طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 25 خرداد 95

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 25 خرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

شعار شما این است که اگر به اندازه کافی تلاش کنی نتیجه مورد نظرت را خواهی گرفت و حداقل برای شما همینطور نیز هست. امروز هم مثل همیشه دارید آرام آرام به سوی هدفتان پیش می روید، اما هیجان چه می شود؟ همه ما به کمی هیجان نیاز داریم، پس شما هم آن را در برنامه خود قرار دهید. همه چیز برای پیشروی شما به سوی موفقیت روبراه است، اما یادتان باشد در گستده ترین و پیچیده ترین کارها هم نظم را در محل کار خود رعایت کرده و با برنامه پیش بروید. یادتان باشد که با زیردستاننان به خوبی رفتار کنید، چه کسی از فردا خبر دارد؟ از لحاظ عاطفی در حال حاضر آماده پذیرش تعهداتی هستید که پیش از این از آنها فراری بوده اید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

ای هدهد صبا به سبا می فرستمت***بنگر که از کجا به کجا می فرستمت

حیف است طایری چو تو در خاکدان غم***زین جا به آشیان وفا می فرستمت

تعبیر: در انجام کار تاخیر جایز نیست. لطف همگان شامل حال توست. به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 25 خرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

یک روزکاملا احساسی در انتظار شما است. شما می توانید رابطه خیلی خوبی با عشقتان داشته باشید و حتی می توانید از همه لحظه های خود استفاده کنید. با اینکه روحیه بسیار حساسی دارید سریع از کوره در می روید. اما اگر زبان به دندان بگیرید و هر چه در ذهنتان می گذرد را به زبان نیاورید، می توانید روزخوبی برای خود رقم بزنید. شاید بهتر باشد بخشی از روزرا به تنهایی و سکوت اختصاص دهید. لازم است در مورد برخی رفتارها و کارهای خود فکر کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

گفتم غم تو دارم گفتا غمت سر آید***گفتم که ماه من شو گفتا اگر برآید

گفتم ز مهرورزان رسم وفا بیاموز***گفتا ز خوبرویان این کار کمتر آید

تعبیر: دوران غم دلت کوتاه است اما از همین غم تجربه ای به دست آورده ای که اساس خوشبختی ات می باشد. برای رهایی از غم بسیار بی تابی می کنی. تو بندگی خدا را بکن خداوند هم حاجت تو را می رساند و پروردگار بر همه چیز و همه ی دل ها آگاه و واقف است.

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 25 خرداد 95

فال روز متولدین خرداد:

امروز آرام گرفتن تبدیل به چالش شده است، چراکه عطارد در نشانه شما با بهرام نگران در یک دام گرفتاره شده اند. به جز اینکه شما در طول روز به تمام افکارتان با دقت گوش فرا می دهید، ممکن است از برخوردهای زبانی افراد دیگر خشمگین شوید، چراکه فکر می کنید مورد تهدید قرار گرفته اید. به هرجهت اکنون صحبت هایی که بدون فکر قبلی به زبان می آیند مفید نخواهند بود. برای کسب کردن دیدگاه های متفاوت به جای صحبت کردن سعی کنید بیشتر گوش دهید.
فال حافظ امروز متولدین خرداد :

بر سر آنم که گر ز دست برآید***دست به کاری زنم که غصه سر آید

خلوت دل نیست جای صحبت اضداد***دیو چو بیرون رود فرشته درآید

تعبیر: تصمیم خود را عملی کن و هر کاری از دستت برمی آید انجام بده. غصه های تو به پایان رسیده است. با تلاش و اراده ی خویش شیطان را در وجودت کشته ای، حال وقت برپا خاستن است. از خدا جدا نشو تا همیشه نتیجه ی کار بر وفق مرادت باشد.

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 25 خرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

حتی اگر نگران خواسته هایت هستی، به خاطر سلامتی ات بهتر است که آنها را بیان کنی تا اینکه پیش خودت حفظشان کنی. حتی اگر برخلاف میلت است، یکبار امتحان کن. مواظب باش؛ موقعی که شروع می کنی دیگران را در احساسهایت شریک کنی، قطع کردن این روند ممکن است سخت باشد. هرچیزی که به نظر می رسد بیشتر اوقات تثبیت شده است را تشویق کن.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

گلعذاری ز گلستان جهان ما را بس***زین چمن سایه آن سرو روان ما را بس

من و همصحبتی اهل ریا دورم باد***از گرانان جهان رطل گران ما را بس

تعبیر:  تو همه چیز داری بیش از این طمع نکن. یار و ثروت و مقام یکجا به سراغت آمده است، پس قدر این نعمات را بدان از دوستی که در حق تو ریا می کند پرهیز کن. با داشتن دوستی صادق به بهشت برین دست پیدا می کنی. بی انصافی است اگر گله و شکایتی داشته باشی.

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 25 خرداد 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی تان لذت ببرید، اما به نظر می رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید که با توجه به برنامه هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیش روی می کردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرزهایی را که برای خودتان تعیین کرده اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده اید متعجب نشوند.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر: با هر کس طرح دوستی نریز که هر چه صدمه دیده ای از دوست بد بوده است. در عشق شکست خورده ای. اما همه چیز دوباره رو به راه می شود. عشق پاک و بی آلایشت را نصیب هر کسی نکن زیرا آنان ظاهر خوب و باطنی تیره دارند. در زمان احتیاج هم در هر خانه ای را نزن که حاجت تو در زور بازویت می باشد

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 25 خرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

کار کردن به خاطر تغییرات برنامه ریزی شده و مسیر نامشخص رئیستان شاید پیچیده شود. یا شاید شما به سادگی احساس حق نشناسی و کمی حقوق را داشته باشید. اما وقتی این مسائل آنگونه که شما می خواهید هموار نمی شوند، فکر نکنید که همه چیز خراب شده است. اگر شما فکرتان را به جای مشکلات به سمت دیدن توانایی ها سوق دهید، می توانید این دوره سخت را تبدیل به دورانی سازنده کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ای که مهجوری عشاق روا می داری***عاشقان را ز بر خویش جدا می داری

تشنه بادیه را هم به زلالی دریاب***به امیدی که در این ره به خدا می داری

تعبیر: چرا با آزار دادن دیگران لذت می برید و می خواهید بندگان خدا را از هم جدا کنید. اگر می خواهید به آب زلال محبت دست پیدا کنید بهتر است برای وصل دیگران کوشش کنید. از دیگران دل می برید ولی جفا می کنید. سعی کنید دل دیگران را هم برای خودتان حفظ کنید. دیگر خودنمایی کافی است اگر غمگینید تقصیر خودتان می باشد

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 25 خرداد 95

 

فال روز متولدین مهر:

امروز باید حواستان بیشتر به حرف هایتان باشد. ارتباط با کسانی که دوست دارید گاهی می تواند گیج کننده باشد، ولی امروز تمام کلمات و حرف های صحیح دنیا در اختیار شما هستند تا اطرافیانتان را شاد کرده و به آنها انرژی بدهید. وجودتان سرشار از احساساتی خواهد شد که حتی شاید برای خودتان نیز غریبه باشند، اما این احساسات خواسته های حقیقی شما هستند. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که به آنها فکر و توجه کرده و از آنها درس بگیرید. انتخاب بین خواستگارهای فعلی برای مجردها سخت خواهد بود، اما یادتان باشد که بعضی از آنها فقط تمرکز شما را به هم می زنند. نامزدها ممکن است در مورد محکمتر کردن رابزه خود حرف بزنند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ساقیا سایه ابر است و بهار و لب جوی***من نگویم چه کن ار اهل دلی خود تو بگوی

بوی یک رنگی از این نقش نمی آید خیز***دلق آلوده صوفی به می ناب بشوی

تعبیر: حالا که همه چیز فراهم است خوش باش و این روزها را غنیمت دان. درب های رحمت به سویت باز شده است ولی مراقب باش کبر و غرور باعث نشود که غافل شوی زیرا خوشی نیز ماندگار نیست. از این روزها برای فرداهای بهتر استفاده کن.

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 25 خرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

شما می توانید بی آنکه دیگران را ناراحت کنید و یا شخصی از خود راضی جلوه کنید تواناییها و موفقیت هایتان را به همه نشان بدهید، این خاصیت شماست. این هفته پیشرفتتان به آن راحتی که دلتان می خواهد نخواهد بود و باید برای رسیدن به خواسته هایتان سخت تلاش کنید. امروز تمام روز لبخند به لب داشته باشید، این کار می تواند بسیار تأثیرگذار باشد. اگر در جستجوی کار هستید دهه آخر خرداد می تواند برای شما بسیار خوب باشد، از الان رزومه خود را به روز رسانی و تقویت کنید. اگر حرفی دارید که باید با عشقتان در میان بگذارید خوب فکر کنید و کلمه هایتان را به دقت انتخاب کنید تا بعدا پشیمان نشوید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

یاری اندر کس نمی بینیم یاران را چه شد***دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد

آب حیوان تیره گون شد خضر فرخ پی کجاست***خون چکید از شاخ گل باد بهاران را چه شد

تعبیر: از وضعی که دارید خسته شده اید و کسی یاریتان نمی کند. همگی شما را فراموش کرده اند به هر کسی که خوبی کردید بدی دیده اید. در انتظار رحمت الهی بی قراری می کنید. شانس به شما رو می کند ولی آن را پس می زنید. در هر حال هر چه تقدیر الهی باشد همان است

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 25 خرداد 95

فال روز متولدین آذر:

شما دیگر مانند سابق مشتاق پیشرفت در مراحل زندگی تان نیستید اما دوستان، شریک زندگی تان یا اعضای خانواده تان شما را یاری می دهند تا از این فکر خارج شوید و به فعالیت های سابق تان برگردید. سکون و بی حرکتی شما به دلیل یک واقعه ناگوار است که در زندگی تان رخ داده است اما بهتر است به مسائل فرعی زندگی تان توجهی نداشته باشید تا بتوانید به درجات بالا صعود کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

سحرگاهان که مخمور شبانه***گرفتم باده با چنگ و چغانه

نهادم عقل را ره توشه از می***ز شهر هستیش کردم روانه

تعبیر: نیرنگ و حیله هایی که در مورد شما به کار برده اند یکی پس از دیگری خنثی شده و این کار خداست. ملامت و ناراحتی تان دیگر تمام شده است. خودتان اراده کرده اید و غم را از دلتان بیرون نهاده اید. به دنبال حل معمایی هستید که به این زودی حل نمی شود.

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 25 خرداد 95

فال روز متولدین دی:

حتی اگر از آن آدم هایی هستید که دوست دارید همه کارها را به صورت گروهی انجام دهید امروز بهتر است کمی با خودتان خلوت کرده و از جمع دوری کنید چرا که ممکن است به سادگی درگیری و چالش به وجود بیاید، به ویژه اگر همه اعضای گروه فکر کنند که حق با خودشان است. اگر به خاطر کارتان و یا هر دلیل دیگری مجبور به داشتن ارتباط با دیگران هستید یادتان باشد که کلماتتان را با دقت انتخاب کنید چرا که این حالت شما موقتی، اما تأثیر حرف هایتان همیشگی خواهد بود. به ندای قلتان گوش کنید و مطمئن باشید که حقیقت را به شما خواهد گفت. آیا درباره احساساتتان با خودتان صادق هستید؟ ظاهر را فراموش کرده و به عمق مسئله بیندیشید. متأهل ها شبی پرشور و زیبا همراه با همسرشان خواهند داشت.

فال حافظ امروز متولدین دی :

اگر به کوی تو باشد مرا مجال وصول***رسد به دولت وصل تو کار من به اصول

قرار برده ز من آن دو نرگس رعنا***فراغ برده ز من آن دو جادوی مکحول

تعبیر: اگر دقیق باشی و ب اصول و قانون پیش بروی مجال این را داری که به هدف خودت برسی. فکر می کنی چون پول و ثروت نداری تمام درها بهرویت بسته شده است. دنبال راه چاره می گردی. بی تاب مباش، کفر نگو دعاهای تو مورد قبول حق واقع شده. رازهایت را فاش نکن چون شیوه ی عاقلان است

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 25 خرداد 95

فال روز متولدین بهمن:

شما هر نفسی که در هر روز و هر لحظه می کشید و استشمام می کنید فقط بخاطر یاد و خاطره گذشته تان است. از تاکیدی که بر روی گذشته تان دارید بکاهید زیرا یاد گذشته مانع از پیشرفت های آتی شما می شود. راحتی و آسودگی خیالی را که می توانید در حال حاضر داشته باشید بخاطر گذشته برهم نزنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

نقدها را بود آیا که عیاری گیرند***تا همه صومعه داران پی کاری گیرند

مصلحت دید من آن است که یاران همه کار***بگذارند و خم طره یاری گیرند

تعبیر: مصلحت در این است که به کمک یار بشتابید. خودتان را کنترل کنید. فعلا” باید از صحبت کردن پرهیز کنید تا بتوانید یار را از بند نجات دهید. عده ای می خواهند به شما آسیب برسانند از آنها دوری کنید

 

طالع بینی و فال حافظ روز سه شنبه 25 خرداد 95

فال روز متولدین اسفند:

امروز نیاز دارید تکلیف تان را با خودتان مشخص کنید که آیا با خودتان روراست باشید یا اینکه وجهه ظاهری و اجتماعی خود را حفظ کنید. تصمیمات و افکار اخیر شما به آن میزان که به نظر می رسد مهم نیستند، به خاطر اینکه آنها قسمتی از یک پیشرفت بلند مدت هستند که ساختار روابط کنونی شما را دوباره تعریف می کنند. به یاد داشته باشید که ونوس جذاب با سیاره حاکم شما پلوتون در اتصال هستند، احساسات شما را تشدید می کنند همچنانکه حد و مرز بین دوستی و عشق رمانتیک شما را امتحان می کنند.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

یاد باد آن که ز ما وقت سفر یاد نکرد***به وداعی دل غمدیده ما شاد نکرد

آن جوان بخت که می زد رقم خیر و قبول***بنده پیر ندانم ز چه آزاد نکرد

تعبیر: گذشته ها گذشته. کینه ها را فراموش کنید و از خودتان مروت و گذشت نشان بدهید. منتظر جواب نامه ای هستید. امیدوار باشید. جوابش خواهد رسید. شما سرمشق دیگران هستید. کری کنید که دیگران از شما عبرت بگیرند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان