توهین بی شرمانه یک استاندار به مردم فارس (عکس)

توهین بی شرمانه یک استاندار به مردم فارس (عکس)

معاون سیاسی – امنیتی استانداری فارس در واکنش به حرامی و دزد خواندن مردم فارس از سوی استاندار هرمزگان، گفت: بنده به عنوان یک مسئول وزارت کشوری به دلیل کاربرد چنین الفاظ سخیفی از سوی استاندار هرمزگان از مردم استان فارس عذرخواهی می کنم.

 

هادی پژوهش در جمع خبرنگاران با اشاره به واکنش استاندار هرمزگان در خصوص الحاق فارس به دریا بیان کرد: استاندار هرمزگان به عنوان نماینده ارشد دولت در استان نه شأن شخصی، نه حقیقی و نه حقوقی اش ایجاب نمی کند که اینگونه صحبت کند.

 

وی افزود: بدترین سخن یا کلامی که یک شخص می تواند به زبان بیاورد همین است و متاسفانه استاندار هرمزگان بدترین لحن و سخیف ترین ادبیات را نسبت به مردم فارس به کار برده است.

 

 

توهین بی شرمانه یک استاندار به مردم فارس (عکس)

 

معاون سیاسی – امنیتی استانداری فارس ادامه داد: مردم ایران چه در فارس چه در هرمزگان و چه در آذربایجان همه شریف هستند و حرمت دارند، ما حق نداریم با استفاده از جایگاه و موقعیت خود به مردم توهین یا اساعه ادب کنیم.

 

به گزارش نازوب، استاندار هرمزگان با حضور در روستاهای الحاقی به فارس، مردم این استان را «حرامیان» و «دزدانی» خطاب کرد که برای رسیدن به دریا، شبانه و به صورت غیرقانونی وارد خاک هرمزگان شده اند.

 

این توهین های ناروا نسبت به مردم فارس در حالی مطرح میشود که بر اساس مصوبه وزارت کشور، روستاهای تمبو شمالی، تمبو جنوبی، اکبری، فارسی و سروباش، از دهستان بهدشت بخش کوشکنار شهرستان پارسیان استان هرمزگان منتزع و به دهستان حومه بخش مرکزی شهرستان لامرد فارس الحاق می شود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان