ramazan
ramazan

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 10 مرداد 95

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 10 مرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

امروز سرشار از اشتیاق و احساسات عاطفی هستید. به هیچ عنوان آنها را نادیده نگیرید. هر کاری دلتان می خواهد را با شهامت انجام دهید. اما در عین حال، به کلماتی که استفاده می کنید، توجه زیادی داشته باشید. شاید نتوانید بین مسایل کاری یا زندگی شخصی خود تعادل خوبی برقرار کنید. اما از اینکه در مورد احساسات خود صادقانه حرف بزنید هیچ ترسی نداشته باشید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

زین خوش رقم که بر گل رخسار می کشی***خط بر صحیفه گل و گلزار می کشی

اشک حرم نشین نهانخانه مرا***زان سوی هفت پرده به بازار می کشی

تعبیر: دعایتان فقط برای رسیدن به مال و ثروت است ولی بدانید شما ثروتی دارید که شاید دیگران حسرت آن را داشته باشند و آن نعمت سلامتی است. برای رسیدن به مقصود باید خطرها را به جان خرید. زیرک باشید و از اطرافتان غافل نشوید. بیشتر به تکامل روحی خودتان بپردازید و حرص ایام و مادیات را نخورید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 10 مرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

شما وقتی که قصد دارید کاری را شروع کنید، حتی اگر دوستان باهوشتان با نقشه های جدیدتان مخالف باشند، دوست ندارید که با جواب منفی روبرو بشوید. هنگامی که شما مورد اتهام واقع می شوید، ممکن است که وانمود کنید دارای شاخهای واقعی قوچ هستید تا از آسیب پذیریتان محافظت کنید. قبل از اینکه به خاطر مواجه شدن مداوم با یک مانع همیشگی خسته شوید، در حرکت بعدی خود مجدداً تجدید نظر کنید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

این خرقه که من دارم در رهن شراب اولی***وین دفتر بی معنی غرق می ناب اولی

چون عمر تبه کردم چندان که نگه کردم***در کنج خراباتی افتاده خراب اولی

تعبیر: هر کاری را که می خواهید انجام دهید در موردش کمی فکر و تامل کنید اگر عجله کنید باعث پشیمانی تان می شود پس از فضل و عقل خودتان استفاده کنید. کمی هم صبر کنید به آنچه که اراده کرده اید می رسید. در این راه سختی و ضرر زیادی می کشید ولی می ارزد. امید داشته باشید و روزگارتان تغییر می کند

 

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 10 مرداد 95

فال روز متولدین خرداد:

امروز ذهنتان شدیدا درگیر فرد و یا اتفاقی غیر قابل درک خواهد بود. هر چقدر هم که به این موضوع فکر کنید، پیدا نکردن جواب سوالاتی که ذهنتان را مشغول کرده اند تنها شما را گیجتر خواهد کرد. بهتر است در مورد این مسئله از دوستانی که به آنها اطمینان کامل دارید نظرسنجی کنید، بلکه آنها بتوانند به شما کمک کنند ماجرا را از زاویه دیگری بنگرید. نگران نباشید، بالاخره حقیقت ماجرا را خواهید یافت. امروز وقت آن رسیده که به جزئیات توجه کنید و کارهای نیمه کاره خود را تکمیل کنید. آنهایی که دوست دارید را اصلا نادیده نگیرید و به آنها توجه کنید. در مکالمه سعی کنید حرف هایتان را رک و واضح بگوئید تا هر دو طرف راحت باشند.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

تو مگر بر لب آبی به هوس بنشینی***ور نه هر فتنه که بینی همه از خود بینی

به خدایی که تویی بنده بگزیده او***که بر این چاکر دیرینه کسی نگزینی

تعبیر: معمایی برایتان پیش آمده که لاینحل است برای حل آن به افراد ناباب مراجعه نکنید چراغ امیدتان روشن می شود و شما به جواب معمای خودتان می رسید. فعلاگ با غم هایتان سازش کنید با مشورت به آنچه که می خواهید می رسید. کمی تحمل کنید جواب این معما آنقدر با ارزش هست که به خاطر آن زحمت بکشید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 10 مرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

خبرهایی به شما می رسد که باعث می شوند پرونده برخی مسائل مربوط به گذشته برای همیشه بسته شود. ممکن است ادامه تلاش برای رسیدن به هدفی که مدتی است برای آن تلاش کرده اید در حال حاضر امکانپذیر نباشد و مجبور باشید برای مدتی برنامه هایتان را به تعویق بیندازید. این موضوع می تواند ناراحت کننده باشد، اما به دقت به آن فکر کنید. چه رویاهای دیگری در سر دارید؟ به این که کدام یک از رویاهایتان برای شما اهمیت بیشتری دارند و این که کدام یک از آنها به نظر قابل دسترسی می آیند خوب فکر کنید. این وضعیت می تواند یک توفیق اجباری برای شما باشد. امروز روز تعطیل و زمان تفریح است، فقط یادتان باشد زیاده روی در هیچ چیزی خوب نیست.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

وقت را غنیمت دان آن قدر که بتوانی***حاصل از حیات ای جان این دم است تا دانی

کام بخشی گردون عمر در عوض دارد***جهد کن که از دولت داد عیش بستانی

تعبیر:  بسیار خوش اقبالید و اراده ی بسیار قوی دارید. معجزه ای در زندگیتان رخ می دهد که مایه ی تعجب همگان می شود. یادتان باشد رمز موفقیتان سعی و کوشش است. به سفر معنوی کربلا می روید که در آنجا دل سرگشته شما ارام می گیرد و چشم و دلتان روشن می شود.

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 10 مرداد 95

 

 فال روز متولدین مرداد:

امروز بهترین زمان برای جمع بندی است. هر کاری که مدت ها است نیمه کاره رها شده را امروز تمام کنید. از انعقاد قرارداد گرفته تا پایان بخشیدن به دوستی های بی نتیجه. خوشبختانه امروز روحیه آرامی دارید و می توانید خیلی خوب با دیگران ارتباط برقرار کنید. سازگاری و هارمونی رفتاری شما نیز زیاد است. اینها همه برای یافتن دوستان جدید، بسیار کمک کننده هستند. اگر در زمینه ای خیلی ناامید هستید و فکر می کنید تلاش هایتان نتیجه داده است و قصد دارید به کلی از آن دست بکشید، توصیه می کنیم یک بار دیگر تلاش کنید. شاید امروز با سوپرایز بزرگی مواجه شوید

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت***آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت

تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت***جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت

تعبیر: هوشیار باش رقیبان می خواهند تو را خوار کنند و از در الفت وارد شده اند و طرح محبت با تو خواهند ریخت. فریب آنها را نخور. خودت گره ها را باز کن. از چیزی خجالت نکش به سفری کوتاه می روی و در این سفر گشایشی در کارت می شود و تو به کام دل خود می رسی و در آن زمان بندگی خداوند را فراموش نکن

 

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 10 مرداد 95

فال روز متولدین شهریور:

شما امروز فکرهای زیادی در سرتان دارید، اما وقتی یک دوست صمیمی و یا یکی از اعضای خانواده تان به شما نیاز دارد نمی توانید در محل کارتان توجه کافی روی کار خود داشته باشید. به نظر می رسد وقتی که شما در محل کارتان گرفتار می شوید، می توانید از زیر بار مسئولیت هایتان در خانه فرار کنید، اما این موضوع اصلاً حقیقت ندارد. پس امروز به مشکلات خانوادگی و شخصی خود رسیدگی کرده و کارهای خود را به روز دیگری موکول کنید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

زان می عشق کز او پخته شود هر خامی***گر چه ماه رمضان است بیاور جامی

روزها رفت که دست من مسکین نگرفت***زلف شمشادقدی ساعد سیم اندامی

تعبیر: مرحبا بر شما هر آنچه دارید از حق تعالی می دانید حتی نعمت سلامتی را. وقتی به گذشته تان فکر می کنید می بینید چندان کار مفیدی انجام نداده اید. در حال حاضر مصلحت در این است که خاموش باشید. رازتان را با خدایتان در میان بگذارید وگرنه اگر فاش کنید دشمنانتان شکست سختی به شما می دهند، تحمل کنید، خداوند با صابران است.

 

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 10 مرداد 95

فال روز متولدین مهر:

همچنانکه روز آغاز می گردد، کارهای بسیار جدی شما نیز شروع می شود چنانچه در طول روز می فهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و وقتی برای از دست دادن ندارید. خوشبختانه، در تعطیلات گذشته تفریح کرده اید و الان آماده اید که روی کاری که در دست دارید متمرکز شوید. هر تغییری که لازم است، در رفتار و روش خود بدهید و ومشغول به کار شوید چرا که واقعا زمانی برای هدر دادن ندارید. پس همین الان شروع کنید!

فال حافظ امروز متولدین مهر :

یا مبسما یحاکی درجا من اللالی***یا رب چه درخور آمد گردش خط هلالی

حالی خیال وصلت خوش می دهد فریبم***تا خود چه نقش بازد این صورت خیالی

تعبیر: تهمتی به شما زده اند که به زودی دست بدخواهان رو م یشود. حادثه ای بسیار عجیب اتفاق می افتد که همه چیز را عوض می کند و به آنچه که هدفتان هست می رسید به شرط آنکه زرنگ باشید.کسی به دیدارتان می آید و غم رهایتان می کند

 

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 10 مرداد 95

فال روز متولدین آبان:

از زمانی که شما از دادن جواب “نه” به یک درخواست امتناع کرده اید، توانسته اید حتی بهتر از آن چیزی که فکر می کردید عمل کنید. راه حل های ذهنی شما قوی هستند، اما تحت کنترل زندیگتان نیستند. در عوض موج تازه ای از ایمان در حالیکه شما را قادر می سازد که به مسائل مشکل نگاه کرده و شروع هرچیزی را خیلی مثبت ببینید، به شما امید تازه ای برای آینده می دهد. اما کمی هم کناره گیری از فکر کردن به نتیجه آرزوهایتان هنوز برایتان سودمند است.

 فال حافظ امروز متولدین آبان :

ما را ز خیال تو چه پروای شراب است***خم گو سر خود گیر که خمخانه خراب است

گر خمر بهشت است بریزید که بی دوست***هر شربت عذبم که دهی عین عذاب است

تعبیر: افسوس ایام گذشته سودی ندارد. به آینده فکر کن. معامله ای می کنی که بسیار سودمند است. ولی طمع نکن. صداقت داشته باش و حقیقت را بگو. کار امروز را به فردا نینداز. از یار خود رنجیده خاطر نباش. دروغ و بدی ها را فراموش کن تا خورشید عشق به رویت لبخند بزند

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 10 مرداد 95

 

فال روز متولدین آذر:

باوجود اینکه شما در مورد مسائل عشقی همیشه اهل عمل بوده اید، ولی اکنون دوست دارید کمی در محیط های هیجان انگیز قرار بگیرید. خوشبختانه ذهن شما بیشتر تجربی عمل کرده است و شما همیشه از سیر و سفر کردن در سرزمین رویاها لذت برده اید. اما نباید زیاد هم ریسک بکنید، رویاهای شما تحقق نمی یابند، مگر اینکه شما اطمینان حاصل کنید مسیری که در پیش گرفته اید واقعاً همان چیزی است که می خواسته اید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

خیال روی تو در هر طریق همره ماست***نسیم موی تو پیوند جان آگه ماست

به رغم مدعیانی که منع عشق کنند***جمال چهره تو حجت موجه ماست

تعبیر: غرور نداشته باش با اهل فن و نظر مشورت کن تا از خطاها به دور باشی. احساس خستگی می کنی و درونت غوغاست به ائمه متوسل شو تا به حقیقت برسی. تو را با دنیای فانی کاری نیست پس به باقیات برس و سینه ات را با یاد خدا پر کن تا به وصال یار برسی

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 10 مرداد 95

فال روز متولدین دی:

ممکن است وقایعی در اطراف تان اتفاق بیفتد که به مشکلات دامن بزند و البته کاری هم از دست شما برنمی آید. متأسفانه، همه چیز از آن چه فکرش را می کنید پیچیده تر و آشفته تر شده است. خبر خوب این است که می توانید از هر شرایطی بهترین اسفاده را ببرید، پس نگران این نباشید که اکنون در موقعیت بدی گرفتار شده اید. خوشبختانه، ماه به نشانه ی شما بازگشته است و می توانید با هر آن چه در حال حاضر در اختیار دارید، برنامه ای موفق و عالی ترتیب دهید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی***در فکرت تو پنهان صد حکمت الهی

کلک تو بارک الله بر ملک و دین گشاده***صد چشمه آب حیوان از قطره سیاهی

تعبیر: باز هم راه برگشت برایت باز است و خداوند توبه ی تو را می پذیرد. سرت را به درگاه حق پائین انداز و تقصیر کارهایت را به گردن روزگار نیانداز از خدا کمک بگیر، راهی را پیش گرفته ای که بسیار تاریک و پرخطر است. توقع خود را کم کن چه کاری کرده ای که حالا توقع بهشت داری

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 10 مرداد 95

 

فال روز متولدین بهمن:

امروز راه های زیادی برای گشایش کارها جلوی پای شما قرار می گیرد. از انرژی امروز می توانید برای افزایش اعتماد به نفس خود استفاده کنید. باید خلاقیت های خود را بیشتر کنید تا به واسطه آنها پروژه های کاری بیشتری بگیرید و موفقیت بیشتری را برای خود رقم بزنید. از جریان مثبت زندگی استفاده کنید. این را در نظر داشته باشید که با نشستن و دست روی دست گذاشتن هیچ کاری پیش نمی رود. باید از نقطه امن و راحتی بیرون بیایید و کمی ریسک کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

رفتم به باغ صبحدمی تا چنم گلی***آمد به گوش ناگهم آواز بلبلی

مسکین چو من به عشق گلی گشته مبتلا***و اندر چمن فکنده ز فریاد غلغلی

تعبیر: به مرادتان رسیده اید ولی می ترسد انچه را که سخت به دستآورده اید از دست بدهید، مطمئن باشید که همه ی آنها ماندنی است. اتفاقی می افتد که حتی تصورش هم مایه ی تعجب است و برای شما فرصتی بسیار عالی به شمار می آید. قدر آنچه را که دارید بدانید و دست از گله و شکایت بردارید و ناشکر نباشید که خدای ناکرده باز همه را از دست می دهید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز یکشنبه 10 مرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

امروز صبح شما به خوبی به تلاشهایتان افزوده اید، برای اینکه امروز بخت با شما یار است تا فعالیتهایتان را بیشتر کنید. برنامه شما شاید یک برنامه خوب باشد، اما احتمال دارد که بعد در طول روز با موانعی مواجه شوید. اگر شما نتوانسته اید انتظاراتتان را برآورده کنید به خودتان سخت نگیرید. برای تمام کردن آنچه که امروز شروع کرده اید فردایی هم وجود دارد.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

هواخواه توام جانا و می دانم که می دانی***که هم نادیده می بینی و هم ننوشته می خوانی

ملامتگو چه دریابد میان عاشق و معشوق***نبیند چشم نابینا خصوص اسرار پنهانی

تعبیر: قدر لحظات عمر خود را بدان و آن ها را به راحتی از دست نده. راز خود را با نامحرمان در میان نگذار تا دچار دردسر و حسادت دیگران نشوی. برای رسیدن به هدف باید تلاش کنی. مراقب کارهای خود باش و با تعقل و تفکر و صبر و آرامش کار کن تا با سهل انگاری خود را دچار انحراف و شکست نکنی و پشیمان نشوی.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان