ramazan
ramazan

فال حافظ با طالع بینی روز سه شنبه 1 تیر 95

فال حافظ با طالع بینی روز سه شنبه 1 تیر 95

فال روز متولدین فروردین:

امروز بالاخره زحمات این چند وقت اخیر شروع به نتیجه دادن خواهند کرد و پاداش تلاش های خود را خواهید گرفت. اگر هم تا بحال تغییر برنامه ای در کار نبوده است امروز ممکن است با گرفتن ترفیع و افزایش مسئولیت ها درآمد شما هم افزایش پیدا کند. ایجاد تعادل بین کار و مسائل خانوادگی کمی سخت خواهد بود. باید با همسرتان در مورد تقسیم وظایف به طور جدی صحبت کنید تا بتوانید بدون مشکل به وظایف خود در خانه و محل کار رسیدگی کنید. تا آخر این هفته از زندگی خود می توانید به راحتی لذت ببرید و اوضاع همانطور که دلتان می خواهد است، تنها کافی است خودتان را از افرادی که ناراحتتان می کنند دور نگه دارید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

کنون که در چمن آمد گل از عدم به وجود***بنفشه در قدم او نهاد سر به سجود

بنوش جام صبوحی به ناله دف و چنگ***ببوس غبغب ساقی به نغمه نی و عود

تعبیر: حالا که فرصتی پیش آمده به نحو احسن از آن استفاده کن. این فرصت کوتاه است. در این مدت زمان کوتاه دولت و مال زیادی به دست خواهی آورد و این مال و مکنت نکند که تو را از دین جدا کند و خدا را فراموش کنی. همت و هر آنچه از خدا می خواهی بطلب

 

فال حافظ با طالع بینی روز سه شنبه 1 تیر 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما در موقعیتی قرار گرفته اید که به تفریحات و شادی بیشتری احتیاج دارید و امرزو باید تصمیم بگیرید از کارهایی که در سابق انجام می دادید دوری کنید و کارهای جدیدی را آغاز کنید. شما در حقیقت می دانید که باید چه کارهایی را انجام دهید اما از انجام آنها واهمه دارید اما باید زندگی جدیدی را شروع کنید و امروز این جرات و شهامت را در خود زنده سازید. زیرا اگر این جرات را در خود بیدار نسازید، سلامتی شما با مشکل جدی مواجه خواهد شد . اگر این کار را انجام دهید تغییر ژرفی در ندگیتان حاصل می شود.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

بازآی ساقیا که هواخواه خدمتم***مشتاق بندگی و دعاگوی دولتم

زان جا که فیض جام سعادت فروغ توست***بیرون شدی نمای ز ظلمات حیرتم

تعبیر: در این فکر هستی که مه چیز را از نو شروع کنی تا جبران مافات گردد. هر چند که گناهکاری ولی راه توبه را پیش گرفتهای و از این به بعد رحمت خداوند شامل حالت می شود. خودت ذا به دست سرنوشت بسپار. اگرچه خسته و ضعیف شده ای ولی با کی همت باز هم جوان و پرانرژی م شوی به تمام اهداف و مقاصد خود می رسی. مطمئن باش آنقدر عمر می کنی که به آرزوهایت برسی

 

فال حافظ با طالع بینی روز سه شنبه 1 تیر 95

 

فال روز متولدین خرداد:

اگر امروز در محل کارتان گامی استوار و محکم بردارید بهتر می توانید کارکنید؛ تا آنجایی که می بینید تمام کارهایتان را زودتر از آنچه انتظار داشتید به پایان رسانده اید. قبل از آغاز هر پروژه جدیدی خوب است که مطمئن شوید تمام ابزار و تجهیزات را آماده کرده اید. قبل از اینکه شروع به کار کنید بیندیشید و مطمئن شوید که همه جوانب کار را در نظر گرفته اید. اگر قبل از هر کاری اول وظایفی که در خانه دارید را انجام دهید خود و دیگران را از یک دردسر و گرفتاری بزرگ نجات داده اید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

گر ز دست زلف مشکینت خطایی رفت رفت***ور ز هندوی شما بر ما جفایی رفت رفت

برق عشق ار خرمن پشمینه پوشی سوخت سوخت***جور شاه کامران گر بر گدایی رفت رفت

تعبیر: آبی که ریخته شد دیگر جمع نمی شود. کاریست که انجام شده در صدد باش تا جبرانش کنی. هیچ سر بی گناهی بالای دار نمی رود. شما از این ورطه نجات پیدا می کنی. کدورت را با صفای دل به خوبی جواب بده. بندها باز می شوند و تو به آزادی خواهی رسید.

 

فال حافظ با طالع بینی روز سه شنبه 1 تیر 95

 

فال روز متولدین تیر:

امروز دلتان می خواهید در خانه بمانید و تمایل چندانی به فعالیت های اجتماعی ندارید. بد نیست گاهی وقتتان را فقط صرف خانه و خانواده تان بکنید و جایی نروید. احساس می کنید در وضعیت سختی گیر افتاده اید، دلتان می خواهد در زندگیتان تغییر ایجاد کرده و راه جدیدی در پیش بگیرید اما عادت به روال فعلی زندگیتان دست و پایتان را بسته است. این زنجیر ها را بشکنید تا پیشرفت کند فعلی زندگیتان را به یک جهش بزرگ ناگهانی تبدیل کنید. شما عشقتان را همیشه به کسانی که دوست داشته اید ثابت کرده اید، اما گاهی باید این عشق را به زبان آورد. همسرتان را به یک شام دونفره رمانتیک دعوت کنید و به او بگویید که دوستش دارید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

گر من از سرزنش مدعیان اندیشم***شیوه مستی و رندی نرود از پیشم

زهد رندان نوآموخته راهی بدهیست***من که بدنام جهانم چه صلاح اندیشم

تعبیر:  از راهی که می روی می خواهند منصرفت کنند. سرزنشت می کنند و می گویند آخر کار جز بدنامی چیز دیگری نیست. خدت هم بر سر دو راهی مانده ای و بی سر و سامان هستی. فکرت کار نمی کند. همه چیز را به خدا بسپار. او همه چیز را درست می کند و بر همه چیز واقف است و التیام دهنده ی دل پر خون توست.

 

فال حافظ با طالع بینی روز سه شنبه 1 تیر 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

شاید شما دلتان می خواسته که آخر هفته تعطیلات بیشتری داشته باشید، اما شما باید صبر داشته باشید وگرنه یک روز خوب را به طور کامل خراب خواهید کرد. به جای صحبت کردن در مورد اتفاقات بدی که افتاده است، عصبانیت خود را به عملکردی صحیح تبدیل کنید. به کارهایی که می توانید برای بهتر کردن زندگی تان انجام دهید فقط فکر نکنید، بلکه این کارها را همین الان انجام دهید. اگر شما از نارضایتی خودتان نکته مثبتی را بیاموزید، قادر خواهید بود که در روزهای بعدی بیشتر لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

سلام الله ما کر اللیالی***و جاوبت المثانی و المثالی

علی وادی الاراک و من علیها***و دار باللوی فوق الرمال

تعبیر: با ناله و زاری کار به جایی نمی برید دست به دعا بردارید و به خیل بندگان اشفته حال بپیوندید. باقی عمل خویش را که طولانی است به خوبی سپری می کنید. اگر زیان دیده اید در جایی دیگر مالی به شما می رسد. برای رسیدن به حاجاتتان غیر از خدا پیش کسی دست دراز نکنید که به بدنامی ان نمی ارزد.

 

فال حافظ با طالع بینی روز سه شنبه 1 تیر 95

 

فال روز متولدین شهریور:

شما انسانی هستید که قلبی بزرگ، سخاوتمند و بخشنده دارید و با تمام وجود از خودتان برای دوستان و عزیزانتان مایه می کذارید، اما وای به روزی که احساس کنید دارد از شما سوء استفاده می شود، آنگاه هیچ چیز جلوی شما را نخواهد گرفت. اگر این احساس خشم شما را برانگیخته است ممکن است کمی جر و بحث در پیش داشته باشید. روز جمعه خودتان را خراب نکنید و اوقاتتان را به خاطر کسانی که ارزشش را ندارند تلخ نکنید. مسائل و مشکلات بخش جدایی ناپذیر در هر رابطه عاطفی هستند، به جای این که در چنین وضعیتی از کاه کوه بسازید سعی کنید به اعصابتان مسلط باشید، از موقعیت به وجود آمده درس بگیرید و از گرفتن هرگونه تصمیم ناگهانی خودداری کنید. اگر امروز خودتان را کنترل نکنید فردا مجبور به منت کشی خواهید شد.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانی***گذر به کوی فلان کن در آن زمان که تو دانی

تو پیک خلوت رازی و دیده بر سر راهت***به مردمی نه به فرمان چنان بران که تو دانی

تعبیر: شما همچون زمین تشنه ای هستید که با قطره قطره ی باران سراب می شود و همچون پرنده ایی که آرزوی پرواز دارد. این امیدواری است که نجات بخش شماست. سرگشتگی تان از فرمانبرداری از نادانان است. پس زیرک باشید معامله ای انجام خواهید داد که بسیار سودمند و ناجی شما از بند گرفتاری است.

 

فال حافظ با طالع بینی روز سه شنبه 1 تیر 95

 

فال روز متولدین مهر:

شما امروز نمی توانید هرکاری که دلتان می خواهد انجام دهید، برای اینکه امکان دارد امکانات مالی تان نتوانند خیلی شما را به جلو ببرند. به جای اینکه به هر پیشنهادی جواب مثبت داده و بعد فکر کنید که چگونه می توانید از پس این مسئولیتهای بزرگ برآیید، قبل از اینکه دست به اقدامی بزنید از حجم برنامه هایتان کم کنید. اهل عمل بودن بهتر از این است که در طول مسیر تغییر جهت بدهید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

هر نکته ای که گفتم در وصف آن شمایل***هر کو شنید گفتا لله در قائل

تحصیل عشق و رندی آسان نمود اول***آخر بسوخت جانم در کسب این فضایل

تعبیر: پشیمانی سودی ندارد. راهی را ک رفته ای تا آخر باید بروی هر چند که راهی سخت می باشد به تجربه اش می ارزد. کناره نگی کسی به تو کمک نمی کند. الان وقت فکر کردن و عمل کردن است. انسان با اراده ای هستی و اگر بخواهی کاری را انجام دهی طوفان به پا می کنی.

 

فال حافظ با طالع بینی روز سه شنبه 1 تیر 95

 

فال روز متولدین آبان:

اگر امروز خیلی فرصت خودنمایی ندارید، بهتر است روی مسایل مالی و دارایی های خود متمرکز شوید. بهتر است نگاه خود به مسایل زندگی را توسعه دهید. اگر حتی توان تمرکز روی مسایل مهم را ندارید، نقشه های ذهنی خود را یادداشت کنید تا سر فرصت و در یک زمان مناسب در مورد آن فکر و همه جزئیات آنها را بررسی کنید. بد نیست امروز بیشتر شنونده باشید و حرف هایی که دیگران می گویند را بدون هیچ واکنش منفی یا جبهه گرفتن در مقابلشان، قبول کنید. این را به خاطر داشته باشید همیشه از میان حرف های اطرافیان می توان مسایل تازه ای آموخت.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

بی مهر رخت روز مرا نور نماندست***وز عمر مرا جز شب دیجور نماندست

هنگام وداع تو ز بس گریه که کردم***دور از رخ تو چشم مرا نور نماندست

تعبیر: زندگی بدون او برایت میسر نیست. غم دوری و هجران را نمی توان تحمل کنی ولی فعلا” چاره ای جز این نداریو با گریه و زاری کردن کاری درست نمی شود. شاید در آینده وصال یار میسر شود. با امید رسیدن به مقصود با مرگ دست و پنجه نرم کن.

 

فال حافظ با طالع بینی روز سه شنبه 1 تیر 95

 

فال روز متولدین آذر:

این آخر هفته برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود. برای این که از تمام آنچه که زندگی به ما هدیه می دهد بهره ببریم، باید ببینیم چه چیزهایی دیگر کارایی مورد نظر را ندارند. امروز برای شما روز رهایی و پیش رفتن است. به وابستگی های عاطفی خود به شکلی منطقی فکر کنید. با شرکت در کلاس یوگا، پیاده روی طولانی مدت در طبیعت و یا گفتگو با کسی که به او اعتماد دارید خودتان را آرام کنید. باید خیلی زود خودتان را از آنچه دست و پایتان را می گیرد رها کرده و آغوشتان را به سوی آنچه پیش رویتان است باز کنید. شاید ریلکس کردن به نظرتان سخت بیاید، اما حداقل کمی دراز بکشید تا باتری هایتان شارژ شوند. در مورد قوانین رابطه خود با همسرتان صحبت کنید و حدود را مشخص کنید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

مرا به رندی و عشق آن فضول عیب کند***که اعتراض بر اسرار علم غیب کند

کمال سر محبت ببین نه نقص گناه***که هر که بی هنر افتد نظر به عیب کند

تعبیر: به زمین و زمان چنگ انداخته ای و به زور می خواهی همه چیز را به دست بیاوری. تا راه راست نروی و سر بر آستان خداوند فرود نیاوری به مرادت نمی رسی. کلید گنج خوشبختی تو قدم گذاشتن در راه راست می باشد.

 

فال حافظ با طالع بینی روز سه شنبه 1 تیر 95

 

فال روز متولدین دی:

امروز همراه با آغاز هفته چاش هایی در محل کار برای شما پیش می آید، اما با اعتمادی که به توانایی های حرفه ای خود دارید به راحتی می توانید اوضاع را تحت کنترل خودتان دربیاورید. حتی می توانید فرمالیته اداری که تا به حال مانع رسیدگی شما به اصل امور شده است را دور بزنید. همچنین امروز بالاخره از پس مانعی که چندین هفته است بر سر راه پیشرفت شما قرار گرفته است برخواهید آمد؛ نترسید و با قدرت تام پیش بروید شما قدرت و انرژی لازم برای انجام این کار را دارید. شادی ناشی از موفقیت های امروزتان را با عشقتان شریک شوید. حتی می توانید او را به یک شام خوب در رستوران مورد علاقه اش دعوت کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

همای اوج سعادت به دام ما افتد***اگر تو را گذری بر مقام ما افتد

حباب وار براندازم از نشاط کلاه***اگر ز روی تو عکسی به جام ما افتد

تعبیر: تقاضای خویش را بلند بگو تا شاید کسی حرف هایت را بشنود و یا اینکه شکار به دام تو بیافتد یعنی ایکه به مقصد برسی. این فال را هم به این امید باز کرده ای که دولت و شام نصیبت شود. پس آن روز بسیار نزدیک است و تو به بلندترین جای خوشبختی و مقام دست پیدا می کنی

 

فال حافظ با طالع بینی روز سه شنبه 1 تیر 95

فال روز متولدین بهمن:

امروز این سوال را از خود بپرسید: دقیقا از دنیا چه می خواهید؟ همیشه در حال دویدن به سمت جلو هستید اما خودتان هم نمی دانید مسیری که انتخاب کرده اید درست است یا خیر. امروز سرعت قدم های خود را کم کنید. کمی با خودتان صادق باشید و همه روحیاتتان را بی پرده و بدون ترس برای خودتان باز کنید. در رابطه عاطفی خود باید تجدیدنظر کنید. رفتار خود را تغییر دهید تا همه چیز خیلی بهتر پیش برود. اگر مشکلی وجود دارد، احتمالا به رفتار و دیدگاه شما ارتباط مستقیم دارد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

روضه خلد برین خلوت درویشان است***مایه محتشمی خدمت درویشان است

گنج عزلت که طلسمات عجایب دارد***فتح آن در نظر رحمت درویشان است

تعبیر: فریب مال و منال دنیا را نخور و در پی آرزوهای دور و دراز نباش. با قناعت و سادگی زندگی کردن بهتر از زندگی ای است که هر روزش پر از سختی و غم است. تکبر و غرور را رها کن و با ایمان باش

 

فال حافظ با طالع بینی روز سه شنبه 1 تیر 95

 

فال روز متولدین اسفند:

امروز ممکن است از جانب دوستان و خانواده مورد حمایت قرار بگیرید، اما برای تان سخت است که حمایت بی دریغ آن ها را به راحتی بپذیرید. از این که می ببینید دیگران فکر می کنند به کمک احتیاج دارید ناراحت می شوید، اما بهتر است این رفتارها را کنار بگذارید. برای این که مشکلات تان را حل کنید باید پیشنهاد همکاری دیگران را با آغوش باز بپذیرید. پس اجازه دهید که دیگران هم در موفقیت شما شریک شوند.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

سال ها دل طلب جام جم از ما می کرد***وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد

گوهری کز صدف کون و مکان بیرون است***طلب از گمشدگان لب دریا می کرد

تعبیر: دست نیاز کسی را رد نکنید. اگر مشکلی دارید فقط رو به سوی خدا کنید که او حلال مشکلات است. در همه حال با خدا باشید کسانی هستند که شما را بازیچه قرار می دهند، به آنان اطمینان ننید زیرا اسرار شما را فاش می کنند و باعث ناراحتی تان می شوند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان