فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 6 مرداد 95

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 6 مرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

به این توجه داشته باشید در رابطه عاطفی و حتی ارتباط های اجتماعی، همه چیز دو طرفه است. یعنی اگر دوست دارید به شما احترام بگذارند، به آنها احترام بگذارید. مردم همانند آینه هستند. هر چه بدهید همان را دریافت می کنید. امروز فرصت خوبی برای زیر و رو کردن رابطه عاطفی است. بیشتر در مور عشقتان کنجکاوی به خرج دهید و خواسته های طرف مقابلتان را کشف کنید. هر چه بیشتر او را بشناسید، بهتر می توانید برای آینده خود برنامه ریزی کنید. این مساله به خودتان هم کمک می کند تا با نگاه درست تر قایق زندگی را به جلو برانید.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

تعبیر:مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 6 مرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز سرشار از انرژی و شور زندگی هستید و تمرین کردن و ورزش برایتان بسیار خوب خواهد بود و اعتماد به نفس و رضایت از زندگی را در شما افزایش خواهد داد. دویدن و یا ایروبیک ذهنتان را آرام کرده و امکان پرداختن به ایده های جدید را به شما خواهد داد. اما یادتان باشد خودتان را زیادی خسته نکنید و به خودتان استراحت هم بدهید وگرنه ممکن است قبل از رسیدن آخر هفته کم بیاورید. کافی است تمام مسئولیت های وسوسه انگیزی که پیش رویتان قرار می گیرد را قبول نکنید و تعادل داشته باشید. امروز همچنین سرشار از شور عشق هستید. اگر متأهل هستید خودتان را برای یک بعد از ظهر خوب آماده کنید، اگر هم مجرد هستید گوش به زنگ باشید، شاید بتوانید نیمه گمشده تان را بیابید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

خمی که ابروی شوخ تو در کمان انداخت***به قصد جان من زار ناتوان انداخت

نبود نقش دو عالم که رنگ الفت بود***زمانه طرح محبت نه این زمان انداخت

تعبیر: از در آشتی درآی، وگرنه ایام جوانیت خراب می شود. کاری نکن که در زمان پیری افسوس جوانی را بخوری. در همه حال به خدا پناه ببر. مواظب باش در راهی که قدم گذاشته ای به خطا نروی. به هشدار پیران گوش کن. فریب ظواهر را نخور و فقط بنده ی خداوند باش.

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 6 مرداد 95

 

فال روز متولدین خرداد:

شاید احساس کنید زندگی مانند گذر کردن از بیابانی خشک است، اما امروز بالاخره به آب و آبادی خواهید رسید. از این فرصت به نحو احسن استفاده کنید. خواهید دید برخی از افرادی که طی چند هفته گذشته با آنها آشنا شده اید بسیار جالب تر از آنی هستند که در ابتدا فکر می کردید. شما می توانید آن ویژگی های شخصیتی که مانع از پیشرفتتان می شوند را عوض کنید، کافی است تصمیم بگیرید. امروز ممکن است عشقتان با یک غافلگیری خوشایند در منزل منتظرتان باشد. اگر او را خیلی خوب می شناسید و می دانید عمرا اهل چنین کارهایی نیست چرا شما برای غافلگیر و خوشحال کردن او پا پیش نمی گذارید؟

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

صوفی بیا که آینه صافیست جام را***تا بنگری صفای می لعل فام را

راز درون پرده ز رندان مست پرس***کاین حال نیست زاهد عالی مقام را

تعبیر: در همه حال شکر خدا را به جا آورید. در این کار رقیبی دارید که باید او را از میدان به در کنید تا به دلربای خودتان برسید. نماز صبح را بجا آورید و دست به دعا بردارید. فکرهای شیطانی را برای رسیدن به مقصود فراموش کنید

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 6 مرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

در حالیکه ماه به جهان آبی برج حوت بازگشته است و مطمئناً راحت ترین مکان برای ماهی های شماست شما می توانید نفسی عمیق از روی راحتی بکشید. بالاخره فشارهای ذهنی پایان یافته و شما احساس می کنید که در خانه خود هستید. به هر حال مواظب باشید، برای اینکه دورنمای احساسات شاید بهتر از آن چیزی که واقعاً هست به نظر برسد. شما اکنون به واسطه تغییرشکل آرزوهای خودتان به دیگران نگاه می کنید، بنابراین اگر شما در مورد احساس خود یقین ندارید، از آنها بپرسید که قبل از اینکه به گمان نادرستی دست پیدا کنند چه احساسی داشته اند.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

ز دلبرم که رساند نوازش قلمی***کجاست پیک صبا گر همی کند کرمی

قیاس کردم و تدبیر عقل در ره عشق***چو شبنمی است که بر بحر می کشد رقمی

تعبیر:  بسیار پریشان حال و دلتنگ هستید. تاب و تحمل ندارید فکر می کنید دیگر قدرت جنگیدن با مشکلات را ندارید و به دنبال کسی می گردید تا در این راهی که قدم گذاشته اید یاریتان کند ولی بدانید کسی کمکتان نمی کند فقط به درگاه خدا التماس کنید. نسیم دولت و مراد می وزد. کارها را برای خودتان سخت نکنید. هر چه آسان بگیرید آسانتر می گذرد.

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 6 مرداد 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

درخواست کمک کردن از دوست و یا نامزدتان برای چیزهایی که می خواهید به دست بیاورید از اینکه خودتان این کار را انجام دهید بیشتر بر آشفتگی اوضاع دامن می زند. البته پنهان کردن احساستان هم باعث نارضایتی شما می شود. به یاد داشته باشید هیچ چیز به اندازه رضایت داشتن و شاد بودن شما اهمیت ندارد. اگر نیاز شما برای شاد بودن ارضا بشود می توانید رابطه ای صمیمانه و عمیق با یک شخص بخصوص برقرار کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

چو بشنوی سخن اهل دل مگو که خطاست***سخن شناس نه ای جان من خطا این جاست

سرم به دنیی و عقبی فرو نمی آید***تبارک الله از این فتنه ها که در سر ماست

تعبیر: ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 6 مرداد 95

 

فال روز متولدین شهریور:

امروز اگر قبل از فکر کردن دهانتان را باز بکنید ممکن است خیلی زود مجبور به عذرخواهی شوید، پس قبل از این که هر حرفی بزنید خیلی خوب به آن فکر کنید. درست است که در مورد یک نفر خیلی دلتان می خواهد حرصتان را تخلیه کرده و حرفتان را به او بزنید، اما به جای اینکار کاری مثبت برای خودتان انجام داده و از آن لذت ببرید. در رابطه عاطفیتان نیز مواظب حرف هایتان باشید، چرا که ممکن است به سادگی چیزی بگویید که عشقتان را ناراحت کند و دل او را بشکند. اگر هم مجرد هستید و قصد ابراز علاقه به کسی را دارید احتیاط کنید، چرا که ممکن است نیت شما مورد سوء برداشت قرار بگیرد و با شما بد برخورد شود.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

اگر آن ترک شیرازی به دست آرد دل ما را***به خال هندویش بخشم سمرقند و بخارا را

بده ساقی می باقی که در جنت نخواهی یافت***کنار آب رکن آباد و گلگشت مصلا را

تعبیر: رشته ی کار از دستتان رها شده، برای رسیدن به هدف خواب و رویا را کنار بگذار و تقوی پیشه کن. عجله و شتاب نداشته باش، صبور باش، روزگار وصل نزدیک است. دوست را از دشمن تشخیص بده، گذشته ها را فراموش کن و به روشنایی ها بیندیش.

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 6 مرداد 95

 

فال روز متولدین مهر:

وقت باارزشتان را با غیبت کردن و سخنان بیهوده گفتن هدر ندهید، برای اینکه این نوع مشغله ها می تواند شما را از زندگی با نظم و ترتیب خارج کند. دوری کردن از سخنان بی اساس و پایان دادن به یک مکالمه تلفی زیرکانه ولی بیهوده از آنچه که شما فکر می کنید راحت تر است. فقط در عین حال که دلسوز هستید باید درستکار نیز باشید. مادامی که نیت شما پاک باشند، با گفتن حقیقت می توانید خودتان را نجات دهید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

سلیمی منذ حلت بالعراق***الاقی من نواها ما الاقی

الا ای ساروان منزل دوست***الی رکبانکم طال اشتیاقی

تعبیر: مطمئن باش هر خوبی که می کنی بدون اجر نمی ماند. هر غصه و دعایی که در دلت می کنی و هر اشکی که می ریزی تا عرش و هفت آمان می رسد. تدبیری برای چاره ی کار خود نداری، فقط از خدا خواسته ای که دل بیمارت را التیام بخشد. به آنچه که می خواهی می رسی و به هر چیزی که دست بزنی تبدیل به طلا می شود

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 6 مرداد 95

فال روز متولدین آبان:

شما باید کارها و فعالیت های تازه ای را ﺁغاز کنید، فرصت ها و اتفاقات تازه ای برایتان پیش می ﺁید که چشم شما را بیشتر به روی دنیا باز می کند. مراقب باشید زیرا نرمش بیش از حد در کارهایتان به ضرر شما می شود. هر پیش ﺁمد یا اتفاقی برایتان رخ می دهد نباید راه شما را عوض کند، در زندگی تان پیگیر باشید. اینقدر به مسائل با دیدی منفی ننگرید، زیرا باعث می شود که به سلامتی شما ﺁسیب برسد. واقع بین باشید تا موفق شوید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

سحرگه ره روی در سرزمینی***همی گفت این معما با قرینی

که ای صوفی شراب آن گه شود صاف***که در شیشه برآرد اربعینی

تعبیر: همه چیز مهیاست ولی کاری انجام نمی دهی. تعلل جایز نیست وگرنه همه چیز و همه کس را از دست می دهی و در بوستان زندگی خاری هم نصیبت نمی شود.، دوراندیشی نمی کنی فرصتها را از دست می دهی برای همین است که درخت ارزوهایت به ثمر نمی نشیند.

 

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 6 مرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

امروز هیچ کسی به خوبی شما نمی تواند کارها را خوب پیش ببرد. اعتماد به نفس زیاد شما و تسلطی که بر کار دارید باعث می شوند تا حسابی خودنمایی کنید و بقیه به توانایی های شما پی ببرند. این را به یاد داشته باشید که هر دانه ای امروز بکارید، فردا برداشت خواهید کرد. منظور این است که کارهایی انجام دهید که برای آینده شما مفید باشند و بتوانید از سود آنها در روزها یا سال های آینده بهره بگیرید. کارهایی همانند سرمایه گذاری مالی.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما

تعبیر: دل خویش را به سراب و چیزهای زودگذر خوش نکن. عشق تو را جوان نگه می دارد از آینده نترس چون مثل آب روشن و پاک است. غصه نخور به وصال یار خواهی رسید. به زیارت می روید و به زودی غرق در نعمت می شوید

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 6 مرداد 95

 

فال روز متولدین دی:

مهم نیست که یک چیزی یا کسی الان چقدر خوب نشان می دهد، چند دلیل عملی وجود دارند برای اینکه شما نتوانید به آنچه می خواهید برسید. خوشبختانه، اراده شما در صبر کردن برای رسیدن به خواسته تان به شما کمک زیادی می کند.عجله ممکن است همه چیز را خراب کند اما اگر قدم به قدم پیش بروید مطمئناً به هدف خود می رسید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

دو یار زیرک و از باده کهن دومنی***فراغتی و کتابی و گوشه چمنی

من این مقام به دنیا و آخرت ندهم***اگر چه در پی ام افتند هر دم انجمنی

تعبیر: شما همچون زمین تشنه ای هستید که با قطره قطره ی باران سراب می شود و همچون پرنده ایی که آرزوی پرواز دارد. این امیدواری است که نجات بخش شماست. سرگشتگی تان از فرمانبرداری از نادانان است. پس زیرک باشید معامله ای انجام خواهید داد که بسیار سودمند و ناجی شما از بند گرفتاری است.

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 6 مرداد 95

 

فال روز متولدین بهمن:

شما خدای انجام کارهای تکراری هستید و خیلی خوب می توانید روزمرگی های خود را تکرار کنید. اما دیگر وقتش رسیده تا تغییر کنید. از گوشه امن زندگی بیرون بیایید و کمی تحول ایجاد کنید. مسیرهای تازه برای کارهای خود پیدا کنید. در ارتباط هایتان نگاهتان را عوض کنید. بهترین زمان برای تفکرات عمیق است. به دل و قلب خود رجوع کنید. حتی در ظاهر خانه و زندگی هم تغییر ایجاد کنید. اگر بتوانید با خودتان صادق باشید و تنبلی را کنار بگذارید، شک نداشته باشید اتفاق های بسیار خوبی در انتظار شما خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

گفتند خلایق که تویی یوسف ثانی***چون نیک بدیدم به حقیقت به از آنی

شیرینتر از آنی به شکرخنده که گویم***ای خسرو خوبان که تو شیرین زمانی

تعبیر: بزرگان درست گفته ان که دل به دل راه دارد و شما مطمئن باشید که او هم به شما فکر می کند. گره از ابروانتان باز کنید که کارها بر وفق مرادتان پیش می رود. ذات خوبی دارید و ایمانتان قوی است پس فرشتگاه به شما کمک می کنند. شب را به خواب نگذران که وقط خوبی برای عبادت است همراهانتان بیشتر کارها را دشوار می کنند حلقه ی اقبال به سوی شما می آید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 6 مرداد 95

فال روز متولدین اسفند:

اگر امروز دوستان از شما کمک یا مشورت طلب می کنند حتما آن را انجام دهید. این کار نه تنها موجب خوشحالی آنها می شود که به خودتان هم حس خوب می دهد. کمک کردن به دوستان شما را سرشار از انرژی های مثبت می کند. خوش بینی و خوش اخلاقی که امروز دارید باعث می شود در کنار عشقتان نیز احساس راحتی داشته باشید. او را برای خوبی هایش تحسین کنید. با هم در مورد طرح هایی که برای آینده دارید، برنامه ریزی کنید. یا حتی خوب است یک تفریح یک روزه به خارج از شهر ترتیب دهید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

بگرفت کار حسنت چون عشق من کمالی***خوش باش زان که نبود این هر دو را زوالی

در وهم می نگنجد کاندر تصور عقل***آید به هیچ معنی زین خوبتر مثالی

تعبیر: با ناله و زاری کار به جایی نمی برید دست به دعا بردارید و به خیل بندگان اشفته حال بپیوندید. باقی عمل خویش را که طولانی است به خوبی سپری می کنید. اگر زیان دیده اید در جایی دیگر مالی به شما می رسد. برای رسیدن به حاجاتتان غیر از خدا پیش کسی دست دراز نکنید که به بدنامی ان نمی ارزد.

 

فال و طالع بینی حافظ روز چهارشنبه 6 مرداد 95


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان