ramazan
ramazan

دور همی داغ و جنجالی ظریف با مهران مدیری

مجموعه : اخبار ورزشی
دور همی داغ و جنجالی ظریف با مهران مدیری

برنامه جذاب و طنز دورهمی که هر بار یک مهمان ویژه و محبوب دعوت می شود. و دیشب گفتگوی جنجالی بین ظریف و مهران مدیری کارگردان دورهمی ضبط و پخش شد.

 

 

هاشم رضایت درباره آخرین تغییرات ایجاد شده در «دورهمی» گفته است: با توجه به بازخوردهای خوبی كه تاكنون در نظرسنجی‌های مختلف نسبت به سایر برنامه ها داشته ایم، صحبت هایی مبنی بر پخش چهار قسمت از مجموعه در هفته مطرح شده است كه البته هنوز به مرحله قطعی نرسیده است. با این حال ضبط مجموعه همچنان مانند قبل در حال انجام میباشد و به محض قطعی شدن افزایش قسمت‌ها، بزودی آن را اعلام می كنیم.

 

او افزوده است: بعد از جدایی امیرمهدی ژوله از گروه «دورهمی»، امیر وفایی به عنوان سرپرست نویسندگان پروژه منصوب شده است. وفایی همراه با همان تیم قبلی نویسندگان مجموعه، با بررسی بازخوردهای مردمی نسبت به شخصیت های نمایش نگارش متن ها را انجام می دهند تا سلیقه و خواسته مخاطب نیز در نظر گرفته شود.

 

رضایت در پایان در پاسخ به این سوال كه پخش «دورهمی» تا چه زمانی ادامه می یابد و اینكه آیا در روزهای آتی بازیگر جدیدی به پروژه اضافه خواهد شد، نیز گفته است: پخش مجموعه تا قبل از آغاز ماه محرم ادامه خواهد یافت و پس از ایام سوگواری درباره وضعیت پخش و شكل تغییراتی كه باید در مجموعه لحاظ شود، اطلاع‌رسانی خواهیم كرد. ضمن اینكه برخلاف برخی شایعات فعلا بازیگر جدیدی قرار نیست به پروژه اضافه شود و ضبط همچنان با همین بازیگران ادامه پیدا می كند.

 

 

دور همی داغ و جنجالی ظریف با مهران مدیری

 

این مجموعه شنبه شب با حضور فرهاد ظریف بازیكن تیم ملی والیبال به عنوان مهمان ویژه روی آنتن رفته است.

 

ظریف چندی پیش از سوی سرمربی تیم ملی والیبال برای حضور در بازی های المپیک ریو برزیل کنار گذاشته شد و در برنامه امشب در گفتگویی جنجالی همراه با مدیری درباره این مسئله به صحبت پرداخته است.

 

در برنامه امشب همچنین اسدا… جولایی رئیس ستاد دیه کشور، همراه با مدیری درباره مشارکت 550 میلیون تومانی مردمی «دورهمی» برای آزادی زندانیان به گفتگو پرداخته است.

 

بخش آیتم نمایشی نیز با حضور بازیگران از دیگر بخش‌های اصلی برنامه این قسمت «دورهمی» خواهد بود.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان