ramazan
ramazan

بارداری عجیب زن 60 ساله از دختر فوت شده اش ! عکس

مجموعه : جالب ترین ها
بارداری عجیب زن 60 ساله از دختر فوت شده اش ! عکس

ماجرای بارداری زن مسن 60 ساله از دختر فوت شده اش ….

 

 

يک زن مسن انگلیسی که دخترش را در سال 2011 بر اثر سرطان روده در سن 28 سالگی از دست داده قصد دارد تا با استفاده از تخمکهای وی که قبلا منجمد و نگهداری شده و اسپرمهای اهدایی و در نهایت عمل لقاح مصنوعی، بارداری را در سن بالا تجربه کرده و به این ترتیب نوه‌اش را خودش به دنیا بیاورد.

 

به طور کلی، زنان مسن‌تر نبست به جوانترها بیشتر در معرض خطر عوارض و مشکلات مختلف در دوران بارداری هستند. اما برخی از مطالعات نشان می‌دهد که زنان بالای 50 سال که از طریق لقاح آزمایشگاهی (IVF) باردارمی‌شوند مشکلی نداشته و مانند زنان جوان می‌توانند زایمانی بدون مشکل را تجربه کنند. دلیل این امر این است که آنها قبل از باردای برای غربالگری و سنجش وضعیت جسمانی و سلامت آزمایش می‌شوند.

 

این زن موفق شده تا رای قطعی دادگاه را برای انجام این کار در کلینیکی در نیویورک بدست آورد.

 

البته اگر این خانم قادر به انجام این کار شود، اولین کسی نخواهد بود که نوه خود را به دنیا آورده است زیرا در سال 2011، یک زن 61 ساله در ویرجینیا نوه خود را با همان شیوه مشابه به دنیا آورد و در اوایل سال جاری نیز یک زن 54 ساله در تگزاس موفق به استفاده از این روش برای به دنیا آوردن نوه خود شد.

 

 

بارداری عجیب زن 60 ساله از دختر فوت شده اش ! عکس

یک پژوهش که در سال 2010 انجام شده نشان دهنده این است که زنان در سنین بالا بیشتر در معرض مشکلات ناشی از بارداری هستند. به گزارش نازوب، این پژوهش نشان می‌دهد که زنان بالای 45 سال در مقایسه با زنان جوانتر بیشتر در معرض ابتلا به دیابت حاملگی و فشار خون بالا در دوران بارداری هستند. زنان مسن تر در مقایسه با زنان جوان همچنین بیشتر در معرض خطر زایمان زودرس بوده و خیلی بیشتر احتمال دارد که برای زایمان به عمل سزارین نیاز پیدا کنند.

 

نگرانی های زیادی در رابطه با زنان مسن باردار وجود دارد زیرا یکی از عوامل تعیین کننده در بارداری فاکتور سن است.
با این وجود اگر این خانم موفق به انجام چنین کاری شود، می‌تواند نام خود را به عنوان یکی از کسانی که موفق به دنیا آوردن نوه خود شده در تاریخ به ثبت برساند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان