ماجرای تصادف هولناک در محور قاین

مجموعه : اخبار حوادث
ماجرای تصادف هولناک در محور قاین

بیرجند- مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی از کشته شدن هفت نفر بر اثر تصادف در محور قاین- حاجی آباد خبر داد و گفت: دو نفر نیز در این حادثه دلخراش مصدوم شدند.

 

علی دلخروشان در گفتگو با مهر اظهارکرد: ساعت یک و ۳۴ دقیقه امروز حادثه برخورد پراید و وانت وینگل در کیلومتر ۵۱ محور قاین – حاجی آباد به مرکز پیام اورژانس قاین اعلام شد.

 

وی افزود: بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از قاین، حاجی آباد، اسفدن و یک آمبولانس از هلال احمر سه راهی روم به محل حادثه اعزام شدند.

 

به گزارش ناز وب، وی بیان داشت: متاسفانه به دلیل شدت جراحات وارده هفت نفراز حادثه دیدگان قبل از رسیدن کارشناسان اورژانس فوت کرده بودند و دو مصدوم دیگر این حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی منتقل بیمارسنان شهداء قاین شدند

 

وی با بیان اینکه وضعیت یکی از مصدومین نیز وخیم گزارش شد، ادامه داد: به دلیل وخامت حال مصدوم ۲۶ ساله این حادثه بالگرد اورژانس هوایی صبح امروز به سمت قاین به پرواز درآمد و مصدوم جهت ادامه درمان به بیرجند اعزام شد.

 

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی خراسان جنوبی از رانندگان خواست با رعایت اصول ایمنی به هنگام رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، جان اعضای خانواده خود را در معرض خطر قرار ندهند.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان