ramazan
ramazan

ماجرای دخترانی که به گرجستان فرار کردند (عکس)

ماجرای دخترانی که به گرجستان فرار کردند (عکس)

ماجرای دخترانی که  مخفیانه به گرجستان گریختند ….

 

 

سفارت عربستان در ترکیه اعلام کرد؛ یک خانوادۀ سعودی که برای گذراندن تعطیلات در ترابزون به سر می برند خبر فقدان دختر 17 سالۀ خود را اعلام کرده اند.

 

رانندۀ تاکسی که دختر با آن تا مرز گرجستان رفته، از رفتن او به گرجستان از طریق گذرگاه زمینی ترابزون خبر داد. نوجوان سعودی گذرنامۀ همۀ اعضای خانواده خود را هم سرقت کرده و همراه خود برده است.

 

سفارت عربستان از همکاری با مقامات ترکیه و مسؤولان سفارت عربستان در آذربایجان که عهده دار مسؤولیت سفارتخانه در گرجستان نیز هستند خبر داد و گفت: تلاش برای بازگرداندن دختر نوجوان عربستانی به خانواده اش که شرایط جسمی و روحی بدی دارند، ادامه دارد.

 

این سفارتخانه به والدینی که برای تفریح به ترکیه می روند، هشدار داد که مراقب فرزندان و اوراق شناسایی خود باشند و در صورت فقدان هریک از آنها، مراتب را سریعا به سفارت عربستان در آنکارا یا کنسولگری در استانبول اطلاع دهند.

 

 

ماجرای دخترانی که به گرجستان فرار کردند (عکس)

 

در واکنش به این اتفاق، کاربران شبکۀ اجتماعی توییتر، هشتگی را با عنوان #فرار_دختر_سعودی_به ترکیه را منتشر کردند و ابهامات دربارۀ انگیزۀ دختر برای فرار از خانواده ادامه دارد.

 

یکی از کاربران در توییتی نوشته است: کاملا مشخص است که زنان از بهشت فرار نمی کنند بلکه از جهنم می گریزند!… برای این جهنم فکری کنید و با جدیت در پی حل مشکلات زنان باشید وگرنه تعداد زنان فراری بیشتر خواهد شد.

 

 

ماجرای دخترانی که به گرجستان فرار کردند (عکس)

بیانیه سفارت عربستان درباره ناپدید شدن دختر نوجوان

موقعیت گرجستان و شهر ترابزون در ترکیه


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان