ramazan
ramazan

ناپلئون با مسواک گران قیمتش همه را شوکه کرد (عکس)

ناپلئون با مسواک گران قیمتش همه را شوکه کرد (عکس)

جزییاتی از مواد به کار رفته مسواک گران قیمت و بی نظیر ناپلئون

 

 

به گزارش نازوب، مسواک گران قیمت و دیدنی ناپلئون همه را شوکه کرد ! ناپلئون در جزیره کرس متولد شد و به عنوان افسر توپخانه تعلیم دید. در وقایع بعد از انقلاب کبیر فرانسه به تدریج رشد کرده است و در جنگ‌های مختلف فرماندهی نیروهای فرانسوی را برعهده داشته است.

 

در سال ۱۷۹۹،ناپلئون طی کودتای ۱۸ برومر خود را به عنوان کنسول اول منصوب کرد و عملاً قدرتمندترین فرد فرانسه شد تا آن که پنج سال بعد به مقام امپراتوری فرانسه رسیده است. وی در اولین دههٔ قرن ۱۹ ارتش فرانسه را علیه اکثر قدرت‌های اروپایی هدایت کرد و پس از رشته‌ای از پیروزی‌ها موقعیت فرانسه را به عنوان یکی از قدرت‌های غالب قاره اروپا تثبیت کرده است.

 

 

ناپلئون با مسواک گران قیمتش همه را شوکه کرد (عکس)
 

در این دوره حوزه نفوذ فرانسه از طریق اتحادهای متعدد با سایر کشورها و انتصاب دوستان و اعضای خانواده ناپلئون به رهبری دیگر کشورهای تصرف شده توسط فرانسه، گسترش یافته است.تاکتیک‌های او باعث پیروزی‌های بسیاری برای ارتش فرانسه در برابر ارتش‌هایی شده است

 

که حتی در بعضی موارد از لحاظ تعداد بر ارتش فرانسه برتری داشتند. به همین دلیل وی به عنوان یکی از فرماندهان نظامی تاریخ شناخته شده‌است.ناپلئون بناپارت دندان هاي خود را با اين مسواك گران قيمت با بدنه نقره زراندود و پرزهايي از موي اسب و خمير دندانى متشكل از ترياك تميز مي كرد که تصویر آنرا مشاهده می کنید:


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان