طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 26 خرداد 95

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 26 خرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

امروز بیشتر افکار شما حول و حوش مسایل مالی می چرخند اما به واسطه نامشخص بودن و فضای ابهام آلودی که امروز وجود دارد، نمی توانید درک درستی از این وضعیت داشته باشید. باید سعی کنید همه چیز را درست و حسابی چک کنید و مورد بررسی قرار دهید. احتمال دارد چیزهای که کشف و درک می کنید، کاملا درست یا غلط باشند. بهترین کار این است که قدم های خود را آهسته تر اما با دقت تر بردارید.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

صوفی از پرتو می راز نهانی دانست***گوهر هر کس از این لعل توانی دانست

قدر مجموعه گل مرغ سحر داند و بس***که نه هر کو ورقی خواند معانی دانست

تعبیر: هنوز خیلی خامی چیزهایی را که به دست آورده ای از دست خواهی داد. استراحت و آسایش دیگر کافی است به عقل خودت رجوع کن. نفس اماره را در خود از بین ببر که این نفس بنیادت را از بین می برد چون باد پائیزی بهار دل تو را پیر می کند و این را هم بدان که همگان از کارهای پنهانی تو باخبرند

 

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 26 خرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما امروز در محل کارتان اختیاراتی دارید و فرصتی برای شما است که برای به سود رسیدن بیشتر از یک مسیر در دسترس داشته باشید. اگر جدیداً شما تصمیمی گرفته اید، اطلاعات جدید شما را تشویق می کند که آرام حرکت کرده و دوباره انتخابتان را بررسی کنید. برای رسیدن به یک هدف خاص زیاد عجله نکنید؛ شما بیشتر از آنچه که فکر می کنید زمان دارید.به نظر می رسد که اطلاعات بسیار زیادی جمع آوری کرده اید، اما نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام یک به درد کارتان می خورند. شاید حتی در تشخیص حقایق دچار مشکل شوید. دل تان می خواهد که بر اساس اطلاعات واقعی کارتان را پیش ببرید، اما فعلاً افکار آشفته ی شما مانع مسیر پیشرفت تان شده اند. بهتر است رویه ی خود را تغییر دهید، یعنی جایی که اصلاً حقیقتی وجود ندارد بیهوده خودتان را سرگرم یافتن آن نکنید. اکنون زمان آن است که بذر موفقیت را ابتدا در فکرتان بکارید.

 فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

عکس روی تو چو در آینه جام افتاد***عارف از خنده می در طمع خام افتاد

حسن روی تو به یک جلوه که در آینه کرد***این همه نقش در آیینه اوهام افتاد

تعبیر: هر کسی که شما را برای اولین بار می بیند پی خوش قلبی و ساده دلی شما می برد. چون باطنی خوب دارید فکر می کنید همه مثل شما می باشند. پس مواظب باشید از شما سوئ استفاده نکنند، کمی زرنگتر باشید. خوددار باشید. برای هر کسی دلسوزی نکنید که هر کسی شایسته ی دلسوزی نیست.

 

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 26 خرداد 95

 

فال روز متولدین خرداد:

امروز در ارتباط های خود به دنبال این هستید که مورد توجه اطرافیان قرار بگیرید. اما به جای جلب توجه آنها، بیشتر روی مشورت گرفتن از آنها تاکید داشته باشید. امروز خیلی وقت مناسبی برای این نیست که موجب خوشحالی دیگران بشوید. یا اینکه بخواهید رابطه تازه ای را آغاز کنید. فقط حواستان به حرف هایی که می گویید باشد و کلمات درست و مناسب پیدا کنید. فاصله خود را با اطرافیان حفظ کنید و طوری رفتار کنید که بیشتر به شما احترام بگذارند. برای این منظور شما اول باید به خودتان توجه نشان دهید و احترام زیادی برای خود قایل باشید.

 فال حافظ  امروز متولدین خرداد :

روزگاری شد که در میخانه خدمت می کنم***در لباس فقر کار اهل دولت می کنم

تا کی اندر دام وصل آرم تذروی خوش خرام***در کمینم و انتظار وقت فرصت می کنم

تعبیر: در کمین فرصت مناسبی هستید تا کار را یکسره کنید. حرف حق را بپذیرید و برای رسیدن به هدف از ریا دوری کنید. دوستانتان نیز شما را برای رسیدن به هدف یاری می کنند. از نصیحت بزرگان استفاده کنید. عیب دیگران را بپوشانید تا مردم نیز از عیب هایتان صرف نظر کنند

 

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 26 خرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

شاید فکر کنید که الات وقت آن است که برنده شده و خودتان را ثابت کنید، اما گاهی لذت اصلی در خود بازی است و نه در برنده شدن، به ویژه اگر به صورت گروهی کار می کنید و دیگران در حال رقابت شدید هستند. نازوب گاهی برای نشان دادن قدرت شخصیتتان باید کمی عقبتر ایستاده و بگذارید دیگران به جای شما پیشرفت کنند. شاید خودتان خیلی متوجه این موضوع نشوید و فکر کنید دیده نمی شوید، اما آن هایی که باید ببینند متوجه هستند و این کار شما اثر مثبتی روی آنها خواهد داشت. امروز وقت آن است که به دیگران قدرتی که به آن نیاز دارند را بدهید. وقت آن رسیده است که عشق خود را به کسی که دوست دارید ثابت کنید.

 فال حافظ امروز متولدین تیر :

زهی خجسته زمانی که یار بازآید***به کام غمزدگان غمگسار بازآید

به پیش خیل خیالش کشیدم ابلق چشم***بدان امید که آن شهسوار بازآید

تعبیر:  خوشحال باش. روزی فرخنده که منتظرش بودی رسیده است و این به خاطر صبر و امیدواری خود توست. دلت آرام می گیرد. ستم هایی که به تو کرده اند فراموش کن که تو به مرادت رسیده ای. این کار قضا و جزئی از سرنوشت تو بود.

 

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 26 خرداد 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

امروز هیچ کسی به خوبی شما نمی تواند کارها را خوب پیش ببرد. اعتماد به نفس زیاد شما و تسلطی که بر کار دارید باعث می شوند تا حسابی خودنمایی کنید و بقیه به توانایی های شما پی ببرند. این را به یاد داشته باشید که هر دانه ای امروز بکارید، فردا برداشت خواهید کرد. منظور این است که کارهایی انجام دهید که برای آینده شما مفید باشند و بتوانید از سود آنها در روزها یا سال های آینده بهره بگیرید. کارهایی همانند سرمایه گذاری مالی.

 فال حافظ امروز متولدین مرداد :

بازآی و دل تنگ مرا مونس جان باش***وین سوخته را محرم اسرار نهان باش

زان باده که در میکده عشق فروشند***ما را دو سه ساغر بده و گو رمضان باش

تعبیر: نازوب؛ عجله کن تا از دیگران عقب نیفتی. با دل نگرانی و حرف نگرانی و حرف زدن به جایی نخواهی رسید. بسیار مواظب سلامتی خودت باش. فکر می کنی کس دیگری می خواهد مقصود و نظر تو را از چنگت بیرون بکشد ولی بدان در سرنوشت تو مقصود چیز دیگریست و نصیب کس دیگری نمی شود.

 

 

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 26 خرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

امروز ماه در نشانه شما حاکی از این است که شما یک گفتگوی احساسی خواهید داشت، اما شما به جای اینکه این گفتگو را ملایم تر کنید به آتش آن دامن می زنید. اکنون آروزهای شما خیلی مشتاقانه هستند و برای شما سخت است که تصویر روشنی از آنچه که نمی دانید واقعی هست یا نه تجسم کنید. شما اول باید از دیگران درخواست کمک کنید و بعد سعی کنید نیازهایتان را از خواسته هایتان مجزا کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

من و انکار شراب این چه حکایت باشد***غالبا این قدرم عقل و کفایت باشد

تا به غایت ره میخانه نمی دانستم***ور نه مستوری ما تا به چه غایت باشد

تعبیر: به عقل خودتان اعتماد ندارید و درایتتان را منکر می شوید. کارهای خودتان را که بسیار خوب هم هستند پنهان می کنید. لطف خدا همیشه با شماست. در هر کاری از هدایت بزرگان استفاده می کنید تا از نادانی رهایی یابید. غصه هایتان برطرف می شود به شرط آنکه دست از شکایت بردارید.

 

 

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 26 خرداد 95

 

فال روز متولدین مهر:

شما امروز پیامهایی دوگانه ارسال می کنید، برای اینکه یک بخش از وجود شما مشتاق بذله گویی و تفریح است. اما بخش دیگر شما سیر و سفر درونی برای ارتباط با جهان معنوی را ارزشمند می شمارد و این زمانی حاصل می شود که از شام خوردن با همکاران یا تفریح بعدازظهر با دوستانتان چشم پوشی کنید. اگر شما تصمیم گرفته اید در فعالیتهای اجتماعی سهیم باشید، حداقل مذاکراتتان را به سمتی معناگراتر و به نفع دیگران هدایت کنید.

 فال حافظ امروز متولدین مهر :

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد.

 

 

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 26 خرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

امروز سرشار از انرژی مثبت خواهید بود و هیچ چیز نمی تواند جلوی شما را بگیرد. آنقدر امواج شادی از خود منتشر می کنید و از انتشار این شادی خوشحال می شوید که اطرافیانتان را نیز شاد کرده و به خودتان جذب می کنید. باز کردن درب خانه تان به روی کسی که به شما نیاز دارد، و یا قرار دادن وقتتان در اختیار آنها بی پاداش نخواهد ماند. امروز هنرهای خلاق شما را به خود جذب خواهند کرد، مواظب باشید خودتان را به خرج نیندازید. ممکن است به حقایق جدیدی در مورد اعضای خانواده و یا عشقتان پی ببرید. به حس درونی خود اعتماد کنید و مطمئن باشید شما را به جای مناسب، در زمان مناسب و نزد فرد مناسب خواهد برد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

عید است و آخر گل و یاران در انتظار***ساقی به روی شاه ببین ماه و می بیار

دل برگرفته بودم از ایام گل ولی***کاری بکرد همت پاکان روزه دار

تعبیر: از همه جا و همه کس ناامید شده ای، حتی همت بلندت نیز کارساز نشد. حسودان و رقیبان باعث عقب افتادن کارهای تو شده اند ولی خداوند حقشان را می شردازد و از گناهانت می گذرد و آنچه را که می خواهی به تو می بخشد.

 

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 26 خرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

امروز اولین کسی هستید که باید کار را رها کنید وبه بازی و تفریح بپردازید. به همین دلیل دیگران نمی فهمند چرا امروز اینقدر کار خود را خوب و با وجدان انجام می دهید. ستاره ها به شما گوشزد می کنند که چند دقیقه وقت خود را صرف جزئیات کار کردن چقدر بعدها شما را از دردسرهائی نجات می بخشد. بگذارید دیگران بدانند که شما قصد دارید تا مدت کوتاهی دیگر جشن گرفتن را شروع کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

گلعذاری ز گلستان جهان ما را بس***زین چمن سایه آن سرو روان ما را بس

من و همصحبتی اهل ریا دورم باد***از گرانان جهان رطل گران ما را بس

تعبیر: تو همه چیز داری بیش از این طمع نکن. یار و ثروت و مقام یکجا به سراغت آمده است، پس قدر این نعمات را بدان از دوستی که در حق تو ریا می کند پرهیز کن. با داشتن دوستی صادق به بهشت برین دست پیدا می کنی. بی انصافی است اگر گله و شکایتی داشته باشی.

 

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 26 خرداد 95

فال روز متولدین دی:

روز خوبی و سازنده ای در پیش رو دارید و با کسی که موقعیتی مافوق شما دارد در مورد نحوه انجام کارها در آینده حرف می زنید. برنامه ریزی در مورد آنچه می خواهید سر این قرار به او بگویید به شما اعتماد به نفس و شجاعت لازم را می دهد. ولی شاید بهتر باشد که بگذارید صحبت های شما مسیر طبیعی را در پیش گرفته و جریان یابند. بدین ترتیب به خوبی و زیبایی ارتباط برقرار می کنید. حقیقت درست در برابر چشمان شماست. برای درک آنچه در اطرافتان در جریان است لازم نیست سعی کنید از لابلای حرف ها چیزی بفهمید. هرچه بیشتر سعی کنید این کار را بکنید بیشتر گیج می شوید. حقیقت ساده است. آن را همانطور بپذیرید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

حاشا که من به موسم گل ترک می کنم***من لاف عقل می زنم این کار کی کنم

مطرب کجاست تا همه محصول زهد و علم***در کار چنگ و بربط و آواز نی کنم

تعبیر: مرحله جدیدی از زندگیتان را آغاز می کنید و به رشد عقلی رسیده اید. پس ایمان و عملتان را نیز کامل کنید. از تزویر و ریا در اطرافتان ناراحتید. لطف خدا شامل حالتان شده و نامه ای با ارزش شما می دهند که بسیار خوشحال می شوید توشه ای هم برای آخرت خودتان اندوخته کنید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 26 خرداد 95

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز مراقب پولتان باشید. رسیدها و قبض هایتان را نگه دارید. پول خردهایتان را بشمارید. حساب های بانکی خود را دوبار چک کنید. شاید پول پیدا کنید یا پول گم کنید. همچنین روز خوبی برای برنامه ریزی های بلندمدت در مورد امور مالی و شغلتان است. بجای آنکه در اعماق عشقی پرشور غرق شوید، باید با آن فرد خاص صحبت عمیقی داشته باشید. این می تواند شما را وارد حوزه های جالبی نماید که فرصتی برای انجام پروژه ای دونفره در آینده می دهد. شما از همه لحاظ و نه فقط از جنبه رمانتیک با هم رابطه دارید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

دوش وقت سحر از غصه نجاتم دادند***واندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند

بیخود از شعشعه پرتو ذاتم کردند***باده از جام تجلی صفاتم دادند

تعبیر: اگر به تمام نیات خودتان می رسید منظور این است که لیاقت داشته و مورد لطف خداوند قرار گرفته اید زیا با تمام وجود خدا را می پرستید و وجود خودتان را از خدا می دانید. صبرتان باعث شد مژدگانی دولت به شما بدهند و جور و جفا را از شما دور کنند

 

طالع بینی و فال حافظ روز چهارشنبه 26 خرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

امروز حال و هوای خانه کمی گرفته است. هنگام حرف زدن با نزدیکان و عزیزانتان حرف هایتان را به دقت انتخاب کنید ، زیرا ممکن است با حرفی اشتباه کسی را ناراحت کنید. اگر خشم یا دلخوری در وجودتان باشد تنها یک جرقه کافیست تا برافروخته شوید، اگر دلتان می خواهد آن را بروز دهید، یک بار و برای همیشه تمامش کنید، اگر نه بهتر است با احتیاط عمل کنید. اگر احساس می کنید نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید کمی تنها بمانید تا آرام شوید. از الان تا مرداد ماه روابط عاطفی شما در دوره طلایی خود خواهند بود. اگر در جستجوی عشق هستید دست از خجالت بردارید و خودتان را در گوشه و کنار مخفی نکنید. کافی است جسور، جذاب و شوخ باشید تا فرد مورد نظرتان را به خود جذب کنید. اگر هم عشق خود را یافته اید دوره ای پر از شور و هیجان و خوشی خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم***تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم

دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود***مگرش هم ز سر زلف تو زنجیر کنم

تعبیر: برای حل مشکلات خودتان هیچ تدبیری نمی کنید. دست به دعا برنداشته اید ولی کاری انجام نمی دهید. فرصتا به دست نمی آورید تا جبران کنید اما بدانید که مشکلاتتان زمانی حل می شود که همت کنید و دلتان را صاف نمائید و ایمانتان را هم از دست ندهید. به حرف کسانی که می خواهند راه های نادرست پیش پایتان بگذارند گوش ندهید موفق می شوید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان