استخر مختلط در مهد کودک تهران (عکس)

استخر مختلط در مهد کودک تهران (عکس)

جزئیاتی از استخر مختلط در مهد کودکی واقع در یکی از خیابان های تهران خبر ساز شد .

 

 

ابراهیم غفاری در گفت‌و‌‌گو با خبرنگاران درباره برخورد سازمان بهزیستی تهران با مهدکودک «ش» در خیابان آفریقا که اقدام به برگزاری استخر مختلط کرده بود، اظهار کرده است: سازمان بهزیستی نسبت به اینگونه تخلفات حساس است و در این مورد در پی انتشار خبر  به محض اطلاع از این تخلف، به‌صورت سرزده به مهدکودک نام برده رفته و گزارش تهیه شده است.

 

وی متذکر شده است: مدیریت مهدکودک این موضوع را نمی‌پذیرفت اما با بررسیهای به عمل آمده، تمام شواهد موجود در تصاویر با مهد‌کودک مذکور تطابق داشت؛ این خانم به عنوان مدیر این مهدکودک بدون توجه به توصیه‌ها و تذکرات ابلاغ شده، مرتکب این تخلف شده است.

 

غفاری تصریح کرده است: روز گذشته پس از بررسی‌های انجام شده، در ساعت 18 کمیسیون فوق‌العاده اضطراری برگزار شد و با توجه به سوابقِ این مهدکودک و اختیارات بهزیستی استان تهران، تصمیم بر تعطیلی موقت این مهدکودک گرفته شده است.

 

 

استخر مختلط در مهد کودک تهران (عکس)

 

معاون بهزیستی استان تهران اضافه کرده است: تعطیلی موقت این مهدکودک، امروز (29 تیر ماه) به کمیسیون عالی سازمان بهزیستی کشور اعلام شد که این کمیسیون دارای اختیارات تعطیلی دائم است و با وجود اعتراض مدیریت این مهدکودک نسبت به این تصمیم‌گیری، تصمیم بهزیستی استان به این مهدکودک خاطی ابلاغ شده است.

 

غفاری یادآور شد: چند روز برای سازماندهی کودکان و اعلام به والدین آنها به مهدکودک مهلت داده شد تا پس از آن مهدکودک را تعطیل کنند و در غیر این صورت به پلمب مهدکودک توسط «پلیس اماکن» اقدام می‌شود.

 

وی با اشاره به ادعای مدیر این مهدکودک در گفت‌وگو با برخی رسانه‌های حاشیه‌ای مبنی بر اینکه این مهدکودک دارای سایت رسمی نیست، گفت: این توجیه به هیچ عنوان برای سازمان قابل قبول نیست چون این مهدکودک ضوابط و مقررات را رعایت نکرده است و تصاویر منتشر شده در سایت این مهدکودک با محیط آن کاملاً همخوانی دارد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان