طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 27 خرداد 95

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 27 خرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

امروز خودتان را برای مهمان های ناخوانده آماده کنید و با روی باز از آنها پذیرایی کنید، شاید کمی خسته شوید، اما انرژی فراوانی نیز از بودن در این جمع دریافت خواهید کرد. وقتی از تمام توان و انرژی خود استفاده کنید شک نداشته باشید که موفقیت به سراغتان خواهد آمد، کافی است با جریان پیش بروید. خواسته هایتان را بدون هیچ خجالتی با دیگران در میان بگذارید و خواهید دید که آنها از شما حمایت خواهند کرد. آیا از عشقتان دلخور هستید؟ شما انسانی بسیار حساس هستید و خیلی زود ناراحت می شوید، کمی به دلیل دلخوریتان فکر کنید و ببینید که آیا واقعا حق با شماست یا تنها حساسیت زیاد شما این وضعیت را به وجود آورده است؟

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

صبا اگر گذری افتدت به کشور دوست***بیار نفحه ای از گیسوی معنبر دوست

به جان او که به شکرانه جان برافشانم***اگر به سوی من آری پیامی از بر دوست

تعبیر: منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 27 خرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

این خیلی گیج کننده است که ندانید به چه کسی می توانید اعتماد کنید. توانایی ترسیم شما ممکن است امروز اطلاعات باارزشی برایتان داشته باشد. و این همه آنچه که شما تا به حال می دانستید را نقض می کند. در فرضیات دیگران غرق نشوید، حتی اگر احساس می کنید که مجبور هستید که راهی را انتخاب کنید که فکر می کنید به سختی شما را درگیر می کند. چند روزی صبر کنید تا بفهمید که چگونه جنگ تمام می شود قبل از اینکه بخواهید یک راه را از میان دیگری به اجبار انتخاب کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

بتی دارم که گرد گل ز سنبل سایه بان دارد***بهار عارضش خطی به خون ارغوان دارد

غبار خط بپوشانید خورشید رخش یا رب***بقای جاودانش ده که حسن جاودان دارد

تعبیر: شما مثل کسی هستید که بدون تامل کاری را انجام می دهد. ظواهر شما را فریفته است. تازه مشکلات شما بعد از این شروع می شود. بهتر است در مورد کاری که می خواهید انجام دهید مشورت کنید وگرنه به شما آفت می رسد. تاخیر جایز نیست از تجربه ی دیگران استفاده کنید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 27 خرداد 95

فال روز متولدین خرداد:

امروز اصلا وقت مناسبی برای برنامه ریزی کردن نیست، بنابراین شما می کوشید که تا جایی که می توانید خودجوش باشید. این تاکتیک باید خوب کار کند، مگر اینکه افراد دیگر در مورد توانایی و مهارتهایتان ازتان بپرسند و شما تصمیم به عقب نشینی کردن بگیرید. با همه این احوال مجادله کردن هیچ چیز را حل نمی کند. شما می توانید با تمرکز کردن بر اهدافتان و بی توجه بودن به حرف های مردم از مجادله های بی خودی دوری کنید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

به دور لاله قدح گیر و بی ریا می باش***به بوی گل نفسی همدم صبا می باش

نگویمت که همه ساله می پرستی کن***سه ماه می خور و نه ماه پارسا می باش

تعبیر: تو کار خیرات را انجام بده و ار بنده ی خدا تمنای جواب نداشته باش خداوند در جای دیگر جواب کار خوبت را می دهد. رحمت خداوند شامل حالت شده و مالی خوب به تو می رسد. گره از کارت باز می شود. تو کار خودت را بکن دشمن شکست می خورد و دست به هر چه بزنی طلا می شود.

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 27 خرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

امروز باید در هر کاری که انجام می دهید سنگ تمام بگذارید و بدرخشید، پس حواس تان باشد که ممکن است زمان استراحت نداشته باشید. در این که می خواهید عالی و بدون نقص باشید حرفی وجود ندارد، اما شاید دیگران از این همه سرسختی که نشان می دهید اذیت شوند. بدانید که اصلاً مهم نیست که دیگران چه فکری درباره ی شما می کنند، بلکه این قضاوت خودتان است که باید به آن توجه کنید. البته تا زمانی که به هدف تان نرسیده اید بهتر است کمی انعطاف پذیری نشان دهید تا شاید اعصاب دیگران هم راحت تر شود.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ستاره ای بدرخشید و ماه مجلس شد***دل رمیده ما را رفیق و مونس شد

نگار من که به مکتب نرفت و خط ننوشت***به غمزه مساله آموز صد مدرس شد

تعبیر: اگر تا به امروز دوست و همراهی نداشته ای به خاطر این اسست که خودت نمی خواستی تا امروز دنیا بر وفق مرادت نبوده وای این دوران رو به اتمام است و بخت و اقبال خوشی در راه است. منفی باف نباش، اختیارت را دست کسی نده.

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 27 خرداد 95

فال روز متولدین مرداد:

ارتباط های دوستانه ای را که به تازگی آغاز کرده اید، ارتباط های درستی نیستند و به نتیجه ای که شما مد نظر دارید ختم نمی شود. شاید حتی پایان غم انگیزی داشته باشد. طرز درست و صحیح رقتار کردن در رابطه با هر موضوعی را سر لوحه خود قرار دهید. تا زمانی که از تصمیمی اطمینان صد در صد پیدا نکرده اید در آن مسیر گام نگذارید زیرا شما فردی هستید که اگر در رابطه با کاری اطلاع حتمی نداشته باشید تا پایان مسیر دچار استرس خواهید بود.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

مرا چشمیست خون افشان ز دست آن کمان ابرو***جهان بس فتنه خواهد دید از آن چشم و از آن ابرو

غلام چشم آن ترکم که در خواب خوش مستی***نگارین گلشنش روی است و مشکین سایبان ابرو

تعبیر: به خاطر مسائل مادی از خداوند دور شده اید. هر چند که تلاش کرده اید اما به جای اینکه به هدف نزدیکتر شوید از آن دور شده اید و این نشانه ی سستشدن ایمانتان است. باز هم به خدا توکل کنید. راه راست برایتان روشن می شود و حسودان و رقیبان شکست می خورند

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 27 خرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

دیدار با یکی از اعضای خانواده که از شما دور بوده و یا با هم ارتباطی نداشته اید احساساتی قوی را در شما زنده خواهد کرد. خاطرات گذشته به شما هجوم می آورند و شما را غرق در افکار مختلف و یا حتی کمی عصبانی خواهند کرد. اما سعی کنید به عصبانیتتان مسلط باشید و بعد از این همه مدت این دیدار مجدد را خراب نکنید. توصیه می شود امروز سرتان به کار خودتان باشد و کاری به کار دیگران نداشته باشید، در غیر این صورت ممکن است برای خودتان دردسر درست کنید. اگر بین شما و عشقتان دلخوری پیش آمده است توصیه می کنیم برای شکستن یخ به وجود آمده پیشقدم شوید، حتی اگر این تلاش خیلی موفقیت آمیز هم نباشد شما عشق خود را ثابت کرده اید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

چو سرو اگر بخرامی دمی به گلزاری***خورد ز غیرت روی تو هر گلی خاری

ز کفر زلف تو هر حلقه ای و آشوبی***ز سحر چشم تو هر گوشه ای و بیماری

تعبیر: دست به سوی هر گلی دراز می کنید خاری از آن به دستتان می نشیند یعنی اینکه به هر کسی که نرد عشق می بازید ضرر می بینید. بسیار ناراحتید، فکر می کنید شکست خورده اید کفر می گوئید. دلتان را صاف کنید باز هم امتحان کنید شعارتان این باشد که تا پیروز نشوم از پای نمی نشینم.

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 27 خرداد 95

 

فال روز متولدین مهر:

امروز فرصتی دست داده که می توانید به همه ی کسانی که فکر می کنند به اندازه ی کافی کوشا نیستید نشان دهید که چه قدر پشتکار دارید. اصلاً اهمیتی ندارد که چه کاری انجام می دهید، فقط این که به دنبال چیزهای خوب و ویژه باشید. اگر به کسی قول دادید که کاری برای اش انجام می دهید، اجازه ندهید که دیگران رأی تان را تغییر دهند. پس کمتر حرف بزنید و دل به کار دهید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد***عالم پیر دگرباره جوان خواهد شد

ارغوان جام عقیقی به سمن خواهد داد***چشم نرگس به شقایق نگران خواهد شد

تعبیر: تغییر و تحولات بسیار زیادی در زندگیت رخ می دهد. دوباره دلت جوان می شود. قدر سلامتی خود و اطرافیانت را بدان. ماه شعبان و رمضان فرصت بسیار خوبی است برای دعا و رسیدن به حاجات. بسیار خوش هستی چون همه چیز برایت آفریده شده است.

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 27 خرداد 95

فال روز متولدین آبان:

انرژی زیادی دارید. امروز روز خوبی برای شروع چیزهای جدید است. شما باید با کارهایی که انجام می دهید شناسایی شوید و از این انرژی وافر بهره ببرید. این نیروی ذهن شماست که توجه او را جلب می کند و زبان بدن هم می تواند کمک کند. در مورد هر موضوعی که دانش خوبی درباره اش دارید، با اعتماد به نفس حرف بزنید و او را تحت تأثیر قرار دهید. فشار از همه طرف به سمت شما می آید و شما در منگنه گیر کرده اید. دوست دارید به دلایلی تقصیر را گردن دیگران بیندازید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

چو گل هر دم به بویت جامه در تن***کنم چاک از گریبان تا به دامن

تنت را دید گل گویی که در باغ***چو مستان جامه را بدرید بر تن

تعبیر: حاضرید برای رسیدن به نیات خود هر کاری بکنید. رسیدن به حاجات برای شما محال است ولی توکل به خدا کنید هیچ کار سختی نبوده که آسان نشود. از دوستانتان کمک بگیرید. دردتان را به دیگران هم بگوئید شاید به شما کمک کنند. دلتان نمی شکند و خدا نیز کمکتان می کند.

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 27 خرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

امروز بیش از هر زمان دیگری توانایی انجام کار گروهی را خواهید داشت. انگیزه شما رویاهای دیگران را برای آنها زنده کرده و شوق و همکاری آنها کار شما را بسیار راحت خواهد کرد. اگر در کار خود تنها هستید اکنون بهترین فرصت برای شروع کارهای تیمی است. بحث با دوستان و همکاران درباره تجارت در آینده شما را به خود مشغول خواهد کرد. توجه زیادی که به جزئیات می کنید در آینده به شما کمک زیادی می کند. هر پروژه جدیدی را که شروع کنید به موفقیت خواهد رسید، اصلا نگران شکست نباشید. اگر مجرد و به دنبال عشق هستید به یاد داشته باشید که به کسانی که فکر می کنید شبیه به شما نیستند و به هم نمی خورید فرصت بدهید. تا امتحان نکنید نخواهید دانست چه پیش خواهد آمد.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

گلبن عیش می دمد ساقی گلعذار کو***باد بهار می وزد باده خوشگوار کو

هر گل نو ز گلرخی یاد همی کند ولی***گوش سخن شنو کجا دیده اعتبار کو

تعبیر: با صدای بلند اعتراض کنید که چرا فدرت و اختار را از شما گرفته اند. با یاد و خیال پردازی زنده اید. فکرمی کنید پیش هیچ کسی سخنانتان اعتبار ندارد. مسائل روزمره و دنیوی راضی تان نمی کند به دنبال مراد و هدف که خودتان می دانید چیست می روید باید مشکلات را تحمل کنید تا به مرادتان برسید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 27 خرداد 95

فال روز متولدین دی:

شما باید چشمان تان بر روی بعضی از مسائل ببندید و وانمود کنید که آنها را نمی بینید زیرا در غیر این صورت تنها شما آسیب می بینید. شما دارای انرژی های مثبت زیادی هستید انرژی هایی مانند صبر، استقامت، که هر شخصی این انرژی ها را ندارد و این یک موهبت از طرف خداوند برای شما است. هر مسائله ای به آسانی نمی تواند به اصطلاح خون شما را به جوش بیاورد پس افکار خود را به درستی تجزیه و تحلیل کنید تا مشکلات تان کمتر شود.

فال حافظ امروز متولدین دی :

هر آن که جانب اهل خدا نگه دارد***خداش در همه حال از بلا نگه دارد

حدیث دوست نگویم مگر به حضرت دوست***که آشنا سخن آشنا نگه دارد

تعبیر: در همه حال تعادل را حفظ کنید. زیاده روی در هر کاری به شما بلا می رساند. اگر می واهید عهد و پیمان بین شما از بین نرود حد خود را حفظ کنید. در هر حال از خداوند کمک بطلبید. از دست بنده ی خدا کاری ساخته نیست.

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 27 خرداد 95

فال روز متولدین بهمن:

دوست دارید اردیبهشت را در پاریس باشید یا پاناما؟ امروز هیجان زیادی برای سفر دارید و دلتان می خواهد در اولین فرصت به شهرها یا کشورهای دیگر سفر کنید و زیبایی های آنها را از نزدیک ببینید. فرصت خوبی برای آشنایی با فرهنگ های جدید است. از امروز تا شش هفته دیگر این هیجان در وجود شما باقی خواهد ماند. به خود و کارهایتان ایمان داشته باشید تا موفقیت بیشتری کسب کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

دیدار شد میسر و بوس و کنار هم***از بخت شکر دارم و از روزگار هم

زاهد برو که طالع اگر طالع من است***جامم به دست باشد و زلف نگار هم

تعبیر: به زودی به هدف و آرزوی خود خواهی رسید و روزگار سعادت و نیکبختی فرا می رسد. بدخواهی و حسادت دیگران تأثیری در اراده تو نخواهد داشت. اعتماد به نفس خود را بیشتر کن. عشق و محبت را سرلوحه ی کار خود قرار بده

 

طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 27 خرداد 95

فال روز متولدین اسفند:

امروز اصلا به جزئیات توجه نمی کنید و خیلی حواستان جمع نیست، مواظب باشید این بی توجهی آسیبی به شما وارد نکند. از لحاظ جسمی و روحی نیاز به استراحت دارید. استراحت دادن به ذهنتان پیشرفت شما را کند نخواهد کرد و زمانی که صرف ریلکسیشن می کنید تنها باعث تقویت شما و پروژه هایتان خواهد شد. مطمئن باشید که شریک زندگیتان هنوز هم شما را دوست دارد، هر چند که اوضاع خیلی یکنواخت به نظر می رسد. امروز تلفنتان کمتر زنگ می خورد، ایمیل های کمتری خواهید گرفت و حتی پیام های کمتری در رسانه های اجتماعی دریافت خواهید کرد. بهتر است از این موقعیت نهایت استفاده را کرده و استراحت کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

بگذار تا ز شارع میخانه بگذریم***کز بهر جرعه ای همه محتاج این دریم

روز نخست چون دم رندی زدیم و عشق***شرط آن بود که جز ره آن شیوه نسپریم

تعبیر: حاجتی دارید و این حاجت شما مادی نیست بلکه معنوی می باشد. با خودتان شرط کرده اید دیگر غم مادیات را نخورید هر چند که می دایند مال و ثروت لازمه ی زندگیتان می باشد اما دست تقدیر آینده ای روشن برایتان رقم زده علاوه بر اینکه به نیت خودتان می رسید از مال و ثروت و مقام هم بهره مند می شوید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان