فیش حقوقی که عقل از سر می برد (عکس)

مجموعه : جالب ترین ها
فیش حقوقی که عقل از سر می برد (عکس)

تصویر و دست نوشته ای از میزان حقوق و درخواست از کارگزینی سپاه …

 

 

 درحالی که رقم فیش های لو رفته برخی از مدیران طی روزهای اخیر در کانون توجهات قرار گرفته انتشار این نامه در فضای مجازی حیرت کاربران را به همراه داشته است.

 

به گزارش سایت نازوب، شهید ذبیح الله عالی در تاریخ 26/7/1360 به عضویت رسمی سپاه درآمد و در سپاه «ساری» مشغول به خدمت شد. به خاطر بضاعت خوب مالی که داشت در یک درخواست کتبی از سپاه محل کارش خواست تا حقوق او را به اندازه ی 2000 تومان (درسال 61 ) از اصل حقوقش کسر وصرف کمک به جبهه نمایند. این درحالی که در آن دوران حقوق پاسداران از ماهی 3000تومان تجاوز نمی کرد.

 

 

فیش حقوقی که عقل از سر می برد (عکس)

نامه زیر نمونه ی خوبی می تواند باشد برای سنجش رفتار کسانی که امروز در ادارات ونهادهای دولتی حقوق دریافت می کنند، وگاهاً وعموماً از دریافتهای ماهیانه خود ناراضی بوده وعملاً ادارات دولتی را میدان مسابقه ای کرده اند برای کار کمتر ودریافتی بیشتر!! خواه مدیر باشند یا …

 

فیش حقوقی که عقل از سر می برد (عکس)

 

بسمه تعالی

به: کارگزینی سپاه ساری

از: پاسدار عملیات ذبیح الله عالی

موضوع: کسر نمودن حقوق ماهیانه

 

محترماً به عرض می رسانم چون اینجانب دارای چهار هکتار زمین زراعتی آبی و خشکه می باشم و دارای درآمد زیاد می باشد و همین طور حقوق من زیاد می باشد. لذا درخواست می نمایم که در اسرع وقت از حقوق ماهیانه من حدود دو هزار تومان کسر نمائید. خداوند همه ما را خدمتگزار اسلام و امام قرار بدهد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان