تصاویر آیین باشکوه تشییع عباس کیارستمی با بازیگران

تصاویر آیین باشکوه تشییع عباس کیارستمی با بازیگران

تصاویری از آیین و مراسم باشکوه تشییع پیکر مرحوم عباس کیارستمی با حضور بازیگران

 

 

به گزارش ناز وب، آیین تشیبع عباس کیارستمی کارگردان فقید سینمای ایران و جهان، امروز پس از انتقال پیکر آن مرحوم از فرانسه به ایران در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌ شود وی فعالیت حرفه‌ای خود را از همین نهاد آغاز کرده،‌و طبق درخواست خانواده‌اش از همین محل تشییع می‌ شود.

 

 

همچنین بنا بر وصیت این هنرمند، محل تدفین او در لواسان خواهد بود بسیاری از هنرمندان و ستاد بدرقه عباس کیارستمی پیش از این از تمامی علاقه‌ مندان و هنردوستان خواسته بودند که این بار بدون دوربین و عکس سلفی در این مرسم حاضر شوند.

 

 

تصاویر آیین باشکوه تشییع عباس کیارستمی با بازیگران

 

 

مراسم تشییع عباس کیارستمی

پیکر مرحوم عباس کیارستمی به محل تشییع منتقل شد. ازدحام جمعیت، حضور هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر این کارگردان فقید و تلاش برای هرچه باشکوه‌تر برگزارشدن این مراسم، محسوس است.

 

 

تشییع پیکر عباس کیارستمی با تشویق‌ های ممتد مردم و شعار «یاد کیارستمی زنده و جاوید باد» همراه بود این درحالی است که بر جمعیت بدرقه کنندگان این مرحوم از میان مسئولین و مردم عادی هر لحظه اضافه تر و بر شکوه این مراسم افزوده میشد

 

 

بعد از تلاوتی چند از آیات قرآن کریم، پرویز پرستویی گفت: ما اینجا گرد هم آمده ایم تا بدرقه کنیم عزیزی را که سالها تلاش کرد و خاطرات فراوانی را به جای گذاشت . کیارستمی فقط یک فیلمساز، شاعر، تصویرگر و عکاس نیست ؛ کیارستمی همه اینها هست اما همه اینها نیست. برای کیارستمی امروز آغازی دیگر است که این آغاز را پایانی نیست.

 

 

نماز کیارستمی توسط حجت الاسلام دعایی خوانده شد سپس پیکر کارگردان «طعم گیلاس» بر دستان علاقه‌مندان به هنر او تشییع شد و برای خاکسپاری به لواسان منتقل شد.

 

 

تصاویر آیین باشکوه تشییع عباس کیارستمی با بازیگرانتصاویر آیین باشکوه تشییع عباس کیارستمی با بازیگران

تصویری از چهره غم زده احمد کیارستمی فرزند عباس کیارستمی

تصاویر آیین باشکوه تشییع عباس کیارستمی با بازیگرانتصاویر آیین باشکوه تشییع عباس کیارستمی با بازیگرانتصاویر آیین باشکوه تشییع عباس کیارستمی با بازیگرانتصاویر آیین باشکوه تشییع عباس کیارستمی با بازیگرانتصاویر آیین باشکوه تشییع عباس کیارستمی با بازیگرانتصاویر آیین باشکوه تشییع عباس کیارستمی با بازیگرانتصاویر آیین باشکوه تشییع عباس کیارستمی با بازیگرانتصاویر آیین باشکوه تشییع عباس کیارستمی با بازیگرانتصاویر آیین باشکوه تشییع عباس کیارستمی با بازیگران 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان