ramazan
ramazan

جدیدترین مدل رو تختی 2017

جدیدترین مدل رو تختی 2017

نمونه هایی از جدیدترین مدل رو تختی های یک نفره و دونفره مناسب با دمای اتاق خواب شما …

 

 

اتاق خواب جزء قسمت‌هايي از خانه به شمار مي‌رود كه به دليل گذراندن اوقات استراحت در آنجا از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. نازوب؛ شما مي‌توانيد با داشتن دكوراسيونی خوب براي اين قسمت، اتاق خوابي متناسب با حال خود داشته باشيد و از حضور در آن لذت ببريد. در اين مطلب شما را در انتخاب روتختي مناسب براي اتاق‌تان با توجه به طرح و رنگ آنجا و روحيات فردي‌تان راهنمايي مي‌كنيم تا این بخش مهم خانه‌ را تبديل به جایی شيك و دوست‌داشتني‌تر کنید.

 

 

اتاق خواب بهاري

تغيير دكوراسيون اتاق خواب شما متناسب با حال و هواي هر فصل به شما كمك مي‌كند تا فضاي اتاق‌تان طوري دلنشين شود که از گذراندن وقت استراحت  يا حتي فراغت در آنجا لذت كامل را ببريد؛ مثلا در فصل بهار با استفاده از رنگ‌هاي شاد و روشن بهاري و به کار بردن پارچه‌هايي با نقوش گل‌ها، بهار را به اتاق خود بياوريد.

 

جدیدترین مدل رو تختی 2017

 

 اتاقي براي نقاش‌ها

بعضي‌ها دوستدار تمام‌عيار رنگ‌ها هستند. کسانی مانند نقاش‌ها وجود رنگ‌هاي شاد را در خانه‌شان الزامي می‌دانند و گذراندن وقت در چنين اتاقي به آنها شادابي می‌دهد؛ فقط یادتان باشد در انتخاب طرح و رنگ‌های روتختي و وسايل داخل اتاق با توجه به طراحي و رنگ اتاق دقت كنيد تا باعث شلوغ‌تر جلوه دادن فضا نشود؛ چون این کار بيشتر باعث بهم ريختن ذهن‌تان می‌شود تا اينكه ديد جالبي به اتاق شما ببخشد.

جدیدترین مدل رو تختی 2017

 

 روتختي دوست‌داشتني كودك شما

  تنوع در طرح و رنگ روتختي كودك بيش از هر چيز ديگري است. نازوب؛ براي رنگ روتختي مي‌توانيد از رنگ‌هاي برجسته و روشن با طرح‌هاي شاد و جذاب مانند شخصيت‌هاي مورد علاقه كارتوني يا منظره طبيعي استفاده كنيد. اگر فرزندتان علاقه زيادي به ورزش دارد، مي‌توانيد از نمونه‌هايي با زمينه ورزشي مانند توپ فوتبال يا زمين سبز چمن کمک بگیرید.

جدیدترین مدل رو تختی 2017

 

روتختي مناسب براي مدرن‌پسند‌ها

روتختي‌های‌ مدرن طرح‌های بسيار ساده‌ای دارند و در صورت استفاده از شكل، اشکال ساده  روي‌شان به کار می‌رود اما همين ميزان كم هم در اكثر طرح‌هاي مدرن وجود ندارد. روتختی های مدرن ضخامت كمتر و در نتیجه وزن كمتري نسبت به مدل‌هاي كلاسيك دارند.
 

جدیدترین مدل رو تختی 2017

 

اتاقي براي تازه‌عروس و دامادها

جوان‌ها هميشه دنبال مدل‌هاي خاص دكوراسيون براي چيدمان و ساخت خانه رويايي خود هستند. چيدمان و طراحي اتاق خوابي خاص براي  عروس و داماد هم جزء مراسم چيدمان وسايل هر زوج ايراني است. برای دکوراسیون اتاق خواب تازه عروس و داماد معمولا از رو‌تختي‌ای با رنگ روشن سفيد، كرم، شيري و. . . بنا به سليقه‌شان استفاده می‌شود که مي‌تواند با طرح‌هاي گل‌دار يا پيچيده‌تر و چين‌هاي خاصي كه خود پارچه روتختي دارد، مزین شود. گل‌آرايی يا طراحي اتاق با تور و حرير‌هاي زيبا براي شروع خاص‌ترين روزهاي زندگي هر زوج ایده بسیار زیبایی در این بین است.

جدیدترین مدل رو تختی 2017

 

روتختي مناسب براي كلاسيك‌ها

   در دكوراسيون اتاقي  به سبك كلاسيك، معمولا ‌ روتختي‌ بافتی گل‌دار و پيچيده دارد و در رنگ‌هاي لطيفي از قبيل طلايي، بژ، قهوه‌اي، سفيد و كرم توليد مي‌شود. مدل بالش‌ها نيز همين‌طور است و شكل‌هاي گل و غنچه‌مانند روي‌شان به کار می‌رود.

 

 

جدیدترین مدل رو تختی 2017

 

اتاقي براي روزهاي سرد

در روز‌هاي سرد پاييز و زمستان مي‌توانيد با طراحي دكور اتاق‌تان با کمک روتختي و بالش‌هایی از جنس بافتني يا پارچه‌هاي ضخيم  در رنگ‌هاي گرم، آرامش و راحتي را به فضای‌تان بياوريد.

 

 

جدیدترین مدل رو تختی 2017

 

 

اتاق‌هاي كم‌نور

در اتاق‌هايي با نور كم سعي كنيد از روتختي و دكوري‌هايي با  رنگ‌هاي روشن بيشتر استفاده كنيد تا آرامش و دلبازي را به چيدمان اتاق‌تان بياوريد. برای این منظور تا جايي كه مي‌شود از رنگ‌هاي تيره كمتر استفاده كنيد چون نه‌تنها باعث كوچك نشان دادن فضا مي‌شود بلكه کاری می‌کند که شما از بودن در آنجا فراري شوید. اما در اتاق‌هايي با نور مناسب محدوديت استفاده شما از رنگ‌ها كمتر است.

جدیدترین مدل رو تختی 2017


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان