ramazan
ramazan

تقویت میل جنسی در آشپزخانه !

مجموعه : تغذیه مناسب
تقویت میل جنسی در آشپزخانه !

معرفی طبیعی ترین مواد خورکی برای تقویت میل جنسی بدون نیاز به پزشک و دارو …

 

 

میل جنسی تان را با این مواد طبیعی تقویت کنید!!!

آنچه می خوریم روی تمام بدنمان تاثیر می گذارد، هر چه سالمتر بهتر. اگر احساس می کنید در زندگی جنسی تان چیزی می لنگد، لازم نیست به سراغ داروها و انواع تبلیغات دیگر در این مورد بروید. گاهی فقط کافیست هنگام خرید چند غذای مخصوص برای خود بردارید و با کمک آنها هم میل جنسی و هم استقامت خود را بالا ببرید.

 

تقویت میل جنسی با توت ها

ناز وب، متخصصان بر این عقیده هستند که توت برای بهبود زندگی جنسی حاوی مجموعه ای از مزایا هستند. تمشک سیاه هم میل جنسی و هم استقامت را بالا می برد. توت ها گردش خون را بالا می برند، که تاثیر زیادی در میل جنسی دارد، همچنین اسید چرب امگا 3 موجود در برخی توت ها باعث بهبود سلامت قلب و عروق می شود که در نتیجه روی عملکرد جنسی تاثیر مثبت دارد.

 

 
تقویت میل جنسی با کلم

مزایای کلم پایان ناپذیر است. ویتامین A موجود در سبزیجات سبز برگ، باعث متعادل شدن هورمون ها می شود، ماده معدنی به نام ید خلق و خو را تنظیم می کند. اما این همه چیز نیست، کلم باعث کاهش التهاب نیز می شود، که عامل افزایش انعطاف پذیری و بالا رفتن استقامت است.

 

 
تقویت میل جنسی با هندوانه

دفعه بعد که به اتاق خواب می رفتید، کمی از این میوه شیرین تابستانی میل کنید، تحقیقات نشان داده هندوانه در طول عملکرد جنسی تاثیری مانند ویاگرا دارد. هندوانه که 92 درصد آب است، حاوی ماده مغذی به نام سیترولین است که باعث آرام شدن رگ های خونی، بهبود گردش خون و ارگاسم است.

 

 

تقویت میل جنسی با بروکلی

یکی از سبزیجات مورد علاقه ما، بروکلی به صورت مثبتی باعث افزایش ویتامین C می شود، که باعث بهبود گردش خون در بدن انسان می شود، در نتیجه خانم ها ارگاسمی بهتر را تجربه می کنند. لازم به ذکر است این سبزی فوق العاده حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی است، از جمله فیبرهای خوراکی، پتاسیم و کلسیم.

 

 

تقویت میل جنسی با ادویه جات

دفعه بعد که خواستید عملکرد جنسی خود را تقویت کنید کافیست سری به کابینت ادویه ها بزنید. میخک به صورت سنتی در هند برای درمان اختلال نعوظ استفده می شده است. زعفران باعث افزایش و بهبود عملکرد جنسی می شود، و زنجبیل باعث تقویت میل جنسی می شود.

 

 


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان