فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 7 مرداد 95

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 7 مرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

هنگامی که تلاش می کنید وارد مسیر جدیدی شوید که برایتان ناآشناست، نیاز خواهید داشت که از دیگران طلب کمک کنید. گزینه های زیادی پیش روی شما قرار دارد. اگر شما اعتقاد دارید که باید یک انتخاب قطعی و نهایی داشته باشید دوران پر از استرسی خواهید داشت. حتی اگر تصمیم تان را چندین بار تغییر داده اید، مطمئن باشید که انتخاب درستی خواهید داشت.

 فال حافظ امروز متولدین فروردین :

کتبت قصه شوقی و مدمعی باکی***بیا که بی تو به جان آمدم ز غمناکی

بسا که گفته ام از شوق با دو دیده خود***ایا منازل سلمی فاین سلماک

تعبیر:به آنچه در گذشته خداوند بر تو عطا نموده خشنود و شکرگزار باش و بر آنچه فکر میکنی به آن نرسیده ای غمگین مباش که خداوند حکیم گاه خیری بر آنچه به ظاهر مطلوب~ما نیست قرار داده است قدر لحضات زندگی خود را بدان

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 7 مرداد 95

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز کفش های رقص را بپوشید و با آهنگ زندگی برقصید و شاد باشید. این فرصت برای شما ایجاد شده تا به بهترین شکل کارهای خود را مدیریت کنید. بعلاوه، با مشورت و صحبت با دیگران یاد می گیرید روش های تازه ای را در زندگی امتحان کنید. با اینکه دوست دارید ارتباط های زیادی داشته باشید اما درست این است که بر کیفیت کارهای خود متمرکز باشید، نه کمیت آن. لازم نیست دوستان بیشتری داشته باشید، با همین دوستان لحظه های خوب و ارزشمندی برای خود بسازید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

ای شاهد قدسی که کشد بند نقابت***و ای مرغ بهشتی که دهد دانه و آبت

خوابم بشد از دیده در این فکر جگرسوز***کاغوش که شد منزل آسایش و خوابت

تعبیر: ناشکری نکن فقط به فکر خودت نباش به دیگران هم نگاه کن. از بلاتکلیفی نجات خواهی یافت. دوستان و آشنایان کمکت می کنند. کمی طاقت بیاور. فکر نکن که تنهایی، خدا با توست. تو به مقامی می رسی که همگان حیرت می کنند و این زمان دور نیست

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 7 مرداد 95

فال روز متولدین خرداد:

شما همیشه برای راهنمایی کردن دیگران پیش قدم می شوید، تمام تجربیاتی که دارید را در اختیار دیگران قرار می دهید اما توصیه می کنیم این کار را انجام ندهید زیرا گاهی این کار به نفع شما نمی باشد، اثر سوئی برای شما دارد. زیرا با تعریف هایی که برای دیگران انجام می دهید ممکن است کارهایی را بر علیه شما انجام دهند. تجربیاتی که کسب کرده اید را به مانند یک راز نزد خود حفظ کنید، انسان ها معمولا رازهایشان را به افراد دیگر منتقل نمی کنند.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

زین خوش رقم که بر گل رخسار می کشی***خط بر صحیفه گل و گلزار می کشی

اشک حرم نشین نهانخانه مرا***زان سوی هفت پرده به بازار می کشی

تعبیر: دعایتان فقط برای رسیدن به مال و ثروت است ولی بدانید شما ثروتی دارید که شاید دیگران حسرت آن را داشته باشند و آن نعمت سلامتی است. برای رسیدن به مقصود باید خطرها را به جان خرید. زیرک باشید و از اطرافتان غافل نشوید. بیشتر به تکامل روحی خودتان بپردازید و حرص ایام و مادیات را نخورید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 7 مرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

در تماس بودن با جنگجوی درونیتان بیش از اینکه فکرش را بکنید سخت و دشوار است. با وجود اینکه بعضی اوقات می دانید که باید چکار بکنید ممکن است در رابطه با خودتان احساس ناتوانی و درماندگی کنید. به جای اینکه به خود سخت بگیرید و مدام از خودتان انتقاد کرده و بدین ترتیب خود را دیوانه کنید آرام باشید و به خود قول بدهید که در رابطه با این بی ارادگی تان کاری انجام دهید. مطمئن باشید این بی هدفی مدت زیادی طول نخواهد کشید.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

سلام الله ما کر اللیالی***و جاوبت المثانی و المثالی

علی وادی الاراک و من علیها***و دار باللوی فوق الرمال

تعبیر:  خودتان را با خیال و رویا گول نزنید و به واقعیات فکر کنید. ناامیدی را کنار بگذارید، خداوند توبه و بازگشت تان را می پذیرد و شما را از سر در گمی نجات می دهد. چهار چیز باعث نجاتتان می شود: خداوند، نماز، ایمان، قرآن. با این چهار چیز روزگارتان تغییر می کند و به شکوه و شوکت می رسید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 7 مرداد 95

 فال روز متولدین مرداد:

امروز صبح خیلی سخت از خواب بیدار می شوید و بسیار هم برایتان سخت است که حالت خواب آلودگی را از خود دور کنید. یک کاپوچینو یا قهوه غلیظ درست کنید و بنوشید. امروز این فرصت را دارید تا برای بعدازظهر برنامه تفریحی بریزید و در کنار دوستان یا فرد ورد علاقه تان بهترین لحظه ها را تجربه کنید. در ضمن، می توانید با همکاری دوستان برای پیشبرد بهتر اهداف و کارها تلاش کنید. دور خود را با دوستانی که شاد هستند پر کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ای که در کشتن ما هیچ مدارا نکنی***سود و سرمایه بسوزی و محابا نکنی

دردمندان بلا زهر هلاهل دارند***قصد این قوم خطا باشد هان تا نکنی

تعبیر: دچار کبر و غرور شده اید سعی کنید خودتان را خلاص کنید و از کارهای حرام دور کرده و به خدا نزدیک شوید. اگر بخواهید همین راه را طی کنید غم به سراغتاتن می آید. به راز و نیاز بپردازید تا کامروا باشید. درست است که به چیزی نیاز ندارید اما نیازمند رحمت الهی هستید

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 7 مرداد 95

فال روز متولدین شهریور:

امروز واقعا سخت است که تعادل را در زندگی خود دوباره برقرار کنید به خاطر اینکه ممکن است احساس کنید بسیار سخت است که بلاخره “بله” یا “نه” بگویید! شما مایلید که از حاشیه بیرون بروید تا بتوانید در متن زندگی محدودیت هایی برای خود ایجاد کنید اما شاید برای تان سخت باشد که ازآن قوانین پیروی کنید. تنها راهی که می توانید واکنش دنیا و کائنات را نسبت به تصمیمات تان امتحان کنید این است که “خلاق و مبتکر” باشید. این کار آنقدرها که به نظر می رسد سخت و دشوار نیست؛ فقط زمان لازم دارید تا راه خود را پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور  :

دل می رود ز دستم صاحب دلان خدا را***دردا که راز پنهان خواهد شد آشکارا

کشتی شکستگانیم ای باد شرطه برخیز***باشد که بازبینیم دیدار آشنا را

تعبیر: به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید. تکیه بر ظواهر ننمائید. دست به دعا بردارید. با توکل به حق هر کار غیرممکن ممکن می شود

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 7 مرداد 95

فال روز متولدین مهر:

بازگشت ماه به نشان شما امروز باعث می شود تا بتوانید در رابطه تان با دوست نزدیک تان تجدید نظر کنید. زمانیکه شما مجبورید تا به مسائل حیاتی واکنش نشان دهید دوست ندارید که حتی درباره آنها بیندیشید. درخواست کمک نشانه خوبی است؛ اما شما دوست دارید خودتان به تنهایی و یک تنه از پس مشکلات برآیید. کمی تامل کنید تا فرصت هایی که در راهند برسند و آن وقت براحتی می توانید از میان آنها بهترین شان را انتخاب کنید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

گفتند خلایق که تویی یوسف ثانی***چون نیک بدیدم به حقیقت به از آنی

شیرینتر از آنی به شکرخنده که گویم***ای خسرو خوبان که تو شیرین زمانی

تعبیر: بزرگان درست گفته ان که دل به دل راه دارد و شما مطمئن باشید که او هم به شما فکر می کند. گره از ابروانتان باز کنید که کارها بر وفق مرادتان پیش می رود. ذات خوبی دارید و ایمانتان قوی است پس فرشتگاه به شما کمک می کنند. شب را به خواب نگذران که وقط خوبی برای عبادت است همراهانتان بیشتر کارها را دشوار می کنند حلقه ی اقبال به سوی شما می آید

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 7 مرداد 95

 

فال روز متولدین آبان:

امروز وقت آن است که وضعیت اقتصادی و اولویت های خودتان را بررسی کنید. تا می توانید خرج های اضافه را از برنامه خود حذف کنید، اما هزینه مورد نیاز برای تفریح را حتما در برنامه تان قرار دهید. اگر همراهی با یک گروه کمی برایتان پرخرج است اما آشنایی ها و موقعیت های مورد نیازتان را برایتان فراهم می کند از خرج کردن برای آن نهراسید، چرا که شما با این کار در واقع دارید برای رسیدن به اهدافتان برنامه ریزی می کنید. با شریک زندگی خود راحت و رک حرف یزنید و نیازهای عاطفی خود را با او در میان بگذارید، اجازه ندهید در این زمینه چیزی بین شما مخفی باقی ماند. مطمئن باشید این کار قدم بزرگی در بهبود روابط شما خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

که برد به نزد شاهان ز من گدا پیامی***که به کوی می فروشان دو هزار جم به جامی

شده ام خراب و بدنام و هنوز امیدوارم***که به همت عزیزان برسم به نیک نامی

تعبیر: از رسم روزگار بسیار گله مند هستید مدام در پی برآورده شدن حاجتتان می باشید. به زودی خبری به شما می رسانند که باعث حل شدن مشکلاتتان می شود. بسیار سخت و دشوار به مرادتان خواهید رسید طوری که در این راه پخته می شوید و تجربه های فراوان به دست می آورید. ماه رمضان ماه پر برکت و رسیدن به حاجات شما می باشد

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 7 مرداد 95

فال روز متولدین آذر:

همه رویدادهای هیجان انگیز با حس کنجکاوی زیادی آغاز می شوند، اما امروز برای شما این گونه نیست. بدون اینکه خودتان بخواهید، انرژی های بسیار خوبی دارید و می توانید چیزهای جدیدی در زندگی کشف کنید. از اشتیاقات درونی که امروز دارید برای ساختن رویاهای بزرگ استفاده کنید. البته این را هم بدانید که لقمه بزرگ تر از دهان خود برندارید. پیش از آغاز هر کاری حتما به نتایج آن فکر کنید و با شتاب و عجله وارد عمل نشوید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی***حاصل از حیات ای جان این دم است تا دانی

کام بخشی گردون عمر در عوض دارد***جهد کن که از دولت داد عیش بستانی

تعبیر: بسیار خوش اقبالید و اراده ی بسیار قوی دارید. معجزه ای در زندگیتان رخ می دهد که مایه ی تعجب همگان می شود. یادتان باشد رمز موفقیتان سعی و کوشش است. به سفر معنوی کربلا می روید که در آنجا دل سرگشته شما ارام می گیرد و چشم و دلتان روشن می شود

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 7 مرداد 95

فال روز متولدین دی:

با اینکه برنامه های زیادی در سر دارید اما شاید به درستی ندانید چطور و از چه مسیری می توانید به اهداف برسید. برای این منظور باید مشورت و تحقیق کنید. حرف های دیگران را بشنوید و اگر موردی ناخوشایند هم در این میان وجود داشت، خیلی تدافعی و عصبی واکنش نشان ندهید. برخی از مسایل زندگی در ابتدا چالش برانگیز و دشوار به نظر می رسند اما در ادامه متوجه می شوید که نه تنها سخت نیستند بلکه بسیار هم کمک کننده هستند. این را بدانید که بدون زحمت و سختی نمی توانید به نیازهای خود دست پیدا کنید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ای دل آن دم که خراب از می گلگون باشی***بی زر و گنج به صد حشمت قارون باشی

در مقامی که صدارت به فقیران بخشند***چشم دارم که به جاه از همه افزون باشی

تعبیر: شما تلاش خودتان را کرده اید پس ناراحت نباشید و از بخت خودتان گله نکنید. از نظر شما همه چیز به آخر رسیده و زندگی تان تیره و تار گردیده است. او به عهد خود وفا نکرده و شما خوبی خودتان را ثابت کرده اید ولی باز هم امیدوارید و این رمز موفقیت شماست.

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 7 مرداد 95

فال روز متولدین بهمن:

با وجود اینکه خودتان هم باورتان نمی شود، اما اوضاع در حال حاضر دارد به ویژه از لحاظ اقتصادی روز به روز بهتر می شود و به زودی از بار سنگینی که بر شانه خود احساس می کنید خبری نخواهد بود. کارهایتان را خودتان انجام دهید و به تمام جزئیات توجه کنید، اگر انجام این چیزها را به دیگران واگذار کنید خیلی جدی گرفته نخواهند شد. اما اگر خودتان برای انجام آنها اقدام کنید خیلی راحت و بدون زحمت انجام خواهند شد. روابط عاطفی و کاری نیز خیلی خوب دارند پیش می روند، بهتر از این نمی شود! تنها چیزی که ممکن بین شما و عشقتان مشکلی ایجاد کند مسائل مالی خواهد بود. ممکن است یکی از شما احساس کند که به اندازه کافی منابع مالی در اختیارش گذاشته نمی شوند و در حقش اجحاف شده است.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

صبح است و ژاله می چکد از ابر بهمنی***برگ صبوح ساز و بده جام یک منی

در بحر مایی و منی افتاده ام بیار***می تا خلاص بخشدم از مایی و منی

تعبیر: در راهی قدم نهاده اید که باید ثابت قدم بوده و گاهی مثل سنگ سخت و گاهی نرم مثل جوی روان باشید یا اینکه از خودتان بگذرید تا دیگران را نجات بخشید. دلتان روشن است و می دانید کاری را که شروع کرده اید حتما” به سرانجام می رسانید. اگر امید به خدا داشته باشید غم از دلتان ریشه کن می شود یا علی بگویید که رسیدن به مراد محال نیست

 

فال و طالع بینی حافظ روز پنج شنبه 7 مرداد 95

فال روز متولدین اسفند:

امروز ریزه کاری های اخلاقی دیگران از همیشه برای آزار دهنده تر خواهد بود، حتی عادت های کوچکی که با آنها کنار آمده اید و کمی بیش از آنچه که باید دلتان می خواهد نسبت به این چیزها عکس العمل نشان دهید. دنبال دعوا می گردید به ویژه اگر موضوع مورد بحث از آن موضوعاتی باشد که نسبت به آنها حساس هستید. اما دست نگه دارید، آرام باشید، به خودتان مسلط باشید و بحث در این مورد را به روز آرامتری انتقال دهید. تحت تأثیر ماه کامل سرشار از انرژی رهبری و مدیریت هستید و دلتان می خواهد بدرخشید و پیش بروید. این روزها با مهربانی و سرزندگی در کنار عشقتان باشید و نسبت به او سخاوتمند باشید. و یادتان باشد که خودتان را حتما جدی بگیرید. اگر احساس می کنید همسرتان شما را مثل قبل دوست ندارد سخت در اشتباهید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ساقیا سایه ابر است و بهار و لب جوی***من نگویم چه کن ار اهل دلی خود تو بگوی

بوی یک رنگی از این نقش نمی آید خیز***دلق آلوده صوفی به می ناب بشوی

تعبیر: اگر کاهایتان بر مبنای هوی و هوس بگذارید مایه ی اشوب و فتنه می شود. امانتی دست شماست آن را به سلامتی دست صاحبش برسانید. شایسته تر از آن هستید که بخواهید با افراد پست معاشرت کنید. فعلا” جز صبر در پیش رقیب چاره ی دیگری ندارید. شما که انسانی پاکدل هستید حیف است که سرکشی کنید.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان