ramazan
ramazan

وحشت مردم از حیوان ترسناک آدمخوار (عکس)

وحشت مردم از حیوان ترسناک آدمخوار (عکس)

پیدا شدن یک حیوان مخوف و وحشتناک آدمخوار در روستاهای شمالی منطقه حائل

 

 

شماری از ساکنان روستاهای شمال منطقه حائل، حیوان خطرناکی را مشاهده کرده‌اند که به خوردن گوشت انسان‌ ها به ویژه کودکان شهرت دارد. به گزارش نازوب، وزنامه الوطن تصویر این حیوان رعب‌آور را که یکی از ساکنان این منطقه توانسته‌‌اند آن را به دام بیندازد و بکُشد، منتشر کرده است.

 

 

برخی از ساکنان محلی از طرف‌های ذیربط خواسته‌اند برای یافتن این حیوان خطرناک پیش از آنکه به مردم روستاهای این مناطق صحرایی حمله کند، اقدام کنند. برخی از ساکنان این روستاها معتقدند که این حیوان نتیجه جفت‌گیری گرگ و کفتار می باشد این در حالی است که آنها تصور می‌کردند که نسل این حیوان منقرض شده است.

 

 

وحشت مردم از حیوان ترسناک آدمخوار (عکس)

 

این حیوان که در این مناطق به المساره معروف می باشد، بینی بلند و دندان‌های تیز و درنده دارد که طعمه خود را در داخل این دندان‌های تیز گرفتار کرده و به راحتی آن را از هم متلاشی می‌کند.

 

نایف الفهید از ساکنان روستای ام القلبان در 40 کیلومتری شمال حائل عربستان گفته است این حیوان اخیرا وارد منزلش شده بود و خانواده‌اش بلافاصله به وی اطلاع دادند و پس از آنکه با کمک کارشناسان صحرا این حیوان را تعقیب کردند، آنها نام این حیوان را المساره اعلام کردند.

 

الفهید تاکید کرده استس المساره از حیوانات خطرناک درنده و آدمخوار قلمداد می‌شود و سرعت بسیار زیاد در جابجایی و فرار از نقطه‌ای به نقطه دیگر و پرش بیش از دو متر از ویژگی‌های این حیوان مخوف می باشد.

 

به گزارش نازوب، وی افزود این حیوان خوردن گوشت کودکان را ترجیح می‌دهد. وی داستان قدیمی یکی از ساکنان بادیه را تعریف کرد که این حیوان، کودکش را از داخل رختخوابش ربود و درید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان