ramazan
ramazan

فال حافظ و طالع بینی روز 5 شنبه 3 تیر 95

فال حافظ و طالع بینی روز 5 شنبه 3 تیر 95

فال روز متولدین فروردین:

شما اکنون به روابط تان امیدوار هستید اما ممکن است هنوز احساسات تان در نوسان باشد چرا که ماه به هفتمین خانه از “شرکا” شما وارد می شود. شما احتمالا بیش از حد نسبت به نتایج دل کندن و رها سازی حساس هستید. بنابراین اگر شخصی کاری انجام داد و شما را در آن دخالت نداد موضوع را بیش از حد شخصی نکنید و تصمیم نگیرید که دوستی تان را بهم بزنید. به دوستان تان آزادی دهید و در عین حال به آنها اعتماد داشته باشید همانطور که دوست دارید آنها نسبت به شما همین رفتار را داشته باشند.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت

نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت

تعبیر: هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آنها را نخور. خودت گره ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود و تو به کام دل خود می رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن.

 

فال حافظ و طالع بینی روز 5 شنبه 3 تیر 95

 

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

اگرچه صحبت کردن در مورد احساسهایتان می تواند تفکرات منفی را از شما دور کند، اما باید حواستان باشد که بیش از اندازه نیز در مورد آنها صحبت نکنید. شما ناخواسته نیروی خودتان را از دست خواهید داد مگر اینکه بخشی از آن را به خودتان اختصاص بدهید. بدون رودربایستی از وسوسه درمیان گذاشتن اطلاعات شخصی تان با دیگران، فقط به خاطر اینکه دیگران شما را بیشتر دوست داشته باشند، دوری کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

زلف آشفته و خوی کرده و خندان لب و مست***پیرهن چاک و غزل خوان و صراحی در دست

نرگسش عربده جوی و لبش افسوس کنان***نیم شب دوش به بالین من آمد بنشست

تعبیر: چرا کاری را که به نفع تو نیست انجام می دهی و چیزی را که ارزشی ندارد به بهای گزاف می خواهی به دست آوری. گره کارت به دست خودت باز می شود. پس منتظر غیب منشین. متکی به بازوی خودت باش تا به مراد خود برسی.

 

فال حافظ و طالع بینی روز 5 شنبه 3 تیر 95

 

فال روز متولدین خرداد:

جهان بیرونی انسانها، مکان ها و اشیاء موضوعاتی نیستند که در حال حاضر برای شما اهمیت داشته باشند. حادثه های زیادی برای مرزهای نامحسوس ذهن شما اتفاق افتاده است. این موضوع می تواند محرکی برایتان باشد، برای اینکه شما از تسلیم شدن در برابر خواسته هایتان هراس دارید. اجازه ندهید که ترسهای قدیمی جای خوشی های کنونی تان را بگیرند.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

من و انکار شراب این چه حکایت باشد***غالبا این قدرم عقل و کفایت باشد

تا به غایت ره میخانه نمی دانستم***ور نه مستوری ما تا به چه غایت باشد

تعبیر: به عقل خودتان اعتماد ندارید و درایتتان را منکر می شوید. کارهای خودتان را که بسیار خوب هم هستند پنهان می کنید. لطف خدا همیشه با شماست. در هر کاری از هدایت بزرگان استفاده می کنید تا از نادانی رهایی یابید. غصه هایتان برطرف می شود به شرط آنکه دست از شکایت برداری

 

فال حافظ و طالع بینی روز 5 شنبه 3 تیر 95

 

فال روز متولدین تیر:

شاید امروز بوسیله ی ستاره بخت خود توانسته باشید میزان دارایی خود را حساب کنید یا شرایط مالی خود را بدانید و بخواهید که به مرخصی که آرزوی آن را داشتید بروید. اما یک مرتبه وقتی پی می برید که شرایط واقعی شما آن چیزی نیست که می خواستید، دلسرد بشوید. ناراحت نباشید، پولهای خودتان را می توانید روی پولهایی که بعداً می خواهید بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

حجاب چهره جان می شود غبار تنم***خوشا دمی که از آن چهره پرده برفکنم

چنین قفس نه سزای چو من خوش الحانیست***روم به گلشن رضوان که مرغ آن چمنم

تعبیر:  معنویت شما بسیار عالی است و دنیای فانی را جز قفسی تنگ برای خود چیز دیگری نمی بینید. خودتان را لایق چیزهایی می دانید که باقی است نه از بین رفتنی. همیشه در این فکرید که چرا از بعضی کارها غافل مانده اید. به زیارت کعبه مشرف می شوید و تنه آرزویتان رسیدن به حق تعالی می باشد و بس

 

فال حافظ و طالع بینی روز 5 شنبه 3 تیر 95

 

 

 فال روز متولدین مرداد:

به نظر می رسد که شما نسبت به قبل نافرمان تر شده اید، برای اینکه شما نمی توانید به درستی منظور خود را بیان کنید. شما قادر هستید در مورد مسائلی صحبت کنید که به شما ربطی ندارند، بنابراین ممکن است نتوانید آنها را سانسور کنید. متأسفانه ممکن است دیگران منظور شما را به درستی متوجه نشوند، بنابراین باید روش خود را تغییر داده و عقیده های متفاوت را بپذیرید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

رفتم به باغ صبحدمی تا چنم گلی***آمد به گوش ناگهم آواز بلبلی

مسکین چو من به عشق گلی گشته مبتلا***و اندر چمن فکنده ز فریاد غلغلی

تعبیر: هر کاری را که می خواهید انجام دهید در موردش کمی فکر و تامل کنید اگر عجله کنید باعث پشیمانی تان می شود پس از فضل و عقل خودتان استفاده کنید. کمی هم صبر کنید به آنچه که اراده کرده اید می رسید. در این راه سختی و ضرر زیادی می کشید ولی می ارزد. امید داشته باشید و روزگارتان تغییر می کند

 

فال حافظ و طالع بینی روز 5 شنبه 3 تیر 95

 

فال روز متولدین شهریور:

شما عاشق مردم هستید. داشتن دوستان فراوان به اندازه هوایی که برای نفس کشیدن می خواهید برای شما ضروری است، اما از اینکه به کسی نیاز و یا وابستگی احساسی داشته باشید خوشتان نمی آید.امروز این مسئله ذهنتان را به خودش درگیر می کند و برخی از روابطتان را از نظر خواهید گذراند، هرچند این مسئله ناراحت کننده خواهد بود، اما به شما کمک می کند روابطی پایدارتر را آغاز کنید. در محل کار روز آرامی را پیش رو خواهید داشت و شب نیز در خانه اوضاع روبراه خواهد بود. سر راه شامتان را بخرید و به خانه ببرید با همسرتان بخورید و یک فیلم خوب نیز تماشا کنید. اگر هم مجردید همین کار را بکنید، ولی شام را تنهایی بخورید و یک فیلم کمدی رمانتیک هم تماشا کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

به دام زلف تو دل مبتلای خویشتن است***بکش به غمزه که اینش سزای خویشتن است

گرت ز دست برآید مراد خاطر ما***به دست باش که خیری به جای خویشتن است

تعبیر: با هر کس طرح دوستی نریز که هر چه صدمه دیده ای از دوست بد بوده است. در عشق شکست خورده ای. اما همه چیز دوباره رو به راه می شود. عشق پاک و بی آلایشت را نصیب هر کسی نکن زیرا آنان ظاهر خوب و باطنی تیره دارند. در زمان احتیاج هم در هر خانه ای را نزن که حاجت تو در زور بازویت می باشد

 

فال حافظ و طالع بینی روز 5 شنبه 3 تیر 95

 

 

فال روز متولدین مهر:

امروز به لطف وضعیت کیهانی سرشار از احساسات خوب هستید و روزی بسیار مناسب برای وقت گذراندن با کسی است که دوستش دارید. غیبت کردن های مسخره در حال حاضر جایی در دنیای شما ندارند و بیشتر ترجیح می دهید در مورد اهدافتان و آینده صحبت کنید. امروز سعی کنید وقتتان را تنها با نزدیک ترین افراد زندگیتان بگذرانید، چرا که از آن روزهایی است که ممکن است راز بزرگی از دهانتان در برود. امروز با احساسات عمیق درونیتان ارتباط برقرار کنید تا خلاقیتتان اوج بگیرد. امروز در مورد ارزش ها و اعتقاداتتان با عشقتان حرف بزنید و حقایق را با او در میان بگذارید. اما ممکن است با انجام این کار چیز غیرمنتظره ای کشف کنید. متاهل ها بهتر است کمی بیشتر برای زندگی جنسیشان وقت بگذارند.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

دلم رمیده لولی وشیست شورانگیز***دروغ وعده و قتال وضع و رنگ آمیز

فدای پیرهن چاک ماه رویان باد***هزار جامه تقوا و خرقه پرهیز

تعبیر: رضایت به رضای خدا باشد. آنچه سرنوشت برایت رقم زده همان می شود. تنها کاری که از دستت برمیاید این است که به درگاه خداوند دعا کنی تا شاید سرنوشت به میل خودت برگردد. همیشه امید داشته باش و به وعده های دروغین و رنگارنگ دیگران توجهی نکن.

 

فال حافظ و طالع بینی روز 5 شنبه 3 تیر 95

 

 

فال روز متولدین آبان:

امروز بعد از مدتها مسائل کاری در مقایسه با مسائل شخصی و زندگی اجتماعی اولویت خود را از دست خواهند داد، اما درست وقتی که می خواهید بیخیال مسئولیت های کاریتان شوید ایده های تازه ای به ذهنتان خواهند رسید که بلافاصله باید عملی شوند و نمی شود آنها را منتظر گذاشت. ببینید همه کارهایی که باید انجام می داده اید را عملی کرده اید، مبادا کاری از قلم بیفتد. توجه به جزئیات است که می تواند شما را در مقایسه با رقیبی که به نظرتان خیلی قوی است جلو خواهد برد. ماه آینده را ماه «سنجش دوستان» قرار داده و بررسی کنید کدام دوستانتان را می توانید دوست واقعی بنامید و سعی نید بیشتر با آنها رفت و آمد کنید. اگر رابطه عشقی جدیدی را آغاز کرده اید زیاد تند پیش نروید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت

تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود.

 

فال حافظ و طالع بینی روز 5 شنبه 3 تیر 95

 

فال روز متولدین آذر:

زمان جشن و پایکوبی است. خوشبختانه همه چیز بر وفق مراد است. روحیه تان حسابی خوب خواهد بود و خوش بینی نیز مزید بر علت می شود تا از همه لحظه های امروز استفاده کنید. اگر پروژه ای را از قبل آغاز کرده اید و هنوز به انجام نرسیده، امروز زمان آن است که آن را تمام کنید. یا اینکه حتی امروز می توانید یک پروژه کاری عالی را آغاز کنید. امروز قدم های مثبتی در زمینه پیشرفت خود می توانید بردارید. هر چه بیشتر بی خیال جزئیات شوید، سریع تر به اهداف و خواسته های خود خواهید رسید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

مزن بر دل ز نوک غمزه تیرم***که پیش چشم بیمارت بمیرم

نصاب حسن در حد کمال است***زکاتم ده که مسکین و فقیرم

تعبیر: آنقدر که به فکر دیگرانی به فکر خودتنیستی و فقط به این فکر می کنی به عهدی که با دوستانت بسته ای عمل نمایی. در این روزگار پر غوغا بهت اس بیشتر به فکر خود باشی تا بتوانی گلیمت را از آب بیرون بکشی. خودت را دست کم نگیر مطمئن باش صدای تو به خدایت می رسد.

 

فال حافظ و طالع بینی روز 5 شنبه 3 تیر 95

 

 

فال روز متولدین دی:

ممکن است احساس کنید که نیاز است در رابطه با کاری که اخیرا انجام داده اید توضیحی بدهید اما قبل از اینکه احساس پشیمانی و تاسف کنید انگیزه خود را از این کار مشخص کنید. اگر واقعا از حدو حدود خود خارج شده اید عذرخواهی لازم است. اما کاری انجام ندهید که بعد وانمود کنید از انجام آن متاسف هستید. به یاد داشته باشید شما مسئول این نیستید که دیگران چگونه به رویکرد مستقیم شما واکنش نشان می دهند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

چه مستیست ندانم که رو به ما آورد***که بود ساقی و این باده از کجا آورد

تو نیز باده به چنگ آر و راه صحرا گیر***که مرغ نغمه سرا ساز خوش نوا آورد

تعبیر: همه چیز به خیر و خوبی تمام می شود. عجله نکن گره از کار بسته ی تو باز می شود. یک خبر خوش در راه است. منتظر باش. با شنیدن این خبر بیماریت نیز شفا پیدا می کند ولی یادت باشد نذری که کرده ای حتما” ادا کنی. وعده ای هم که داده ای بجا آور دولت دو در خانه ی شماست.

 

 

فال حافظ و طالع بینی روز 5 شنبه 3 تیر 95

 

 

فال روز متولدین بهمن:

یکی از اعضای خانواده و یا همسایه هایی که برای شما عزیز هستند مجبور به جابجایی و رفتن به جایی دور از شما خواهد شد. این از لحاظ احساسی برای شما بسیار سخت خواهد بود چرا که دلتان نمی خواهد شخصی که برایتان عزیز است از شما دور باشد. اما این می تواند درس خوبی برای یاد گرفتن جدایی برای شما باشد. ممکن است مدتی ذهنتان درگیر این موضوع باشد، اما عادت می کنید هر چند به مذاقتان خوش نیاید. در نیمه دوم روز سعی کنید در خانه نمانید، چرا که ممکن است بحث و دلخوری پیش بیاید و بعد از ظهر روز تعطیل را دلگیرتر از آنچه هست بکند. از خانه بیرون بروید و از هوای زیبای بهاری همراه با عشقتان لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد

آن که یک جرعه می از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد

تعبیر: در جمع آوری پول و ثروت خیلی زیاده روی می کنی. بیش از اندازه برایت دردسر ساز می شود. قسمتی از مالت را انفاق کن آن وقت است که به مقاصد دیگر خود هم می رسی. مدعی هستی که مظلوم واقع شده ای اما اینطور نیست بلکه یک عده هستند که زیردست تو مظلوم واقع می شوند و تو به آنها فکر نمی کنی. مردم دار باش. کرم داشته باش. تو هم بنده ی خدا باش تا همیشه از خوبی زبانزد باشی

 

فال حافظ و طالع بینی روز 5 شنبه 3 تیر 95

 

 

فال روز متولدین اسفند:

امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می شود، آماده اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می تواند مانع و عامل باز دارنده ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و اگاهانه ایجاد کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

تعبیر: رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان