ramazan
ramazan

دستفروشی آقای بازیگر ایرانی صحت دارد ؟ (عکس)

دستفروشی آقای بازیگر ایرانی صحت دارد ؟ (عکس)

آیا دستفروشی آقای بازیگر طنز پرداز کشور احمد پورمخبر صحت دارد ؟

 

به گزارش ناز وب کافی است نام “احمد پورمخبر” را در گوگل جستجو کنید، اولین نتایجی که می بینید، شما را متعجب می کند؛ شایعه هایی که پیرامون بازیگر طنز سینما و تلویزیون وجود دارد باعث شده است تا خاطرش مکدر شود. شایعه هایی که همه آنها از شبکه های اجتماعی نشأت می گیرند؛

 

یک روز این بازیگر فوت کرده و روز دیگر با انتشار عکسی می گویند او به علت مشکلات زندگی دستفروشی می کند.احمد پورمخبر که مدتی فعالیت مجازی خود را کنار گذاشته بود، سکوت خود را شکست و به شایعه های پیرامونش واکنش نشان داده است. احمد پورمخبر با انتشار عکس فوق در شبکه اجتماعی اش نوشته است:

 

“با سلام به تک تک شما عزيزان، من اعلام کردم که ديگه در دنياى مجازى فعاليتى نخواهم کرد و شما عزيزان همه دليل خواستيد. خب، من وقتى فعاليت داشتم يک سرى شايعه درست شد حالا هم که نيستم سريع شايعه کرديد فوت کردم!خب اصلا گيرم که من فوت کردم و شادروان شدم چى ميشه؟؟؟؟

 

 

دستفروشی آقای بازیگر ایرانی صحت دارد ؟ (عکس)

 

دوباره به سرعت نور يک عکس از من در اينستاگرام و تلگرام پخش شد با عنوان دستفروشى کردن من و سلفى گرفتن من با قيمت پنج هزار تومان!!!دوستان گلم، عزيزانم، هموطنان خوبم اولا کار کردن عار نيست، کارى که يک لقمه نان حلال ازش بشه درآورد گناه نيست ولى تهمت زدن و برچسب زدن گناه بزرگيه.وقتى يک عکسى از هر کسى ديديد سريع قضاوت نکنيد،اگر من با يک خلبان هم در کابين خلبان عکس دارم پس خلبان شدم؟؟؟

 

يا اگر پشت نيمکت کلاسى در يک دانشگاه عکس بگيرم، دانشجو شدم؟؟؟حالا بر ميگردم به ماجراى اين عکس، من به اتفاق خانواده به امامزاده صالح و بازار تجريش رفتيم ومن اين آقا را ديدم و خواستم خريد کنم، سفره دل اين آقا باز شد و من فهميدم به شدت نيازمند هستند خواستم کمکى به همنوع خودم کرده باشم و از مردمانى که درخواست ميکردند

 

باهاشون عکس بگيرم خواستم مبلغى به اين آقا کمک کنند. قصد من کمک بود و بس، ولى مثل اينکه براى افراد بيکار وشايعه درست کن سوژه خوبى دست و پا شد.دوستان عزيز من بازنشسته ارتش هستم و اگر بازيگر هم نميشدم روزگارم ميگذشت. خداروشکر ميکنم که زندگى آبرومندانه اى دارم ودر اين سن و سال احتياجى به کار کردن براى گذران زندگى ندارم.”


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان