ramazan
ramazan

اخبار تکمیلی نتیجه دیدار پرتغال و لهستان

مجموعه : اخبار ورزشی
اخبار تکمیلی نتیجه دیدار پرتغال و لهستان

نتیجه دیدار پرتغال و لهستان:

به گزارش ناز وب، پرتغال و لهستان در جدالی حساس برای صعود به نیمه نهایی یورو 2016 به مصاف هم رفتند که این دیدار در 120 دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا ضربات پنالتی برنده را مشخص کند.

 

در ضربات پنالتی پرتغالی ها بهتر عمل کردند و با نتیجه 5 بر 3 پیروز شدند تا در مجموع با نتیجه 6 بر 4 به نیمه نهایی یورو 2016 صعود کنند.

 

نیمه نخست:

دقیقه 2(گل): حرکت بازیکنان لهستان از سمت چپ با ارسال زمینی به داخل محوطه جریمه پرتغال همراه شد که این توپ به لواندوفسکی(Robert Lewandowski) رسید و او با شوتی محکم و دقیق دروازه پرتغال را در همین ابتدای کار باز کرد.

 

دقیقه 32(گل): پرتغالی ها پس از دریافت گل زودهنگام حملات نصفه و نیمه ای برروی دروازه لهستان انجام دادند اما ناموفق بودند تا اینکه سانچس(Renato Sanches) از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا نتیجه یک بر یک مساوی شود.

 

لهستان همان ابتدای کار توانست به گل برسد و از پرتغال جلو بیفتد. پرتغالی ها پس از دریافت گل تلاش زیادی کردند تا اینکه با شوت سانچس توانستند به گل تساوی برسند تا نیمه اول با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

 

نیمه دوم:

دقیقه 68: دو تیم در نیمه دوم حملات نصفه و نیمه ای را ترتیب دادند که شوت های آن ها از کنار دروازه به بیرون می رفت تا اینکه سانتر ارسالی از سمت چپ به محوطه جریمه پرتغال با ضربه میلیک(Arkadiusz Milik) همراه شد اما این توپ را دروازه بان پرتغال به خوبی جمع کرد.

 

دقیقه 78: سانتر ارسالی بازیکن پرتغال از سمت راست با ضربه سر هافبک این تیم همراه شد اما این ضربه را فابیانسکی(Łukasz Fabiański) به خوبی جمع کرد.

 

در این نیمه دو تیم نتوانستند موقعیت جدی برروی دروازه هم ایجاد کنند. بیشتر فرصت های دو تیم با بی دقتی در پاس آخر یا ضربه نهایی از دست می رفت تا دو تیم با تساوی یک بر یک به وقت های اضافی بروند.

 

وقت های اضافی:

بازی در دو نیمه وقت های اضافی بیشتر در میانه های میدان دنبال می شد و هر بار به دروازه هم نزدیک می شدند با شوت از راه دور شانس خود را امتحان می کردند که نتیجه ای در پی نداشت و بازی با همان تساوی یک بر یک به پایان رسید تا ضربات پنالتی تیم برنده را مشخص کند.

 

ضربات پنالتی:

هر دو تیم سه پنالتی اول خود را به گل تبدیل کردند. پرتغال پنالتی چهارم خود را گل کرد اما لهستان از دست داد تا پرتغال در آستانه پیروزی در این دیدار قرار بگیرد. پرتغالی ها پنالتی پنجم هم به گل تبدیل کردند تا با نتیجه 5 بر 3 در ضربات پنالتی پیروز شوند.

 

در نیمه دوم وقت های اضافی حضور یک جیمی جامپ در زمین برای در آغوش گرفتن رونالدو(Cristiano Ronaldo) از حاشیه های جالب این دیدار بود. نیروهای امنیتی تلاش زیادی کردند تا او را گرفته و به بیرون ببرند.

 

این خبر لحظه به لحظه تکمیل شده است.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان