فال حافظ و طالع بینی روز پنج شنبه 10 تیر 95

فال حافظ و طالع بینی روز پنج شنبه 10 تیر 95

فال روز متولدین فروردین:

امروز نمی توانید کمکی بکنید اما هر ایده جزئی را به یک دنیا احتمال تبدیل می کنید. شما توانایی خارق العاده ای برای دیدن کل گیتی در هر قطعه از خاک آن دارید . با اینکه بیشتر از قبل دارید به آن می رسید اما هنوز به هدف خود دست پیدا نکرده اید . اما نگران نباشید ، تلاش زیاد می تواند فرصتهایی را برای شما بوجود بیاورد و منجر به تحقق هدفتان بشود.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

مقام امن و می بی غش و رفیق شفیق***گرت مدام میسر شود زهی توفیق

جهان و کار جهان جمله هیچ بر هیچ است***هزار بار من این نکته کرده ام تحقیق

تعبیر: موفقیت تو به خاطر قاطعیتت می باشد و از فرصت های طلایی که برایت پیش می آید نهایت استفاده کن. آدم دقیقی هستی و عقلت را همیشه بر هوای نفست ترجیح داده ای. در مورد حاجتی که داری عمیقا” تحقیق کن

 

فال حافظ و طالع بینی روز پنج شنبه 10 تیر 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

درحالیکه شما کاملاً در مورد امروز هوشیار هستید و آینده تان را با داشتن تصویری از آن در ذهنتان می توانید ببینید، رویاهای شفافی خواهید داشت. تا زمانیکه شما این رویاها را آشکار نکنید خوش بینی شما می تواند کاملاً تازه بماند، برای اینکه مردم دیگر خیلی زود از تفکرات خیالی شما خسته خواهند شد. بهتراست برخی از اندیشه ها نهفته و فقط برای خودتان باشند.امروز همین طور بی دلیل بسیار حساس شده اید. اما نکته ی مهم این است که نباید به چیزهای منفی فکر کنید، زیرا وضعیت کنونی آن قدرها هم که به نظر می رسد بد نیست. از همه مهم تر این که صادق باشید، هر گونه دور زدن حقیقت نتیجه ی معکوس خواهد داشت. می توانید احساس تان را با دوستی که مورد اعتماد شماست در میان بگذارید، اما حواس تان باشد که که رویاهای تان را از واقعیت ها جدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

خیال نقش تو در کارگاه دیده کشیدم***به صورت تو نگاری ندیدم و نشنیدم

اگر چه در طلبت همعنان باد شمالم***به گرد سرو خرامان قامتت نرسیدم

تعبیر: برای رسیدن به مال دنیا طمع نکن که هر چه بیشتر طمع کنی مال بیشتر از کفت بیرون می رود. نقشه هایت همه نقش بر آب شده است که تقصیر خودت می باشد ولی باز هم نسیم عنایت الهی دل پر خون تو را التیام می بخشد. اراده کرده ای که همه چیز را مثل اول کنی که موفق هم می شوی. انشاالل

 

فال حافظ و طالع بینی روز پنج شنبه 10 تیر 95

فال روز متولدین خرداد:

شما می توانید بی آنکه دیگران را ناراحت کنید و یا شخصی از خود راضی جلوه کنید تواناییها و موفقیت هایتان را به همه نشان بدهید، این خاصیت شماست. این هفته پیشرفتتان به آن راحتی که دلتان می خواهد نخواهد بود و باید برای رسیدن به خواسته هایتان سخت تلاش کنید. امروز تمام روز لبخند به لب داشته باشید، این کار می تواند بسیار تأثیرگذار باشد. اگر در جستجوی کار هستید دهه آخر خرداد می تواند برای شما بسیار خوب باشد، از الان رزومه خود را به روز رسانی و تقویت کنید. اگر حرفی دارید که باید با عشقتان در میان بگذارید خوب فکر کنید و کلمه هایتان را به دقت انتخاب کنید تا بعدا پشیمان نشوید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

یا رب این نوگل خندان که سپردی به منش***می سپارم به تو از چشم حسود چمنش

گر چه از کوی وفا گشت به صد مرحله دور***دور باد آفت دور فلک از جان و تنش

تعبیر: فکر می کنید رسیدن به حاجت محال است ولی به زودی خبری بسیار خوش به شما می دهند. بی قرار و بی تاب شده اید. به هر کس که می رسید می خواهید خبری از او بگیرید اما بدانید انتظار امروز تلخ و وصال فردا بسیار شیرین است. خودتان را به دست سرنوشت سپرده اید و مطمئن هستید هر چه پیش آید رضای حق در اوست

 

فال حافظ و طالع بینی روز پنج شنبه 10 تیر 95

 

فال روز متولدین تیر:

امروز دلتان می خواهد پول زیادی خرج تفریح و یا خرید کنید، کمی تفریح یا خرید بد نیست، اما بهتر است زیاده روی نکنید تا بعدا به مشکل مالی برنخورید. با یک بودجه بندی عاقلانه می توانید پس انداز بیشتری کرده و یک سرمایه گذاری دراز مدت انجام دهید. امروز نیاز زیادی به ریلکس کردن دارید و این برای سلامت شما ضروری است. اگر نامزدتان به شما آرامش می دهد با او ساعات خوشی را گذرانده و لذت ببرید، اما اگر او خودش منبع استرس است بد نیست امروز را به تنهایی بگذرانید! آیا مجرد هستید و کسی چشمتان را گرفته اما پا پیش نمی گذارید؟ بهتر است این کار را بکنید، این می تواند فرصت خوبی برایتان باشد، ستاره هایتان که اینطور می گویند!

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی***هر جا که روی زود پشیمان به درآیی

هش دار که گر وسوسه عقل کنی گوش***آدم صفت از روضه رضوان به درآیی

تعبیر:  دچار وسوسه شده ای بر سر دو راهی مانده ای کاری کن که سر از بهشت در بیاوری نه جهنم. درست است که تشنه هستی ولی نداری و تشنگی بهتر از گناه کردن است. خدا پاداش صبر واجر ثواب تو را می دهد و سربلند از راهی که انتخاب کرده ای در می آیی زیرا فکر درست و راه راست را طی کردی تا خانه ی محزون تو شاد شود

 

فال حافظ و طالع بینی روز پنج شنبه 10 تیر 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

حوادث غیر مترقبه اخیراً شما ر ا شوکه کرده است و امروز زمان از نو سازمان دهی کردن، استراحت و تجدید قوا کردن فرا رسیده است. همان طوری که قلبت را به سوی انرژی مثبت باز می کنی از آزادی ات لذت بر، دلگرمی وکمک دیگران اکنون به یاریت می آیند. خبرهای خوب را بدون مقاومت دریافت کن. خوشبختی شاید در خانه شما را بکوبد، اما مشارکت شما را می خواهد تا اتفاق مهمی برایت بیفتد.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

بهار و گل طرب انگیز گشت و توبه شکن***به شادی رخ گل بیخ غم ز دل برکن

رسید باد صبا غنچه در هواداری***ز خود برون شد و بر خود درید پیراهن

تعبیر: همت داشته باش. دست از غم بردار و بهشادی بپرداز الان وقت پایکوبی است نه گوشه نشینی. طریق راستی و درستی را پیشه کن. آزاده باش و حرف دلت را بزن آنطور که می خواهی باش. طالع شما بسیار مبارک است خبر خوشی به شما می دهند که تمام حزن ها و غم ها یادتان می رود.

 

فال حافظ و طالع بینی روز پنج شنبه 10 تیر 95

 

فال روز متولدین شهریور:

خورشید ماه جوزا در دهمین خانه شغلی ماه تولد شما قرار گرفته است و با اینکه شما در معرض توجه همه هستید، احساس دستپاچگی می کنید. شما به طور ناراحت کننده ای از فداکاریهای شخصی که برای روشن نگه داشتن چراغها در مسیر کاری شما لازم هستند آگاه می شوید. به محدودیتهایتان فکر کنید و تصمیم بگیرید که برای داشتن امنیت مالی و موفقیتهای حرفه ای از چه چیزی حاضرید چشم پوشی کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

به وقت گل شدم از توبه شراب خجل***که کس مباد ز کردار ناصواب خجل

صلاح ما همه دام ره است و من زین بحث***نیم ز شاهد و ساقی به هیچ باب خجل

تعبیر: ا کار زشتی که انجام داده ای بسیار خجالت زده هستی. منتظر بقیه سرنوشت خود باش که هرچه صلاح باشد همان خواهد شد. خودت را بی تفاوت نشان نده ثابت کن از کار که کرده ای خجالت زده هستی. ذات خوبی داری پس به درونت رجوع کن و سیای و ظلمت را از دلت بدر کن و بگذار دلت همچون آب صاف شود.

 

فال حافظ و طالع بینی روز پنج شنبه 10 تیر 95

 

فال روز متولدین مهر:

امروز با هرکسی که با شما برخورد دارد به خوبی برخورد کنید چرا که می توانید دوست هایی بیابید که با موقعیت اجتماعی بالایی که دارند می توانند به شما کمک کنند موقعیت سختی که در فروردین ماه برای شما به وجود آمده است را پشت سر بگذارید. اکنون شانس و ثروت با شما همراه هستند و زمان آن رسیده است که به دنیا نشان دهید چه کسی هستید. زمان آن رسیده است که با تلاش سخت ظاهر خود را بسازید و به دیگران نشان دهید که اگر خودتان بخواهید قادر به انجام چه کارهایی خواهید بود. وقت آن است که بعضی از قانون های بیهوده و دست و پا گیری که برای خود وضع کرده اید را زیر پا بگذارید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

تعبیر: رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.

 

فال حافظ و طالع بینی روز پنج شنبه 10 تیر 95

 

فال روز متولدین آبان:

امروز به راحتی کارهایی که باید انجام دهید را فراموش می کنید، پس بهتر است صبح زود قبل از هر کاری لیستی از کارهایی که باید انجام دهید تهیه کنید و طبق برنامه پیش بروید تا مبادا کاری از قلم بیفتد. تا جایی که می توانید از بحث و مجادله با کسانی که طی روز می بینید دوری کنید و نسبت به آنها صبور باشید. یادتان باشد جواب ابلهان خاموشی است! امروز رابطه شما با کسی که دوستش دارید حال و هوای عجیبی خواهد داشت. شک و تردیدهای احساسی شما با قدرت های ذهنی شما در جدال خواهند بود. مکالماتتان می تواند مبهم باشد و به سادگی سوء تفاهم ایجاد شود. امروز به رابطه شما آسیبی نخواهد زد، اما اگر احتیاط نکنید به درکی که از یکدیگر دارید ضربه خواهد زد.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

هر که را با خط سبزت سر سودا باشد***پای از این دایره بیرون ننهد تا باشد

من چو از خاک لحد لاله صفت برخیزم***داغ سودای توام سر سویدا باشد

تعبیر: هر کس با خدا بود و از راه او بیرون نرفت، غمی بهدل او راه پیدا نمی کند و هر لحظه ی عمر خود را وقف او می نماید. فرصت را غنیمت بدان راه برگشت نداری. آفرین بر تو که عقلت به تو دستور می دهد نه دلت. خواندن نماز و داشتن ایمان راه را برایت هموار می سازد.

 

فال حافظ و طالع بینی روز پنج شنبه 10 تیر 95

 

فال روز متولدین آذر:

اگر شما احساس می کنید که احتمال شکت خوردن وجود دارد، قبل از آنکه دست به کار بشوید در مورد درستی تمام اطلاعات خود اطیمنان حاصل کنید. الان زمان این نیست که بینش خود در مورد حقیقت را تغییر بدهید، برای اینکه حتی اگر خیلی با مهارت هم این کار را انجام دهید، شما واقعاً قادر نیستید توجیه کنید که چگونه بینش خود را به سمت واقعیت متمایل کرده اید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

سال ها دل طلب جام جم از ما می کرد***وان چه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد

گوهری کز صدف کون و مکان بیرون است***طلب از گمشدگان لب دریا می کرد

تعبیر: دست نیاز کسی را رد نکنید. اگر مشکلی دارید فقط رو به سوی خدا کنید که او حلال مشکلات است. در همه حال با خدا باشید کسانی هستند که شما را بازیچه قرار می دهند، به آنان اطمینان ننید زیرا اسرار شما را فاش می کنند و باعث ناراحتی تان می شوند

 

فال حافظ و طالع بینی روز پنج شنبه 10 تیر 95

 

فال روز متولدین دی:

امرور قبل از بررسی کردن فرضیه های خود زود و با عجله تصمیم گیری نکنید. شما درگیر خیالات خود هستید، اما اگر زمان بیشتری را به صحبت کردن با دیگران اختصاص دهید، می توانید ایده های خود را با وارد شدن به بحثهای شگفتی که از نظر تنوع موضوع بسیار گیرا می باشند، ارتقا بدهید. به یاد داشته باشید که ممکن است اطلاعات مهم با صدای خیلی بلند بیان نشوند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

خدا را کم نشین با خرقه پوشان***رخ از رندان بی سامان مپوشان

در این خرقه بسی آلودگی هست***خوشا وقت قبای می فروشان

تعبیر: هر قدر به خدا نزدیکتر شوید درد زمانه را کمتر حس می کنید و هر قدر هم درویشانه زندگی کنید بهتر سر و سامان می گیرید. اما شما فردی عجول و بی طاقت هستید و هر ضرری که می بینید به خاطر عجله ی بی مورد خودتان می باشد. زیاد حرص می خورید از این مسئله حذر کنید. خداهر چه که لایق آن باشید به شما می دهد.

 

فال حافظ و طالع بینی روز پنج شنبه 10 تیر 95

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز بیشتر از همیشه مایل هستید که دوستان تان همراهی تان کنید. در حقیقت الان برای شما بسیار راحت است که برنامه تان را کنار بگذارید و طبق نظراتی که دیگران به شما پیشنهاد می کنند عمل کنید. اما شما بهتر است برای خود روشن کنید که دیگران کجای قضیه قرار دارند. اگر این کار را نکنید؛ ممکن است آشفتگی شما بیشتر شود و دیگر مایل نباشید که شخص دیگری برای آینده تان تصمیم بگیرد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

چو باد عزم سر کوی یار خواهم کرد***نفس به بوی خوشش مشکبار خواهم کرد

به هرزه بی می و معشوق عمر می گذرد***بطالتم بس از امروز کار خواهم کرد

تعبیر: عجله کنید روزهایتان را به بطالت می گذرانید این باعث می شود که علم و دین را فراموش کنید. به یاد عهدی بیافتید که در زمان قدیم با خود و خدا بسته اید. صفای دل را در راه عشق پیدا کنید که بدون عشق باز هم عمرت به هدر می رود.

 

فال حافظ و طالع بینی روز پنج شنبه 10 تیر 95

 

فال روز متولدین اسفند:

صحبت کردن در مورد نیازهایتان با افراد دیگر برای شما کار سختی است، برای اینکه شما می ترسید که مبادا آنها شما را درک نکنند. شاید شما فکر می کنید کسی که واقعاً دوستتان دارد باید قبل از اینکه شما شروع به حرف زدن کنید خودش بفهمد که شما چه نیازهایی دایرید، اما لزوماً نباید انتظار چنین چیزی را داشت. اگر شما واقعاً می خواهید رضایتی کامل داشته باشید باید جرأت و شهامت به خرج داده و احساسات خود را بیان کنید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

در نمازم خم ابروی تو با یاد آمد***حالتی رفت که محراب به فریاد آمد

از من اکنون طمع صبر و دل و هوش مدار***کان تحمل که تو دیدی همه بر باد آمد

تعبیر: هر چه دارید از ایمان و دل پاک شماست. نتیجه ی صبوری و درایت خودتان را به زودی خواهید دید. زمینه را برای رسیدن به مقصود خودتان فراهم آورید. وضعی پیش می آید که شما از نظر مادی و معنوی تغییر می کنید و بار معنویاتتان بیشتر می شود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان