ramazan
ramazan

تجاوز به یک نو عروس در سوپر مارکت محله (عکس)

تجاوز به یک نو عروس در سوپر مارکت محله (عکس)

ماجرای تکان دهنده و هشدار دهنده تجاوز به یک تازه عروس در مکانی به ظاهر امن …

 

 

تجاوز به تازه عروس 21 ساله پشت پاچال سوپر مارکت پلیس را وارد عملیات جدیدی کرد. عدم شناخت از آدم هایی که دور و برمان حضور دارند و کسانیکه با آنها رفاقت میکنیم چنان ضربه هایی به زندگی هایمان وارد میسازند که جبران آنها بسیار سخت است. تازه عروسی که مورد تجاوز دوست همسرش قرار گرفت نمونه ای از همین عدم شناخت هایی است که باعث این خسارت های جبران ناپذیر میشود:

 

تجاوز به تازه عروس 21 ساله پشت پاچال سوپر مارکت

صاحب یک سوپر مارکتی که در اقدام بی شرمانه ای عروس جوانی را پس از ایجاد ارتباط دوستانه با همسرش مورد تجاوز قرار داده بود در دادگاه کیفری محاکمه می شود. این مرد باعث شده بود زن جوان برای خلاصی از عذاب وجدان دست به خودکشی بزند.

 

متهم با شکایت شوهر این زن بازداشت شد و ابتدا سعی داشت اتهام تجاوز به عروس جوان را نپزیرد اما با دلایل و شواهد موجود در تحقیقات این اقدام شرم آور را پزیرفت.

 

شوهر این زن به قاضی گفت: پس از ازدواج به محله ای که مرد شیاد در آنجا سوپرمارکت داشت رفتیم و همیشه برای خرید خودم و همسرم به سوپری این مرد می رفتیم. جواد – مرد فروشنده – در این مدت کوتاه چنان خوب برخورد کرده بود که اعتماد ما را جلب کرده بود.

 

تجاوز به یک نو عروس در سوپر مارکت محله (عکس)

 

وی با اشاره به اینکه همسرم اصلا تحمل شنیدن و یا تعریف کردن اتفاقی که برایش افتاده است را ندارد، گفت: آن روز صبح ، زنم برای خرید به سوپری کنار خانه می رود. بعد از خرید جزئی می خواست به بازارچه نزدیک خانه برود که جواد پیشنهاد می دهد که همسرم را تا یک مسیری برساند اما در ادامه مسیر خود را تغییر می دهد و همسرم را به یک منطقه خلوت برده و در داخل خودرو مورد تجاوز قرار می دهد.

 

به گزارش پرونده، زن جوان بعد از این حادثه جرات گفتن قضیه را به همسرش نداشت و تنها چیزی که به ذهش رسید اینکه خود را دار بزند و از این بی آبرویی که برایش به جا مانده بود رها کند. نامه ای به همسرش نوشت و ماجرا را برایش بازگو کرد و سپس چادر خود را حلقه وار به گردنش انداخت . ولی از آنجایی که بخت یارش بود همسرش سر رسید و او را از مرگ حتمی نجات داد.

 

مرد جوان به قاضی گفت: زنم دیگر آن روحیه شاد سابق را ندارد و تحت درمان قرار دارد من از قاضی محترم اشد مجازات را برای مرد متجاوز خواهانم. بنا به این گزارش ، متهم با قرار بازداشت موقت در زندان است تا محاکمه و به مجازات برسد.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان