ramazan
ramazan

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 14 تیر 95

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 14 تیر 95

فال روز متولدین فروردین:

شخصی امروز ممکن است که قصد و نیات شما را اشتباه تعبیر کند، در حالیکه ثابت شده است که شما نمی توانید با توجه به جلد یک کتاب در مورد آن قضاوت کنید. فعالیتهای شما با قلب شما متناقض هستند و هر کدام به راهی جدا می روند. اما دیگران را به خاطر اینکه از حرفهای شما دچار سوء تفاهم شده اند سرزنش نکنید. امروز کمتر حرف زدن برایتان مؤثرتر است.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

رونق عهد شباب است دگر بستان را***می رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

تعبیر: یا علی بگو و از جا بلند شو، تلاش کن. تنبلی را کنار بگذار و غم ایام را مخور. مشکلات مادی تو حل می شود. بدنامی دامنت را نمی گیرد. نفس اماره ی خود را از بین ببر و راز دل خود را به کسی نگو. تو به دلآرام خودت می رسی. صبر داشته باش و مقاومت کن تا روزی به کام دلت برسی.

 

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 14 تیر 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

شاید امروز بوسیله ی ستاره بخت خود توانسته باشید میزان دارایی خود را حساب کنید یا شرایط مالی خود را بدانید و بخواهید که به مرخصی که آرزوی آن را داشتید بروید. اما یک مرتبه وقتی پی می برید که شرایط واقعی شما آن چیزی نیست که می خواستید، دلسرد بشوید. ناراحت نباشید، پولهای خودتان را می توانید روی پولهایی که بعداً می خواهید بگذارید.

 فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی***دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی

دایم گل این بستان شاداب نمی ماند***دریاب ضعیفان را در وقت توانایی

تعبیر: با کسانی دوستی و رفاقت کنید که حق دوستی را بجا آورند، پارسا باشند و زخم دلتان را مرهمی گذارند نه اینکه عهد بشکنندو حق آشنایی را فراموش کنند. همتی کنید تا دلتان باز هم مثل موم نرم شود. از همنشینی با یار بد پرهیز کنید تا سعادتمند شوید. شکایت نکنید همه ی این مسائل کار خدا بوده تا به خودتان بیائید.

 

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 14 تیر 95

 

فال روز متولدین خرداد:

شما هنگامی که در رأس هرکاری قرار داشته اید خوب درخشیده اید، اما امروز امور فرعی کاملاً برای شما در اولویت قرار دارند. شما امروز به جای اینکه وارد جهان بیرون بشوید، بیشتر مجذوب در خانه ماندن و سیر و سفر کردن با رویاهایتان شده اید. پس خلاقیت داشته باشید، حرکت کردن از یک مکان به مکان دیگر با یاری متافیزیک کار راحت تری است، به علاوه شما را فقط محدود به یک گزینه نخواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

در دیر مغان آمد یارم قدحی در دست***مست از می و میخواران از نرگس مستش مست

در نعل سمند او شکل مه نو پیدا***وز قد بلند او بالای صنوبر پست

تعبیر: چرا کاری را که به نفع تو نیست انجام می دهی و چیزی را که ارزشی ندارد به بهای گزاف می خواهی به دست آوری. گره کارت به دست خودت باز می شود. پس منتظر غیب منشین. متکی به بازوی خودت باش تا به مراد خود برسی.

 

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 14 تیر 95

 

فال روز متولدین تیر:

امروز فردی به شما واقعیات تلخی را می گوید و بجای آنکه به نحوی منطقی و عقلانی به این موضوعات رسیدگی کنید، از کاه کوه می سازید و قضیه را از آنچه هست بدتر می کنید. تلاشتان را بکنید تا همه چیز به حالت قبل برگردد.شاید امروز افراد در مورد شما حرف بزنند. در واقع این می تواند مربوط به جزئیات خصوصی زندگی شخصی شما باشد. امروز در صحبت با فرد خاصی عقب نشینی نکنید و نظرات یا افکار واقعی خود را بگویید و آنها را طوری تغییر ندهید که خوب به نظر برسند. اگر واقعاً خودتان باشید و خودتان را آنطور که هستید معرفی کنید، بیشتر مورد تحسین قرار می گیرید. بدین ترتیب احترام او را هم بدست می آورید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی***در فکرت تو پنهان صد حکمت الهی

کلک تو بارک الله بر ملک و دین گشاده***صد چشمه آب حیوان از قطره سیاهی

تعبیر:  باز هم راه برگشت برایت باز است و خداوند توبه ی تو را می پذیرد. سرت را به درگاه حق پائین انداز و تقصیر کارهایت را به گردن روزگار نیانداز از خدا کمک بگیر، راهی را پیش گرفته ای که بسیار تاریک و پرخطر است. توقع خود را کم کن چه کاری کرده ای که حالا توقع بهشت داری

 

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 14 تیر 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

اگر امروز به محل کارتان می روید سعی کنید بهترین رفتار ممکن را از خودتان نشان دهید، چرا که افرادی که شما را می بینید در موردتان با دیگران صحبت خواهند کرد. اولین برخورد تأثیری بسیار می تواند باشد و موقعیت های آینده شما را به ویژه از لحاظ مالی می تواند بهبود ببخشد. اگر کسی را دوست دارید وقت آن رسیده است که قضیه را رسمی کنید. فقط یادتان باشد قبل از هر اقدامی با طرف مقابلتان سنگ هایتان را وا بکنید و هیچ موضوعی را حل نشده نگذارید. داریم در مورد یک عمر زندگی حرف می زنیم! تلفن هایتان را خاموش کرده و در جایی که هیچکس مزاحمتان نشود با هم صحبت کرده و از بودن در کنار هم لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

رفتم به باغ صبحدمی تا چنم گلی***آمد به گوش ناگهم آواز بلبلی

مسکین چو من به عشق گلی گشته مبتلا***و اندر چمن فکنده ز فریاد غلغلی

تعبیر: به مرادتان رسیده اید ولی می ترسد انچه را که سخت به دستآورده اید از دست بدهید، مطمئن باشید که همه ی آنها ماندنی است. اتفاقی می افتد که حتی تصورش هم مایه ی تعجب است و برای شما فرصتی بسیار عالی به شمار می آید. قدر آنچه را که دارید بدانید و دست از گله و شکایت بردارید و ناشکر نباشید که خدای ناکرده باز همه را از دست می دهید.

 

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 14 تیر 95

 

فال روز متولدین شهریور:

امروز از لحاظ جسمی و ذهنی بسیار فعال هستید و ذهنتان برای شکار هر موقعیتی که پیش بیاید آماده است. یادتان باشد که هیچ تأخیری جایز نیست و اگر دیر بجنبید این فرصت ها از دستتان در خواهند رفت و سرتان بی کلاه خواهد ماند. حالا که شانس به شما روی آورده است آن را دو دستی بگیرید. اگر هرکاری را با عشق و علاقه انجام دهید نتایجی که انتظار دارید را خیلی زود به دست خواهید آورد. اجازه ندهید عصبانیت های قبلیتان کنترلتان را به دست بگیریند و رفتار اکنونتان را تغییر دهند. همراه با عشقتان یک شام دو نفره ترتیب دهید و با کمک همدیگر آشپزی کنید. اگر در جستجوی عشق هستید بد نیست در یک کلاس جدید ثبت نام کنید، تا هم چیزی یاد گرفته باشید و هم با چهره های تازه آشنا شوید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

سلیمی منذ حلت بالعراق***الاقی من نواها ما الاقی

الا ای ساروان منزل دوست***الی رکبانکم طال اشتیاقی

تعبیر: مطمئن باش هر خوبی که می کنی بدون اجر نمی ماند. هر غصه و دعایی که در دلت می کنی و هر اشکی که می ریزی تا عرش و هفت آمان می رسد. تدبیری برای چاره ی کار خود نداری، فقط از خدا خواسته ای که دل بیمارت را التیام بخشد. به آنچه که می خواهی می رسی و به هر چیزی که دست بزنی تبدیل به طلا می شود

 

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 14 تیر 95

 

فال روز متولدین مهر:

امروز به خاطر انجام کارهای بی مقدمه و بدون فکر ممکن است تحت فشار و استرس زیادی قرار بگیرید. این کار برخلاف طبیعت و اخلاق شماست . همچنین شما در مقابل واکنش ماه نشان خود ایستادگی می کنید. در نهایت ممکن است شما قادر باشید که جلوی خودتان را بگیرید اما هنوز می توانید احساس کنید که اگر به دنبال آن نروید چیز بسیار مهمی را از دست داده اید. اجازه بدهید که ذهن تان آمادگی تغییر و تحول را داشته باشد. به خاطر اینکه تصمیمات دیگران احتمالا از تصمیماتی که شما بتنهایی می گیرید بهتر به نظر می رسد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را

راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را

تعبیر: در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید

 

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 14 تیر 95

 

فال روز متولدین آبان:

برای شما سخت است که حس و حال موفقیت و شادمانی خود را امروز ادامه دهید به خاطر اینکه یک فعل و انفعال احساسی ملایم ممکن است نتایج و اثرات جدی به دنبال داشته باشد. شما می توانید حتی به حکمت و دانایی خود نیز اکنون شک کنید مخصوصا اگر سیاست اخیری که اتخاذ کرده اید شما را حتی کمی هم به موفقیت نزدیک تر نکرده باشد. اما تغییر زیادی در برنامه های خود ایجاد نکنید. ممکن است نظر شما در هفته های آینده تغییر کند و شما فقط باید بدانید که همه چیز مرتب است یا نه !

فال حافظ امروز متولدین آبان :

ای دل به کوی عشق گذاری نمی کنی***اسباب جمع داری و کاری نمی کنی

چوگان حکم در کف و گویی نمی زنی***باز ظفر به دست و شکاری نمی کنی

تعبیر: اگر می خواهید غم به سراغتان نیاید و از غم ها رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر است که توشه ی راهتان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید باید تلاش کنید مطمئن باشد کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب خودتان را دریافت می کنید

 

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 14 تیر 95

 

فال روز متولدین آذر:

شما به دوستی احتیاج دارید که با او صحبت کنید و کمی آرام بگیرید، زیرا دچار تشویش های بسیاری هستید. در زندگی تان حساسیت های زیادی را به خرج می دهید و این حساسیت های باعث می شوند که شما گاهی صورت اخمویی را داشته باشید. اگر حساسیت تان را کنار بگذارید زندگی چهره جدید و بهتری را به شما نشان خواهد داد.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ای که در کشتن ما هیچ مدارا نکنی***سود و سرمایه بسوزی و محابا نکنی

دردمندان بلا زهر هلاهل دارند***قصد این قوم خطا باشد هان تا نکنی

تعبیر: دچار کبر و غرور شده اید سعی کنید خودتان را خلاص کنید و از کارهای حرام دور کرده و به خدا نزدیک شوید. اگر بخواهید همین راه را طی کنید غم به سراغتاتن می آید. به راز و نیاز بپردازید تا کامروا باشید. درست است که به چیزی نیاز ندارید اما نیازمند رحمت الهی هستید.

 

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 14 تیر 95

 

فال روز متولدین دی:

پیشرفت های خوبی در زمینه مالی دارید و دیدگاه بهتری پیدا می کنید. شرایطی را که فکر می کردید رو به رو شدن با آن ها مشکل است به خوبی درک می کنید و به راحتی به اهدافتان دست می یابید.در حال حاضر شخصی مایل است که ازشما مراقبت کند و از شما حمایت کند.حتی ممکن است آنها به دنبال شغل بهتری برای شما باشند و یا به طریقی بخواهند که اعتماد به نفس شما را بالاتر ببرند.شما نیز می خواهید که این کارها را جبران کنید.گرچه ممکن است در این زمینه نتوانید ولی فراموش نکنید که راه های زیادی برای قدردانی از آنها وجود دارد.

فال حافظ امروز متولدین دی :

روزه یک سو شد و عید آمد و دل ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست

تعبیر: گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی

 

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 14 تیر 95

 

فال روز متولدین بهمن:

آیا احساس می کنید انرژی زیادی دارید؟ همین طور هم هست. از انرژی های امروز برای انجام کارهای جدید بهره بگیرید. در زندگی عادی خود تغییر ایجاد کنید حتی اگر این تغییرها جزئی و کوچک هستند. مثلا حتی می توانید در ظاهر و نوع لباس پوشیدن شما باشد. البته این را به یاد داشته باشید پیش از انجام هر کاری درست و دقیق به نتیجه آن فکر کنید تا مبادا پشیمان شوید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت

نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت

تعبیر: از در آشتی درآی، وگرنه ایام جوانیت خراب می شود. کاری نکن که در زمان پیری افسوس جوانی را بخوری. در همه حال به خدا پناه ببر. مواظب باش در راهی که قدم گذاشته ای به خطا نروی. به هشدار پیران گوش کن. فریب ظواهر را نخور و فقط بنده ی خداوند باش

 

فال حافظ و طالع بینی روز دوشنبه 14 تیر 95

 

فال روز متولدین اسفند:

شما در روزهای آینده شادی های بسیاری را به دست می آورید، برای اینکه از شادی تان لذت بیشتری ببرید دیگران و افرادی را که به آنها علاقه مند هستید را در شادی تان شریک سازید. شما مدتی را در حالت غیر فعال به سر برده اید آن مدت زمان به شما خیلی کمک کرده است و دید شما را نسیبت به زندگی تغییر داده است.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

شکفته شد گل حمرا و گشت بلبل مست***صلای سرخوشی ای صوفیان باده پرست

اساس توبه که در محکمی چو سنگ نمود***ببین که جام زجاجی چه طرفه اش بشکست

تعبیر: دیگر از خدا چه می خواهید. به دنبال چه چیزی می گردید همه چیز در کنار شماست، چشمانتان را باز کنید گلستانی از معرفت و دلجویی در کنارتان هست. امروز که خریداری دارید می توانید گنج عشق طلب کنید وگرنه فردا دیر است. خوش اخلاقی تان باعث جذب دیگران است و این نوای دلتان هست که حافظ را به غزل گویی تشویق می کند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان