ramazan
ramazan

کاربران به داد صورت عجیب این دختر رسیدند (عکس)

مجموعه : جالب ترین ها
کاربران به داد صورت عجیب این دختر رسیدند (عکس)

دختری با تومور وحشتناک در صورتش توسط همیاری کاربران مجازی به زودی درمان می شود ….

 

 

به گزارش نازوب، یک دختر 11 ماهه بنگلادشی دچار بیماری بسیار نادری است. او تومور بدخیمی دارد که نیمی از صورتش را پوشانده است. این تومور از زمان تولد کم کم رشد کرده و اکنون به این اندازه رسیده است.

 

خانواده او به دلیل نداشتن بضاعت مالی، توان پرداخت هزینه‌های سنگین بیمارستان را ندارند، از طرفی در صورت عدم رسیدگی به‌موقع ممکن است این بیماری به مرگ او منجر شود. به همین دلیل آقای فابیان گومز که یک مددکار اجتماعی است در فیس‌بوک کمپینی به راه انداخت و از کاربران خواست برای درمان این دختر هر کاری می‌توانند بکنند.

 

علی‌رغم مشارکت کاربران و جمع‌آوری کمک‌های مالی، آقای گومز عزمش را جزم کرد تا بهترین امکانات را برای او فراهم کند بنابراین با وزیر بهداشت بنگلادش نیز تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

کاربران به داد صورت عجیب این دختر رسیدند (عکس)

 

تومور عجیب برروی صورت دختر

 

در نتیجه تیمی متشکل از جراحان داخلی و خارجی از جمله متخصص اطفال، جراح مغز و اعصاب و جراح پلاستیک دور هم جمع شدند تا درمان او را آغاز کنند. آنها در وهلۀ اول تلاش می‌کنند اندازۀ این تومور را کوچک کنند. گرچه سامانتا سِن، جراح پلاستیک، امیدوار است تومور به طور کامل برداشته شود و جای آن با جراحی پلاستیک ترمیم شود.

کاربران به داد صورت عجیب این دختر رسیدند (عکس)

 

تومور عجیب برروی صورت دختر 2

 

پدر این دختر می‌گوید امیدوار است پزشکان با درمان این بیماری، زندگی دوباره‌ای به دخترش ببخشند. او از تمام کاربرانی که برای درمان فرزندش کمک کردند تشکر کرد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان