ramazan
ramazan

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 30 خرداد 95

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 30 خرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

ستارگان امروز روز آرامتری را فراهم می کنند که این آرامش مانند نفس راحتی بعد از هیجانات دیروز می باشد . اگر احساس می کنید که خیلی افراط کرده اید و پایتان را از گلیم خود فراتر گذاشته اید اکنون زمان عذرخواهی است . به خصوص اگر سعی دارید که شخصی را تحت تاثیر قرار دهید. کارهای خوب انجام دهید زیرا می توانید موفقیت های زیادی بدست آورید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

خوش خبر باشی ای نسیم شمال***که به ما می رسد زمان وصال

قصه العشق لا انفصام لها***فصمت ها هنا لسان القال

تعبیر: خبری را که مدت ها در اتظارش بودی رسیده است. زما وصال نزدیک است. قصه عشق شروع شده و زمان جدایی پایان یافته است. تو هم به کمال و جمال می رسی. میدان برای نشان دادن هنرهایت خالی است پس مرد میدان باش

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 30 خرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

حتی اگر نگران خواسته هایت هستی، به خاطر سلامتی ات بهتر است که آنها را بیان کنی تا اینکه پیش خودت حفظشان کنی. حتی اگر برخلاف میلت است، یکبار امتحان کن. مواظب باش؛ موقعی که شروع می کنی دیگران را در احساسهایت شریک کنی، قطع کردن این روند ممکن است سخت باشد. هرچیزی که به نظر می رسد بیشتر اوقات تثبیت شده است را تشویق کن.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

فکر بلبل همه آن است که گل شد یارش***گل در اندیشه که چون عشوه کند در کارش

دلربایی همه آن نیست که عاشق بکشند***خواجه آن است که باشد غم خدمتگارش

تعبیر: به دست آوردن پول و سود به هر طریق ممکن جایز نیست بلکه اصل آن است که حلال و حرام مشخص باشد. با حرف زدن به جایی نمی رسید بهتر است کمی به قول هایی که داده اید و به عهدی که بسته اید فکر کنید و عمل نمایید. مواظب راهی که می روید باشید. سفر کرده ی شما به سلامت بر می گردد. انشاالله

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 30 خرداد 95

 

فال روز متولدین خرداد:

طالع شما امروز به گونه ای است که از نظر احساسات بسیار عمیق خواهید بود و همین باعث می شود تا عمیق تر فکر کنید و تاثیرگذاری بیشتری هم روی دیگران داشته باشید. نباید وقت خود را با صحبت های کوتاه و سطحی هدر دهید. موضوعاتی را انتخاب کنید تا عمق دانش و درک شما را نشان دهند. امروز هیچ موقعیتی نباید شما را بترساند، حتی تاریکی. به خودتان ایمان داشته باشید و به این فکر کنید حتما خوب و قوی هستید که دیگران جذب شما می شوند.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

تا ز میخانه و می نام و نشان خواهد بود***سر ما خاک ره پیر مغان خواهد بود

حلقه پیر مغان از ازلم در گوش است***بر همانیم که بودیم و همان خواهد بود

تعبیر: فکر می کنید وضعیت شما تغییر ناپذیر است و این مسئله باعث دل سردیتان شده است. از یکنواختی خسته شده اید . می ترسید که آینده را نتوانید بسازید. ناامید نباشید این کار به دست خودتان حل می شود. همت کنید و زندگیتان را بسازید.

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 30 خرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

زمانی که قوانین و محدودیتها به خوبی تعریف شوند شما به راحتی می توانید همان کارهایی را انجام بدهید که قصد انجام دادنش را داشته اید. اما امروزه با توجه به اینکه این مرزها تعیین نشده اند اوضاع خیلی نامرتب شده است. وقت خودتان را برای شناسایی کردن این مرزها تلف نکنید. فقط به قراردادهای اجتماعی توجه کنید، برای اینکه این کار مطمئناً می تواند شما را از دردسر دور نگه دارد.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

دوش از مسجد سوی میخانه آمد پیر ما***چیست یاران طریقت بعد از این تدبیر ما

ما مریدان روی سوی قبله چون آریم چون***روی سوی خانه خمار دارد پیر ما

تعبیر:  راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 30 خرداد 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

شما مدام در پی تحقق تمایلات و علایق تان هستید بهتر است این فکر را از ذهن تان بیرون کنید زیرا شما باید به فکر پیشرفت هایتان باشید نه این که فقط به دنبال تمایلات باشید. زیرا تمایلات شما خاتمه پذیر نیستند، هنگامی که یک تمایل پایان می یابد تمایل دیگری باز شروع می شود. اما خوشبختانه شما به زودی اتفاقی برایتان پیش می ید که شما خودتان با منطق و برهان به این پاسخ می رسید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی***تا بی خبر بمیرد در درد خودپرستی

عاشق شو ار نه روزی کار جهان سر آید***ناخوانده نقش مقصود از کارگاه هستی

تعبیر: مواظب رفتارتان باشید گاهی زیاده روی می کنید، یا بیشتر به خدا روی آورید زیرا همه ی ما میهمانان ناخوانده ای هستیم که باید به آخرت برگردیم. هم نشینانتان هم از خدا دور شده اند از آنها دوری گزینید از خدا بخواهید اول سلامتی را به شما عطا کند و بعد از رموز خداوند همه چیز برایتان روشن می شود و از این طوفان بلا به سلامتی رهایی پیدا می کنید

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 30 خرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

بازگشت ماه به نشان شما امروز باعث می شود تا بتوانید در رابطه تان با دوست نزدیک تان تجدید نظر کنید. زمانیکه شما مجبورید تا به مسائل حیاتی واکنش نشان دهید دوست ندارید که حتی درباره آنها بیندیشید. درخواست کمک نشانه خوبی است؛ اما شما دوست دارید خودتان به تنهایی و یک تنه از پس مشکلات برآیید. کمی تامل کنید تا فرصت هایی که در راهند برسند و آن وقت براحتی می توانید از میان آنها بهترین شان را انتخاب کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

ماهم این هفته برون رفت و به چشمم سالیست***حال هجران تو چه دانی که چه مشکل حالیست

مردم دیده ز لطف رخ او در رخ او***عکس خود دید گمان برد که مشکین خالیست

تعبیر: زیاد عجله می کنی، هر چند که همه می دانند چه روزهای سختی را پشتسر می گذاری. همگان ظاهر را می بینند پس برای حفظ آبرو ظواهر را حفظ ک. بسیار بی تجربه ای اما ادعای با تجربه بودن می کنی. کاری نکن که انگشت نما شوی، تو جوهر خوبیبرای کار داری همین مسئله باعث م شود تو به مراد برسی و تن خسته ات التیام پیدا کند

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 30 خرداد 95

 

فال روز متولدین مهر:

شرایطی که اکنون در آن قرار دارید بسیار حساس به نظر می رسد، اما نباید از دیگران انتظار داشته باشید که همه ی کارهای شان را کنار بگذارند و با شما همدردی کنند. اگر سعی کنید بر چیزی که فقط برای شما اهمیت دارد پافشاری کنید، ممکن است صبر دوستان تان لبریز شود. ایده های بسیاری در سرتان می چرخند، اما نمی توانید تصمیم بگیرید که کدام شان بهتر و دست یافتنی ترند. سعی کنید به هیچ ایده ای دل نبندید، مگر این که با گذشت زمان به درستی آن پی ببرید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

شاه شمشادقدان خسرو شیرین دهنان***که به مژگان شکند قلب همه صف شکنان

مست بگذشت و نظر بر من درویش انداخت***گفت ای چشم و چراغ همه شیرین سخنان

تعبیر: به شما می گویند که چرا به دنبال پول و ثروت نمی روید و همیشه دم از شعر و عاشقی می زنید. در جواب می گوئید زندگی مرفه بدون عشق معنا ندارد و به این سخن خود معتقد هستید. به دنیای فانی تکیه نمی کنید. خوشی را در پرهیز از گناه می دانید و معتقدید که باید مرد خدا بود.

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 30 خرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حداقل کاری را که می توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

دارم از زلف سیاهش گله چندان که مپرس***که چنان ز او شده ام بی سر و سامان که مپرس

کس به امید وفا ترک دل و دین مکناد***که چنانم من از این کرده پشیمان که مپرس

تعبیر: همه تو را اذیت می کنند چه دوست و چه آشنا و هیچ نفعی به تو نمی رسانند. دوست به تو جفا می کند و آشنا دشمنی. چاره ای نیست تحمل کن و امیدوار باش سوختن و ساختن جزئی از وجودت است

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 30 خرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

ممکن است امروز نیز به دنبال تمام کردن کارهای ناتمام دیروز باشید اما زیاد دوست ندارید امروز این کار را بکنید. حتی اگر برنامه ای دارید آسان نیست که امروز متمرکز باشید چرا که ذهن تان سرگردان است چرا که در حال خیال پردازی در مورد کمی استراحت و آرامش در میان کارتان هستید. اما بهتر است وظایف قبلی تان را انجام دهید زیرا ممکن است فردا فرصت این کار را پیدا نکنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

آن که پامال جفا کرد چو خاک راهم***خاک می بوسم و عذر قدمش می خواهم

من نه آنم که ز جور تو بنالم حاشا***بنده معتقد و چاکر دولتخواهم

تعبیر: بسیار انسان با گذشتی هستید هر چند که به شما جفا کرده اند و ستم روا داشته اند اما باز هم به همه چیز پایبند و معتقد هستید. خوبی ها و حسن های شما زبانزد مردم است. به مال و ثروت زیادی می رسید ولی باز هم از یاد خدا غافل نمی شوید و به خاطر ذره ذره ی چیزهایی که خدا به شما داده شاکر هستید

 

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 30 خرداد 95

 

فال روز متولدین دی:

برقراری یک رابطه عاطفی امروز برای شما لازم است و شما کاملاً برای این ارتباط آمادگی دارید. حتی اگر فکر می کنید با ابراز نکردن احساساتتان می توانید از قبول کردن این رابطه احساسی فرار کنید، شما باید خوب استراحت کنید و بعد در مورد آن صحبت کنید. پس معطل نکنید، برای اینکه امکان دارد تا چند روز آینده کم کم دید مثبت خود را از دست بدهید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

غلام نرگس مست تو تاجدارانند***خراب باده لعل تو هوشیارانند

تو را صبا و مرا آب دیده شد غماز***و گر نه عاشق و معشوق رازدارانند

تعبیر: خواهان بیشمار داری که از نظر مقام و منزلت حتی از تو بالاترند. گاهی در بعضی موارد مدعی هستی وای خودت می دانی که هنوز دست چپ و راستت را نمی شناسی. هنوز اول راهی، از فراز و نشیب نترس. آینده ی بسیار مبارک و خوبی داری هر چند که گاهی گناه می کنی

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 30 خرداد 95

فال روز متولدین بهمن:

شمشیر و سپر خود را زمین بگذارید. زمین سرشار از زیبایی و انرژی های خوب است. عینک صورتی بزنید و دنیا را به همان زیبایی که هست، تماشا کنید. این حس ها شاید فقط یک بار در سال سراغ شما بیاید. بگذارید جریان عادی زندگی شما را با خودش ببرد. در زندگی غرق شوید. از امروز تا سه هفته دیگر با شریک عاطفی خود بهترین عشق را تجربه خواهید کرد. خودتان را دوست داشته باشید تا بتوانید شریکتان را هم به اندازه ای که شایسته اوست، بخواهید و دوست داشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

شراب بی غش و ساقی خوش دو دام رهند***که زیرکان جهان از کمندشان نرهند

من ار چه عاشقم و رند و مست و نامه سیاه***هزار شکر که یاران شهر بی گنهند

تعبیر: یاران خوبی داری که همگی وفا می کنند و راه راست می روند هر چند که فقیرند ولی در عین تنگدستی کمکت می کنند. کاری نکن که این یاران ترکت کنند و تنها شوی آنها با تو یکرنگ هستند تو هم با آنها یکرنگ باش. همت کن تا پیروز شوی که یاران همراه تو هستند.

 

طالع بینی و فال حافظ روز یکشنبه 30 خرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

موجی که قبلا بر زندگی شما جریان داشته است با درایت و تلاش هایتان به پایان رسیده است، اکنون به ساحل امن آرامش رسیده اید و تا حدودی خیالتان از هر بابت آسوده شده است. الان دیگر می توانید با فراغی باز از هر نوع دغدغه خاطر به رویاهایی که برای آینده تان در سر می پرورانید بیاندیشید. فقط مشکلاتی را که در گذشته متحمل آنها شده بودید را از یاد نبرید زیرا در این صورت بیشتر قدر عافیت را می دانید، در برابر مشکلاتی که در آینده برای تان پیش می آید با مقاوت بیشتری می ایستید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

بیا و کشتی ما در شط شراب انداز***خروش و ولوله در جان شیخ و شاب انداز

مرا به کشتی باده درافکن ای ساقی***که گفته اند نکویی کن و در آب انداز

تعبیر: تحولی بزرگ در زندگیت به وجود بیاور و دلت را به دریا بزن. کار خوب انجام بده که نتیجه اش را خیلی زود ببینی. حسادت را از خود دور کن تا چیزهای زیبا بیشتر در نظرت بیاید با خدا باش تا شیطان از تو دور شود و آرزوهای محالت محقق گردد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان