ramazan
ramazan

مدل اکسسورهای گردن برای خانم ها

مجموعه : لباس زنانه
مدل اکسسورهای گردن برای خانم ها

اکسسورها یکی از ارکان اصلی شیک پوشی و داشتن ظاهری زیبا، حذاب و منحصر به فرد است. در این مقاله قصد داریم بهترین اکسسورهای زنانه ای که جذاب تان می کنند را معرفی کنیم، پس با ما همراه شوید.
 

 

کراوات بولو (کراوات کابوی ها)
چه کسی گفته که خانم ها نمی توانند کراوات بولو به گردن ببندند؟ در مقایسه با آقایان، خانم ها با کراوات بولو چندین برابر جذابتر به نظر می رسند. کراوات بولو گردن پوش رسمی در ایالت آریزونا و مکزیکوی ایالات متحده است و از قیطانی درست شده که با گیره ای تزئینی بسته می شود. این اکسسوار فشن به کلی فراموش شده بود ولی حالا دوباره به کمد لباس علاقمندان به مد برگشته است.

 

کراوات بولو نشان دهنده جسارت و اعتماد به نفس است و به کل تیپ و استایل شما، جذابیت می دهد و شما را خاص و متفاوت می کند. این نوع کراوات نشان دهنده روش متفاوتی از زندگی است و بر خاص بودن شخصیت شما تأکید می کند. امروزه انتخاب های بیشماری از این نوع کراوات در بازار وجود دارد و اگر به دنبال تغییری متفاوت و جالب در ظاهر حرفه ای تان هستید، کراوات بولو را به عنوان اکسسوار گردن انتخاب کنید.

 

 

عکس شماره ۱ ⇩

 

مدل اکسسورهای گردن برای خانم ها

در مقایسه با آقایان، خانم ها با کراوات بولو چندین برابر جذابتر به نظر می رسند

 

روسری
روسری یکی از شیک ترین و در عین حال نادیده گرفته شده ترین اکسسوارهای گردن است که هم تیپ شما را متفاوت می کند و هم جذابیتی کلاسیک به ظاهر شما می دهد. اگر می خواهید به راحتی و بی دردسر تیپ خود را دگرگون کنید، یک روسری زیبا و منحصر بفرد بخرید و آن را دور گردنتان ببندید.

 

البته پیشنهاد ما این است که کلکسیونی از روسری های زیبا و رنگارنگ در کمدتان داشته باشید و طرح های خاص برندهایی مانند هرمس را انتخاب کنید. روسری تقریباً برای هر فصلی به عنوان اکسسوار گردن مناسب است و اگر باهوش باشید و جنس و طرح درستی انتخاب کنید، می توانید با آن استایل خاص خودتان را بسازید.

 

ساختن کلکسیون روسری، سرگرمی جذابی است و میلیون ها روش برای بستن آن وجود دارد و با هر روش می توانید تیپی متفاوت با دفعه قبل داشته باشید. روسری را می توانید با کت بلند، کت بلیزر، ژاکت و پیراهن و بلوز به گردن ببندید و بدون زحمت فراوان، به ظاهرتان زیبایی ببخشید. اگر تابحال این ترفند را امتحان نکرده اید، حالا وقت آن رسیده که این کار را بکنید.

 

عکس شماره ۲ ⇩

 

مدل اکسسورهای گردن برای خانم ها

روسری هم تیپ شما را متفاوت می کند و هم جذابیتی کلاسیک به ظاهر شما می دهد

 

گردنبند چسبان
این نوع گردنبندهای چسبان (که به آنها چوکر هم گفته می شود) یکی از بهترین اکسسوارهای گردن هستند که تا بالای استخوان گردن، کاملاً به گردن می چسبند. تنها کاری که باید بکنید این است که آن را به درستی ست کنید.

 

اگر این کار را درست انجام دهید هم می توانید آن را در تیپ رسمی به گردن ببندید و هم در تیپ های معمولی و نیمه معمولی آن را بپوشید. خوش پوش ترین خانم های دنیا این روزها بیشتر و بیشتر به جادوی چوکر بر روی فرش قرمز ایمان می آورند و اگر قرار است شما لباس شبی دکلته و باز بپوشید، می توانید آن را با این اکسسوار ست کنید تا ظاهرتان کاملاً متفاوت و جذاب جلوه کند.

 

نوع جزئیاتی که بر روی این چوکر می خواهید داشته باشید، یک انتخاب و ترجیح شخصی است، ولی اگر دوست داشته باشید جزئیات بیشتری روی آن کار شود، باید پول بیشتری بپردازید.

 

 
عکس شماره ۳ ⇩

 

مدل اکسسورهای گردن برای خانم ها

گردنبند چسبان از بهترین اکسسوارهای گردن هستند که تا بالای استخوان گردن، به گردن می چسبند

 

یقه آماده
روزهایی که باید به دنبال پیراهن هایی با یقه های کار شده می گشتید به پایان رسیده و حالا می توانید با این مدل یقه های جداشونده کار شده، یکی از بهترین و خوش استیل ترین اکسسوارها را وارد تیپ خود کنید.

 

دوستداران مد و فشن همگی این اکسسوار زیبا را دوست دارند و امتحان می کنند، و امروزه می بینید که این اکسسوار تقریباً همه جا وجود دارد و تقریباً به همه می آید، زیرا انعطاف پذیری خوبی دارد. پیراهن شب شما هر چقدر هم که ساده باشد، اگر یقه کار شده ای داشته باشید، دیگر نیازی به گردنبندها و جواهرات گرانقیمت ندارید و حتی نیازی به اکسسوار تزئینی دیگری نیست.

 

به جای آنکه دنبال جواهر آلات باشید، یکی دو یقه کار شده جداشدنی در کمدتان داشته باشید تا آن را با لباس های ساده خود ست کنید و برای رفتن به هر مجلسی آماده باشید.

 

 

عکس شماره ۴ ⇩

 

مدل اکسسورهای گردن برای خانم ها

با این مدل یقه های جداشونده کار شده، یکی از خوش استیل ترین اکسسوارها را وارد تیپ خود کنید

 

گردنبند
گردنبندها معمول ترین و ضروری ترین اکسسوارهای فشن هستند که بسیاری از تیپ ها را به زیبایی تکمیل می کنند. گردنبند روش راحت و سریعی برای ایجاد ظاهری زیبا است. شما ممکن است ده ها اکسسوار فشن داشته باشید، ولی اگر یک اکسسوار گردن زیبا مانند یک گردنبند نداشته باشید، ظاهرتان شیک و تمام عیار نخواهد بود.

 

 

اگر کلکسیونی انعطاف پذیر از گردنبندها داشته باشید می توانید با ساده ترین و ابتدایی ترین لباس ها نیز، باکلاس و خوش پوش به نظر برسید. در سرمایه گذاری برای این تکه ضروری از ظاهرتان دقت و تصمیم گیری عاقلانه به خرج دهید، زیرا گردنبندهای هر خانمی جزو پرهزینه ترین دارایی های او در حوزه فشن هستند و اگر نمی خواهید زیاد هزینه کنید، به دنبال بدلیجات باشید که در بازار به وفور یافت می شوند.

 

 

ولی نکته ای که باید قبل از خرید گردنبند به آن توجه زیادی نمایید، این است که گردنبند فقط نباید با لباس شما ست باشد، بلکه باید فرم صورت و رنگ پوست شما هم بیاید. بلندی و کوتاهی گردنتان را در انتخاب مدل گردنبند فراموش نکنید.

 

 

عکس شماره ۵ ⇩

 

مدل اکسسورهای گردن برای خانم ها

گردنبندها معمول ترین و ضروری ترین اکسسوارهای فشن هستند که بسیاری از تیپ ها را زیبا می کند


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان