مریلا زارعی و چند بازیگر دیگر در دادسرا

مریلا زارعی و چند بازیگر دیگر در دادسرا

ماجرای حضور مریلا زارعی و چند تن از سینما گران دیگر در دادسرا …

 

 

روز گذشته خبری منتشر مبنی بر حضور تهیه کننده “من ناصر حجازی هستم” در دادسرای فرهنگ و رسانه و صدور قرار بازداشت ابتدایی و سپس آزادی وی با تبدیل قرار به کفالت

 

اما گویا تنها این تهیه کننده نبوده که روز گذشته به دادسرای فرهنگ و رسانه رفته است چون آن طور که روزنامه اصولگرای “صبح نو” خبر داده است گروهی از سینماگران و از جمله مریلا زارعی، امین تارخ، غلامرضا موسوی، مازیار میری و علیرضا داوودنژاد نیز روز گذشته در دادسرا حاضر شده بودند.

 

نازوب، متن گزارش “صبح نو” درباره این حضور را بخوانید:

به دنبال راهی برای حل مشکل
 دیروز فقط تهیه کننده «من ناصر حجازی هستم» به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار نشده بود بلکه تعدای از سینماگران از جمله یک تهیه‌کننده، یک بازیگر و  دو کارگردان به نمایندگی از اهالی سینما به دادسرای فرهنگ و رسانه رفته بودند تا درباره مشکلات پیش آمده بر سر اکران برخی فیلمها به دلیل پخش تیزرهای ماهواره ای گفتگو کنند.

 

 این حضور برآمده از  جلسه‌ای مشترکی بین شورای عالی تهیه‌کنندگان سینما و کانون کارگردانان بود. در این جلسه قرار شد کمیته‌ای با حضور نمایندگان تهیه‌کنندگان سینما، کارگردانان و بازیگران سینما تشکیل شود تا با دادستانی تهران درباره مشکلات پیش آمده بر سر ماجرای پخش تیزرهای ماهواره ای گفتگو کند.

 

 شنیده ها حکایت از آن دارند که غلامرضا موسوی تهیه کننده باتجربه سینمای ایران در کنار مریلا زارعی بازیگر زن سینمای ایران، مازیار میری و علیرضا داوودنژاد هر دو از کارگردانان سینمای ایران از جمله نمایندگان اهالی سینما بوده اند که دیروز در دادسرای فرهنگ و رسانه حاضر شده اند و به گفتگو درباره حل برخی مشکلات اخیر سینمای ایران و از جمله پخش تیزر از شبکه های ماهواره ای پرداخته اند.

 

تقاضای مسئولان دادسرا از سینماگران
این چهره ها در گفتگو با مسئولان دادسرای فرهنگ و رسانه کوشیدند ضمن طرح مسائل و مشکلاتی که اهالی سینما در جهت معرفی محصولات خویش دارند شرایط همکاری دوطرفه میان دادسرا و اهالی سینما را فراهم کنند. در این بین صحبت درباره پخش تیزر از یک شبکه ماهواره ای خاص هم در کانون توجه قرار گرفت و نمایندگان سینمای ایران بر این امر تأکید کردند که اگر شرایط معرفی کامل و کافی محصولات سینمایی از رسانه ملی صورت گیرد سینمای ایران هیچ نیازی به تیزرهای ماهواره ای نخواهد داشت.

مسئولان دادسرای فرهنگ و رسانه نیز از نمایندگان صنف سینما خواستند که در گفتگو با تهیه کنندگان و پخش کنندگان از آنها بخواهند که برای پرهیز از مشکلات احتمالی ابدا با شبکه های ماهواره ای همکاری نکنند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان