تجاوز معلم زنجانی و بلایی که بر سر ندا آورد

مجموعه : اخبار حوادث
تجاوز معلم زنجانی و بلایی که بر سر ندا آورد

ماجرای تجاوز معلم زنجانی به ندا دختری نوجوان

 

به گزارش نازوب، مادر ندا گفت: هر هفته دکتر روانکاو دخترم را ویزیت می‌کند اما هنوز وضعیت روحی ندا مناسب نیست زیرا به دلیل ناراحتی روحی و عصبی مدام سوزن وچوب به دهان و دندانش فرو می‌کند. دکتر پیشنهاد داده که برای تسریع در بهبودی ندا محیط را عوض کنیم اما پولی برای نقل مکان به شهر و مکان دیگری را نداریم.

 

نازوب مادر ندا در مورد آخرین وضعیت ندا اظهار کرد: حال ندا هنوز خوب نیست و به خاطر ناراحتی عصبی انقدر چوب کبریت و سوزن در دندانش فرو می کرد که دندان هاش خراب شد و این هفته دو دندانش را کشیدیم همچنین هر هفته چهارشنبه دکتر روانکاو، ندا را ویزیت می‌کند.

 

وی افزود: از روز وقوع حادثه درس و مدرسه ندا تعطیل شده است و در امتحانات پایان سال هم شرکت نکرد نمی‌دانم که چطور باید این‌ها را جبران کند. فقط از خدا آینده و بهبودی دخترم را می‌خواهم.

 

نازوب، مادر ندا به پیشنهاد دکتر روانپزشک اشاره کرد و گفت: دکتر گفته باید برای آرامش و بهتر شدن حال روحی ندا محیط زندگی‌مان را عوض کنیم اما ما پولی برای جابهجایی و نقل مکان به شهر دیگری را نداریم. تا قبل از این ماجرا زندگی ما آرام و بدون دردسر و مشکل بود اما الان 4 ماهه که فلج شدیم.من قالیبافی می‌کردم اما وقتی این اتفاق افتاد چون بافت قالیها نیمه کار ماند صاحب کارم تمام فرش‌ها را برد و گفت دیگر با این وضعیت روحی نمی‌‌توانی قالی‌ها را به پایان برسانی.

 

16 اردیبهشت خبری تکان‌دهنده از یک روزنامه محلی در زنجان پرده از تعرض به یک دانش‌آموز دختر 9 ساله در روستای قره‌محمد شهرستان خدابنده از سوی معلمش بر‌داشت. نازوب، در آخرین خبر اعلام شد که دادگاه آزار و اذیت معلم را تعرض تشخیص نداده و تنها حکمی که پس از شکایت دوباره و دادگاهی شدن متهم ابلاغ شده، اتهام ارتباط نامشروع عنوان شده است،بنابراین از آنجا که تجاوز به اثبات نرسید، اتهام زنای معلم زنجانی رد شد و حالا او متهم است به رابطه نامشروع و با قرار وثیقه آزاد است.



برچسبها:

راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان