ramazan
ramazan

فال و طالع بینی حافظ روز دوشنبه 11 مرداد 95

فال و طالع بینی حافظ روز دوشنبه 11 مرداد 95

فال روز متولدین فروردین:

احتمالاً امروز از دنده چپ بلند شده اید، اما گذشته را فراموش کنید و به حال فکر کنید.دوستان و همکارانتان می خواهند شما را بی گناه بدانند اما شما باید با آنها بسازید. می دانید که زندگی کردن در زمان حال چقدر مهم است پس بدون اینکه خود را درگیر خاطرات شخصی بکنید با زمان و اتفاقاتی که در حال اتفاق می افتند پیش بروید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

نسیم صبح سعادت بدان نشان که تو دانی***گذر به کوی فلان کن در آن زمان که تو دانی

تو پیک خلوت رازی و دیده بر سر راهت***به مردمی نه به فرمان چنان بران که تو دانی

تعبیر: حسن و صفات ظاهری و باطنی شما بسیار است. گناه نمی کنید و هر سخنتان به شیرنی شکر است که همه از آن فیض می برند. مرادی دارید که رسیدن به آن را محال می دانید ولی آنقدر مقاوم و پابرا هستید که هیچ چیز و هیچ کس نمی تواند شما را ناامید کند، پیش کسی گریه نکنید زیرا دشمنانتان شاد می شوند

 

فال و طالع بینی حافظ روز دوشنبه 11 مرداد 95

 

فال روز متولدین اردیبهشت:

امروز برای شما این امکان وجود دارد که تمرکز کنید و جنبه های بسیار جدی را در روز معتدل کنید. حتی با علاقه اخیر شما برای خلاقیت، برایتان سخت است که از علائق ناپسند دوری کنید. فقط به یاد داشته باشید که برخی از افراد نسبت به شما و هر فرد دیگری که هدایای متفاوتی را به روی میز می گذارد پرشورتر هستند.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

سحرگه ره روی در سرزمینی***همی گفت این معما با قرینی

که ای صوفی شراب آن گه شود صاف***که در شیشه برآرد اربعینی

تعبیر: همه چیز مهیاست ولی کاری انجام نمی دهی. تعلل جایز نیست وگرنه همه چیز و همه کس را از دست می دهی و در بوستان زندگی خاری هم نصیبت نمی شود.، دوراندیشی نمی کنی فرصتها را از دست می دهی برای همین است که درخت ارزوهایت به ثمر نمی نشیند.

 

فال و طالع بینی حافظ روز دوشنبه 11 مرداد 95

 

فال روز متولدین خرداد:

امروز مراقب غول مشکلات باشید که جلوی رویتان ظاهر می شود. احتمال دارد قایق دوستی های شما با صخره های سنگی برخورد کند. البته این مساله شاید لطمه جدی به رابطه هایتان وارد نکند اما به هر صورت تاثیر بدی دارد. پس خیلی مراقب زبان و رفتار خود باشید. افرادی که انرژی منفی دارند را از زندگی خود حذف کنید. اگر نمی توانید به تنهایی رفتار یا زندگی خود را سامان بدهید، بهتر است از یک مشاور کمک بگیرید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

ای در رخ تو پیدا انوار پادشاهی***در فکرت تو پنهان صد حکمت الهی

کلک تو بارک الله بر ملک و دین گشاده***صد چشمه آب حیوان از قطره سیاهی

تعبیر: باز هم راه برگشت برایت باز است و خداوند توبه ی تو را می پذیرد. سرت را به درگاه حق پائین انداز و تقصیر کارهایت را به گردن روزگار نیانداز از خدا کمک بگیر، راهی را پیش گرفته ای که بسیار تاریک و پرخطر است. توقع خود را کم کن چه کاری کرده ای که حالا توقع بهشت داری

 

فال و طالع بینی حافظ روز دوشنبه 11 مرداد 95

 

فال روز متولدین تیر:

امروز ممکن است شما از فردی که نظر شما را به خود جلب کرده و واقعاً برای مدتی توجه شما را معطوف به خود کرده، الهام بگیرید. این کار بسیار مؤثر است برای اینکه اکنون که ماه به نشانه شما بازگشته است شما نسبت به همیشه سر حال تر هستید. اما اخیراً توانایی شما برای تشخیص دادن کیفیت هرچیزی قوی شده است. با دریافتهای خودتان صادق باشید و ببینید که جذابیتهای شما به کجا منتهی می شوند.

فال حافظ امروز متولدین تیر :

روزه یک سو شد و عید آمد و دل ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست

نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست

تعبیر:  گم کرده ی خود را پیدا می کنی. وعده ی دیدار نزدیک است. هوشیار باش. خبر خوبی به تو خواهند داد. با مشکلات بجنگ و از بخت خود گله نداشته باش بعد از هر تاریکی روشنایی هست . سعی کن عقلت بر قلبت غلبه داشته باشد. با این حال فکر نکن همه ی خوبی ها در تو جمع شده و عاری از هرگونه بدی هستی

 

فال و طالع بینی حافظ روز دوشنبه 11 مرداد 95

 فال روز متولدین مرداد:

به این فکر کنید که اکنون در چه جایگاهی قرار دارید و آیا به آن موقعیتی که آرزو داشته اید، رسیده اید؟ یادآوری گذشته این مزیت را دارد که از اشتباه های خود درس می گیرید و دیگر آنها را تکرار نمی کنید. اما نباید در گذشته غرق شوید و از برنامه های آینده خود جا بمانید. امروز سرشار از هیجان هستید اما این کافی نیست. باید آن را بیشتر کنید. امروز روی مسایلی متمرکز شوید که شما را در مسیرهای تازه ای از زندگی قرار می دهند. فرصت هایی که پیش رویتان قرار دارند را ببینید و در هوا بقاپید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

ای دل گر از آن چاه زنخدان به درآیی***هر جا که روی زود پشیمان به درآیی

هش دار که گر وسوسه عقل کنی گوش***آدم صفت از روضه رضوان به درآیی

تعبیر: ای که از خوبی زبانزد هستی حال وقت انجام کار ثواب است آن را پس نزن. همیشه از این فرصت ها به دست نمی آید. به زیردستان خود بیشتر توجه کن. حریفانت دارند از تو پیشی می گیرند پس تو هم باید مثل باد راه را صی کن تا درد تو درمان شود، به کام دل می رسی ئ تسلیم قسمت باش چون لطف خدا شاملت می شود. به وصال می رسی. شاد باش

 

فال و طالع بینی حافظ روز دوشنبه 11 مرداد 95

فال روز متولدین شهریور:

گاهی اوقات مخفی کردن احساساتتان آسانترین کار دنیا به نظر می آید، اما این بدان معنا نیست که این درست ترین کار ممکن است. امروز به جای بیان کردن احساساتتان انها را در خود فرو می ریزید. اما به یاد داشته باشید که انبار کردن احساسات گاهی در آینده باعث فوران خشم شما خواهد شد، پس بهتر است تا موضوع تازه است آن را مورد بحث قرار داده و احساستان را بیان کنید. چه مجرد باشید و چه متأهل امشب شب خوبی برای بیرون رفتن از خانه نیست. اگر متأهل هستید امشب را در خانه مانده و به امور خانه رسیدگی کنید و به همسرتان نشان دهید برای خانه و خانواده ارزش قائل هستید. اگر هم مجرد هستید پای تلویزیون لم داده و از هر لحظه خود لذت ببرید.

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

سلیمی منذ حلت بالعراق***الاقی من نواها ما الاقی

الا ای ساروان منزل دوست***الی رکبانکم طال اشتیاقی

تعبیر: مطمئن باش هر خوبی که می کنی بدون اجر نمی ماند. هر غصه و دعایی که در دلت می کنی و هر اشکی که می ریزی تا عرش و هفت آمان می رسد. تدبیری برای چاره ی کار خود نداری، فقط از خدا خواسته ای که دل بیمارت را التیام بخشد. به آنچه که می خواهی می رسی و به هر چیزی که دست بزنی تبدیل به طلا می شود.

 

فال و طالع بینی حافظ روز دوشنبه 11 مرداد 95

فال روز متولدین مهر:

درست است که امروز شانس با شما یار است، اما اگر به جای عقل و منطق بخواهید احساسی و حساب نشده اقدام کنید اصلا نتیجه خوبی به دست نخواهید آورد. این که رابطه تان با کسی که دوست دارید به اینجا کشیده شده است خجالت آور است. به این که چه کسی هستید و چه چیزهایی برای شما ارزش هستند به خوبی فکر کنید و خیلی زود خواهید فهمید برای حل این مشکل چه کارهایی لازم است انجام دهید. تلفنتان را خاموش کرده و بدون هیچ مزاحمی با عشقتان به صحبت بپردازید تا به درکی متقابل برسید، این جور مواقع هیچ چیز بدتر از یک مزاحم نیست. یادتان باشد حتما به او بگویید که دوستش دارید.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

ما در پیاله عکس رخ یار دیده ایم***ای بی خبر ز لذت شرب مدام ما

تعبیر: راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز دوشنبه 11 مرداد 95

فال روز متولدین آبان:

شما امروز وقتی کارهایتان را تمام کردید نمی توانید به راحتی وقت تان را برای تفریح کردن با دوستانتان تنظیم کنید. شما هنوز وظایفی دارید که حتی شاید وقتی لیست کارهای روزانه تان را چک کنید آنها را حس نکنید. همانطور که احساس گناه گردن به جز تلف کردن وقتتان هیچ کار دیگری نمی کند، دفاع کردن از خودتان در برابر دیگران نیز اینگونه است. فقط تا جایی که در توانتان هست کارهایتان را انجام دهید و بعد هر نگرانی که مانع لذت بردن از زمان حال می شود را از فکرتان بیرون کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

صلاح کار کجا و من خراب کجا***ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا

دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس***کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا

تعبیر: مشکلاتتان بزودی حل خواهد شد و شما به نیت خودتان خواهید رسید. بعد از تاریکی و غم، روشنایی در انتظار شماست. خودتان را برای کاری که می خواهید انجام دهید آماده سازید. با توکل به حق و راه و رسم دینداری به کام دلتان می رسید. راز خودتان را به کسی نگوئید.

 

 

فال و طالع بینی حافظ روز دوشنبه 11 مرداد 95

فال روز متولدین آذر:

شما شاید تلاش کنید خودتان را پشت کلمات برگزیده خود پنهان کنید، اما به هیچ وجه نمی توانید قصد و نیت واقعی خود را قایم کنید! تلاش شما برای مرموز بودن و پنهان کاری تاثیر منفی و بدی روی دوستان صمیمی تان می گذارد و باعث می شود اطرافیانتان نیز با شما رفتار صادقانه ای نداشته باشند. گفتن حقیقت تا موقعی که از روی دلسوزی و محبت باشد، به هیچ کس صدمه نخواهد زد.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

ای دل به کوی عشق گذاری نمی کنی***اسباب جمع داری و کاری نمی کنی

چوگان حکم در کف و گویی نمی زنی***باز ظفر به دست و شکاری نمی کنی

تعبیر: اگر می خواهید غم به سراغتان نیاید و از غم ها رهایی یابید به این فکر باشید که عاقبت باید به دیار باقی بروید بنابراین بهتر است که توشه ی راهتان از ثواب باشد. بدون زحمت نمی توان به مقام رسید باید تلاش کنید مطمئن باشد کارهای شما بدون اجر نمی ماند و جواب خودتان را دریافت می کنید.

 

فال و طالع بینی حافظ روز دوشنبه 11 مرداد 95

فال روز متولدین دی:

اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه شما که مربوط به روابط دوستانه تان می باشد در حال حرکت است، و می تواند فعالیتهای شراکتی شما را فعالتر سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که پشت هر مسئله چه چیزی نهفته است. شناختن دیگران ابتدا از راه خودشناسی حاصل می شود. از کلام استفاده کنید تا راه ورود را بیابید، اما سپس از احساستان استفاده کنید تا به جوهره واقعی تان برسید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

الا یا ایها الساقی ادر کاسا و ناولها***که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها

به بوی نافه ای کاخر صبا زان طره بگشاید***ز تاب جعد مشکینش چه خون افتاد در دل ها

تعبیر: کاری نکن که بعدها از کرده ی خویش هم خودت و هم دیگران ناراحت باشند. با همه کس نرد عشق مباز. کاری کن که دائم مثل گل همیشه بهار با طراوت بای و سرت همه جا بالا باشد. خداوند در همه حال و همه جا به فریادت رسیده و نجاتت داده است و باز هم با توست.

 

فال و طالع بینی حافظ روز دوشنبه 11 مرداد 95

فال روز متولدین بهمن:

شما دیروز از حد خودتان تجاوز کرده اید و امروز لازم است که فکر خودتان را پاکسازی کنید. اگر مجبور شدید به اشتباهات خود اعتراف کنید از این کار خجالت نکشید. نسبت به حرفهایی که می زنید و کارهایی که انجام می دهید متعهد باشید، برای اینکه انقدر هم که شما فکر می کنید بد نیستند. به زودی شما توانایی این را پیدا خواهید کرد که به جای نگاه کردن به پشت سرتان پیش روی خود را ببینید، و این قدرت بسیاری از مشکلات شما را حل خواهد کرد.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

تو مگر بر لب آبی به هوس بنشینی***ور نه هر فتنه که بینی همه از خود بینی

به خدایی که تویی بنده بگزیده او***که بر این چاکر دیرینه کسی نگزینی

تعبیر: معمایی برایتان پیش آمده که لاینحل است برای حل آن به افراد ناباب مراجعه نکنید چراغ امیدتان روشن می شود و شما به جواب معمای خودتان می رسید. فعلاگ با غم هایتان سازش کنید با مشورت به آنچه که می خواهید می رسید. کمی تحمل کنید جواب این معما آنقدر با ارزش هست که به خاطر آن زحمت بکشید

 

فال و طالع بینی حافظ روز دوشنبه 11 مرداد 95

 

فال روز متولدین اسفند:

شما امروز خیلی پرانرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده اید. اما احتمالاً موفقیتهای مهمی کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً آنقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرفهایی می خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم گیری می کنید و به نظر می رسد که اطلاعات زیادی دارید.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

هواخواه توام جانا و می دانم که می دانی***که هم نادیده می بینی و هم ننوشته می خوانی

ملامتگو چه دریابد میان عاشق و معشوق***نبیند چشم نابینا خصوص اسرار پنهانی

تعبیر: قدر لحظات عمر خود را بدان و آن ها را به راحتی از دست نده. راز خود را با نامحرمان در میان نگذار تا دچار دردسر و حسادت دیگران نشوی. برای رسیدن به هدف باید تلاش کنی. مراقب کارهای خود باش و با تعقل و تفکر و صبر و آرامش کار کن تا با سهل انگاری خود را دچار انحراف و شکست نکنی و پشیمان نشوی.


راهنمای اقامت و مهاجرت
بیوگرافی هنرمندان