جنجال آدم ربایی یک میلیون دلاری در شیراز

جنجال آدم ربایی یک میلیون دلاری در شیراز

جزئیاتی از خبر عجیب آدم ربایی یک میلیون دلاری در شیراز ….

 

 

 با تلاش مأموران پلیس آگاهی، آدم ربایی که جوان ۲۲ ساله را گروگان گرفته و تقاضای یک میلیون دلار از خانواده وی کرده بود، دستگیر و فرد ربوده شده نیز آزاد شد.

 

 به گزارش نازوب؛ سردار سرتیپ “احمدعلی گودرزی” دوشنبه 14 تیر در جمع خبرنگاران و در توضیح این خبر گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی از وقوع یک‌فقره آدم‌ربایی در شمال شهر شیراز، بلافاصله بررسی‌ها آغاز شد.

 

 

وی با بیان اینکه آدم ربایان فردی 22 ساله را با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید و از مقابل منزلش گروگان گرفته و متواری شده بودند. پس از آن و با استفاده از خطوط تلفن‌ متفاوت با پدر فرد ربوده شده تماس برقرار و تقاضای دریافت یک میلیون دلار در قبال آزادی فرزندش کرده بودند.

 

گودرزی افزود: با انجام تحقیقات تخصصی فردی از اعضای این باند شناسایی و دستگیر و در نهایت گروگان که در کوه‌های اطراف شیراز نگهداری می‌شد، آزاد شد.

 

فرمانده انتظامی فارس از تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند خبر داد و گفت: آدم‌ربای دستگیری شده فاقد سابقه کیفری بوده و انگیزه خود را اخاذی اعلام کرده است.

 

گودرزی همچنین از اجرای 63 طرح کنترل محورهای مواصلاتی در فارس و کشف بالغ بر 2000 کیلوگرم تریاک در شهرستان‌های شیراز، فیروزآباد، فراشبند، خرمبید، ممسنی، داراب و لامرد خبر داد و گفت: این اقدام از ابتدای تیرماه تاکنون عملیاتی شده است.

 

ناز وب، فرمانده انتظامی فارس یادآور شد که مهمترین عملیات کشف موادمخدر در محور فیروزآباد عسلویه انجام شد، گفت: طی این عملیات بالغ بر یک تن تریاک از قاچاقچیان کشف شده است.

 

وی به دستگیری 11 قاچاقچی اصلی در این عملیات‌ها اشاره و اضافه کرد: یکی از قاچاقچیان در درگیری با ماموران زخمی و یک نفر هم کشته شده است.

 

رئیس پلیس فارس در خصوص دستگیری سارق کاشی‌های مسجد نصیرالملک نیز گفت: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دو متهم دستگیر شده‌ و در تحقیقات به 10 فقره سرقت از منازل و اماکن تاریخی اقرار کرده‌اند.

 

گودرزی خاطرنشان کرد: خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر و سه عدد کاشی سرقتی نیز از آنان کشف شد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان