فال حافظ با طالع بینی روز دوشنبه 31 خرداد 95

فال حافظ با طالع بینی روز دوشنبه 31 خرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

امروز زیاد حال و حوصله کار گروهی را ندارید و ترجیح می دهید به تنهایی روی پروژه هایتان کار کنید. اما برای همفکری و یا گرفتن اطلاعات مجبور خواهید شد از لاک تنهایی خود خارج شوید. سعی کنید با همسر و فرزندانتان بداخلاقی نکنید، آنها دلیل این رفتار شما را درک نخواهند کرد. شما معمولا بیشتر با احساس عمل می کنید تا منطق، اما امروز از آن روزهایی است که می توانید بین عقل و احساس خود به راحتی تعادل برقرار کنید. شما می حواهید وارد ماجراهای بزرگ شوید که زندگیتان را تغییر دهند، و می توانید و باید این کار را بکنید، خوب فکر کرده و طوری برنامه ریزی کنید که روی شغل و پس انداز شما تاثیر نگذارد. به فکر یک سفر به مکانی شگفت انگیز همراه با عشقتان باشید

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

نکته ای دلکش بگویم خال آن مه رو ببین***عقل و جان را بسته زنجیر آن گیسو ببین

عیب دل کردم که وحشی وضع و هرجایی مباش***گفت چشم شیرگیر و غنج آن آهو ببین

تعبیر: شما فکر می کنید این چند صباح زندگی را باید خوش بود و خوشگذراند. هر قدر که به مشا می گویند فکر اینده هم باشید می گوئید هستم ولی غافلید. دوستانتان با حیله و نیرنگ از شما سوئ استفاده می کنند ولی نمی فهمید روزی می رسد که دیگر از عیش و طرب سیر شده اید که دیگر آه در بساط ندارید پس سرکش نباشید از زور قوت بازویتان آلان استفاده کنید وقت برای خوشی زیاد است

 

فال حافظ با طالع بینی روز دوشنبه 31 خرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

اگرچه امروز در دنیای شما هم چیز بهتر شده است، شما می توانید مسئولیت مقاصد شخص دیگری که شرایط نسبتاً بدی را به وجود آورده را قبول کنید. شاید شما در ارزیابی تان در مورد روشی که می توانید با افراد محتاط به طور مؤثرکار کنید، بیش از حد خوش بین باشید. معامله کردن با خودت اکنون نیرنگ آمیز است، برای اینکه گرایش شما به زیاد صحبت کردن احتمالاً علائم هشدار را برایتان خواهد فرستاد.سیل عظیمی از افکار ناخودآگاه به شما هجوم آورده اند. شاید فکر کنید که دوست یا همکارتان تلاش می کند تا شما را به انجام کاری وادارد که برخلاف واقعیت های موجود است. هرچه بیشتر سعی می کنید معنی این کارها را بفهمید، از جواب مورد نظر بیش تر دور می شوید. بهتر است این وضعیت را خیلی جدی نگیرید، زیرا به همین زودی ها رفع خواهد شد.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

تعبیر: رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.

 

فال حافظ با طالع بینی روز دوشنبه 31 خرداد 95

فال روز متولدین خرداد:

هشدار: جنگ قدرت در پیش رو دارید! اصلا دلتان نمی خواهد به هیچکس اجازه بدهید با کارهای احمقانه جلویتان را بگیرد یا شما را محدود کند و با چنین وضعیتی به شدت برخورد خواهید کرد. اما پیش از بیرون کشیدن شمشیرتان خوب به حرف های طرف مقابل گوش کنید، شاید آنها دلیل خوبی برای حرف هایشان داشته باشند، سیاستمندانه رفتار کنید. حالا که تعطیل هستید و وقت دارید بنشینید و کمی به مسائل اقتصادیتان فکر کنید و داشته ها و نداشته هایتان را بسنجید و برای آنها برنامه ریزی کند. امروز هم از لحاظ عاطفی خیلی روز خوبی برای شما نخواهد بود، به ویژه برای شروع یک رابطه پایدار بهتر است کمی دیگر دست نگه دارید. نگذارید شخص سومی بین شما و عشقتان را به هر دلیلی بهم بزند.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

انت روائح رند الحمی و زاد غرامی***فدای خاک در دوست باد جان گرامی

پیام دوست شنیدن سعادت است و سلامت***من المبلغ عنی الی سعاد سلامی

تعبیر: خبری را که برایش انتظار کشیده اید بزود می رسد که سرشار از سعادت و سلامت و خوشبختی می باشد. انتظار به سر رسید و الان وقت سلام و خیر مقدم است نه گریه کردن. قدوم یار برای شما بسیار پر خیر و برکت است. دلتان شاد می شود. امیدتان که به یار می نشیند دولت به سراغتان می آید.

 

فال حافظ با طالع بینی روز دوشنبه 31 خرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

اگر امروز بخواهید ایده هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می گیرد. اتفاقاتی که برای شما می افتد به خودتان مربوط می شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

شممت روح وداد و شمت برق وصال***بیا که بوی تو را میرم ای نسیم شمال

احادیا بجمال الحبیب قف و انزل***که نیست صبر جمیلم ز اشتیاق جمال

تعبیر:  شب های هجرن و جدایی پایان یافته و روزگار وصل و رسیدن به مراد نزدیک است. نقشه هایی را که برای این روز کشیده ای عملی کن. حریفان و حسودان را ببخش و عذر آنها را بپذیر. نذری را که کرده ای به جا آور تا رسیدن به مقصود حلالت باشد

 

فال حافظ با طالع بینی روز دوشنبه 31 خرداد 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

امروز گفتن حقیقت به دیگران سخت تر شده است، برای اینکه به نظر می رسد که آنها نسبت به همیشه بیشتر غیر قابل پیش بینی شده اند. با وجود این در نظر داشته باشید که بخشی از این انرژی نا آرام از خود شما برخاسته و شما را مجبور می کند که آن را به سمت دیگران هم هدایت کنید. به جای اینکه سعی کنید فرد دیگری را وادار کنید تا تعهدی را قبول کند، تجزیه و تحلیل کردن تواناییهای خودتان به برطرف شدن نگرانی تان کمک خواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

دیگر ز شاخ سرو سهی بلبل صبور***گلبانگ زد که چشم بد از روی گل به دور

ای گلبشکر آن که تویی پادشاه حسن***با بلبلان بی دل شیدا مکن غرور

تعبیر: خوشحال باش و غصه و غم را کنار بگذار. تا دوری نکشی به وصال نمی رسی و تا رنج نبینی به خوشی هم نمی رسی، پی دست از عبادت نکش. امیدوار باش که از صبر تو گل حاجت روئیده است. شکایت نکن که در عین ظلمت نور بر تو می تابد

 

فال حافظ با طالع بینی روز دوشنبه 31 خرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

شما به خاطر تغییرات پیش آمده گیج و نگران شده اید، اما اگر فقط یک بار از مبارزه کردن بر علیه اتفاقات قدرتمند دست بکشید، همه چیز راحت تر می شود. بخشی از مشکلات تان از بی ثباتی ماه در نشانه تان نشأت می گیرد. حالت های بی ثبات و متغیر در شما جلوی آسایشتان را می گیرد. چرا که شما نمی دانید قبل از اینکه یک حس به حس دیگری تبدیل شود چه کار باید بکنید که آن حس تداوم داشته باشد. انرژی تان را با عصبانیت و نگرانی هدر ندهید، چرا که تا فردا میزان عصبانیات و خشم شما کاهش پیدا می کند.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

گل در بر و می در کف و معشوق به کام است***سلطان جهانم به چنین روز غلام است

گو شمع میارید در این جمع که امشب***در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است

تعبیر: بخت بسیار خوبی نصیبتان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. او در همه حال با شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود. دل ویرانه تان را سامان می بخشد. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار بشارتی به شما می دهند که لیاقت این بشارت را دارید چون مقامتان نزد خداوند بسیار بالاست.

 

فال حافظ با طالع بینی روز دوشنبه 31 خرداد 95

فال روز متولدین مهر:

بالاخره پس از مدت ها مسیری که به سوی موفقیت می رود را باز یافته اید و اوضاع دارد روبراه می شود، اما توجه داشته باشید که این اتفاق قرار نیست در یک شب بیفتد و باید صبور باشید. این که بدانیددر کارتان چه می خواهید و هدف مشخصی برای خودتان تعیین کنید کلید موفقیتتان خواهد بود. زندگی خانوادگیتان نیز روند رو به رشدی پیدا کرده است. روابطتان با همسرتان بهتر از قبل شده است و اکنون با از بین رفتن موانع و مشکلات قدیمی زندگی مشترکتان نیز بهبود خواهد یافت. زندگی برای شما لذت بخش تر خواهد شد، زمان درخشش شما بالاخره فرا رسیده است. اگر به جای حرف دیگران به غریزه خود اعتماد کنید وجدان بسیار راحتتری خواهید داشت.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

صنما با غم عشق تو چه تدبیر کنم***تا به کی در غم تو ناله شبگیر کنم

دل دیوانه از آن شد که نصیحت شنود***مگرش هم ز سر زلف تو زنجیر کنم

تعبیر: برای حل مشکلات خودتان هیچ تدبیری نمی کنید. دست به دعا برنداشته اید ولی کاری انجام نمی دهید. فرصتا به دست نمی آورید تا جبران کنید اما بدانید که مشکلاتتان زمانی حل می شود که همت کنید و دلتان را صاف نمائید و ایمانتان را هم از دست ندهید. به حرف کسانی که می خواهند راه های نادرست پیش پایتان بگذارند گوش ندهید موفق می شوید

 

فال حافظ با طالع بینی روز دوشنبه 31 خرداد 95

فال روز متولدین آبان:

امروز نگاهی عمیق و جدی به اینکه چگونه خودتان را بیان می کنید داشته باشید. شاید این لحن تمسخرآمیز و تهاجمی شما است که باعث می شود نتیجه دلخواهتان را در مکالمات نگیرید. در مکالمه کافی است رک باشید و حرفتان را مستقیم بزنید. چنانچه در حال نوشتن چیزی هستید، چه در حال نوشتن متنی خلاقانه مثل داستان و چه متنی مثل گزارش کار هستید، امروز برای ادامه آن حوصله ندارید، حق هم دارید، آخر هفته و وقت استراحت است، فردا ادامه خواهید داد. امروز روز خوبی برای بررسی زندگی مشترکتان است و زمان خوبی است برای این که ببینید اوضاع روبراه است یا خیر. می توانید همراه با همسرتان به سینما بروید و یا یک شب رمانتیک را در منزل بگذرانید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ای پیک راستان خبر یار ما بگو***احوال گل به بلبل دستان سرا بگو

ما محرمان خلوت انسیم غم مخور***با یار آشنا سخن آشنا بگو

تعبیر: خوش به حال شما که دوستان و اطرافیانتان واقعا همراه و محرم رازتان می باشند. پس چرا ناراحتید و همه را نگران کرده اید. کسی از شما عنایت و یاری دارد در حق او کوتاهی نکنید که چند برابر بخشش تان در جایی دیگر جبران می شود

 

فال حافظ با طالع بینی روز دوشنبه 31 خرداد 95

فال روز متولدین آذر:

شما مدام در درون تان سئوال های بسیاری را از خود می پرسید و بدون اینکه جوابی برای آنها داشته باشید از زندگی تان دلسرد می شوید. برای این که از این احساس دور شوید توصیه می کنیم در برابر اتفاقات زندگی تان، رفتار ها و گفتار دیگران خنثی عمل کنید تا بتوانید زندگی تان را کنترل کنید. با اینکه شما طبیعتا فردی خون گرم هستید اما بهتر است تلاش کنید تا کمی خون سرد شوید، خون سرد بدین معنا که در برابر رفتار دیگران ناراحت و غصه دار نشوید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ما شبی دست برآریم و دعایی بکنیم***غم هجران تو را چاره ز جایی بکنیم

دل بیمار شد از دست رفیقان مددی***تا طبیبش به سر آریم و دوایی بکنیم

تعبیر: شما را به خاطر کاری که نکرده اید متهم کرده اند. دست به دعا بردارید، فقط اوست که می تواند به شما کمک کند و مرهم دل بیمارتان باشد. در موقعیتی قرار م گیرید که باید خودتان را و هنرهایتان را نشان دهید نکند که خطا رفته باشید و دوباره همه چیز را خراب کنید. حوصله به خرج دهید. همای سعادت روی شانه های شما نشسته است به شرطی که به خدا بیشتر نزدیک شوید.

 

فال حافظ با طالع بینی روز دوشنبه 31 خرداد 95

فال روز متولدین دی:

اگرچه ممکن است که شما چراغهای سبز را در پیش روی خود بینید، زیرکانه است که شما هنگامی که چراغهای زرد اخطار روشن شدند فعالیت خود را شروع کنید. اگر شما خیلی سریع به سمت جلو حرکت کنید، خواهید توانست به مقاصد نادرست پایان دهید. حتی اگر شما بخواهید با قبول کردن یک پروژه کارتان را شروع کنید و به هرجهت زمانتان را برای آن نیز بگذارید باز هم شما نمی توانید معجزه کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

در همه دیر مغان نیست چو من شیدایی***خرقه جایی گرو باده و دفتر جایی

دل که آیینه شاهیست غباری دارد***از خدا می طلبم صحبت روشن رایی

تعبیر: بسیار دلتنگ هستید و به دنبال کسی می گردید که درد دلتان را به او بگوئید ولی کسی را پیدا نمی کنید از غصه مثل شمع اب می شوید بدون اینکه پروانه ای پیش رویتان باشد. شاید یار از شما دور باشد ولی خدا با شماست و ندایی در دلتان می گوید که فردایتان حتما” از امروزتان می باشد

 

فال حافظ با طالع بینی روز دوشنبه 31 خرداد 95

فال روز متولدین بهمن:

امروز احساس می کنید همه وزن دنیا روی شانه های شما است. همین باعث می شود تا آهسته تر گام بردارید. در روحیه شما هم اثر منفی دارد زیرا مسوولیت ها برایتان دشوارتر از همیشه به نظر خواهند رسید و این مساله نگرانتان می کند. همه کاری که امروز باید انجام دهید این است که تمرکز خود روی کارهایتان را حفظ کنید. در مورد زندگی عاشقانه خود باید دقیق تر باشید و بیشتر به آن بها دهید. اگر همه زندگی خود را وقف کار کرده اید، امروز با عشقتان وقتی اختصاص دهید و با هم به تحلیل رابطه تان بپردازید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

من که باشم که بر آن خاطر عاطر گذرم***لطف ها می کنی ای خاک درت تاج سرم

دلبرا بنده نوازیت که آموخت بگو***که من این ظن به رقیبان تو هرگز نبرم

تعبیر: اینقدر خودتان را دست پائین نگیرید. شما هم می توانید مثل دیگران کاری کنید که پولدار و با مقام شوید کمی همت لاز است و امید داشته باشید. نماز و ایمان فراموشتان نشود. زمانی به وصال یار و حاجتتان می رسید که تمام سعی و اهتمام خود را به کار ببندید.

 

فال حافظ با طالع بینی روز دوشنبه 31 خرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

ما می دانید که چیزی در حال تغییر کردن است، اما هنوز نمی توانید بگویید که آن چیز چیست. در این میان احساسات شما خیلی خشن شده اند؛ امروز شما در موقعیت حساسی هستید، برای اینکه نمی دانید که چگونه باید احساسات خود را ابراز کنید. به جای اینکه متکی به کلمات باشید، ضرب المثل « دو صد گفته چون نیم کردار نیست» را همیشه در خاطر داشته باشید. بعد از این هر وقت که لازم شد می توانید مقصود خود را بیان کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

چو دست بر سر زلفش زنم به تاب رود***ور آشتی طلبم با سر عتاب رود

چو ماه نو ره بیچارگان نظاره***زند به گوشه ابرو و در نقاب رود

تعبیر: هر تیری که می اندازی به سنگ می خورد و نمی توانی به مراد دلت دست پیدا کنی. گاهی برای تفریح کارهایی می کنی که خیلی زود هم پشیمان می شوی. اصلا” فکر نمی کردی که راه عشق اینقدر سخت باشد. از خدا بخواه تا راه راست را به تو نشان دهد تا بتوانی راحت تر به معشوق برسی.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان