ramazan
ramazan

بدترین پدران دنیا معرفی شدند

بدترین پدران دنیا معرفی شدند

طی تحقیقات جدید بدترین پدران دنیا در این کشور زندگی میکنند …. در یک مطالعه جهانی مردان انگلیسی به لحاظ عمل کردن به وظایف پدری، بدترین پدران جهان شناخته شده‌اند.

 

در این بررسی آمده است که پدران انگلیسی نسبت به مادران، حداقل زمان را صرف مراقبت از فرزندانشان می‌کنند.

 

همچنین بر اساس این مطالعه جهانی روی ۱۵ کشور “توسعه یافته”، آنان به لحاظ مسئولیت پذیری در مراقبت از کودکان در رتبه پایین قرار می‌گیرند.

 

به ازای هر یک ساعتی که مادران انگلیسی صرف مراقبت از فرزندشان می‌کنند مردان تنها ۲۴ دقیقه برای مراقبت از کودکشان اختصاص می‌دهند. همچنین در این بررسی پدران پرتغالی با اختصاص ۳۹ دقیقه برای مراقبت از فرزندشان به ازای هر یک ساعتی که همسرشان صرف این کار می‌کند در رتبه نخست جای می‌گیرند.

 

یافته‌های بدست آمده در عین حال نشان می‌دهد که از سوی دیگر والدین انگلیسی در تقسیم کردن امور خانه وضعیت بهتری دارند و در میان ۱۵ کشور “توسعه یافته” رتبه پنجم را از آن خود کرده‌اند.

 

به گزارش ناز وب، کارشناسان خانواده در انگلیس اظهار داشتند: آنچه این بررسی در مقایسه با کشورهای دیگر نشان می‌دهد این است که انگلیس در ارائه ساختارهای مناسب برای حمایت از خانواده‌ها در راستای دستیابی به تقسیم وظایف به شیوه مطلوب ناموفق بوده در حالیکه این امر در آینده کودکان تاثیر چشمگیری دارد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان