شما در محل کار با دقت و جدیت کار می کنید، اما این هفته در سطح انرژیتان کمی پستی و بلندی خواهید داشت، پس برنامه تان را طوری تنظیم کنید که به همه کارهایتان بتوانید برسید. بهتر است از امروز تا سه هفته دیگر خیلی در کارهایتان عجله نکنید و آهسته پیش بروید و بدون برداشتن قدم های بزرگ و ناگهانی به اهداف خود فکر کنید. چنانچه قصد رفتن به مسافرت را دارید برنامه هایتان را خوب چک بکنید و مواظب باشید چیزی را فراموش نکنید. به عمق احساساتتان نسبت به یک نفر پی خواهید برد و این شما را وحشت زده خواهد کرد، نترسید و این احساس را گرامی بدارید و به آن اهمیت بدهید، این می تواند آغازگر عشقی بزرگ برای شما باشد

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

زلفت هزار دل به یکی تار مو ببست***راه هزار چاره گر از چار سو ببست

تا عاشقان به بوی نسیمش دهند جان***بگشود نافه ای و در آرزو ببست

نازوب، تعبیر: چرا ناامید شده ای هزاران راه چاره وجود دارد. برای رسیدن به آرزویت تلاش کن. مبنای عشق را هوس نگذار چه بسا که شیطان راهبر تو باشد. اگر برای رسیدن به معشوق عاشق نباشی و با جمال ظاهر وصال طلبی جز دردسر عایدت نخواهد شد.

 

طالع بینی و فال حافظ روز شنبه 22 خرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

اگر دیروز پا را از گلیمتان درازتر کرده باشید امروز لازم است تلاشی مضاعف کرده تا امواج منفی باقیمانده را از ذهنتان بیرون کنید. مطمئناً شما نمی خواهید اوضاع بدتر شود، بنابراین باید رفتارتان آرام تر شود، انگار که دارید روی پوسته تخم مرغ راه می روید. لازم نیست گذشته را جبران کنید؛ فقط قبل از اینکه شروع به کار کردن کنید، نسبت به احساسات و عواطف مردم دیگر آگاهی حاصل کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ساقی حدیث سرو و گل و لاله می رود***وین بحث با ثلاثه غساله می رود

می ده که نوعروس چمن حد حسن یافت***کار این زمان ز صنعت دلاله می رود

تعبیر: خوشحال باش که به مراد دل می رسی و کار و صنعت تو بالا می گیرد و زبانزد همه ی مردم می شوی. تو ره صد ساله را می خواهی یک شبه طی بکنی. مواظب آدم های شیطان صفت باش که می خواهند خرابت کنند. نعمت بسیاری به سویت روانه است. عمری دراز می کنی که سرشار از شادی و خوشی است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان