طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 24 خرداد 95

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 24 خرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

با وجود اینکه ممکن است در حال تجربه جدال درونی سختی بین عقل و قلب تان باشید احتمالا تصمیم خواهید گرفت که احساسات خود را نادیده بگیرید. شاید شما بدرستی اعتقاد داشته باشید که افکار معقول در نردبان تکامل زندگی بر احساسات برتری دارد. اما واقعیت این است که عقل و منطق به هیچ وجه بر عشق و علاقه برتری ندارد.این جنگ درونی خود را کنترل کنید و سعی کنید در حالیکه در جستجوی تعادل در زندگی تان هستید از آن برای ایجاد کانال های ارتباطی استفاده کنید.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

مزن بر دل ز نوک غمزه تیرم***که پیش چشم بیمارت بمیرم

نصاب حسن در حد کمال است***زکاتم ده که مسکین و فقیرم

تعبیر: آنقدر که به فکر دیگرانی به فکر خودتنیستی و فقط به این فکر می کنی به عهدی که با دوستانت بسته ای عمل نمایی. در این روزگار پر غوغا بهت اس بیشتر به فکر خود باشی تا بتوانی گلیمت را از آب بیرون بکشی. خودت را دست کم نگیر مطمئن باش صدای تو به خدایت می رسد.

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 24 خرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

از بهانه آوردن دست بردارید. عینک خوش بینی و بی خیالی را نیز از چشمان خود بردارید. باید عمیق تر به زندگی و رویدادها نگاه کنید. احتمالا در ارتباط های خود با موانع و مشکلات بزرگی روبه رو شوید. امروز در هیچ زمینه ای تصمیم گیری نکنید. هیچ قولی ندهید. حتی حرف های جدی هم نداشته باشید. اعصابتان ناآرام است و نمی توانید درست فکر کنید و ممکن است کارهای خود را خراب کنید. به دعوت دوستان پاسخ منفی بدهید. امروز برای آغاز کار یا دوستی زمان خوبی نیست.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد***ساحت کون و مکان عرصه میدان تو باد

زلف خاتون ظفر شیفته پرچم توست***دیده فتح ابد عاشق جولان تو باد

تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 24 خرداد 95

 

فال روز متولدین خرداد:

امروز دلتان می خواهد کارهای بی حساب و کتاب بکنید و خودتان را در اولویت قرار دهید، اما این کارها با شخصیت شما جور در نمی آیند و به همین دلیل هرچقدر هم این کارها جذبتان کنند احساس گناه با شما همراه خواهد بود. انتخاب اینکه به آنهایی که دوست دارید اجازه بدهید وقتی که به خودتان تعلق دارد را از شما بگیرند یا خیر به خودتان بستگی دارد. اگر خیلی ضروری نیست به آنها با خیال راحت «نه» بگویید، این می تواند فرصت بسیار خوبی برای تمرین نه گفتن باشد. اگر در رابطه عاطفی خود مشکلی دارید با غرق کردن خودتان در کار نمی توانید آن مشکل را حل کنید. اگر شک و تردیدی به رابطه خود دارید آن را حل کنید و خودتان را هر چه سریعتر از این وضعیت نجات دهید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

خوش خبر باشی ای نسیم شمال***که به ما می رسد زمان وصال

قصه العشق لا انفصام لها***فصمت ها هنا لسان القال

تعبیر: خبری را که مدت ها در اتظارش بودی رسیده است. زما وصال نزدیک است. قصه عشق شروع شده و زمان جدایی پایان یافته است. تو هم به کمال و جمال می رسی. میدان برای نشان دادن هنرهایت خالی است پس مرد میدان باش

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 24 خرداد 95

فال روز متولدین تیر:

اگر شما درباره افکارتان صحبت نکنید فرصتهای خوب نیز فرا می رسند، شما باید برای مدتی طولانی افکارتان را فقط پیش خود نگه دارید. این سخن به این معنا نیست که شما از تحریک کردن احساسات نیرومند می ترسید؛ بلکه فقط به این معنا است که شما نمی توانید بفهمید که برای محو کردن زخمهای کهنه و ناراحتیهای اخیر، انجام دادن چه کاری خوب است. اما راهی پیدا کنید که بتوانید به طور مؤثر موفق به شناختن هر نگرش منفی یا ناراحتی هایی که می توانند به نقطه ای بحرانی برسند، بشوید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

بنفشه دوش به گل گفت و خوش نشانی داد***که تاب من به جهان طره فلانی داد

دلم خزانه اسرار بود و دست قضا***درش ببست و کلیدش به دلستانی داد

تعبیر:  مقدمات رسیدن به مرادت مهیا شده. دست قضا همه چیز را روبراه کرده و درهای بسته به رویت باز می شوندو دوباره جوان می شوی و شادابی خود را به دست می آوری. فقط مواظب حریفان خود باش که اینبار هم سرمایه ی تو را از بین نبرند. اسرارت را هم برای خودت حفظ کن

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 24 خرداد 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

اجازه ندهید دوستان جدیدتان با حرف هایشان شما را راضی به انجام کارهایی کنند که می دانید نباید انجام دهید. زمان زیادی طول کشیده است تا موقعیت امن فعلی خود را به دست بیاورید، پس آن را بیهوده به خطر نیندازید. این هفته برخی درگیری های لفظی با کوچکترها ممکن است پیش بیاید که اصلا برازنده شما نیست، رفتار خود را کنترل کرده و سکوت کرده و گوش کنید. کمی خسته و کسل هستید، اگر هر یک از دوست هایتان از شما دعوت کردند که با هم به بیرون بروید بی درنگ این دعوت را قبول کنید و مطمئن باشید زمان بسیار لذت بخشی را با هم خواهید گذراند. به زودی یک سفر هوایی خواهید داشت!

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

فاش می گویم و از گفته خود دلشادم***بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم

طایر گلشن قدسم چه دهم شرح فراق***که در این دامگه حادثه چون افتادم

تعبیر: بسیار انسان وارسته و با ایمانی هستید و جز بندگی خدا را نمی پذیرید. بارها از دام شیطان به سلامت رهایی پیدا کرده اید. جای شما بهشت برین است. جز خدمت به خلق به چیز دیگریفکر نمی کنید. مورد امتحان الهی قرار گرفته اید. سعی کنید مثل همیشه سربلند از این آزمون بیرون بیایید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 24 خرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

حتی اگر امروز روز خوبی باشد، ولی شما به راحتی نیت یک فرد دیگر را بد تعبیر می کنید. ممکن است که شما معتقد باشید که دیگران از شما حمایت نمی کنند، و یا حتی بدتر، به ضرر شما کار می کنند، و برای این باور خود دلایلی هم داشته باشید. اما دلیل این کار این است که شما از تسلیم شدن می ترسید. برطرف کردن سستی های خودتان مهم تر از تسلط داشتن بر افراد دیگر است.

 فال حافظ امروز متولدین شهریور :

باغ مرا چه حاجت سرو و صنوبر است***شمشاد خانه پرور ما از که کمتر است

ای نازنین پسر تو چه مذهب گرفته ای***کت خون ما حلالتر از شیر مادر است

تعبیر: کسی می خواهد با وعده و وعید شما را گول بزند، بسیار مراقب باشید. درآمد حلال و کم را به درآمد حرام و زیاد ترجیح دهید، در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند. برای رسیدن به مراد باید هفت خوان رستم را طی کنید. قناعت کنید تا زندگی برایتان از شکر هم شیرین تر شود.

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 24 خرداد 95

فال روز متولدین مهر:

اگر امروز شما بتوانید به جهانی آرمانی راه پیدا کنید، در حالی که موسیقی مطلوب شما به نرمی در پس زمینه نواخته می شود، همه رنگها نیز کاملاً با هم هماهنگ خواهند بود. خوشبختانه لزومی ندارد برای اینکه دنیای کاملی را ببینید به جاهای دیگر مسافرت کنید، برای اینکه عطارد با نپتون در سازگاری کامل به سر می برد. از همان جایی که هستید به رویاهایتان فکر کنید و سعی کنید حداقل یکی از آنها را به واقعیت تبدیل کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

در عهد پادشاه خطابخش جرم پوش***حافظ قرابه کش شد و مفتی پیاله نوش

صوفی ز کنج صومعه با پای خم نشست***تا دید محتسب که سبو می کشد به دوش

تعبیر: الان موقع حرف زدن نیست، کمی تال کن. فکری به حال خودت بکن تا از این غم رهایی پیدا کنی. تا جوانی می توانی کاری انجام دهی. نگو فعلا” جوانم و وقت برای توبه زیاد است. برای رسیدن به مراد باید رنج و سختی و انتظار بکشی و اگر عجله کنی همه چیز را بر باد می دهی

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 24 خرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

احساس این که قرار است شخصی به دیدنتان بیاید تمام روز با شما خواهد بود. به احتمال زیاد حسس ششمتان به شما راست می گوید، فقط در یک چیز اشتباه می کند و آن این است که به احتمال زیاد بیش از یک نفر به دیدن شما خواهد آمد. برخی از دوستانتان ممکن است اخبار خوبی داشته باشند که دلشان می خواهد هرچه زودتر با شما در میان بگذارند. پس خانه را مرتب کنید، منتظر بمانید و وقتی آمدند خودتان را تعجب زده نشان دهید. امروز عشقتان شما را بسیار خوشحال خواهد کرد، پس شما نیز سعی کنید او را شاد کرده و شبی زیبا را در کنار یکدیگر بگذرانید. وقت آن رسیده است که برای یک تعطیلات لذت بخش برنامه ریزی کنید، شما نیاز به استراحت دارید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

صبا وقت سحر بویی ز زلف یار می آورد***دل شوریده ما را به بو در کار می آورد

من آن شکل صنوبر را ز باغ دیده برکندم***که هر گل کز غمش بشکفت محنت بار می آورد

تعبیر: به قولی که به خودت داده ای عمل کن وگرنه غم به دنبال می آوری. اگر این کار را کنی خانه ی دلت روشن می شود. دیگر ترسی از مشکلات نداری، قاصدی خبری برایت می آورد که در آن خبر از لطف و بخشش است. تعجب نکن در اراده ی خداوند هر چیزی امکان پذیر است

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 24 خرداد 95

فال روز متولدین آذر:

امروز شاید احساس یک مرغ مادر را داشته باشید و دوست داشته باشید که از هر کسی که در اطراف شماست و از نزدیکان شما محسوب می شود نگهداری و مواظبت کنید. شما می دانید چه چیزی برای آنها بهتر است و آنها نیز حاضر نیستند که هیچ نظری را بجز نظرات خود بشنوند. اما رفتار قاطع شما خود بخود روی آنها تاثیر گذاشته و آنها را تشویق می کند تا دور شما جمع شوند و به روش خود و نه به روش شما عمل کنند. خوشبختانه، در این لحظه براحتی می توان از اشتباه جلوگیری کرد؛ فقط قبل از اینکه خود شما به تنهایی تصمیم بگیرید که برای دیگران چه چیزی بهتر است ، از خودشان بپرسید که چه می خواهند!

فال حافظ امروز متولدین آذر :

دلبر برفت و دلشدگان را خبر نکرد***یاد حریف شهر و رفیق سفر نکرد

یا بخت من طریق مروت فروگذاشت***یا او به شاهراه طریقت گذر نکرد

تعبیر: به جمالت مغرور شده ای. محبت و دوست داشتن را فراموش کرده و به دنبال مال دنیا هستی. این را بدان که ظاهر زیبا و مال دنیا ماندنی نیست. این محبت و عشق است که هیچ وقت پایانی ندارد. به یار ود نظر کن و از راهی که رفته ای برگرد.

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 24 خرداد 95

 

فال روز متولدین دی:

همچنانکه روز آغاز می گردد، کارهای بسیار جدی شما نیز شروع می شود چنانچه در طول روز می فهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و وقتی برای از دست دادن ندارید. خوشبختانه، در تعطیلات گذشته تفریح کرده اید و الان آماده اید که روی کاری که در دست دارید متمرکز شوید. هر تغییری که لازم است، در رفتار و روش خود بدهید و ومشغول به کار شوید چرا که واقعا زمانی برای هدر دادن ندارید. پس همین الان شروع کنید!

فال حافظ امروز متولدین دی :

می دمد صبح و کله بست سحاب***الصبوح الصبوح یا اصحاب

می چکد ژاله بر رخ لاله***المدام المدام یا احباب

تعبیر: در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 24 خرداد 95

 

فال روز متولدین بهمن:

هیچ کس به اندازه اعضای نزدیک خانواده نمی توانند روی آدم تاثیر بگذارند. سعی کنید احساسات خود را با ذهن و عقلتان هماهنگ کنید. نه زیادی احساساتی باشید و نه زیادی منطقی. تا حد امکان به حرف های دیگران گوش کنید. این را بدانید که حتی در میان حرف های ساده آدم ها هم می توانید مسایل مهمی برای آموختن پیدا کنید. با درک درست داشتن از اطرافیان می توانید مراتب احترام خود را به آنها نشان دهید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

در همه دیر مغان نیست چو من شیدایی***خرقه جایی گرو باده و دفتر جایی

دل که آیینه شاهیست غباری دارد***از خدا می طلبم صحبت روشن رایی

تعبیر: بسیار دلتنگ هستید و به دنبال کسی می گردید که درد دلتان را به او بگوئید ولی کسی را پیدا نمی کنید از غصه مثل شمع اب می شوید بدون اینکه پروانه ای پیش رویتان باشد. شاید یار از شما دور باشد ولی خدا با شماست و ندایی در دلتان می گوید که فردایتان حتما” از امروزتان می باشد.

 

 

طالع بینی و فال حافظ روز دوشنبه 24 خرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

خودتان را برای یک جمعه هیجان انگیز آماده کنید. کارهای همیشگی شما را خسته کرده اند و حتی دوستانتان را نیز به انجام یک کار جدید و جالب دعوت می کنید. در این زمینه می توانید به راحتی آنها را قانع و با خود همراه کنید. اما به خاطر داشته باشید که سراغ کارهایی نروید که توانایی رویارویی با عواقب احتمالی آنها را ندارید و قبل از انجام هر کاری به آن خوب فکر کنید. احساس فشار ناشی از کار و مسئولیت هایی که دارید شما را خسته کرده است، در این زمینه بهترین همراه شما همسرتان خواهد بود. از او بخواهید در کنارتان باشد و نیاز های خود را با او در میان بگذارید. آنهایی که تنها هستند امروز ممکن است خودشان را در کنار شخص ویژه ای بیابند که دلشان می خواهد به او نزدیکتر شوند. به جای حرف زدن بیشتر گوش کنید

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

گر چه ما بندگان پادشهیم***پادشاهان ملک صبحگهیم

گنج در آستین و کیسه تهی***جام گیتی نما و خاک رهیم

تعبیر: گنج بزرگی در منارتان هست که تسبت با آن بی اهمیتید. آنقدر مغرور شده اید که به اطاف و زیر پای خودتان نگاه نمی کنید. همنشینی با دوستانتان را غنیمت بدانید و از خواب غفلت بیدار شوید. دشمنی را کر بگذارید تا بتوانید پیروز شوید و به نیات خودتان برسید باید مانند شیری باشید تا بتوانید دشمنان را که همچون ماری شما را نیش می زنند از بین ببرید


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان